MotOrg ry:n ratapäivät vuodelle 2013

Aloittaja heippa, 14.05.13 - klo:16:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 29.07.13 - klo:00:01
Lainaus käyttäjältä: jarska - 29.07.13 - klo:00:00
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 28.07.13 - klo:23:56
Tosta kilvetön ens kesän kahinoihin. Pääsisin Jarskastakin joskus ohi  :D

Hyvinhän sä ohi pääsit, tosin radan suunta oli hukassa. :P

Emmää nähny sun takaas mihin se kurvi kääntyy  ;)

reps_1 reps_1

Maria

Lainaus käyttäjältä: murmela - 28.07.13 - klo:23:55
Lainaus käyttäjältä: Maria - 28.07.13 - klo:10:02
Mutta lämppärinä nyt multa muutamia kuvia  cool_gif  Latailen tänne lisää kun ehdin.

Ko galleriasta löytyvää jarskan potrettikuvaa on vissiin photoshopattu aika urakalla. Naama hoikistunut, rypyt silottunu, harmaantuneet hiukset loistaa poissaolollaan, jne...?  :o

Joo heti objektiivissa oli se koppelonpersus-filtteri päällä ja loput piti sitten leikata ja liimata murmelan kuvista  :)

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Maria - 29.07.13 - klo:11:37
Lainaus käyttäjältä: murmela - 28.07.13 - klo:23:55
Lainaus käyttäjältä: Maria - 28.07.13 - klo:10:02
Mutta lämppärinä nyt multa muutamia kuvia  cool_gif  Latailen tänne lisää kun ehdin.

Ko galleriasta löytyvää jarskan potrettikuvaa on vissiin photoshopattu aika urakalla. Naama hoikistunut, rypyt silottunu, harmaantuneet hiukset loistaa poissaolollaan, jne...?  :o

Joo heti objektiivissa oli se koppelonpersus-filtteri päällä ja loput piti sitten leikata ja liimata murmelan kuvista  :)

reps_1 tämä hyvä!

Maria

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 29.07.13 - klo:11:58
Lainaus käyttäjältä: Maria - 29.07.13 - klo:11:37
Lainaus käyttäjältä: murmela - 28.07.13 - klo:23:55

Ko galleriasta löytyvää jarskan potrettikuvaa on vissiin photoshopattu aika urakalla. Naama hoikistunut, rypyt silottunu, harmaantuneet hiukset loistaa poissaolollaan, jne...?  :o

Joo heti objektiivissa oli se koppelonpersus-filtteri päällä ja loput piti sitten leikata ja liimata murmelan kuvista  :)

reps_1 tämä hyvä!

Ja täällä on nyt sitten puutumiseen asti lisää manipulaatiota peukku_1

M1uQ

Lainaus käyttäjältä: Maria - 30.07.13 - klo:10:24
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 29.07.13 - klo:11:58
Lainaus käyttäjältä: Maria - 29.07.13 - klo:11:37
Lainaus käyttäjältä: murmela - 28.07.13 - klo:23:55

Ko galleriasta löytyvää jarskan potrettikuvaa on vissiin photoshopattu aika urakalla. Naama hoikistunut, rypyt silottunu, harmaantuneet hiukset loistaa poissaolollaan, jne...?  :o

Joo heti objektiivissa oli se koppelonpersus-filtteri päällä ja loput piti sitten leikata ja liimata murmelan kuvista  :)

reps_1 tämä hyvä!

Ja täällä on nyt sitten puutumiseen asti lisää manipulaatiota peukku_1

Kiitos! Hienoja on :)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2



parjan_fin

31.07.13 - klo:23:57 #51 Viimeisin muokkaus: 01.08.13 - klo:00:01 käyttäjältä parjan_fin
Kävi käpy.... 3.8 ei näemmä voikaan "ulkopuolinen" ostaa lippua .ORG:n ratapäivälle Alastaroon.
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

marko_

Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 31.07.13 - klo:23:57
Kävi käpy.... 3.8 ei näemmä voikaan "ulkopuolinen" ostaa lippua .ORG:n ratapäivälle Alastaroon.

Mikset liity jäseneksi?

parjan_fin

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 01.08.13 - klo:00:33
Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 31.07.13 - klo:23:57
Kävi käpy.... 3.8 ei näemmä voikaan "ulkopuolinen" ostaa lippua .ORG:n ratapäivälle Alastaroon.

Mikset liity jäseneksi?

