KVR ajokoulutus

Aloittaja wehna, 27.05.13 - klo:10:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

wehna

Päivää,

Tiedustelen onko halukkaita radan tutustumiskierrokseen Motoparkissa 6-7.6 aamullla ennen ajopäivää? Hinta samaiset 5€/ kuski.

-K-


Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

Tomppa

Lainaus käyttäjältä: wehna - 27.05.13 - klo:10:41
Päivää,

Tiedustelen onko halukkaita radan tutustumiskierrokseen Motoparkissa 6-7.6 aamullla ennen ajopäivää? Hinta samaiset 5€/ kuski.

-K-


Kiinnostaa. Onko tuo 6. päivä ratayhtiön järjestämä vapaaharjoitus päivä? näkyy kalenterissa olevan melupäiväkin.

heippa

Voitais varmasti Piian kanssa tulla. Ite pääsen pe aamuna, jos ei nyt käy sit kuitenkin niin, että joudun tulemaan suoraan aika-ajoihin.

app

28.05.13 - klo:14:08 #3 Viimeisin muokkaus: 28.05.13 - klo:14:27 käyttäjältä jarska
Laitanpa tänne, kun tämä kuvattiin koulutuksen jälkeen. Juniori siis vasta totuttelee uuteen isoon mopoon.
En ajanut kovin lähellä, mutta eiköhän tuosta selvää saa.
Ajolinjoihin keskitytään enemmän vasta kurssin jälkeen, Kropan käyttö pääpainona.

http://www.youtube.com/watch?v=luKm15O5uNA&feature

jarska

28.05.13 - klo:14:29 #4 Viimeisin muokkaus: 28.05.13 - klo:14:48 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: app - 28.05.13 - klo:14:08
Laitanpa tänne, kun tämä kuvattiin koulutuksen jälkeen. Juniori siis vasta totuttelee uuteen isoon mopoon.
En ajanut kovin lähellä, mutta eiköhän tuosta selvää saa.
Ajolinjoihin keskitytään enemmän vasta kurssin jälkeen, Kropan käyttö pääpainona.

Viteo

Kauhhia nätti ajoasento mun miälest!


Edit: 7.09 kohdilla joku anto kunnolla tilaa kun oli menossa varikolle, hiekka vaan pöllähti. :D

rranta

Lainaus käyttäjältä: app - 28.05.13 - klo:14:08
Laitanpa tänne, kun tämä kuvattiin koulutuksen jälkeen. Juniori siis vasta totuttelee uuteen isoon mopoon.
En ajanut kovin lähellä, mutta eiköhän tuosta selvää saa.
Ajolinjoihin keskitytään enemmän vasta kurssin jälkeen, Kropan käyttö pääpainona.

Ei mee ku pari kessää ja tullee ohi meistä kaikista. Kattokaa vaan ja hyvä niin! airrev_1

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 28.05.13 - klo:14:29


Edit: 7.09 kohdilla joku anto kunnolla tilaa kun oli menossa varikolle, hiekka vaan pöllähti. :D

Tunnisti varmaan mun mopon äänen, ja tiesi että turvallisinta mennä hiekalla varikolle asti.

rranta

Ainaki mulla Kemoran lauantaiaamun ratakävely tuotti tulosta. Wehnä oli oppaana kertoen linjoja jarrupaikkoja vaihteita. Oma ennätys parani sunnuntain aikana melkeen sekunnin, ku lauantai meni uusia ohjeita sulatellessa. Kyllä sinne jäi vieläki aikaa parantaa ja helposti, kuhan vaan saa ohjeet vietyä paremmin omaan ajoon. Mulle tuo melkein sekunnin parannus maksoi 5€ pidän hintaa erittäin halpana tulokseen nähden. Kiitokset wehnälle.

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: rranta - 28.05.13 - klo:15:42
Ainaki mulla Kemoran lauantaiaamun ratakävely tuotti tulosta. Wehnä oli oppaana kertoen linjoja jarrupaikkoja vaihteita. Oma ennätys parani sunnuntain aikana melkeen sekunnin, ku lauantai meni uusia ohjeita sulatellessa. Kyllä sinne jäi vieläki aikaa parantaa ja helposti, kuhan vaan saa ohjeet vietyä paremmin omaan ajoon. Mulle tuo melkein sekunnin parannus maksoi 5€ pidän hintaa erittäin halpana tulokseen nähden. Kiitokset wehnälle.

Tuon paremmin en ole vitosta sijoittanut koskaan. Toivottavasti tulis joskus myöhemmin tässä kesällä samanlainen kierros tuonne Alastarollekin.

slowrider

Sama homma. Toivottavasti alastarossakin joskus samanlainen aamulenkki

mako

ääni alastaron aamulenkille . kemorassa olin ekaa kertaa joten meni vähän siinä ihmetellessä et mikä maa , mikä rata

wehna

Hyvä jos neuvoista oli apua. Kävellään kaikki radat kesän aikaan ympäri :)

-K-
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

jarska

Kunhan saan pyörän pelaan, niin pitää munkin taas osallistua jos jonninmoiseen Wehnän koulutukseen.
On havaittavissa että muuten jää kehityksen kelkasta ja alkaa kaiken maailman juipit tuleen ohi. :D

tamik87

Lainaus käyttäjältä: app - 28.05.13 - klo:14:08
Laitanpa tänne, kun tämä kuvattiin koulutuksen jälkeen. Juniori siis vasta totuttelee uuteen isoon mopoon.
En ajanut kovin lähellä, mutta eiköhän tuosta selvää saa.
Ajolinjoihin keskitytään enemmän vasta kurssin jälkeen, Kropan käyttö pääpainona.

http://www.youtube.com/watch?v=luKm15O5uNA&feature

Kiitos videosta, kävinpä itsekin häiritsemässä 3:10 kohdalla teidän keskinäistä ajelua kun lauantaina ajelin B2 ryhmässä. Yritin ainakin ohittaa nätisti.. Älä lyö!   :-\

app

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 29.05.13 - klo:08:03
Lainaus käyttäjältä: app - 28.05.13 - klo:14:08
Laitanpa tänne, kun tämä kuvattiin koulutuksen jälkeen. Juniori siis vasta totuttelee uuteen isoon mopoon.
En ajanut kovin lähellä, mutta eiköhän tuosta selvää saa.
Ajolinjoihin keskitytään enemmän vasta kurssin jälkeen, Kropan käyttö pääpainona.

http://www.youtube.com/watch?v=luKm15O5uNA&feature

Kiitos videosta, kävinpä itsekin häiritsemässä 3:10 kohdalla teidän keskinäistä ajelua kun lauantaina ajelin B2 ryhmässä. Yritin ainakin ohittaa nätisti.. Älä lyö!   :-\

Esimerkki siitä kuinka ohitukset tehdään reilulla turvamarginaalilla, ja hätäilemättä.  bowdown_1

Powered by EzPortal