MotOrg ry:n ratapäivät vuodelle 2013

Aloittaja heippa, 14.05.13 - klo:16:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 04.09.13 - klo:14:24
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 04.09.13 - klo:13:50
Jos jonkun on pakko saada treeniä ilman hitaita ohitettavia ja mahdollisimman hyvää vetoapua, niin ei muuta kuin kisoihin mukaan.

Niin ruuhkaista ja tukkoista ratapäivää ei ole vielä tullut vastaan mitä kisatreenit ja aika-ajot on olleet. Taitaa kyllä olla menneiden vuosien ongelmia tämän kesän kemoran ycc+classic+piikit kisatreenejä lukuunottamatta.

Ainakaan Motoparkissa ei tätä ongelmaa ollut, vaikka ohitettavaa oli jonkin verran jopa puolikuntoisella pyörällä ja kuskilla.. Plussana B:n aika-ajo ois ollut A:n seassa, jolloin vetoapua on vähintäänkin riittävästi :) Ehkä joskus toiste sitten.

app

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 04.09.13 - klo:11:30
Alastarossa voidaan kuvata sun ajoa, jos haluat. Voit sitten koko talven tuijottaa omaa persettäsi.


Tää olis muuten ihan kliffa juttu. Pitää ajella kolmosella vaan koko ajan, ja muistaa että parässä tulee rystyset valkosena Kemoran ässä  :)

Taffu

Lainaus käyttäjältä: app - 04.09.13 - klo:14:56
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 04.09.13 - klo:11:30
Alastarossa voidaan kuvata sun ajoa, jos haluat. Voit sitten koko talven tuijottaa omaa persettäsi.


Tää olis muuten ihan kliffa juttu. Pitää ajella kolmosella vaan koko ajan, ja muistaa että parässä tulee rystyset valkosena Kemoran ässä  :)

Ihme juttu, mä oon aina ajatellu, että tekin ajelette toistenne perässä ja kuvailette settejä. Mä tuolla radalla aina johonkin hitaampaan tuttuun törmätessäni ajelen sen perässä kierroksen ja toimitan videon kaverille, niin saa hyvää palautetta ajostaan :) Esim tuolla kemoralla seuralin yhtä smc tms kotaria kierroksen, botnialla -93 gixxeriä ja jotain -05 r6r:rää. Ku joku vaa joskus ajais mun perässä kameran kera, niin näkis mikä mättää ja mikä ei :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 04.09.13 - klo:15:10
Ihme juttu, mä oon aina ajatellu, että tekin ajelette toistenne perässä ja kuvailette settejä. Mä tuolla radalla aina johonkin hitaampaan tuttuun törmätessäni ajelen sen perässä kierroksen ja toimitan videon kaverille, niin saa hyvää palautetta ajostaan :) Esim tuolla kemoralla seuralin yhtä smc tms kotaria kierroksen, botnialla -93 gixxeriä ja jotain -05 r6r:rää. Ku joku vaa joskus ajais mun perässä kameran kera, niin näkis mikä mättää ja mikä ei :)

Tule tonne Motoparkkiin niin lupaan kuvata sinnuu.
Saat sitten näyttää niitä naisystävilles...niillä tärähtää nainen ku nainen kuumaksi, ilman turhia esitysleikkejä.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.09.13 - klo:15:17
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 04.09.13 - klo:15:10
Ihme juttu, mä oon aina ajatellu, että tekin ajelette toistenne perässä ja kuvailette settejä. Mä tuolla radalla aina johonkin hitaampaan tuttuun törmätessäni ajelen sen perässä kierroksen ja toimitan videon kaverille, niin saa hyvää palautetta ajostaan :) Esim tuolla kemoralla seuralin yhtä smc tms kotaria kierroksen, botnialla -93 gixxeriä ja jotain -05 r6r:rää. Ku joku vaa joskus ajais mun perässä kameran kera, niin näkis mikä mättää ja mikä ei :)

Tule tonne Motoparkkiin niin lupaan kuvata sinnuu.
Saat sitten näyttää niitä naisystävilles...niillä tärähtää nainen ku nainen kuumaksi, ilman turhia esitysleikkejä.

Vois tuonkin radan joskus käydä ratsaamassa, mutta nyt pitää taas lähteä lappiin kalareissulle :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 04.09.13 - klo:15:10
Ihme juttu, mä oon aina ajatellu, että tekin ajelette toistenne perässä ja kuvailette settejä.

