DIY

Aloittaja marko_, 15.05.13 - klo:22:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marko_

DIY
15.05.13 - klo:22:52 Viimeisin muokkaus: 15.05.13 - klo:23:40 käyttäjältä jarska

Juha_K

DIY
15.05.13 - klo:22:55 #1 Viimeisin muokkaus: 15.05.13 - klo:23:40 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 15.05.13 - klo:22:42

-luuriteline


Ideoita?
Kaveri teki mulle tällaisen pidikkeen luuria varten. Tohon kun liimaa jonkun pussin kiinni niin saa luurin sinne.




Mulla on myös tollaiset Kiinan cliparit ja hyvin ne on kestänyt, vaikka kyljelläänkin ollaan käyty. :)
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Mikko K.

DIY
15.05.13 - klo:23:10 #2 Viimeisin muokkaus: 15.05.13 - klo:23:40 käyttäjältä jarska
Pienen esikarsinnan jälkeen keskityn seuraavaan tässä tärkeysjärjestyksessä:

-clipariputki
-ohjausrajoitin
-kaatumatappi
-luuriteline (kaadon kestävä, mopon musta laatikko :D )
-tappien siirtosarja

jarska

15.05.13 - klo:23:22 #3 Viimeisin muokkaus: 15.05.13 - klo:23:40 käyttäjältä jarska
Sen verta mielenkiintonen aihe, jotta laitetaan omaan ketjuun.

Juha_K

15.05.13 - klo:23:34 #4 Viimeisin muokkaus: 15.05.13 - klo:23:41 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: jarska - 15.05.13 - klo:23:22
Sen verta mielenkiintonen aihe, jotta laitetaan omaan ketjuun.
DIY ;)
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Mikko K.

15.05.13 - klo:23:38 #5 Viimeisin muokkaus: 15.05.13 - klo:23:41 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 15.05.13 - klo:23:34
Lainaus käyttäjältä: jarska - 15.05.13 - klo:23:22
Sen verta mielenkiintonen aihe, jotta laitetaan omaan ketjuun.
DIY ;)

Daas ylitin itseni?

Lisätäänhän tähän vielä stand alone shifteri. Ei sekään ole lopun viimein ihan mahdoton, jos vaan sytytystä katkotaan.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 15.05.13 - klo:23:34
Lainaus käyttäjältä: jarska - 15.05.13 - klo:23:22
Sen verta mielenkiintonen aihe, jotta laitetaan omaan ketjuun.
DIY ;)

Hups.. :D..korjattu.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 15.05.13 - klo:23:38
Lisätäänhän tähän vielä stand alone shifteri. Ei sekään ole lopun viimein ihan mahdoton, jos vaan sytytystä katkotaan.

Itselläni on SP-Electronicsin shifteri. Ihan on stand-alone ja pätkii sytytystä.
Toimii kuin unelma. Mitään ääntä tai pauketta ei kuulu, kun isomman painaa sisälle.
Suosittelut voin antaa. Hinta taisi olla 250 - 300 € ebaysta.
Sorry, en löytänyt linkkiä.

marko_

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 16.05.13 - klo:09:05
Itselläni on SP-Electronicsin shifteri. Ihan on stand-alone ja pätkii sytytystä.
Toimii kuin unelma. Mitään ääntä tai pauketta ei kuulu, kun isomman painaa sisälle.
Suosittelut voin antaa. Hinta taisi olla 250 - 300 € ebaysta.
Sorry, en löytänyt linkkiä.

Aiheuttaako tuo vikakoodeja?
Minkä vuoden pyörä sulla on?

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 16.05.13 - klo:16:20
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 16.05.13 - klo:09:05
Itselläni on SP-Electronicsin shifteri. Ihan on stand-alone ja pätkii sytytystä.
Toimii kuin unelma. Mitään ääntä tai pauketta ei kuulu, kun isomman painaa sisälle.
Suosittelut voin antaa. Hinta taisi olla 250 - 300 € ebaysta.
Sorry, en löytänyt linkkiä.

Aiheuttaako tuo vikakoodeja?
Minkä vuoden pyörä sulla on?

Ei vikakoodeja. Pelkkä Plug-and-Play.
2003 vuoden pyörä.

Shifteripaketissa on siis anturi (veto-mallinen, koska käännetty kaavio), vaihdetanko, elektronikkaboksi ja orkkis puolan piuhojen väliin tulevat johdot.
Eli orkkis johdot shifterin naarasliittimiin ja urosliittimet puoliin. Se boksi sitten vaan pätkii orkkis piuhojen ja puolien välissä kulkevaa virtaa. Siinä on portaattomasti säädettävissä katkomisaika. Muistaakseni 40 - 80 ms. Itse laitoin 65 ms, kun joku oli sen todennut hyväksi. Manuaalin mukaan tuo 65 ms tekee kolme pientä pätkäisyä. Toimii kuin ajatus.

Mielestäni tämän saa laitettua vaikka kaasaripeliin. Kunhan puolan liittimet ovat sopivat. Tuossa Suzukissa on todella yleiset Boschin puolat, eli käy varmaan moneen eri pyörään.

Tuo on täysin ulkoinen paketti. Muu pyörä ei tiedä siitä mitään.

marko_

^^Joku tommonen sitä pitäis hankkia. Tuo on hyvä kun on täysin itsenäinen laite.

Mulla ois tuohon omaan pyörään jo dynojetin ingnition module, siitähän puutuis sitten vaan anturi mutta en haluais laittaa noita dynojetin juttuja.

Tango

Lainaus käyttäjältä: Tango - 08.05.13 - klo:22:30
Nyt on asennettuna omatekoinen vaihdekaavion kääntäjä. Voi sanoa, että siinä on käsityön leima, ...

Ihan kohtuudella tuo prototyyppi toimi, mutta väljyyttä oli turhan paljon. Nyt on valmiina laakeroitu versio. Hintaakin tuli yli 30 euroa.

Ostoksina kaksi 6 mm nivelvartta (oikea- ja vasenkätisellä kierteellä) sekä yksi laakeriyksikkö. Ekassa kuvassa näkyvät nämä ja lisäksi alumiinista sahattu varsi ja myös alkuperäinen vaihdevipu kahteen osaan pätkittynä.
Toisessa kuvassa paketti koottuna ja kolmannessa asennettuna, jossa myös pultit on vaihdettu mustiin ja mutterit rosterisiin.

Täältä tullaan Kemora!

Tango

Ammattislangilla me kutsumme tätä luudanvarreksi. Mikähän on virallinen nimi?

murmela

Lainaus käyttäjältä: Tango - 30.05.13 - klo:12:25
Ammattislangilla me kutsumme tätä luudanvarreksi. Mikähän on virallinen nimi?
Sag-o-meter.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Ku ite tekee niin saa mitä tulee...



Powered by EzPortal