Rengaslaitteet ja tarvikkeet

Aloittaja Cat, 21.05.13 - klo:16:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

wbaum

11.05.14 - klo:11:25 #60 Viimeisin muokkaus: 11.05.14 - klo:11:31 käyttäjältä wbaum
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.05.14 - klo:21:56
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.05.14 - klo:12:46
Rengaspainot, musta, 4*5+4*10gr * 100kpl 39,90e (6,65e/kg)
Haluuks joku ostaa 25 liuskaa kympillä?
Toimitus onnistuu useimmille orgin ja tuen päiville.
Voisin maanantaina käydä ostamassa paketin jos viel jälel.
Mä voisin ottaa. Oon kaikilla orgin päivillä tässä kuussa.

Onkos tämä ihan ok värkki, kartiot sopivankokoiset ja laakerit herkät?



http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Korjaamovarustus/Pyorantasapainotuslaite-MP-82351/

Pitänee patentoida joku kiinnitys tuohon mun bead-breakeriin...

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 11.05.14 - klo:11:25
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.05.14 - klo:21:56
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.05.14 - klo:12:46
Rengaspainot, musta, 4*5+4*10gr * 100kpl 39,90e (6,65e/kg)
Haluuks joku ostaa 25 liuskaa kympillä?
Toimitus onnistuu useimmille orgin ja tuen päiville.
Voisin maanantaina käydä ostamassa paketin jos viel jälel.
Mä voisin ottaa. Oon kaikilla orgin päivillä tässä kuussa.

Onkos tämä ihan ok värkki, kartiot sopivankokoiset ja laakerit herkät?



http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Korjaamovarustus/Pyorantasapainotuslaite-MP-82351/

Pitänee patentoida joku kiinnitys tuohon mun bead-breakeriin...
Ok.

On toi ihan jees värkki. Hifist: Ja jos laakereissa on turhan jäykät orginaalivaseliinit, niin vähän crctä sekaan nii notkistuu.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Painot haettu. Jollekki ois viel 25 liuskaa kympillä tarjolla.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

tonibergholm

Mä voin ottaa yhden setin.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

TommoKe

- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

slowrider

Oisko kellään kuvia hyvästä manuaalimallin rengaskoneesta? Tarttis talliin vääntyä hitsaan, mut joku idea ois hyvä olla :-D

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 21.06.14 - klo:18:02
Oisko kellään kuvia hyvästä manuaalimallin rengaskoneesta? Tarttis talliin vääntyä hitsaan, mut joku idea ois hyvä olla :-D
Auttaisko ebay.de ja hakusana: reifenmontiergerät ?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.06.14 - klo:18:33
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 21.06.14 - klo:18:02
Oisko kellään kuvia hyvästä manuaalimallin rengaskoneesta? Tarttis talliin vääntyä hitsaan, mut joku idea ois hyvä olla :-D
Auttaisko ebay.de ja hakusana: reifenmontiergerät ?

Tarttis saada kuva HYVÄSTÄ koneesta :) Noi ebayn rimpulat ei oikein vakuuta rakenteen puolesta. Olen parilla tuollaisella halppiskoneella vaihtanut ja rehellisesti raudoilla vaihtaa puolet nopeammin ja kätevämmin

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 21.06.14 - klo:19:12
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.06.14 - klo:18:33
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 21.06.14 - klo:18:02
Oisko kellään kuvia hyvästä manuaalimallin rengaskoneesta? Tarttis talliin vääntyä hitsaan, mut joku idea ois hyvä olla :-D
Auttaisko ebay.de ja hakusana: reifenmontiergerät ?

Tarttis saada kuva HYVÄSTÄ koneesta :) Noi ebayn rimpulat ei oikein vakuuta rakenteen puolesta. Olen parilla tuollaisella halppiskoneella vaihtanut ja rehellisesti raudoilla vaihtaa puolet nopeammin ja kätevämmin
Hyvässä koneessa ei ole mitään muuta eroa noihin rimpuloihin kuin materiaalivahvuudet.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.06.14 - klo:19:20
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 21.06.14 - klo:19:12
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.06.14 - klo:18:33
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 21.06.14 - klo:18:02
Oisko kellään kuvia hyvästä manuaalimallin rengaskoneesta? Tarttis talliin vääntyä hitsaan, mut joku idea ois hyvä olla :-D
Auttaisko ebay.de ja hakusana: reifenmontiergerät ?

Tarttis saada kuva HYVÄSTÄ koneesta :) Noi ebayn rimpulat ei oikein vakuuta rakenteen puolesta. Olen parilla tuollaisella halppiskoneella vaihtanut ja rehellisesti raudoilla vaihtaa puolet nopeammin ja kätevämmin
Hyvässä koneessa ei ole mitään muuta eroa noihin rimpuloihin kuin materiaalivahvuudet.

Rohkenen olla eri mieltä. Esimerkkinä vaikka Juicen kone vs tuollainen ebayn kone

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 21.06.14 - klo:19:35
Rohkenen olla eri mieltä. Esimerkkinä vaikka Juicen kone vs tuollainen ebayn kone
Mikä on oleellisin ero?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 21.06.14 - klo:18:02
Oisko kellään kuvia hyvästä manuaalimallin rengaskoneesta? Tarttis talliin vääntyä hitsaan, mut joku idea ois hyvä olla :-D
Tiedä onko hyvä, mutta on ainakin kallis. :) http://www.gp503.de/index.php/reifenmontage/gp503-reifenmotiergerat.html

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

slowrider

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.06.14 - klo:19:37
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 21.06.14 - klo:19:35
Rohkenen olla eri mieltä. Esimerkkinä vaikka Juicen kone vs tuollainen ebayn kone
Mikä on oleellisin ero?

Ensinnäkin se teräpää tulee samaan tyyliin kun oikeassa koneessa ylhäältä päin eli on tilaa raudoille eikä se kampi ole tiellä kun liikkuu sen koko muun rakenteen yläpuolella. Eli ei tarvitse purkaa renkaan reunan painamiseen tarkoitettua lapiota tieltä jne...

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 21.06.14 - klo:20:03
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.06.14 - klo:19:37
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 21.06.14 - klo:19:35
Rohkenen olla eri mieltä. Esimerkkinä vaikka Juicen kone vs tuollainen ebayn kone
Mikä on oleellisin ero?

Ensinnäkin se teräpää tulee samaan tyyliin kun oikeassa koneessa ylhäältä päin eli on tilaa raudoille eikä se kampi ole tiellä kun liikkuu sen koko muun rakenteen yläpuolella. Eli ei tarvitse purkaa renkaan reunan painamiseen tarkoitettua lapiota tieltä jne...
Eläpä ny ihan olemattomia höpise. Se lapio kääntyy poispäin (eli ei tarvi purkaa pois), ja tilaa on raudoille ja kampiaxelille, ihan sama onko kyseessä halpio vai kallis kone.

Oliko muita onkelmia...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal