Katteen pikalukitus "ruuvi"

Aloittaja tamik87, 07.05.13 - klo:11:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tamik87

Mulla on lasikuitukatteissa sellaiset hienot pikalukitus ruuvit. Niitä tarvitsee kiertää vain kierros lukittuakseen ja niissä on sellainen sokkamainen lenkki ulkopuolella (kannassa). Varmaan pystytte jo kuvittelemaan mitä tarkoitan.

Koko vasemmanpuoleisesta katteesta ne ovat hävinneet teille tietämättömille, joten haluaisinkin tiedustella mistä niitä saa ja miksi niitä kutsutaan virallisesti suomeksi / englanniksi?

rranta

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 07.05.13 - klo:11:23
Mulla on lasikuitukatteissa sellaiset hienot pikalukitus ruuvit. Niitä tarvitsee kiertää vain kierros lukittuakseen ja niissä on sellainen sokkamainen lenkki ulkopuolella (kannassa). Varmaan pystytte jo kuvittelemaan mitä tarkoitan.

Koko vasemmanpuoleisesta katteesta ne ovat hävinneet teille tietämättömille, joten haluaisinkin tiedustella mistä niitä saa ja miksi niitä kutsutaan virallisesti suomeksi / englanniksi?
dzuz ja esim mphotelli

RumaTero

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 07.05.13 - klo:11:23
Mulla on lasikuitukatteissa sellaiset hienot pikalukitus ruuvit. Niitä tarvitsee kiertää vain kierros lukittuakseen ja niissä on sellainen sokkamainen lenkki ulkopuolella (kannassa). Varmaan pystytte jo kuvittelemaan mitä tarkoitan.

Koko vasemmanpuoleisesta katteesta ne ovat hävinneet teille tietämättömille, joten haluaisinkin tiedustella mistä niitä saa ja miksi niitä kutsutaan virallisesti suomeksi / englanniksi?

MP-Hotellista minäki oon joskus niitä tilaillu. Katteiden pikakiinnikkeitä ovat. Kato vaan että tilaat oikeen mittasia. Niiton useempaa mallia ja kokoa.
Lähtisit ny mun kans vähä juomaan. Lähe ees viikoksi?

tamik87

Kiitoksia, sieltähän niitä tuli nyt tilailtua. Kätevästi tulevat kirjekuoressa jos tarve ei ole suuri.

Powered by EzPortal