MotOrg ry:n ratapäivät vuodelle 2013

Aloittaja heippa, 14.05.13 - klo:16:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 01.08.13 - klo:22:27
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 01.08.13 - klo:14:17
Lauantaina voi olla täyttä. Itse kiidän sinne sunnuntaina. Saa tulla kirittämään, jos ko. päivä sopii kalenteriin. Taitaa olla vielä pari paikkaa myymättä nopeaan ryhmään?

Tuun sinne kans heilumaan ja se on uus rata mulle. Siitä kirittämisestä en sitten osaa sanoa mitään. Katoin vaan nopsaan youtubesta, että mitä siellä touhutaan...

Mun perässä ajellessa pääsee ainakin alkuun. Ohi sitten vaan, kun vanha suzuki rupeaa olemaan tukkona :)

tamik87

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 02.08.13 - klo:07:15
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 01.08.13 - klo:22:27
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 01.08.13 - klo:14:17
Lauantaina voi olla täyttä. Itse kiidän sinne sunnuntaina. Saa tulla kirittämään, jos ko. päivä sopii kalenteriin. Taitaa olla vielä pari paikkaa myymättä nopeaan ryhmään?

Tuun sinne kans heilumaan ja se on uus rata mulle. Siitä kirittämisestä en sitten osaa sanoa mitään. Katoin vaan nopsaan youtubesta, että mitä siellä touhutaan...

Mun perässä ajellessa pääsee ainakin alkuun. Ohi sitten vaan, kun vanha suzuki rupeaa olemaan tukkona :)

Mä voin näyttää Kallion Veskun linjat jos sinne ylipäätänsä mahtuu lauantaina sekaa ajamaan.

marko_

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 02.08.13 - klo:10:33
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 02.08.13 - klo:07:15
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 01.08.13 - klo:22:27
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 01.08.13 - klo:14:17
Lauantaina voi olla täyttä. Itse kiidän sinne sunnuntaina. Saa tulla kirittämään, jos ko. päivä sopii kalenteriin. Taitaa olla vielä pari paikkaa myymättä nopeaan ryhmään?

Tuun sinne kans heilumaan ja se on uus rata mulle. Siitä kirittämisestä en sitten osaa sanoa mitään. Katoin vaan nopsaan youtubesta, että mitä siellä touhutaan...

Mun perässä ajellessa pääsee ainakin alkuun. Ohi sitten vaan, kun vanha suzuki rupeaa olemaan tukkona :)

Mä voin näyttää Kallion Veskun linjat jos sinne ylipäätänsä mahtuu lauantaina sekaa ajamaan.

Mukana possujunassa  mod_smilie_+1

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 02.08.13 - klo:10:33
Mä voin näyttää Kallion Veskun linjat jos sinne ylipäätänsä mahtuu lauantaina sekaa ajamaan.

Jos ajolinjat on samat, niin voit ajaa radan samalla nopeudella. (Suurimpana esteenä taitaa olla kuski ja sitten vasta kalusto)  ajelu_1 :)


slowrider

noihin orgin päiville ei vissiin myydä enää paikanpäällä lippuja? Eilen oli vielä epävarmaa saako mopon kasaan, mutta nyt ei enää ollutkaan myynnissä lippuja. eilen kyllä oli nopeaan vielä myynnissä ja muut ryhmät täynnä

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 02.08.13 - klo:15:43
noihin orgin päiville ei vissiin myydä enää paikanpäällä lippuja? Eilen oli vielä epävarmaa saako mopon kasaan, mutta nyt ei enää ollutkaan myynnissä lippuja. eilen kyllä oli nopeaan vielä myynnissä ja muut ryhmät täynnä

Mielestäni ei myydä paikan päällä. Ainoastaan, jos on ennakkolippuja jäänyt myymättä. Nyt taitaa olla kaikki vuorot täynnä. Ehkä kysymällä orgin foorumilta joku voi myydä.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 02.08.13 - klo:15:52
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 02.08.13 - klo:15:43
noihin orgin päiville ei vissiin myydä enää paikanpäällä lippuja? Eilen oli vielä epävarmaa saako mopon kasaan, mutta nyt ei enää ollutkaan myynnissä lippuja. eilen kyllä oli nopeaan vielä myynnissä ja muut ryhmät täynnä

Mielestäni ei myydä paikan päällä. Ainoastaan, jos on ennakkolippuja jäänyt myymättä. Nyt taitaa olla kaikki vuorot täynnä. Ehkä kysymällä orgin foorumilta joku voi myydä.

No oma mokahan tämä. Ensiviikolla sitten trackday,orggi tai muoviluoti. Onhan näitä  :D

poutis

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 02.08.13 - klo:11:35
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 02.08.13 - klo:10:33
Mä voin näyttää Kallion Veskun linjat jos sinne ylipäätänsä mahtuu lauantaina sekaa ajamaan.

