MotOrg ry:n ratapäivät vuodelle 2013

Aloittaja heippa, 14.05.13 - klo:16:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.07.13 - klo:11:22
Täällä myös kärri pakattu ja illalla kohti Kemoraa.

Antakaa anteeksi jos alkuun hieman tölläilen edessä ja hidastelen, kaatopeikko niskassani. ;D

Eka setti testaillessa. Varikolle päästyäsi huomaat, että "hyvinhän tämä meni. Voisi laittaa lisää hanaa!". Ja niin se peikko unohtui :)

Taffu

Kuulemma öljyä joku kylväny sinne radalle hevosenkengästä eteenpäin...  :o Nistit vaan tänään puheli.

Fasu

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 25.07.13 - klo:20:18
Kuulemma öljyä joku kylväny sinne radalle hevosenkengästä eteenpäin...  :o Nistit vaan tänään puheli.
Joo.Kemoralla välillä pieniä ylläreitä.Karusellissa lentohiekkaa,samoin hevosenkengän sisäkanttarissa. Joku käy välillä kusemassa kahvilan jarruun ja sitä ei huomaa iltapuolella päivää.
Ykkösessä karauttaa helposti leveäksi ja kakkos-kolmosessa voip linjat seota. :D
VV

pienisopoapina

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Taffu

26.07.13 - klo:22:16 #34 Viimeisin muokkaus: 26.07.13 - klo:22:32 käyttäjältä Taffu
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 26.07.13 - klo:21:53
Miten perjantain ajot sujui ?

Keskiryhmässä kovin ruuhkasta oli kyl. Lähti koneen poskesta ajotuksen kurkistusaukon kansi kesken ajon lentoon, niin piti sitten ajelut keskeyttää ku oli öljyt sylkenu mun varpaille :) Radalle sitä ei näemmä sitten kuitenkaan päätynyt.

M1uQ

Laittakeehan kuvalinkkejä ku johonki ilmestyy. Pitää jollain mun narsistista minäkuvaa hyväillä.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2


Maria

Lainaus käyttäjältä: M1uQ - 26.07.13 - klo:22:28
Laittakeehan kuvalinkkejä ku johonki ilmestyy. Pitää jollain mun narsistista minäkuvaa hyväillä.

Mulla kans kuola valuu, kun odotan, että pääsisi katsomaan niitä kuvia!
Siellä oli nimittäin sellaisilla putkilla kuvaajia liikkeellä, ettei mitään rajaa  :o leveä kuljetus-rekalla toivat niitä paikan päälle.
Ei varmasti superbaikkia kuvata paremmilla kalustoilla... hyväileehän tämäkin narsistista minäkuvaa?   :D

Mutta lämppärinä nyt multa muutamia kuvia  cool_gif  Latailen tänne lisää kun ehdin.

JTK

Lainaus käyttäjältä: Maria - 28.07.13 - klo:10:02
Lainaus käyttäjältä: M1uQ - 26.07.13 - klo:22:28
Laittakeehan kuvalinkkejä ku johonki ilmestyy. Pitää jollain mun narsistista minäkuvaa hyväillä.

Mulla kans kuola valuu, kun odotan, että pääsisi katsomaan niitä kuvia!
Siellä oli nimittäin sellaisilla putkilla kuvaajia liikkeellä, ettei mitään rajaa  :o leveä kuljetus-rekalla toivat niitä paikan päälle.
Ei varmasti superbaikkia kuvata paremmilla kalustoilla... hyväileehän tämäkin narsistista minäkuvaa?   :D

Mutta lämppärinä nyt multa muutamia kuvia  cool_gif  Latailen tänne lisää kun ehdin.
Hyviä!
Varikkovarustus kunnossa mutta matosta en sano mitään.
Quot homines, tot sententiae.

jarska


M1uQ

Lainaus käyttäjältä: jarska - 28.07.13 - klo:23:53
Sckriiiiiiiiiiik!!!!! :D


Piti se tämäkin vielä todistaa...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2


murmela

Lainaus käyttäjältä: Maria - 28.07.13 - klo:10:02
Mutta lämppärinä nyt multa muutamia kuvia  cool_gif  Latailen tänne lisää kun ehdin.

Ko galleriasta löytyvää jarskan potrettikuvaa on vissiin photoshopattu aika urakalla. Naama hoikistunut, rypyt silottunu, harmaantuneet hiukset loistaa poissaolollaan, jne...?  :o
Jarrut paskana, paha hidastaa.

tamik87

28.07.13 - klo:23:56 #41 Viimeisin muokkaus: 28.07.13 - klo:23:58 käyttäjältä tamik87
Lainaus käyttäjältä: jarska - 28.07.13 - klo:23:53
Sckriiiiiiiiiiik!!!!! :D



Tää oli kuulemma liikenneviraston johtaja. Komeesti aina putket kolisi tonttiin nelosmutkassa kun olin siinä lipulla. Tosta kilvetön ens kesän kahinoihin. Pääsisin Jarskastakin joskus ohi  :D

Muoks: Ja oli kuulemma ite teettänyt noi ilmeisen kätevät pakoputket...

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 28.07.13 - klo:23:55
Lainaus käyttäjältä: Maria - 28.07.13 - klo:10:02
Mutta lämppärinä nyt multa muutamia kuvia  cool_gif  Latailen tänne lisää kun ehdin.

Ko galleriasta löytyvää jarskan potrettikuvaa on vissiin photoshopattu aika urakalla. Naama hoikistunut, rypyt silottunu, harmaantuneet hiukset loistaa poissaolollaan, jne...?  :o

Koko Lightroomin kirjo otettu käyttöön. ;)
Kiitos kuitenki hani. :-* :D

jarska

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 28.07.13 - klo:23:56
Tosta kilvetön ens kesän kahinoihin. Pääsisin Jarskastakin joskus ohi  :D

Hyvinhän sä ohi pääsit, tosin radan suunta oli hukassa. :P

tamik87

Lainaus käyttäjältä: jarska - 29.07.13 - klo:00:00
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 28.07.13 - klo:23:56
Tosta kilvetön ens kesän kahinoihin. Pääsisin Jarskastakin joskus ohi  :D

Hyvinhän sä ohi pääsit, tosin radan suunta oli hukassa. :P

Emmää nähny sun takaas mihin se kurvi kääntyy  ;)

Powered by EzPortal