YCC Kemora 30.06

Aloittaja pienisopoapina, 06.06.13 - klo:10:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 25.06.13 - klo:22:01
Nostellaanpa ketju ylöspäin. Kisaan ei ole montaa päivää.

Kävin Fasun kanssa korjailemassa susukin kaadon jäljiltä kuntoon. Halpa remontti, 0e. Huomenna pitää vielä käydä investoimassa tussiin, jotta saa maalattua numerot.

http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Lisavarusteet/Styling/Numerot-108-kpl-82642/
Jarrut paskana, paha hidastaa.

pr7

Iltaa.

Minkälaisia aikoja osallistujat siellä ajaa, mun aika on ehkä n.1.20.
Mietin vaan että kun/jos menee ihan yksinajeluksi hännänhuippuna niin osallistuako ollenkaan ?

tonibergholm

No mun enkka on 1.19,29, eli kyllä siellä kisa saadaan aikaiseksi :)

Cat

Lainaus käyttäjältä: pr7 - 25.06.13 - klo:22:12
Iltaa.

Minkälaisia aikoja osallistujat siellä ajaa, mun aika on ehkä n.1.20.
Mietin vaan että kun/jos menee ihan yksinajeluksi hännänhuippuna niin osallistuako ollenkaan ?

Mukaan vaan, kisassa saa aivan uskomatton raivon päälle ja ajat paranee ja ennenkaikkea se fiilis!! itse tosin tajuan sen vasta kisan jälkeen, kisan aikana en pysty miettimään kuin seuraavaa mutkaa :)

Uskallan väittää ettet tuolla ajalla viimisenä aja. Tai olen melko varma siitä.

Fasu

Lainaus käyttäjältä: pr7 - 25.06.13 - klo:22:12
Iltaa.

Minkälaisia aikoja osallistujat siellä ajaa, mun aika on ehkä n.1.20.
Mietin vaan että kun/jos menee ihan yksinajeluksi hännänhuippuna niin osallistuako ollenkaan ?
Sekaan vaan! Kärki menee menojaan,mutta antaa mennä :)  Tervetuloa!
VV

app

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 25.06.13 - klo:22:01
Nostellaanpa ketju ylöspäin. Kisaan ei ole montaa päivää.

Kävin Fasun kanssa korjailemassa susukin kaadon jäljiltä kuntoon. Halpa remontti, 0e. Huomenna pitää vielä käydä investoimassa tussiin, jotta saa maalattua numerot.

Älä helvetissä uuteen tussiin haaskaa rahaa. Lainaat naapurista  :D

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: app - 25.06.13 - klo:22:40
Älä helvetissä uuteen tussiin haaskaa rahaa. Lainaat naapurista  :D
Hyvä vinkki. Kaverin firmassa on varmaan ylimääräisiä.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Mikko K.

Unohtakee ne ajat ja mukaan vaan. Kisailu on helppoa. Niin kauan kun joku on edessä, koittaa vaan päästä ohi. Maalissa kello voi yllättää...

Allu

Lainaus käyttäjältä: pr7 - 25.06.13 - klo:22:12
Iltaa.

Minkälaisia aikoja osallistujat siellä ajaa, mun aika on ehkä n.1.20.
Mietin vaan että kun/jos menee ihan yksinajeluksi hännänhuippuna niin osallistuako ollenkaan ?


Viime kesänä taisin ajaa 1.16 tänä kesänä ei treeniä metriäkään eli aika samoissa mennään. Viime vuonna ennen kisoja 1.19 enkat ja kisassa tuo edellä mainittu. Eli mukaan vaan, kyllä sieltä kisa kumppania löytyy ja ajat paranee
YCC#33
Kukka Racing

tonibergholm

Lainaus käyttäjältä: pr7 - 25.06.13 - klo:22:12
Iltaa.

Minkälaisia aikoja osallistujat siellä ajaa, mun aika on ehkä n.1.20.
Mietin vaan että kun/jos menee ihan yksinajeluksi hännänhuippuna niin osallistuako ollenkaan ?

Tuosta voi katsoa tämän kauden ekojen kisojen hajontaa nopeudessa...
Motopark YCC aika-ajo: http://www.lundahl.info/amb2live/view.php?id=639&mode=qual
Alastaro YCC aika-ajo: http://www.lundahl.info/amb2live/view.php?id=662&mode=qual
Alastaro YCC kisa (kierrosajat): http://www.lundahl.info/amb2live/view.php?id=671&mode=laps

Eli kyllä siellä hitaammatkin saa/voi ajaa. Itse lukeudun näihin hitaisiin ja vaikka alla on buimuri... Suorilla ei välttämättä ole niin helppoa meikäläistä ohittaa, mutta muuallla sitten. ;)

Jukka_R

26.06.13 - klo:11:50 #25 Viimeisin muokkaus: 26.06.13 - klo:11:55 käyttäjältä Jukka_R
Lainaus käyttäjältä: pr7 - 25.06.13 - klo:22:12
Iltaa.

Minkälaisia aikoja osallistujat siellä ajaa, mun aika on ehkä n.1.20.
Mietin vaan että kun/jos menee ihan yksinajeluksi hännänhuippuna niin osallistuako ollenkaan ?

