Uudet viestit

MP-Ratatori

Power commander V


Hinta: 80.00 EUR
Päiväys: 12/10/2020
Kommentit (0)
Gsxr k7-8 kuitukatteet ja tappisarja

Päiväys: 03/09/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
M: Käytetyt Dunlop KR108 MS2 ja KR106 MS4


Hinta: 90.00 EUR
Päiväys: 07/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Bridgestone battlax v01  (Luettu 18854 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 56
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:03.10.20 - klo:18:20
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Bridgestone battlax v01
« Vastaus #30 : 30.06.13 - klo:23:12 »
Mopo oli aivan kaamea ajettava ja pätkääkään ei ollut luottoa etuseen ja se näkyi linjoista, ajoista ja siitä, että parin kierroksen jälkeen olin aivan loppu.

Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.

Poissa tonibergholm

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 31
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 288
  • Ikä: 43
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:12.07.18 - klo:14:50
  • BMW S1000RR -12
    • YCC/SBB 87
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 741
Vs: Bridgestone battlax v01
« Vastaus #31 : 30.06.13 - klo:23:18 »
Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.

Sitä meikäläinenkin ihmetteli ja kummasteli koko kisan... Ei ainakaan meikäläisen hanskaan istunut ollenkaan tuo etunen noilla paineilla. Pitää testata vähän kovemmalla paineella. Jollain tavalla tuo etunen oli tyhjän tuntuinen vaeltelija/haukkailija.

Poissa poutis

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 117
  • Paikkakunta: Hki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:09.06.15 - klo:10:32
  • R1 -08
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 39
Vs: Bridgestone battlax v01
« Vastaus #32 : 01.07.13 - klo:02:36 »
Nyt on testattu uudet Veenollayköset.

Karvan alle 1.16 vauhdeissa Kemoralla ei mitään ongelmia pidossa ja hyvin toimi muutenkin.
Bergholmin Toni tais ajaa kerhokisan V01 takasella, eikä hälläkään valittamista?
Kawa ehkä aavistuksen keveempi mutkissa, mut ei mitään tajunnan räjäyttävää tullu esille.
Eli ei pahaa sanottavaa renkaasta, toimii ja kestää ehkä hippasen paremmin kulutusta.

Botnialla toimi myös hyvin, ainut että repi kololle oikeen puolen, mut niin teki kaikilla muillakin(tunloppi/pirelli/wanhempi bridge, yms.)
Yllätys yllätys, ainut rengas mikä kesti jopa Botnian renkaita raiskaavan alfaltin oli jälleen Metzin K2.
Ja kun tykkään ajaa Botnialla niin niitä alle mieluummin.

Tämän johdosta siirryn takas käyttään Kookakosia, joten vapaana setti uusia V01:iä jos joku haluaa kokeilla(laitan

Kyllä siellä vanha Bridge kesti oikein hyvin. Ajoin 08 paistolla kolme päivää ja oli siliä kuin vauvan peppu!
Kemoralla näytti sitten normaalilta :)
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5168
  • Paikalla:tänään kello 11:32
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Bridgestone battlax v01
« Vastaus #33 : 01.07.13 - klo:09:33 »
Nyt on testattu uudet Veenollayköset.

Karvan alle 1.16 vauhdeissa Kemoralla ei mitään ongelmia pidossa ja hyvin toimi muutenkin.
Bergholmin Toni tais ajaa kerhokisan V01 takasella, eikä hälläkään valittamista?
Kawa ehkä aavistuksen keveempi mutkissa, mut ei mitään tajunnan räjäyttävää tullu esille.
Eli ei pahaa sanottavaa renkaasta, toimii ja kestää ehkä hippasen paremmin kulutusta.

Botnialla toimi myös hyvin, ainut että repi kololle oikeen puolen, mut niin teki kaikilla muillakin(tunloppi/pirelli/wanhempi bridge, yms.)
Yllätys yllätys, ainut rengas mikä kesti jopa Botnian renkaita raiskaavan alfaltin oli jälleen Metzin K2.
Ja kun tykkään ajaa Botnialla niin niitä alle mieluummin.

Tämän johdosta siirryn takas käyttään Kookakosia, joten vapaana setti uusia V01:iä jos joku haluaa kokeilla(laitan ratatorille myyntiin).

Oon varmaan taas tehny jotain ihan väärin, ku mulla renkaat meni botnialla ton näköseks. Syynä ehkä se että en tarkistanut edes paineita koko päivänä (viimeks kemorassa lauantaina muistaakseni, ehkä).
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Tomppa

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Maalis 2012
  • Viestejä: 94
  • Ikä: 47
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:28.06.18 - klo:14:03
    • YCC #88
    • Safety Inspections
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 113
Vs: Bridgestone battlax v01
« Vastaus #34 : 01.07.13 - klo:09:52 »
Tonne YCC kemora ketjuun jo kirjoitin haisaiderista V01:llä kisassa. Perjantain reeneissä ajoin kaks settiä dunlopilla 4886 ja kaks settiä V01 mediumilla. (molemmat uusia) jos mulle ei olis kerrottu että eri kumi alla niin en olis huomannu mitään eroa. Mutta kun tiesin niin aavistuksen verran avauspitoa v01 on vähemmän, mun mielestä. Pärnussa testataan ens viikolla lisää.
Mutta hyvin lähti luisuun ja suht nätisti tuli pito takas kun pysyin pystyssä. Oli muuten ensimmäinen haisaideri mulla koskaan.

Jos rengas kestää sen mitä dunlopin 6854/8854 niin silloin ehkä V01 on mulle vaihtoehto, koska on yli 100€ halvempi uutena.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 56
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:03.10.20 - klo:18:20
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Bridgestone battlax v01
« Vastaus #35 : 01.07.13 - klo:10:39 »
Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.

Sitä meikäläinenkin ihmetteli ja kummasteli koko kisan... Ei ainakaan meikäläisen hanskaan istunut ollenkaan tuo etunen noilla paineilla. Pitää testata vähän kovemmalla paineella. Jollain tavalla tuo etunen oli tyhjän tuntuinen vaeltelija/haukkailija.

Kemoralla aamusta sato vettä, taivas harmaa, rata kylmä, rengas ei pysyny lämpimänä, paineet liian alhaiset tuolle kelille ja siksi etunen "veteli"?
Mulla Botnialla pirun kuuma, radasta pursusi pikee ylös, samat paineet, etunen meni "kalansuomuille" kun niin hottis rata, etunen piti ja toimi?

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 56
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:03.10.20 - klo:18:20
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Bridgestone battlax v01
« Vastaus #36 : 01.07.13 - klo:10:41 »
Oon varmaan taas tehny jotain ihan väärin, ku mulla renkaat meni botnialla ton näköseks. Syynä ehkä se että en tarkistanut edes paineita koko päivänä (viimeks kemorassa lauantaina muistaakseni, ehkä).

Tapasi mukaan köröttelit ja jätit avaamatta kokonaan, rengasta säästääksesi.

Poissa tonibergholm

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 31
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 288
  • Ikä: 43
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:12.07.18 - klo:14:50
  • BMW S1000RR -12
    • YCC/SBB 87
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 741
Vs: Bridgestone battlax v01
« Vastaus #37 : 01.07.13 - klo:10:56 »
Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.

Sitä meikäläinenkin ihmetteli ja kummasteli koko kisan... Ei ainakaan meikäläisen hanskaan istunut ollenkaan tuo etunen noilla paineilla. Pitää testata vähän kovemmalla paineella. Jollain tavalla tuo etunen oli tyhjän tuntuinen vaeltelija/haukkailija.

Kemoralla aamusta sato vettä, taivas harmaa, rata kylmä, rengas ei pysyny lämpimänä, paineet liian alhaiset tuolle kelille ja siksi etunen "veteli"?
Mulla Botnialla pirun kuuma, radasta pursusi pikee ylös, samat paineet, etunen meni "kalansuomuille" kun niin hottis rata, etunen piti ja toimi?

Saattaa hyvinkin olla tuossa selitys, mutt eipä tuot voinu tietää, kun ekaa kertaa kys. etunen oli alla.

Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta


Poissa mattipoeka

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 5
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 39
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Kirkkonummi
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:05.04.15 - klo:09:53
  • KTM RC8R Track
    • YCC - #1
    • Blogi
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Bridgestone battlax v01
« Vastaus #38 : 01.07.13 - klo:11:11 »
Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.

Sitä meikäläinenkin ihmetteli ja kummasteli koko kisan... Ei ainakaan meikäläisen hanskaan istunut ollenkaan tuo etunen noilla paineilla. Pitää testata vähän kovemmalla paineella. Jollain tavalla tuo etunen oli tyhjän tuntuinen vaeltelija/haukkailija.

Kemoralla aamusta sato vettä, taivas harmaa, rata kylmä, rengas ei pysyny lämpimänä, paineet liian alhaiset tuolle kelille ja siksi etunen "veteli"?
Mulla Botnialla pirun kuuma, radasta pursusi pikee ylös, samat paineet, etunen meni "kalansuomuille" kun niin hottis rata, etunen piti ja toimi?

Saattaa hyvinkin olla tuossa selitys, mutt eipä tuot voinu tietää, kun ekaa kertaa kys. etunen oli alla.

Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta

Aika matalalta kuulostaa etusen paineet, kun itellä yleensä sekä Pirellissä, että Dunlopissa n. 2,5 lämppäreistä lähtiessä.
Semmosta.

Poissa tonibergholm

  • Moderaattori
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 31
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 288
  • Ikä: 43
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:12.07.18 - klo:14:50
  • BMW S1000RR -12
    • YCC/SBB 87
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 741

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5168
  • Paikalla:tänään kello 11:32
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Bridgestone battlax v01
« Vastaus #40 : 01.07.13 - klo:18:39 »
Oon varmaan taas tehny jotain ihan väärin, ku mulla renkaat meni botnialla ton näköseks. Syynä ehkä se että en tarkistanut edes paineita koko päivänä (viimeks kemorassa lauantaina muistaakseni, ehkä).

Tapasi mukaan köröttelit ja jätit avaamatta kokonaan, rengasta säästääksesi.

Khyll mä oon menny sinkki kireellä lähes joka mutkan jälkeen. Jarrutehot oli vähä hukassa ku oli toinen päivä neljään vuoteen botnialla, nii oli ajo noin muutoin vähä hakusessa ko radalla.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020