Jos ajolinjat on samat, niin voit ajaa radan samalla nopeudella. (Suurimpana esteenä taitaa olla kuski ja sitten vasta kalusto)  ajelu_1 :)
Kyllähän" isot pojat" on jo niin paljon kurssilaisia kouluttanut et pitäis kilpailijoita löytyä Veskulle ja Wehnälle. Kyllä mullakin on teoria tiedossa mut toteutus vähän tökkii :)
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

marko_

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 02.08.13 - klo:15:54
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 02.08.13 - klo:15:52
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 02.08.13 - klo:15:43
noihin orgin päiville ei vissiin myydä enää paikanpäällä lippuja? Eilen oli vielä epävarmaa saako mopon kasaan, mutta nyt ei enää ollutkaan myynnissä lippuja. eilen kyllä oli nopeaan vielä myynnissä ja muut ryhmät täynnä

Mielestäni ei myydä paikan päällä. Ainoastaan, jos on ennakkolippuja jäänyt myymättä. Nyt taitaa olla kaikki vuorot täynnä. Ehkä kysymällä orgin foorumilta joku voi myydä.

No oma mokahan tämä. Ensiviikolla sitten trackday,orggi tai muoviluoti. Onhan näitä  :D
8kpl on lippuja sunnuntaille nopeeseen jäljellä. Katoin kaupasta.
Lauantaina pääsee ajamaan kun näyttää jäsenkorttia.
Tänne vaan. :)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 02.08.13 - klo:15:52
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 02.08.13 - klo:15:43
noihin orgin päiville ei vissiin myydä enää paikanpäällä lippuja? Eilen oli vielä epävarmaa saako mopon kasaan, mutta nyt ei enää ollutkaan myynnissä lippuja. eilen kyllä oli nopeaan vielä myynnissä ja muut ryhmät täynnä

Mielestäni ei myydä paikan päällä. Ainoastaan, jos on ennakkolippuja jäänyt myymättä. Nyt taitaa olla kaikki vuorot täynnä. Ehkä kysymällä orgin foorumilta joku voi myydä.

Paikan päällä myydään lippuja jos ennakkomyynnistä on jäänyt myymättömiä lippuja. Jos myymättömiä on, niistä on yleensä tiedotettu orgin foorumilla ko. ratapäivän topicissa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Räpsijä

03Biker  10.8. eli vuoden 2013 viimeiset rata-aamu-päiväkuvat Orgin vuorolta : http://kamerankantajan.kuvat.fi/kuvat/MotOrg+10.8./

app

Lainaus käyttäjältä: Räpsijä - 11.08.13 - klo:12:02
03Biker  10.8. eli vuoden 2013 viimeiset rata-aamu-päiväkuvat Orgin vuorolta : http://kamerankantajan.kuvat.fi/kuvat/MotOrg+10.8./

Kiitos taas. Oli niin hyvä kuva meidän Jymy-pojastakin.

Taffu

15.08.13 - klo:20:24 #72 Viimeisin muokkaus: 15.08.13 - klo:20:26 käyttäjältä Taffu
Tulipas mieleen tosta 31.8. Kemoran päivästä, että perjantai on Kemoran omassa kalenterissa vielä tyhjänä. Jos riittävän moni mopoilija olis mahdollisesti tulossa, niin saattaisivat sen perjantain avata mopoille. Olisikohan kiinnostusta muilla?

marko_

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 15.08.13 - klo:20:24
Tulipas mieleen tosta 31.8. Kemoran päivästä, että perjantai on Kemoran omassa kalenterissa vielä tyhjänä. Jos riittävän moni mopoilija olis mahdollisesti tulossa, niin saattaisivat sen perjantain avata mopoille. Olisikohan kiinnostusta muilla?

Liput ois tonne orgin viikonlopulle mutta täällä joku varoitteli että jos autot sotkee radan öljyyn just ennen tuota..

Taffu

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 15.08.13 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 15.08.13 - klo:20:24
Tulipas mieleen tosta 31.8. Kemoran päivästä, että perjantai on Kemoran omassa kalenterissa vielä tyhjänä. Jos riittävän moni mopoilija olis mahdollisesti tulossa, niin saattaisivat sen perjantain avata mopoille. Olisikohan kiinnostusta muilla?

Liput ois tonne orgin viikonlopulle mutta täällä joku varoitteli että jos autot sotkee radan öljyyn just ennen tuota..

Niijoo, ku siel on ne jokkis-mikälie-hommelit edellisenä viikonloppuna. Mutta mähän taidan käydä sen silloin perjantaina kuitenkin testaamassa, jos mahdollista. Meen semmosia mummovauhteja vielä, ettei oo väliä vaikka on vähän luikas... :)

Powered by EzPortal