Mistä foamia tankkiin ?

Aloittaja pr7, 10.06.13 - klo:14:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pr7

Pitäisi saada foamit tankkiin viikonlopun Alastaron kisaan, koittanut Googletta mutta huonolla menestyksellä. Apuja kellään ? T: Petri

Birke

Lainaus käyttäjältä: pr7 - 10.06.13 - klo:14:04
Pitäisi saada foamit tankkiin viikonlopun Alastaron kisaan, koittanut Googletta mutta huonolla menestyksellä. Apuja kellään ? T: Petri
Esimerkiksi tuolta löytyy http://nettikauppa.mphotelli.com/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectID=22162407

slowrider

Sama ongelma mullakin. Ei mahda ehtiä mp hotellista.

app

Mä katson muutaman tunnin päästä tallista, onko ne vielä tallessa. Jäi viime kesänä yli riittävä määrä. Laitan tähän viestin kun pääsen kotipuoleen.

wehna

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 10.06.13 - klo:14:22
Sama ongelma mullakin. Ei mahda ehtiä mp hotellista.

Moro,
Meillä on foamia jos tarvii, 4,12€/ Litra. Voidaan lähettää tänään tai toimittaa alastaroon torstaina.

www.kvr.fi
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

slowrider

Minä tarvin vain vähän. Litran tai pari. Foamia on tankissa mutta noin 5cm vajaa yläpinnasta.

wehna

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 10.06.13 - klo:15:16
Minä tarvin vain vähän. Litran tai pari. Foamia on tankissa mutta noin 5cm vajaa yläpinnasta.

Ilmoitappa mulle tänään jos tarviit foamia niin saadaan ajallaan sulle.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

app

Löytyi se laatikko. Siinä on kahteen pyörään riittävästi. Otan mukaan Alastaroon.

pr7

Lainaus käyttäjältä: app - 10.06.13 - klo:18:34
Löytyi se laatikko. Siinä on kahteen pyörään riittävästi. Otan mukaan Alastaroon.

Hieno homma, tulen juttusille ennen katsastusta. Mullekaan ei sitä kovin paljon mene mutta hyvähän se olisi saada tankki täyteen.

Petri

app

Lainaus käyttäjältä: pr7 - 10.06.13 - klo:20:24
Lainaus käyttäjältä: app - 10.06.13 - klo:18:34
Löytyi se laatikko. Siinä on kahteen pyörään riittävästi. Otan mukaan Alastaroon.

Hieno homma, tulen juttusille ennen katsastusta. Mullekaan ei sitä kovin paljon mene mutta hyvähän se olisi saada tankki täyteen.

Petri

Juu. Kävimme wehnän kanssa tässä foumitarjouskilpailussa lähes puoli vuorokautta kestäneen, verisen ja raa-an tarjouskilpailun, mutta kuten näette, minä en voi omalle luontaiselle nopeudelleni mitään.

T1mppa

14.02.14 - klo:22:35 #10 Viimeisin muokkaus: 14.02.14 - klo:22:42 käyttäjältä T1mppa
Meneekö foamit vanhaksi? Joku foamivalmistaja antoi 15 tai 30 vuotta takuuta. Nuo mun foamit täyttää varmaan 10v tänä vuonna.
Itse nappasin omani tankista pois, kun tankin tyhjensin. Näyttää siltä, että joistain reunoista on lähtenyt palasia pois.

Puhelimen syy, että ei saa helposti otettua hyviä kuvia.

edit. Foamit otin pois sormin, eli työkalutkaan ei päässyt palasia irrottelemaan.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 14.02.14 - klo:22:35
Meneekö foamit vanhaksi? Joku foamivalmistaja antoi 15 tai 30 vuotta takuuta. Nuo mun foamit täyttää varmaan 10v tänä vuonna.
Itse nappasin omani tankista pois, kun tankin tyhjensin. Näyttää siltä, että joistain reunoista on lähtenyt palasia pois.

Puhelimen syy, että ei saa helposti otettua hyviä kuvia.

edit. Foamit otin pois sormin, eli työkalutkaan ei päässyt palasia irrottelemaan.


Minulla ainakin oli alkanut irtoamaan silppua noista foameista. Tältä näytti suodatin. Tuolla näkyy selvästi tuota mustaa silppua:


Vuorela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 14.02.14 - klo:23:01
Minulla ainakin oli alkanut irtoamaan silppua noista foameista. Tältä näytti suodatin. Tuolla näkyy selvästi tuota mustaa silppua:


Ei vielä pahassa kunnossa. Pari noita putsannut missä ei näkynyt kuin mustaa höttöä. Ei tosin vielä suzuki siinä vaiheessa pätkinyt. Sittemmin tullut putsattua talvisin.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 14.02.14 - klo:23:09
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 14.02.14 - klo:23:01
Minulla ainakin oli alkanut irtoamaan silppua noista foameista. Tältä näytti suodatin. Tuolla näkyy selvästi tuota mustaa silppua:


Ei vielä pahassa kunnossa. Pari noita putsannut missä ei näkynyt kuin mustaa höttöä. Ei tosin vielä suzuki siinä vaiheessa pätkinyt. Sittemmin tullut putsattua talvisin.

Siellä poterossa missä tuo pumppu oli löytyi tuota silppua aika paljon. Suorien päässä alkoi pätkimään kun pitkään ajoi kaasu auki (syytin pitkän aikaa shifteriä siitä kun oli samanlaista pätkimistä)

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 14.02.14 - klo:23:12
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 14.02.14 - klo:23:09
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 14.02.14 - klo:23:01
Minulla ainakin oli alkanut irtoamaan silppua noista foameista. Tältä näytti suodatin. Tuolla näkyy selvästi tuota mustaa silppua:


Ei vielä pahassa kunnossa. Pari noita putsannut missä ei näkynyt kuin mustaa höttöä. Ei tosin vielä suzuki siinä vaiheessa pätkinyt. Sittemmin tullut putsattua talvisin.

Siellä poterossa missä tuo pumppu oli löytyi tuota silppua aika paljon. Suorien päässä alkoi pätkimään kun pitkään ajoi kaasu auki (syytin pitkän aikaa shifteriä siitä kun oli samanlaista pätkimistä)

Onhan toi ihan selvä paikka mistä alkaa vikaa etsimään jos pätkii, vaikkei itsellä siitä vika johtunutkaan. Noin yleisesti kannattaa kurkata suotimen kunto vuosittain niin voipi päästä vähemmillä ongelmilla. Kokemuksesta on nimittäin riittävän vittumaista tutkia varikolla miksi mopo pätkii pitkillä suorilla täyskaasulla. Varsinkin kun vika toistuu vain pitkillä suorilla täyskaasulla ja toistettavissa vain radalla. Sittemmin ollut sifterin piuhat paremmilla juotoksilla kuin ekassa kilpurissa. Myöhemmällekin omistajalle tuttu ongelma :) Siellä on myös hienompi suodin pumpun sisällä mikä voisi myös aiheuttaa ongelmia.

Powered by EzPortal