Jarrupaloista

Aloittaja tuomas, 04.05.13 - klo:12:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

wbaum

Stormiltakin vois löytyä hyllystä, toki vähän kalliimpi, mut ei älytön.

Niissä motonetin trw:ssä on uutena kiva alkupurasu, mutta muutenhan ne on aika hirveetä kuraa. Ajelin vakiosatuloilla lopuksi ihan toxicon jollain paloilla ja ne oli valovuoden eellä noita trw lucaksia.

m1kk0

18.05.16 - klo:19:54 #106 Viimeisin muokkaus: 18.05.16 - klo:19:56 käyttäjältä m1kk0
Lainaus käyttäjältä: Damsku - 18.05.16 - klo:10:51
http://www.bikehps.com/acatalog/EBC_GPFAX_Race_Brake_Pads_for_Aprilia_motorcycles.html

Löytyskö tuolta?

Perkule tuohon vanhempaan malliin olis tarjolla paloja, mutta mulla on ne 4 pad/caliper jokaiselle männälle oma pala tyyppiset satulat :(
Kokeillaan nyt tollasia EBC EPFA paloja seuraavaksi

JMH

^
Voi ehkä hivenen kahva pehmetä sun kyydeillä yhden setin aikana. Aika näyttää. Miulle ne o hyvät, mut sitä ei lasketa.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

miolta

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 18.05.16 - klo:19:54
Lainaus käyttäjältä: Damsku - 18.05.16 - klo:10:51
http://www.bikehps.com/acatalog/EBC_GPFAX_Race_Brake_Pads_for_Aprilia_motorcycles.html

Löytyskö tuolta?

Perkule tuohon vanhempaan malliin olis tarjolla paloja, mutta mulla on ne 4 pad/caliper jokaiselle männälle oma pala tyyppiset satulat :(
Kokeillaan nyt tollasia EBC EPFA paloja seuraavaksi


En tiedä miksi näitä SBS Dual carbon paloja ei ole mainittu ollenkaan? Yhteen aikaan kehuivat kovasti ja itsekkin noilla pari kesää ajellut. Itseasiassa pelkästään noilla, joten en osaa verrata muihin. Mutta noita löytys juurikin noihin 4-pad satuloihin

http://www.ebay.de/itm/Aprilia-RSV-1000-mille-2003-dual-carbon-SBS-front-brake-pads-SBS762-/251188480077?hash=item3a7c00084d:m:m0DBUxEN7pLi5WAcmPy2Stg

Bobo

22.05.16 - klo:10:32 #109 Viimeisin muokkaus: 22.05.16 - klo:10:36 käyttäjältä Bobo
Lainaus käyttäjältä: miolta - 19.05.16 - klo:16:33
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 18.05.16 - klo:19:54
Lainaus käyttäjältä: Damsku - 18.05.16 - klo:10:51
http://www.bikehps.com/acatalog/EBC_GPFAX_Race_Brake_Pads_for_Aprilia_motorcycles.html

Löytyskö tuolta?

Perkule tuohon vanhempaan malliin olis tarjolla paloja, mutta mulla on ne 4 pad/caliper jokaiselle männälle oma pala tyyppiset satulat :(
Kokeillaan nyt tollasia EBC EPFA paloja seuraavaksi


En tiedä miksi näitä SBS Dual carbon paloja ei ole mainittu ollenkaan? Yhteen aikaan kehuivat kovasti ja itsekkin noilla pari kesää ajellut. Itseasiassa pelkästään noilla, joten en osaa verrata muihin. Mutta noita löytys juurikin noihin 4-pad satuloihin

http://www.ebay.de/itm/Aprilia-RSV-1000-mille-2003-dual-carbon-SBS-front-brake-pads-SBS762-/251188480077?hash=item3a7c00084d:m:m0DBUxEN7pLi5WAcmPy2Stg

Itse olen ajellut pari vuotta noilla sbs dual carboneilla, Wehnän suosituksesta. Noilla hänkin käsittääkseni ajoi kilpaa. Todella hyvä tuntuma paloissa, ei haukkaa eikä häviä kierrosten kasvaessa. Kuluvat melko nopeasti, toisaalta eivät maksakaan kuin alle satasen setti. Nyt tilasin ihan kokeilun vuoksi pari settiä noita ebc gpfax paloja, saa nähdä tuleeko pikainen vaihto takaisin dual carboniin :)
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Mattirk

Taas jarrupalat ihan finaalissa ja tarttis uusia tilata. Nyt on menty muutama sarja Carpimoton Brembo SC:llä. Mites sitten, EBC GBAFAXsdgljhasghf... sais halvalla bikehps:ltä. Kilpipeli joten ajelen tuolla myös nakkikioskille ja töihin, kai nuo rataisammatkin palat toimii kadulla sen mitä tarttee? Vai jatkanko SC:llä.

Nitrous

^En tiiä miten GPFA toimii kadulla, mutta ainakin ne pölisee ihan v*tusti. Seuraavaks menee Brembon RC pala kokeiluun jos tulis vähän vähemmän sotkua. Noilla GPFA paloilla vanne on ihan ruskee jarrupölystä päivän jälkeen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

JULLE


Suzukissa OEM palat kestää ja toimii niin radalla kuin kadulla. Kannattaa ostaa Ebaysta.

-Julle
-Provosoiva kilpikuski

Bobo

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 13.06.16 - klo:22:30
^En tiiä miten GPFA toimii kadulla, mutta ainakin ne pölisee ihan v*tusti. Seuraavaks menee Brembon RC pala kokeiluun jos tulis vähän vähemmän sotkua. Noilla GPFA paloilla vanne on ihan ruskee jarrupölystä päivän jälkeen.

Onko tuo pölyämisongelma yhtä paha GPFA ja uusilla GPFAX paloilla, joissa pitäisi olla parannettu seos?
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

rranta

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 14.06.16 - klo:22:01
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 13.06.16 - klo:22:30
^En tiiä miten GPFA toimii kadulla, mutta ainakin ne pölisee ihan v*tusti. Seuraavaks menee Brembon RC pala kokeiluun jos tulis vähän vähemmän sotkua. Noilla GPFA paloilla vanne on ihan ruskee jarrupölystä päivän jälkeen.

Onko tuo pölyämisongelma yhtä paha GPFA ja uusilla GPFAX paloilla, joissa pitäisi olla parannettu seos?
On. Oikeen hyvät palat muuten. Ei kärsi ajaa palaa kovin loppuun. Saattaa tehä ylläreitä.

tamik87

21.06.16 - klo:12:12 #115 Viimeisin muokkaus: 21.06.16 - klo:13:48 käyttäjältä tamik87
Lainaus käyttäjältä: rranta - 21.06.16 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 14.06.16 - klo:22:01
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 13.06.16 - klo:22:30
^En tiiä miten GPFA toimii kadulla, mutta ainakin ne pölisee ihan v*tusti. Seuraavaks menee Brembon RC pala kokeiluun jos tulis vähän vähemmän sotkua. Noilla GPFA paloilla vanne on ihan ruskee jarrupölystä päivän jälkeen.


Onko tuo pölyämisongelma yhtä paha GPFA ja uusilla GPFAX paloilla, joissa pitäisi olla parannettu seos?
On. Oikeen hyvät palat muuten. Ei kärsi ajaa palaa kovin loppuun. Saattaa tehä ylläreitä.

Mun kokemus taasen on, että pystyy ajaa hyvinkin loppuun, ainakin jos on kunnon pääjarrusylkkä.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: rranta - 21.06.16 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 14.06.16 - klo:22:01
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 13.06.16 - klo:22:30
^En tiiä miten GPFA toimii kadulla, mutta ainakin ne pölisee ihan v*tusti. Seuraavaks menee Brembon RC pala kokeiluun jos tulis vähän vähemmän sotkua. Noilla GPFA paloilla vanne on ihan ruskee jarrupölystä päivän jälkeen.

Onko tuo pölyämisongelma yhtä paha GPFA ja uusilla GPFAX paloilla, joissa pitäisi olla parannettu seos?
On. Oikeen hyvät palat muuten. Ei kärsi ajaa palaa kovin loppuun. Saattaa tehä ylläreitä.

Mitäs ylläreitä ne on aiheuttanu?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

rranta

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.06.16 - klo:12:25
Lainaus käyttäjältä: rranta - 21.06.16 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 14.06.16 - klo:22:01
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 13.06.16 - klo:22:30
^En tiiä miten GPFA toimii kadulla, mutta ainakin ne pölisee ihan v*tusti. Seuraavaks menee Brembon RC pala kokeiluun jos tulis vähän vähemmän sotkua. Noilla GPFA paloilla vanne on ihan ruskee jarrupölystä päivän jälkeen.

Onko tuo pölyämisongelma yhtä paha GPFA ja uusilla GPFAX paloilla, joissa pitäisi olla parannettu seos?
On. Oikeen hyvät palat muuten. Ei kärsi ajaa palaa kovin loppuun. Saattaa tehä ylläreitä.

Mitäs ylläreitä ne on aiheuttanu?
Tais olla @tomik ku alko vähän lukitteen. Taitaa siellä palan ohjeissaki olla joku maininta ettei kovin loppuun saa ajaa. Nehän on tietty vaan suosituksia. Kukapa niitä... Varmaan nuoki pystyy junanjarruiksi ajamaan. Oon tainnu tälle kesää ainaki kahet jo nähdä varikolla (metalli metallia vasten). Jarrusatulathan pestään joka ajopäivän päätteeksi vaan varsinki noitten palojen käytöllä. Siinä pestessä samalla kätevästi tarkistaa onko pintaa vai ei, jos ei muuten tuu kateltua. Kuten sanoin muuten oikeen hyvät palat.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: rranta - 21.06.16 - klo:12:59
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.06.16 - klo:12:25
Lainaus käyttäjältä: rranta - 21.06.16 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 14.06.16 - klo:22:01
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 13.06.16 - klo:22:30
^En tiiä miten GPFA toimii kadulla, mutta ainakin ne pölisee ihan v*tusti. Seuraavaks menee Brembon RC pala kokeiluun jos tulis vähän vähemmän sotkua. Noilla GPFA paloilla vanne on ihan ruskee jarrupölystä päivän jälkeen.

Onko tuo pölyämisongelma yhtä paha GPFA ja uusilla GPFAX paloilla, joissa pitäisi olla parannettu seos?
On. Oikeen hyvät palat muuten. Ei kärsi ajaa palaa kovin loppuun. Saattaa tehä ylläreitä.

Mitäs ylläreitä ne on aiheuttanu?
Tais olla @tomik ku alko vähän lukitteen.

Siis veti jarrun lukkoon omia aikojaanko?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tomik

Joo Kemorassa paluusuoran päässä veti eturenkaan lukkoon ihan yllättäen. Brakingin piparilevyt. EBCn palat vieläkin käytössä sen verran että saa varaston ajettua loppuun, levyt on vaihtunu. Ei oo ollu ongelmia levyjen vaihdon jälkeen. Brembo RC palat seuraavaksi testiin.

Powered by EzPortal