Ei siellä nopeessa mitään Renny Harlineja olla, siellä vedetään verissäpäin kisaa koko ajan ja varikolle tullessa nykästään reisrono taskusta valookin nopeemmin...kusikin saa tulla housuun, mut se aika pitää ensin kattoo.

marko_

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.09.13 - klo:15:35
Ei siellä nopeessa mitään Renny Harlineja olla, siellä vedetään verissäpäin kisaa koko ajan ja varikolle tullessa nykästään reisrono taskusta valookin nopeemmin...kusikin saa tulla housuun, mut se aika pitää ensin kattoo.

Tässähän tää on tiivistettynä  pokal_gold

slowrider

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.09.13 - klo:15:35
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 04.09.13 - klo:15:10
Ihme juttu, mä oon aina ajatellu, että tekin ajelette toistenne perässä ja kuvailette settejä.

Ei siellä nopeessa mitään Renny Harlineja olla, siellä vedetään verissäpäin kisaa koko ajan ja varikolle tullessa nykästään reisrono taskusta valookin nopeemmin...kusikin saa tulla housuun, mut se aika pitää ensin kattoo.

Juu ei siellä persettä kuvailla vaan heti kun jonkun näkee niin ohi vaikka väkisin :D
häröilyä

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 04.09.13 - klo:16:31
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.09.13 - klo:15:35
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 04.09.13 - klo:15:10
Ihme juttu, mä oon aina ajatellu, että tekin ajelette toistenne perässä ja kuvailette settejä.

Ei siellä nopeessa mitään Renny Harlineja olla, siellä vedetään verissäpäin kisaa koko ajan ja varikolle tullessa nykästään reisrono taskusta valookin nopeemmin...kusikin saa tulla housuun, mut se aika pitää ensin kattoo.

Juu ei siellä persettä kuvailla vaan heti kun jonkun näkee niin ohi vaikka väkisin :D
häröilyä

Just noin, tuostakin ohituksesta sain henkisiä vaurioita.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.09.13 - klo:16:35
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 04.09.13 - klo:16:31
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.09.13 - klo:15:35
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 04.09.13 - klo:15:10
Ihme juttu, mä oon aina ajatellu, että tekin ajelette toistenne perässä ja kuvailette settejä.

Ei siellä nopeessa mitään Renny Harlineja olla, siellä vedetään verissäpäin kisaa koko ajan ja varikolle tullessa nykästään reisrono taskusta valookin nopeemmin...kusikin saa tulla housuun, mut se aika pitää ensin kattoo.

Juu ei siellä persettä kuvailla vaan heti kun jonkun näkee niin ohi vaikka väkisin :D
häröilyä

Just noin, tuostakin ohituksesta sain henkisiä vaurioita.

Hitto toi "slow"riderin meno oli kyllä upeaa katteltavaa  bowdown_1

jarska

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 04.09.13 - klo:15:33
Vois tuonkin radan joskus käydä ratsaamassa, mutta nyt pitää taas lähteä lappiin kalareissulle :)

Vai kalareissulle, voi hel***ti, ei ihme että köröttelet vielä keskiryhmässä.
Nopeeseen pääsy vaatii äärimmäisiä ponnistuksia ja uhrauksia, radalle mennään aina kun on mahdollisuus.


mattipoeka

Lainaus käyttäjältä: jarska - 02.09.13 - klo:22:30
Lainaus käyttäjältä: mattipoeka - 02.09.13 - klo:22:06
Lainaus käyttäjältä: jarska - 01.09.13 - klo:21:11
Lämmin kiitos ratapäivien järjestäjälle ja aina yhtä kivoille varikkokavereille.

Isot kiitokset myös Wehnälle, nämä viteo kurssit on kyllä napakoita ja pureutuu juuri niihin omiin ongelmakohtiin.
Olis vaan pitäny tulla jo alkukesästä kun treenipäivät loppuu, eikä ens keväänä taas muista mitään.

Taisit olla sie joka minulle löysi ne jarrupalat kaupattavaksi :D ISO KIITOS.

No minähän se olin.
500€ lasittuneista, vanhoista jarrupalan paskoista ei ollu yhtään liikaa, kun hätä on suuri, apukin on lähellä. :D

Hehe :D
Semmosta.

Powered by EzPortal