Jarrupaloista

Aloittaja tuomas, 04.05.13 - klo:12:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

murmela

EBC GPFA palat kesti 25 päivää.
Jotku halvat palat kesti 8 päivää. @Ville S. mitkä ne oli?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

GPFA vajaa 20 päivää, laitoin yli puolet halvemmat TSW lucassit ja ovat jonkin verran huonommat, mutta kestävyys vaikuttaa about samalta.

Nitrous

Hondan vakiopalat n. 15 päivää ajettu ja yli 50% pintaa jälellä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

marko_

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.14 - klo:14:23
Hondan vakiopalat n. 15 päivää ajettu ja yli 50% pintaa jälellä.

Mitä noi kustantaa? 

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.09.14 - klo:16:03
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.14 - klo:14:23
Hondan vakiopalat n. 15 päivää ajettu ja yli 50% pintaa jälellä.

Mitä noi kustantaa?

Ei tieta, tulla pyörän mukana. :D Rytkösen vakiopalat ainakin oli hinta-kestosuhteeltaan aika edukkaat noihin pehmeempiin verrattuna. 
Noitten tänä kesänä kulutettujen kaveriks on sitten muutama pari paloja, joissa 70-90 prossaa pintaa jäljellä, joten ihan heti ei tartte ottaa selvää Hondan palojen hinnasta.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.14 - klo:16:49
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.09.14 - klo:16:03
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.14 - klo:14:23
Hondan vakiopalat n. 15 päivää ajettu ja yli 50% pintaa jälellä.

Mitä noi kustantaa?

Ei tieta, tulla pyörän mukana. :D Rytkösen vakiopalat ainakin oli hinta-kestosuhteeltaan aika edukkaat noihin pehmeempiin verrattuna.
Noitten tänä kesänä kulutettujen kaveriks on sitten muutama pari paloja, joissa 70-90 prossaa pintaa jäljellä, joten ihan heti ei tartte ottaa selvää Hondan palojen hinnasta.

Oisko ne tommoset?
http://www.partzilla.com/parts/detail/honda/HP-06455-MFJ-D02.html
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Ajatteko ihan loppuun palat? Miten pirussa ne voi noin pitkään kestää? 

tamik87

Ite huomasin että ainakaan Yamahan jarrusatuloilla ei paloja kannata ajaa täysin loppuun. Mäntien tiivisteet vähän itselläni ainakin päästävät ilmaa järjestelmään kun ovat liian pitkällä. Voi olla toki huonot tiivisteetkin, mutta jarrupalojen vaihto korjasi kumimaisen kahvan.
Sent from my Lumia 1020

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.09.14 - klo:19:55
Ajatteko ihan loppuun palat? Miten pirussa ne voi noin pitkään kestää?
No noi halpapalat meni vahingossa ihan loppuun, ku ne kulu niin nopeesti. Viel ennen viimestä settii katoin ett niis on milli pintaa, mut ei siin yhessä varmaan sitten ollukaan sitäkään. Eikä toi mun ajaminen jarrupaloista kiinni ole. Melkei parempi vaan ettei hidastu liikaa, ja vauhti kuole puoli kierrosta ennen apeksii.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Suzukissa oli tapana vaihtaa palat kun kulutuspintaa oli noin 1/3 jäljellä juuri tuon jarrutuntuman huonontumisen takia. Viime kesänä niitä paloja meni kuitenkin jotain 3-4 sarjaa ja siksi tuntuu kummalta et muilla menee suunnilleen sarja tai kaksi kesässä. Varmaan laahaan sit suorillakin jarru päällä  innocent_1

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.09.14 - klo:21:19
Suzukissa oli tapana vaihtaa palat kun kulutuspintaa oli noin 1/3 jäljellä juuri tuon jarrutuntuman huonontumisen takia. Viime kesänä niitä paloja meni kuitenkin jotain 3-4 sarjaa ja siksi tuntuu kummalta et muilla menee suunnilleen sarja tai kaksi kesässä. Varmaan laahaan sit suorillakin jarru päällä  innocent_1
No eikös sulla susukin kans ollu ongelma ett vauhti loppu ennen apeksii, ja sit paikkasit apeksissa kaasulla sitä? :)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.09.14 - klo:21:27
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.09.14 - klo:21:19
Suzukissa oli tapana vaihtaa palat kun kulutuspintaa oli noin 1/3 jäljellä juuri tuon jarrutuntuman huonontumisen takia. Viime kesänä niitä paloja meni kuitenkin jotain 3-4 sarjaa ja siksi tuntuu kummalta et muilla menee suunnilleen sarja tai kaksi kesässä. Varmaan laahaan sit suorillakin jarru päällä  innocent_1
No eikös sulla susukin kans ollu ongelma ett vauhti loppu ennen apeksii, ja sit paikkasit apeksissa kaasulla sitä? :)

Hyvä pointti. Ja parhaan ajan ajoin paskalla orggis pääsylkällä kun magura alkoi vuotaan :)

Mane

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.09.14 - klo:21:19
Suzukissa oli tapana vaihtaa palat kun kulutuspintaa oli noin 1/3 jäljellä juuri tuon jarrutuntuman huonontumisen takia. Viime kesänä niitä paloja meni kuitenkin jotain 3-4 sarjaa ja siksi tuntuu kummalta et muilla menee suunnilleen sarja tai kaksi kesässä. Varmaan laahaan sit suorillakin jarru päällä  innocent_1
Mulla menee myös ihan samasta syystä jo kolmatta kierrosta,mut ainakin r6 vakio sylkällä ja muilla himmeleillä tuntuma menee olemattomax noin palojen puolen elämän kohdilla!Uusilla tuntuma erittäin bueno!!! stoppie_gif
innocent_1

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Mane - 09.09.14 - klo:21:32
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.09.14 - klo:21:19
Suzukissa oli tapana vaihtaa palat kun kulutuspintaa oli noin 1/3 jäljellä juuri tuon jarrutuntuman huonontumisen takia. Viime kesänä niitä paloja meni kuitenkin jotain 3-4 sarjaa ja siksi tuntuu kummalta et muilla menee suunnilleen sarja tai kaksi kesässä. Varmaan laahaan sit suorillakin jarru päällä  innocent_1
Mulla menee myös ihan samasta syystä jo kolmatta kierrosta,mut ainakin r6 vakio sylkällä ja muilla himmeleillä tuntuma menee olemattomax noin palojen puolen elämän kohdilla!Uusilla tuntuma erittäin bueno!!! stoppie_gif

Varsinkin suzukissa jossa vakiojarruilla tahtoo kahva mennä "kumipalloksi" niin ero on huomattava. Vaan kyllä sen eron huomaa bemun bremboissakin...

wbaum

Viimeiset 3-4 päivää paloilla niitä kateltiin 3 kertaa päivässä että vielä on pintaa, eikun hanaa. Ihan paskathan ne oli jo, mutta en mä nyt muutenkaan osaa jarruttaa.

Powered by EzPortal