MotOrg ry:n ratapäivät vuodelle 2013

Aloittaja heippa, 14.05.13 - klo:16:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Teräspapat köröttelee:

Juice lainas ex kultaansa.

Kemora 1.9.2013

Taffu

Parhaaksi mitatuksi ajaksi jäi sitten loppupeleissä se 1:20,9. Koko sunnuntaina ei toiminut racechrono. Mutta lystiä oli, APP:täkin yritin perskärpäillä, mutta kyllä se bemari vaan liikkuu sutjakkaasti. Tässä muuten koko sunnuntain setit videolla, sekä yksi lauantain setti:

http://www.youtube.com/user/Tafulaes/videos

Ketään varmaan ei keskiryhmä kiinnosta, mutta pistetään nyt kumminkin :) Jossain noista sunnuntain seteissä seurailin APP:tä puolisentoista kiekkaa, mutta sitten jäin auttamatta jälkeen...

Taffu

Lainaus käyttäjältä: Jasamy - 02.09.13 - klo:11:04
Lauantain kolmannessa setissä kakkos mutkassa kipannut gixxer kuljettaja ilmoittautuu tänne, kun puhelimella ei voi orgin sivuille kirjautua. Kiitoksia kaikille erittäin paljon järjestelyistä. Tulipahan kokeiltua ratapäivien toimintaa näin kippaajankin kannalta... Mies tällä hetkellä Hyvinkään sairaalassa. Nilkka kolmesta kohtaa murtunut ja kämmenessä myös joku pieni murtuma. Ajot ja oikeastaan kaikki aktiviteetti poissa kuvioista jonkun aikaa

edit. Kirjoittelen suikisukisv650 nimimerkillä orgissa

Perskuta ku nyt vähän harmittaa ku puhuin sua niin kovasti lähtemään tonne :(

Mutta onneks ei tuon pahempaa käynyt, siinä vauhtia sen verran, että olisi voinut olla huonompikin lopputulos...

jarska

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 03.09.13 - klo:22:14
Ketään varmaan ei keskiryhmä kiinnosta, mutta pistetään nyt kumminkin :)

Älä höpäjä, ei täällä harrasteta ryhmärasismia.

app

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 03.09.13 - klo:22:14
Ketään varmaan ei keskiryhmä kiinnosta, mutta pistetään nyt kumminkin :) Jossain noista sunnuntain seteissä seurailin APP:tä puolisentoista kiekkaa, mutta sitten jäin auttamatta jälkeen...

Ainakin toista keskiryhmän koheltajaa kiinostais  :), en vaan löytänyt ittteeni. Nyt pitää mennä nukkumaan. Jos löydätte joku minut tuolta, haluaisin nähdä miltä se meno näyttää.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 04.09.13 - klo:00:56
Jos löydätte joku minut tuolta, haluaisin nähdä miltä se meno näyttää.
Tolta se sun meno näyttää abaut.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Taffu

04.09.13 - klo:02:54 #111 Viimeisin muokkaus: 04.09.13 - klo:07:46 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: app - 04.09.13 - klo:00:56
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 03.09.13 - klo:22:14
Ketään varmaan ei keskiryhmä kiinnosta, mutta pistetään nyt kumminkin :) Jossain noista sunnuntain seteissä seurailin APP:tä puolisentoista kiekkaa, mutta sitten jäin auttamatta jälkeen...

Ainakin toista keskiryhmän koheltajaa kiinostais  :), en vaan löytänyt ittteeni. Nyt pitää mennä nukkumaan. Jos löydätte joku minut tuolta, haluaisin nähdä miltä se meno näyttää.

Tässähän tätä, oli sattunut nimeämiserhe :/

01.09.2013 kemora keskiryhmä klo 11:20 2/2.

En tosiaan kovin hyvin perässä pysynyt, enkä päässyt riittävän vikkelästi noista hitaammista ohitse. Innolla sun perään lähdin, kun aattelin että saattaisin saada vetoapuja :) Pitäis varmaan vähän rohkeemmin ohitella tuolla, mutta tahtoo ottaa vaan noi niin varman päälle aina.

app

04.09.13 - klo:08:05 #112 Viimeisin muokkaus: 04.09.13 - klo:08:09 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 04.09.13 - klo:02:54
Lainaus käyttäjältä: app - 04.09.13 - klo:00:56
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 03.09.13 - klo:22:14
Ketään varmaan ei keskiryhmä kiinnosta, mutta pistetään nyt kumminkin :) Jossain noista sunnuntain seteissä seurailin APP:tä puolisentoista kiekkaa, mutta sitten jäin auttamatta jälkeen...

Ainakin toista keskiryhmän koheltajaa kiinostais  :), en vaan löytänyt ittteeni. Nyt pitää mennä nukkumaan. Jos löydätte joku minut tuolta, haluaisin nähdä miltä se meno näyttää.

