Jarrupaloista

Aloittaja tuomas, 04.05.13 - klo:12:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

tuomas

En löytänyt äkkiseltään juttua jarrupaloista, joten uutta threadia kehiin:

Pitäisi tonniseen RR hondaan uusia palat eteen. Mtä palaa raati suosittelee? Rata-ajo olisi pääpainona, mutta kyllä niillä saisi ehjänä pysyä myös kadulla. Levyt on vakiot jos niillä on edes mitään vaikutusta.

-tuomas-
1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

spedor

Tuossa jarrujen tuunaus ketjussa on alku puolella jarrupala keskustelua.

Itte oon ajellu noilla AP racingin jarrupaloilla ja ollut ihan tyytyväinen. Motoring myy noita. Suhteellisen edukkaita paloja, muistaakseni r6r:ään palat oli 110e.
Eikait noi ihan susipaskoja voi olla kun olen kuullut villejä huhuja että joku olis noilla ihan lujaakin ajanut... Esimerkkinä joku Korpiaho ja Kallio. Mutta mene ja tiedä....

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: tuomas - 04.05.13 - klo:12:06
En löytänyt äkkiseltään juttua jarrupaloista, joten uutta threadia kehiin:

Pitäisi tonniseen RR hondaan uusia palat eteen. Mtä palaa raati suosittelee? Rata-ajo olisi pääpainona, mutta kyllä niillä saisi ehjänä pysyä myös kadulla. Levyt on vakiot jos niillä on edes mitään vaikutusta.

-tuomas-

Tuolta tilasin omaani nuo SBS Dual Carbonit


Linkki

Nitrous

Vakiopalat on useimpiin mopoihin hinta/laatusuhteeltaan paras valinta.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tuomas

Tuli sitten tilattua brembon SC-palaa honduukkiin. Katsotaan fiiliksiä sitten kun ekan kerran vedetty jarru pitkäksi.

-tuomas-
1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

marko_

SBS Dual Carbon
Pärjääkö noitten kans jos välillä tulee ajettua vähän tielläki?
Ei oo nimittäin mitään hajua että minkälainen se jarruteho on kylmillä jarruilla, eikä kyllä muutenkaan.

Mulla on piparilevyt enkä aja sateessa.  beer_2

Mikko K.

Onko jollain näistä kokemusta?

   Ferodo FDB2178XRAC

näyttäis löytyvän motonetistä.

JPB

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 05.05.13 - klo:12:24
SBS Dual Carbon
Pärjääkö noitten kans jos välillä tulee ajettua vähän tielläki?
Ei oo nimittäin mitään hajua että minkälainen se jarruteho on kylmillä jarruilla, eikä kyllä muutenkaan.

Mulla on piparilevyt enkä aja sateessa.  beer_2
Pääsääntöisesti

Joskus muinoin oli kadulla nuo alla, en laita enää. Kylmänä saa tiristellä ihan tosissaan. Häipymäänhän noita ei kuitenkaan saa.


jarska

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 05.05.13 - klo:12:24
SBS Dual Carbon
Pärjääkö noitten kans jos välillä tulee ajettua vähän tielläki?
Ei oo nimittäin mitään hajua että minkälainen se jarruteho on kylmillä jarruilla, eikä kyllä muutenkaan.

Mulla on piparilevyt enkä aja sateessa.  beer_2

Mä ainaki ajelin noilla paloilla myös siviilissä ja hyvin pärjäs.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: jarska - 06.05.13 - klo:21:44
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 05.05.13 - klo:12:24
SBS Dual Carbon
Pärjääkö noitten kans jos välillä tulee ajettua vähän tielläki?
Ei oo nimittäin mitään hajua että minkälainen se jarruteho on kylmillä jarruilla, eikä kyllä muutenkaan.

Mulla on piparilevyt enkä aja sateessa.  beer_2

Mä ainaki ajelin noilla paloilla myös siviilissä ja hyvin pärjäs.
Mikäli noi on yhtään verrattavissa Brembon RC paloihin, niin kyllä noilla pärjää kadullakin, kunhan on kuivaa.
Ei ole muuten paha hinta noilla SBS paloilla kun vertaa vaikka näihin Bremboihin. Tarvii varmaan tuollaisia kokeilla seuraavaksi.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

tuomas

Sain nuo Brembon SC-palat asennettua ja ei ainakaan mitään happipaikkoja vielä liikenteessä. Ihan hyvin tuntuu kylmänäkin purevan. Sateella en vielä ole viitsinyt kokeilla, kun sateella ajaminen on muutenkin niin hanurista.

-tuomas-
1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: tuomas - 09.05.13 - klo:18:10
Sain nuo Brembon SC-palat asennettua ja ei ainakaan mitään happipaikkoja vielä liikenteessä. Ihan hyvin tuntuu kylmänäkin purevan. Sateella en vielä ole viitsinyt kokeilla, kun sateella ajaminen on muutenkin niin hanurista.

-tuomas-

SC-palat on katu/rata palat, joten ei pitäisikään tulla happipaikkoja. ;)
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

tuomas

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.05.13 - klo:19:55
Lainaus käyttäjältä: tuomas - 09.05.13 - klo:18:10
Sain nuo Brembon SC-palat asennettua ja ei ainakaan mitään happipaikkoja vielä liikenteessä. Ihan hyvin tuntuu kylmänäkin purevan. Sateella en vielä ole viitsinyt kokeilla, kun sateella ajaminen on muutenkin niin hanurista.

-tuomas-

SC-palat on katu/rata palat, joten ei pitäisikään tulla happipaikkoja. ;)

Hmm. Heitin jo paketit roskiin, mutta mielestäni niissä oli isosti kirjoitettu että FOR RACING ONLY tai NOT FOR ROAD USE. Olikohan sitten joku myyntilauseke milllä apinaa koijattiin. Samapa tuo, kunhan jarru puree.

-tuomas-
1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

Juha_K

Kyllä ne on ihan kadulle tarkoitettu. RC-palat ei oikein sovellu viileälle sadekelille katuajossa.

LainaaThe latest Sintered SC Fast Road and Track Compound from the biggest name in Braking!

- By far the best road and track pad for the latest sportsbikes
- This compound features a particularly high coefficient of friction for an excellent initial bite when cold with suberb fade resistance and feel when hot, meaning they work extremely well in both wet and dry conditions
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

eri-ernesti

Onko nuo sbs racing sinter palat mistään kotosin vrt dual carbon? Kiinnostais lähinnä tietää, että mitä eroo noilla paloilla on? Purevuus, kestävyys jne.

Powered by EzPortal