Kannattaa harkita tarkkaan osallistuuko. Itse en näet koskaan mene enää ravintolaan (ainakin toivon), koska on riski siitä, että olen siellä joko ensimmäisenä ja yksin tai viimeisenä portsarin lisäksi. Toivottavasti kaikki muutkin ilmoittautuvat kisaan vasta kun joku toinen on ilmoittautunut ensin, tulee paljon halvemmaksi järjestää, koska silloin kisan voi järjestää vaikka täällä internetissä jossa tunnetusti kaikkein nopeimmat kuskit ovat.

Anastasian ajaksi veikkaisin jotain 1:22-1:26 väliin osuvaa aikaa. Hän tosin ei emmi koska on vain tyttö. Miehille tuo kynnys on tunnetusti aina vähän suurempi.

Ehkä kannattaisi ajatella niin, että aina siellä takana joku on. Jos ei kukaan muu, niin kierroksella ohittava. Maratonilla asia voi olla toisin.

Omat parhaat aikani ensimmäisestä Kemoran kisasta voi käydä lukemassa tuolta: http://www.mp-foorumi.com/mptukiry/asiakirjat/tulokset_jokamisluokka_kemora_20050619.pdf

Hävettää vieläkin että osallistuin ja tulin osallistuneeksi sen seurauksena kymmeniin muihinkin kisoihin. Mikä nolointa, minut ohitettiin tuossakin kisassa kierroksella ja jopa 1:15 ajaneen toimesta. Muiden harmiksi en kuitenkaan ollut viimeinen edes tuolla 1:24 alkuisella ajallani, mutta se olikin sitä aikaa jolloin osallistuttiin ja arvonnat seurattiin TV1:ltä lauantaisin. Ajat muuttuvat.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

pr7

26.06.13 - klo:12:25 #26 Viimeisin muokkaus: 26.06.13 - klo:12:27 käyttäjältä pr7
Koska tarkoitus on ajaa kilpaa niin lähinnä arvelutti se että tuleeko kilvanajoa kenenkään kanssa vai karkaavatko kaikki kättelyssä. Tässä hommassa ainakin mun kohdalla raha ratkaisee eli lisenssi ym. kulut vs. kilvanajo. Jos ajan yksin rataa ympäri ja odotan että koska ne tulee takaa ohi niin hinta/laatu ei välttämättä minun mielestä kohtaa.
Positiivisen palautteen johdosta viivalla nähdään :).
Ja vielä tarkennuksena se että mulle on ihan sama jos olen viimeisenä, pääasia on hyvä vääntö.

app

Minäkin lähtisin sunnuntain kisaan, jos osanoton suhteen olis täpärällä kannattaako järjestää. Juniorin mopolla ajaisin, luullakseni ~2-2½ vauhtia.
Ongelmana vaan se kun eivät päästäis mua katsastuksesta läpi tämän käsihenkarisysteemin kanssa.
Menkää nyt kisaamaan hyvät ihmiset.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: pr7 - 26.06.13 - klo:12:25
Koska tarkoitus on ajaa kilpaa niin lähinnä arvelutti se että tuleeko kilvanajoa kenenkään kanssa vai karkaavatko kaikki kättelyssä.

Sitäpä ei ennakkoon oikein voi tietää. Tänä vuonna ei ole vielä tullut kilvanajoa kenenkään kanssa. Motoparkissa sekakeli pilasi menon ja kärki meni menojaan, itse jäin säästelemään sateisiani. Alastarolla paikalta 8 ajoin ensimmäiseksi ja parin kierroksen jälkeen Teemu meni ohi ja menojaan eikä takaakaan tullut ketään ohi, joten ajeltiin sitten kahdeksan yksinäistä kierrosta. Varmin tapa päästä vääntöihin on osallistua. Osallistujilla kun on tapana vetää mukaan muitakin ja sitten ollaan ns. positiivisessa kierteessä ja kaikilla on kivaa kun päästään vääntämään. Itseäni kiinnostaa edelleenkin enemmän hyvät väännöt kuin podiumit. Ei hirveästi jaksa riemuita jos pääsee korokkeelle 5-10 pyörän kisassa, mutta 30-40 pyörän lähdössä se maistuisi paljon paremmalta, ei tosin yhtä hyvältä kuin kunnon väännöt vertaistensa kanssa.

Kerhokisassa oli 16 pyörää ja ainakin yksi viiden pyörän nippu taisteli keskenään. Ennakkoon sitä ei kuitenkaan tiedä. Jos kaksi kuskia on täsmälleen yhtä nopeita ja lähtevät ruuduista 7 ja 8. Seiskasta lähtijä nukkuu lähdön ja tippuu sijalle 25 ja kasissa ollaan hereillä ja ajetaan kärkeen, niin ei siinä 10-15 kierroksen kisasssa enää mitään taistoja ehdi tulla vieruskaverin kanssa, siinä tuli kerralla sellainen 10-20 sekunnin kaula ja sitä ei ajamalla oteta kiinni etenkin kun välissä on porukkaa joista pitäisi ohikin päästä.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

pr7

Tässä tuli hyvä tietopaketti kilpailuun osallistumisen kanssa empiville joten kaikki mukaan vaan.

Powered by EzPortal