KVR ajokoulutus

Aloittaja wehna, 27.05.13 - klo:10:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

juice09

Laitoin sulle postia about 10 min sitten olen mukana jos vielä mahtuu

wehna

Lainaus käyttäjältä: wehna - 23.07.13 - klo:23:12
Lainaus käyttäjältä: wehna - 23.07.13 - klo:22:59
Lainaus käyttäjältä: juice09 - 23.07.13 - klo:22:54
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.07.13 - klo:22:39
Paikka varattuna! bike_leaning

Olen valveutunut asiakas, jos kierrosaikani ei koulutuksen aikana johda vähintään 1.25 alkuiseen, vaadin rahani takaisin.
pitäisköhän meikänkin ilmottautua, niin koulutettavina ois taas samat vanhat suurlupaukset, vaatimukset kovat ja materiaali lahjakasta, näin pidetään kouluttaja virkeänä, eiköhän se ykskätinen karjalohjalta vois ilmottautua kans hampailla voi kaasuttaa.

Olisihan se hienoa saada molemmat suurlupaukset samalle kurssille. Paikka siis varattu Juicelle ja enää yksi paikka jäljellä.

Meni se viimeinenkin paikka, vai vieläkö tuletko Juice mukaan?

Kiitos kaikille kiinnostuneille, kaikki paikat on myyty.
Muistakaa hankkia lippu ajopäivälle mc huhmarin sivuilta.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

wehna

Lainaus käyttäjältä: wehna - 23.07.13 - klo:23:03
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 23.07.13 - klo:23:00
Onnistuisiko Kemoran ja Botnia kävelyt nyt viikonloppuna, kun ilmeisesti olet paikalle tulossa? Jos siis on riittävästi kiinnostuneita.

Onnistuu kävelyt. Pitää vaan katsoa aikataulu jä lyödä homma lukkoon.

Kävely aamuisin klo 8.
-kemoraan riittää tunti mutta botnialle pitää varata reilu 1,5h kun rata on niin pitkä
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: wehna - 23.07.13 - klo:23:41
Lainaus käyttäjältä: wehna - 23.07.13 - klo:23:03
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 23.07.13 - klo:23:00
Onnistuisiko Kemoran ja Botnia kävelyt nyt viikonloppuna, kun ilmeisesti olet paikalle tulossa? Jos siis on riittävästi kiinnostuneita.

Onnistuu kävelyt. Pitää vaan katsoa aikataulu jä lyödä homma lukkoon.

Kävely aamuisin klo 8.
-kemoraan riittää tunti mutta botnialle pitää varata reilu 1,5h kun rata on niin pitkä

Hienoa, itse ainakin mukana molemmissa.

wehna

Lainaus käyttäjältä: wehna - 23.07.13 - klo:23:41
Lainaus käyttäjältä: wehna - 23.07.13 - klo:23:03
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 23.07.13 - klo:23:00
Onnistuisiko Kemoran ja Botnia kävelyt nyt viikonloppuna, kun ilmeisesti olet paikalle tulossa? Jos siis on riittävästi kiinnostuneita.

Onnistuu kävelyt. Pitää vaan katsoa aikataulu jä lyödä homma lukkoon.

Kävely aamuisin klo 8.
-kemoraan riittää tunti mutta botnialle pitää varata reilu 1,5h kun rata on niin pitkä

....korjaus:

-Kemorassa kävely klo 8
-Botniaringillä vasta klo 8.30

Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

MarkoL

24.07.13 - klo:00:01 #50 Viimeisin muokkaus: 24.07.13 - klo:00:03 käyttäjältä MarkoL
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 23.07.13 - klo:23:47
Lainaus käyttäjältä: wehna - 23.07.13 - klo:23:41
Lainaus käyttäjältä: wehna - 23.07.13 - klo:23:03
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 23.07.13 - klo:23:00
Onnistuisiko Kemoran ja Botnia kävelyt nyt viikonloppuna, kun ilmeisesti olet paikalle tulossa? Jos siis on riittävästi kiinnostuneita.

Onnistuu kävelyt. Pitää vaan katsoa aikataulu jä lyödä homma lukkoon.

Kävely aamuisin klo 8.
-kemoraan riittää tunti mutta botnialle pitää varata reilu 1,5h kun rata on niin pitkä

Hienoa, itse ainakin mukana molemmissa.


+1/Botnialla
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

Bobo

24.07.13 - klo:06:50 #51 Viimeisin muokkaus: 24.07.13 - klo:08:02 käyttäjältä Bobo
Lauantaiaamuna ilmeisesti on se kävely Kemoralla? Mukana ilman muuta  jumpie_1

Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

tamik87

Plussa molemmille radoille

app

Juniorin kanssa tulemme kävelemään. Emme tarvitse koulutusta, koska olemme jo kemorassa ja Motoparkissa tämän kurssin suorittaneet. Ajoasento molemmilla siis joka kohdassa täydellinen. Kuten kaikki muukin tekeminen pyörän päällä.
Ajan Motoparkissa 1.24.00 vasta keväällä, ja juniori myös. Minun pitää varmistella olkapäätä muutaman sekunnin hitaammalla köröttelyllä nyt syksyllä. Juniori hyökkää rataennätyksen kimppuun vasta 2014 kesäkuussa, kun saa kilosen alle.

Turha wikistä hitaitten köntysten tähän viestiin sitten yhtikäs mitään.

qazwsx

24.07.13 - klo:16:22 #54 Viimeisin muokkaus: 24.07.13 - klo:18:30 käyttäjältä qazwsx
Olen mukana noilla kävelyillä Kemorassa ja Botnialla. Kuinkas tuolla Motoparkissa 07.08. Kävelläänkö rata siellä myös?
Muokataan sen verran että olihan se tuolla edellisellä sivulla tieto, jotta kavellään Motoparkki myös.
Petri


wehna

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 24.07.13 - klo:16:22
Olen mukana noilla kävelyillä Kemorassa ja Botnialla. Kuinkas tuolla Motoparkissa 07.08. Kävelläänkö rata siellä myös?
Muokataan sen verran että olihan se tuolla edellisellä sivulla tieto, jotta kavellään Motoparkki myös.
Petri

Jep, myös motoparkissa kävely aamulla klo 9.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

wehna

Nyt tulevana Sunnuntaina Botnialla ajokoulutuksessa pari paikkaa auki. Ratapäivän järjestäjä moto.org.

http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/270712-Kemora-26-27-7-2013-(pe-la)-ja-Botniaring-28-7-2013-(su)/page2

Ratapäivän lippu orgilta ja mulle ilmoittautumiset koulutukseen.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

jarska

Noniin, tänään sitten nokka kohti Motoparkkii. airrev_1

Wehnä saa kyllä tehdä töitä koko rahan edestä, on meinaan niin monta naavakorvaa koulutuksessa ja kaikki haluu olla nopeita...todella nopeita.

jarska

Mitähän tää enteilee kurssille...pesin pyörän ja taas oli katteen sisällä etana..

qazwsx

Pitääkin ajella tuonne varikolle jo tänä iltana, että kerkiää tuolle aamulenkille varmasti.

Powered by EzPortal