Tässähän tätä, oli sattunut nimeämiserhe :/

01.09.2013 kemora keskiryhmä klo 11:20 2/2.

En tosiaan kovin hyvin perässä pysynyt, enkä päässyt riittävän vikkelästi noista hitaammista ohitse. Innolla sun perään lähdin, kun aattelin että saattaisin saada vetoapuja :) Pitäis varmaan vähän rohkeemmin ohitella tuolla, mutta tahtoo ottaa vaan noi niin varman päälle aina.

Aina sama ongelma tahtoo olla mullakin ja kaikilla meillä. Siinä harvoin suoranpätkällä kaks ehtii samasta ohi, ja väkisin tulee ero heti isoks. Ihan hyvän näköstä menoo sulla. Paluusuoralla saat tosi hyvän vauhdin, ei toi mittari niin paljoa heitä. Katselin illalla kaikkia noita sun pätkiä, ja hyvän näköstä menoo.

Itsellä perseen siirto jää hiukan vähäselle,mutta olen näköjään oppinut jo viemään tuota yläkroppaa sivulle kunnolla, mikä poistiivista.

Tämä oli ihan ensimmäinen video, kun saan katsella omaa ajoa takaapäin, joten suurkiitos tästä. Nyt vaan iso käpy perseeneen Alastaroon mennessä joka aamu, niin ei pysty istumaan siinä keskellä satulaa. stoppie_gif

Sun kannattaa Taffu siirtyä nopeeseen ryhmään jo kun ei enää ketään tule ohi. Vauhti nousi mulla pari sekuntia samana päivänä, kun sai koko ajan ajaa puhtaita kierroksia, ja tulee hyviä peesejä ohi.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 04.09.13 - klo:08:05
Sun kannattaa Taffu siirtyä nopeeseen ryhmään jo kun ei enää ketään tule ohi. Vauhti nousi mulla pari sekuntia samana päivänä, kun sai koko ajan ajaa puhtaita kierroksia, ja tulee hyviä peesejä ohi.

Tätähän sille yks jos toinenki koitti vkloppuna paasata, mut ei vielä rohjennu.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.09.13 - klo:09:29
Lainaus käyttäjältä: app - 04.09.13 - klo:08:05
Sun kannattaa Taffu siirtyä nopeeseen ryhmään jo kun ei enää ketään tule ohi. Vauhti nousi mulla pari sekuntia samana päivänä, kun sai koko ajan ajaa puhtaita kierroksia, ja tulee hyviä peesejä ohi.

Tätähän sille yks jos toinenki koitti vkloppuna paasata, mut ei vielä rohjennu.

Järjestäjätaho vähän nihkeili ton siirtymisen kanssa, olis pitäny ajaa koko ajan alle 1:20 et ois sinne mahtunu. Joku myös vähän manas sitä toista bladea, joka sunnuntaiks sinne siirrettiin ja se oli aivan pikkusen mua nopeampikin. Ens kesänä sitte uudet kujeet ja meen teistä kaikista ohi! :P

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: app - 04.09.13 - klo:08:05
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 04.09.13 - klo:02:54
Lainaus käyttäjältä: app - 04.09.13 - klo:00:56
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 03.09.13 - klo:22:14
Ketään varmaan ei keskiryhmä kiinnosta, mutta pistetään nyt kumminkin :) Jossain noista sunnuntain seteissä seurailin APP:tä puolisentoista kiekkaa, mutta sitten jäin auttamatta jälkeen...

Ainakin toista keskiryhmän koheltajaa kiinostais  :), en vaan löytänyt ittteeni. Nyt pitää mennä nukkumaan. Jos löydätte joku minut tuolta, haluaisin nähdä miltä se meno näyttää.

Tässähän tätä, oli sattunut nimeämiserhe :/

01.09.2013 kemora keskiryhmä klo 11:20 2/2.

En tosiaan kovin hyvin perässä pysynyt, enkä päässyt riittävän vikkelästi noista hitaammista ohitse. Innolla sun perään lähdin, kun aattelin että saattaisin saada vetoapuja :) Pitäis varmaan vähän rohkeemmin ohitella tuolla, mutta tahtoo ottaa vaan noi niin varman päälle aina.

Aina sama ongelma tahtoo olla mullakin ja kaikilla meillä. Siinä harvoin suoranpätkällä kaks ehtii samasta ohi, ja väkisin tulee ero heti isoks. Ihan hyvän näköstä menoo sulla. Paluusuoralla saat tosi hyvän vauhdin, ei toi mittari niin paljoa heitä. Katselin illalla kaikkia noita sun pätkiä, ja hyvän näköstä menoo.

Itsellä perseen siirto jää hiukan vähäselle,mutta olen näköjään oppinut jo viemään tuota yläkroppaa sivulle kunnolla, mikä poistiivista.

Tämä oli ihan ensimmäinen video, kun saan katsella omaa ajoa takaapäin, joten suurkiitos tästä. Nyt vaan iso käpy perseeneen Alastaroon mennessä joka aamu, niin ei pysty istumaan siinä keskellä satulaa. stoppie_gif

Sun kannattaa Taffu siirtyä nopeeseen ryhmään jo kun ei enää ketään tule ohi. Vauhti nousi mulla pari sekuntia samana päivänä, kun sai koko ajan ajaa puhtaita kierroksia, ja tulee hyviä peesejä ohi.

Alastarossa voidaan kuvata sun ajoa, jos haluat. Voit sitten koko talven tuijottaa omaa persettäsi.

Olipas mukavan näköistä menoa Taffulta. Tehdään oikeita asioita eikä vaan roiskita teholla menemään, tuosta on hyvä lähteä sinne nopeaan ponnistamaan.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 04.09.13 - klo:11:14
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.09.13 - klo:09:29
Lainaus käyttäjältä: app - 04.09.13 - klo:08:05
Sun kannattaa Taffu siirtyä nopeeseen ryhmään jo kun ei enää ketään tule ohi. Vauhti nousi mulla pari sekuntia samana päivänä, kun sai koko ajan ajaa puhtaita kierroksia, ja tulee hyviä peesejä ohi.

Tätähän sille yks jos toinenki koitti vkloppuna paasata, mut ei vielä rohjennu.

Järjestäjätaho vähän nihkeili ton siirtymisen kanssa, olis pitäny ajaa koko ajan alle 1:20 et ois sinne mahtunu. Joku myös vähän manas sitä toista bladea, joka sunnuntaiks sinne siirrettiin ja se oli aivan pikkusen mua nopeampikin. Ens kesänä sitte uudet kujeet ja meen teistä kaikista ohi! :P

Nojoo eipä noista manaamisista kannata pahastua. Minä manaan itseäni yli 2s hitaampia ja minua yli 2s nopeammat manaavat puolestaan minua.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 04.09.13 - klo:11:30
Olipas mukavan näköistä menoa Taffulta. Tehdään oikeita asioita eikä vaan roiskita teholla menemään, tuosta on hyvä lähteä sinne nopeaan ponnistamaan.
Samaa kattelin kans ett tosi lepposan ja vaivattoman näköstä liirum-laarumia. Positiivisessa mielessä siis.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 04.09.13 - klo:11:36
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 04.09.13 - klo:11:14
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.09.13 - klo:09:29
Lainaus käyttäjältä: app - 04.09.13 - klo:08:05
Sun kannattaa Taffu siirtyä nopeeseen ryhmään jo kun ei enää ketään tule ohi. Vauhti nousi mulla pari sekuntia samana päivänä, kun sai koko ajan ajaa puhtaita kierroksia, ja tulee hyviä peesejä ohi.

Tätähän sille yks jos toinenki koitti vkloppuna paasata, mut ei vielä rohjennu.

Järjestäjätaho vähän nihkeili ton siirtymisen kanssa, olis pitäny ajaa koko ajan alle 1:20 et ois sinne mahtunu. Joku myös vähän manas sitä toista bladea, joka sunnuntaiks sinne siirrettiin ja se oli aivan pikkusen mua nopeampikin. Ens kesänä sitte uudet kujeet ja meen teistä kaikista ohi! :P

Nojoo eipä noista manaamisista kannata pahastua. Minä manaan itseäni yli 2s hitaampia ja minua yli 2s nopeammat manaavat puolestaan minua.

Näin on. Nopeeseen vaan.. Se nyt on ihan sama, onko se aika 1.18 tai 1.22 kemoralla, jos sinne päin pysyy ladulla. Ja vauhti paranee aika äkkiä sinne 1.17 tuntumaan kun saa vetoapuja.
Se joka ei pääse ohi, ei vaan osaa. Jos jonkun on pakko saada treeniä ilman hitaita ohitettavia ja mahdollisimman hyvää vetoapua, niin ei muuta kuin kisoihin mukaan.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 04.09.13 - klo:13:50
Jos jonkun on pakko saada treeniä ilman hitaita ohitettavia ja mahdollisimman hyvää vetoapua, niin ei muuta kuin kisoihin mukaan.

Niin ruuhkaista ja tukkoista ratapäivää ei ole vielä tullut vastaan mitä kisatreenit ja aika-ajot on olleet. Taitaa kyllä olla menneiden vuosien ongelmia tämän kesän kemoran ycc+classic+piikit kisatreenejä lukuunottamatta.

Powered by EzPortal