KVR ajokoulutus

Aloittaja wehna, 27.05.13 - klo:10:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 06.08.13 - klo:13:25
Mitähän tää enteilee kurssille...pesin pyörän ja taas oli katteen sisällä etana..
Kannatta huolestua vasta kun se etanan tulee ulkokautta ohi. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 06.08.13 - klo:13:25
Mitähän tää enteilee kurssille...pesin pyörän ja taas oli katteen sisällä etana..

Mä oon jo eellä... Muutaman kerran löytyny hämähäkki ajovarustelaatikosta.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Koulutuspäivä takana, on saunottu, syöty ja nyt luonnollisesti pari olutta, jotka vaaditaan seuraavan päivän henkiseen valmistautumiseen.

Kurssi oli oikeen antoisa ja siinä keskityttiin nimenomaan korjaamaan virheitä, eikä puututtu  täydellisiin suorituksiin, joita niitäkin välähteli silloin tällöin ruudulla.
Palaute oli napakkaa ja osui sinne minne pitikin, kullakin kuskilla.
Kierrosaikoja ei myllätty uusiksi vaan pyrittiin muokkaamaan ajoa parempaan suuntaan, vähemmällä riehumisella... oikeiden linjojen, pepun siirron, jarrutusten ja avausten merkeissä.
Ajo sai ihan uusia suuntia ja voin jopa tunnustaa saaneeni taas kiinni kipinästä.


ISO kiitos Wehnälle, voin lämpimästi suositella kurssia ratatovereille.

juice09

Oma ajaminen ollu jo pitkään hukassa, semmosta intohimotonta cruisailua, meinasin jo lopettaa ajot tältä kesältä. Wehnän kurssilta löyty uutta kipinää. Löyty paljon hyvää, kuten myös korjattavaa. Iltapäivällä meno näytti jo hyvältä. Huomiseksi korjataan mopon välitykset, niin taas meno maistuu. Kiitokset karille kannustavasta tavasta käydä läpi asioita.

tonibergholm

Kyllä ehdottomasti kannattaa tuolle kurssille ängetä.
Ohessa muutama video tärisevästä sweepin nahkapuvun takamuksesta... Ja täydellisistä ajolinjoista ja ajoasennosta. Parin viikon päästä YCC:n aika-ajossa paukkuu rataenkat. :D

http://www.youtube.com/watch?v=OwNrZ24IwVQ
http://www.youtube.com/watch?v=2rfnVGVSrM8

jarska

Voihan perse, olis ollu niin mukava hinkata uusia oppeja, mut koko päivä  fucking_rain !!
No jossain muualla sitten.

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.08.13 - klo:19:00
Voihan perse, olis ollu niin mukava hinkata uusia oppeja, mut koko päivä  fucking_rain !!
No jossain muualla sitten.

No perhana! Mutta kurssi oli hyvä ja  paljon oppii kun joku kun osaa sanoo mitä pitäis tehdä toisin.

Rata on kanssa tosi mielenkiintoinen ja haastava. Harmi kun tuolla ajetaan niin vähän.

wehna

Kiva jos koulutuksesta on ollut hyötyä :)

Pikkasen sähläämistä homma on vielä, mutta yritän opetella paremmaksi. Uskon kuitenkin että hinta/ oppiminen suhde on ihan kohdallaan. Minulle voi kirjoitella kehitysideoita niin saadaan oppia vielä paremmaksi.

Kiitos kaikille ja suunnittelen seuraavaa koulutustapahtumaa Alastaroon 17-18.8
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

tonibergholm

Lainaus käyttäjältä: wehna - 08.08.13 - klo:20:34
Kiva jos koulutuksesta on ollut hyötyä :)

Pikkasen sähläämistä homma on vielä, mutta yritän opetella paremmaksi. Uskon kuitenkin että hinta/ oppiminen suhde on ihan kohdallaan. Minulle voi kirjoitella kehitysideoita niin saadaan oppia vielä paremmaksi.

Kiitos kaikille ja suunnittelen seuraavaa koulutustapahtumaa Alastaroon 17-18.8

Varaan paikan :)

app

08.08.13 - klo:20:53 #69 Viimeisin muokkaus: 08.08.13 - klo:21:04 käyttäjältä app
Täältä tulee kaks kyntäjää sekaan. Juniori on nyt päässyt pahasti edelle, kun on kaks kertaa jo ehtinyt konttamaan Kemorassa, ja minä piruparka katsomossa. Maine mennyttä. Junnut rules  :'(

Millon järjestetään kaatumiskurssi? Jukka-setä ei tykännyt sadekelin kurssista Tuen päivillä, mutta eikös tällainen kaatokoulutus olisi hyvä idea!
wehnä tietysti kouluttajana, kun osaa high- ja lowsidferit, mutta minä voisin lisäksi opettaa harvinaisemman voltin suorin vartaloin keskellä suoraa. Vaikeusaste 0,0.


slowrider

Minäkin voisin kyllä osallistua  airrev_1

app

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 08.08.13 - klo:20:58
Minäkin voisin kyllä osallistua  airrev_1

Hyvä että sai idea kannatusta. Kaatumisen taito vaatii harjoittelua.

juice09

joo just saavuin kotia mootoparkista, vettä tuli koko päivän. Pesosen maran kans urheasti ajettiin lainehtivalla radalla. Mukava läpimärkänä harjotella Wehnältä saatuja neuvoja. No mukavahan se on vetää lujaa isoon lammikkoon, tuli ihan lapsuus mieleen.

sakrile

Lainaus käyttäjältä: wehna - 08.08.13 - klo:20:34
Kiva jos koulutuksesta on ollut hyötyä :)

Pikkasen sähläämistä homma on vielä, mutta yritän opetella paremmaksi. Uskon kuitenkin että hinta/ oppiminen suhde on ihan kohdallaan. Minulle voi kirjoitella kehitysideoita niin saadaan oppia vielä paremmaksi.

Kiitos kaikille ja suunnittelen seuraavaa koulutustapahtumaa Alastaroon 17-18.8

Paikka varattu,jos huolitaan :D

app

Ajetaan ilmeisesti keskiryhmässä, vai onko omat vuorot? Itse en vielä nopsaan ryhmään lähde, kun ei saa kovin nojata käden varaan.

Powered by EzPortal