No eiköhän noita jäsenyyksiä ole nyt ihan tarpeeksi itsellä ja näemmä sunnuntaille sai lipun ostettua ihan normaalisti, joten menen köröttelemään silloin :)

---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

Streethawk

Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 01.08.13 - klo:08:43
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 01.08.13 - klo:00:33
Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 31.07.13 - klo:23:57
Kävi käpy.... 3.8 ei näemmä voikaan "ulkopuolinen" ostaa lippua .ORG:n ratapäivälle Alastaroon.

Mikset liity jäseneksi?

No eiköhän noita jäsenyyksiä ole nyt ihan tarpeeksi itsellä ja näemmä sunnuntaille sai lipun ostettua ihan normaalisti, joten menen köröttelemään silloin :)

La 3.8. siellä on ORG:in Summermeeting tapahtuma. Jäsenillä vapaa pääsy radalla, mutta silloinkin ehkä vain 2 settiä per. kuski. Ja kannattaa huomioida, että keskinopean nopeat ja nopearyhmä ajaa samassa. Ja rata mahdollisesti täytetään ratakapasiteettia myöten täyteen pyöriä, niin tuskin siellä pääsee edes kunnolla ajamaan.

T1mppa

Lauantaina voi olla täyttä. Itse kiidän sinne sunnuntaina. Saa tulla kirittämään, jos ko. päivä sopii kalenteriin. Taitaa olla vielä pari paikkaa myymättä nopeaan ryhmään?

tamik87

Mä oon kans arponu että tullako vaiko ei lauantain alastarolle... Jos oisin tajunnu et on tommonen häppeninki päivä oisin ostanu liput mp tuen päiville kemoraan :/ Heippa vihjaili jotain et siä saattais päästä ajamaan aikuisten oikeasti 16-18 välillä.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 01.08.13 - klo:15:22
Mä oon kans arponu että tullako vaiko ei lauantain alastarolle... Jos oisin tajunnu et on tommonen häppeninki päivä oisin ostanu liput mp tuen päiville kemoraan :/ Heippa vihjaili jotain et siä saattais päästä ajamaan aikuisten oikeasti 16-18 välillä.

16-18 on normaalit ryhmäjaot, mutta täyttä todennäköisesti ryhmissä on. Sunnuntaina sitten on normaalia reeniä tarjolla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 01.08.13 - klo:14:17
Lauantaina voi olla täyttä. Itse kiidän sinne sunnuntaina. Saa tulla kirittämään, jos ko. päivä sopii kalenteriin. Taitaa olla vielä pari paikkaa myymättä nopeaan ryhmään?

Tuun sinne kans heilumaan ja se on uus rata mulle. Siitä kirittämisestä en sitten osaa sanoa mitään. Katoin vaan nopsaan youtubesta, että mitä siellä touhutaan...

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 01.08.13 - klo:22:27
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 01.08.13 - klo:14:17
Lauantaina voi olla täyttä. Itse kiidän sinne sunnuntaina. Saa tulla kirittämään, jos ko. päivä sopii kalenteriin. Taitaa olla vielä pari paikkaa myymättä nopeaan ryhmään?

Tuun sinne kans heilumaan ja se on uus rata mulle. Siitä kirittämisestä en sitten osaa sanoa mitään. Katoin vaan nopsaan youtubesta, että mitä siellä touhutaan...

On siellä kai joku paikalla, joka osaa linjat auttavasti. Kolmonen, tuplaoikee ja kahvilanmutka on ne missä linjassa on mitään kikkaa, muut paikat aika itsestään selviä. Kolmonen pitää taittaa sisään 15 metriä myöhemmin kuin mieli tekis. Tuplaoikeeta en osaa ajaa ja kahvilanmutkassa sisäänmenolinjalla ei oo niin väliä, mutta mopo pitää parkkeerata kanttarin viereen, runtata kylelleen ja avata vasta kun keula osottaa katsomon päätyyn. Silloin voi avatakin aikalailla täydet ja antaa katsomoon viihdettä kun mopo sutii, elää ja keulii portille asti. Ykköseen jarrutetaan sit vasta siinä varikolta tulevan katkoviivan ja radan reunaviivan yhtymäkohdassa. Kakkonen rajusti doseerattu ja kolmonen taas ulospäin kallellaan. Tää rata on se mitä tonnarilla tehdään: Avaa täysillä, jarruta täysillä, parkkeeraa mutkaan kääntämään mopo ja avaa taas täysillä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal