Kemoran vappaille to 4.7. 2013

Aloittaja rranta, 02.07.13 - klo:20:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Onhan se munki lähdettävä aamusta ajaan, olokin hieman parempi ja duunit voi odottaa.

M1uQ

Paska päivä. Suzuki meinas kirjaimellisesti viiä multa pään. Mutta onneks oon kovempaa tekoa ku se pleksi mihin kaula osu.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2


JPB

Lainaus käyttäjältä: M1uQ - 04.07.13 - klo:19:13
Paska päivä. Suzuki meinas kirjaimellisesti viiä multa pään. Mutta onneks oon kovempaa tekoa ku se pleksi mihin kaula osu.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ei se loppupäivä juuri paremmin sujunut, kahden maissa joku lotus/locost/hetekka/mikävehjeonkaan räjäytti öljyletkun kakkosmutkaan

M1uQ

Lainaus käyttäjältä: JPB - 04.07.13 - klo:19:20
Lainaus käyttäjältä: M1uQ - 04.07.13 - klo:19:13
Paska päivä. Suzuki meinas kirjaimellisesti viiä multa pään. Mutta onneks oon kovempaa tekoa ku se pleksi mihin kaula osu.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ei se loppupäivä juuri paremmin sujunut, kahden maissa joku lotus/locost/hetekka/mikävehjeonkaan räjäytti öljyletkun kakkosmutkaan
Ei mitään uutta. Halolla päähän kaikkia urpoja kekkä ajaa neljällä renkaalla. Tänä kesänä pelkästään kemoralla varmasti neljällä (jokaisella joilla olen ollut) avoimella päivällä öljyt ruutattu mäkeen

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2


rranta

varikkotiimille kiitokset päivästä taas. Olipa taas päivä johon sisälty onnea ja epäonnea. Maanantaina uuestaan ajamaan jos ajoasioiden haltijat sitä mieltä on...

jarska

Joo, mukava oli ajella ne pari kolme settii, jotka ehti ennen roskapöntön räjähtämistä kakoseen...öljyä oli kyllä niin prkeleesti.
Ajo kulki tosi rennosti ja omaan enkkaan meni ihan heittämällä ja jopa ohitin yhden samaisella setillä.
Tuntu että nythän tää kulkee ja 1.15 alitus on enemmän ku lähellä, mut sitten tuli öljysheikki ja pilas suunnitelmat. >:(

juice09

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.07.13 - klo:22:26
Joo, mukava oli ajella ne pari kolme settii, jotka ehti ennen roskapöntön räjähtämistä kakoseen...öljyä oli kyllä niin prkeleesti.
Ajo kulki tosi rennosti ja omaan enkkaan meni ihan heittämällä ja jopa ohitin yhden samaisella setillä.
Tuntu että nythän tää kulkee ja 1.15 alitus on enemmän ku lähellä, mut sitten tuli öljysheikki ja pilas suunnitelmat. >:(
maanantaista asti roikkunu kemorassa 12 kertaa vaihettu sateisista slickseihin, tänään väsynyt mies, mutta piristi kummasti nähdä MR kemoranta ja MR rembo, jos ei sadetta niinn sitten öljyä. uuteen nousuun

Mikko K.

Ei kai tossa voi kun kusta seuraavan Taunus sankarin ikkunasta sisään ja todeta että se vaan lorahti. Mun mielestä tollaseen ois sellanen systeemi kohtalainen, että jos vaikka kaks kertaa sotkee samalla kaudella jotain Suomen ratoja, niin se on sitten vaikka muutama vuosi porttikieltoa joka paikkaan.
Se ei todellakaan ole auton, tekniikan tai öljyletkun vika, vaan sen apinan joka tuo sen rottelon sinne radalle.

PetsuZX

Mukavaa oli ja välillä hauskaakin. Kiitos mukana olleille, ja Rrannalle vetoavusta, enkka vähän parani, mutta ei vielä alle 1.14,  parhaaksi jäi 1.14.0.  Vielä olis ehkä voinut sillä yhdellä setillä käydä kokeilemaassa.
Mutta kun kuulemma 7 bar paineella hajosi 200bar:ia kestävä putki. Loppu onkin luettavissa 2 mutkan jälkeen

jarska

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 05.07.13 - klo:08:35
Mutta kun kuulemma 7 bar paineella hajosi 200bar:ia kestävä putki. Loppu onkin luettavissa 2 mutkan jälkeen

Se oli kiinni 5 bar klemmarilla, joka unohtui kiristää. :D

Mut oikeesti, melkeen vois soitella Kemoran toimitusjohtajalle et laittas kaikki vapaat vuorot tyylillä mp-ajopäivä/auto-ajopäivä.
Kylä harmittaa maksaa koko päivästä parin setin ajolla, eikä rahakaan silleen ku se että ajot keskeytyy juuri ku maistuu.

rranta

Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.07.13 - klo:08:40
Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 05.07.13 - klo:08:35
Mutta kun kuulemma 7 bar paineella hajosi 200bar:ia kestävä putki. Loppu onkin luettavissa 2 mutkan jälkeen

Se oli kiinni 5 bar klemmarilla, joka unohtui kiristää. :D

Mut oikeesti, melkeen vois soitella Kemoran toimitusjohtajalle et laittas kaikki vapaat vuorot tyylillä mp-ajopäivä/auto-ajopäivä.
Kylä harmittaa maksaa koko päivästä parin setin ajolla, eikä rahakaan silleen ku se että ajot keskeytyy juuri ku maistuu.
Noita vappaita taitaa jo nykysellään olla sesonkiaikana aika vähän, joten kausikorttien myynnin kans vois olla vähän nihkeetä jos määrä vielä puolittuis. Toisaalta kausikortti ei oo nytkään kallis. Mitenhän se onnistuis jos pyörille ois varattuna klo 10-15 ja autoille klo 15-20?

rranta

05.07.13 - klo:09:17 #26 Viimeisin muokkaus: 05.07.13 - klo:09:28 käyttäjältä rranta
Eilen olinki ekoilla vappailla Kemorasa tälle vuotta ja tais olla viimeset jollei hommat muutu. Taijjanpa ens kesänä ostaa kausikortteja järijestettyihin tapahtumiin. Myös MpTuelle ja muille. Ongelma vaan noissa on se, että minkä kortin sitä ostaa. Jos Kemorassa ajelee nopeassa ryhmässä 1.13- 1.12 aikoja ja muilla radoilla ei käytännössä oo ajanu ollenkaan paitsi Alastarossa alle 10 kierrosta. Ostaako sitä sitten keskiryhmän kortin vai nopean. Kesken kautta on varmaan vaikea vaihtaa? Löytyyköhän nuista joustoa - ku ei uskalla arkaparka heikkopeikko etes kysyä... :-\

Edit: Ai niin ainakin Jukan karavaanissa ois se yrityskortti. Koetanki ostaa sen ens kesälle jos Alastaro maistuu. Meinas unohtua. Anteeksi tuo yllä oleva sekoilu hedari_1

Mikko K.

05.07.13 - klo:09:48 #27 Viimeisin muokkaus: 05.07.13 - klo:09:57 käyttäjältä Mikko K.
Lainaus käyttäjältä: rranta - 05.07.13 - klo:09:17
Eilen olinki ekoilla vappailla Kemorasa tälle vuotta ja tais olla viimeset jollei hommat muutu. Taijjanpa ens kesänä ostaa kausikortteja järijestettyihin tapahtumiin. Myös MpTuelle ja muille. Ongelma vaan noissa on se, että minkä kortin sitä ostaa. Jos Kemorassa ajelee nopeassa ryhmässä 1.13- 1.12 aikoja ja muilla radoilla ei käytännössä oo ajanu ollenkaan paitsi Alastarossa alle 10 kierrosta. Ostaako sitä sitten keskiryhmän kortin vai nopean. Kesken kautta on varmaan vaikea vaihtaa? Löytyyköhän nuista joustoa - ku ei uskalla arkaparka heikkopeikko etes kysyä... :-\

Edit: Ai niin ainakin Jukan karavaanissa ois se yrityskortti. Koetanki ostaa sen ens kesälle jos Alastaro maistuu. Meinas unohtua. Anteeksi tuo yllä oleva sekoilu hedari_1

Oon sua hitaampi, eikä mulla oo ollu isoa ongelmaa sopeuta muihin ratoihin kunhan ajaa muutaman kierroksen jonkun perässä, joka on siellä aikasemminkin ajanu. Samalla tavoin noissa on asfalttia ja mutkia :) Kikkapaikat erikseen, mutta perus ratapäivä käviöistä noita nyt aika harva osaa sen ihmeellisemmin. Isoilla ratapäivillä ajo keskeytyy välillä samoista syistä kuin pienemmillä, mutta ainakin ite osaan arvostaa sitä, että kun itse keskeytän tapahtuman, niin joku käy keräilemässä minut lanssiin ja hoitaa seuraavaan osoitteeseen.

EDIT: Ja hyvä tapa tutustua rataan on katella juutuubista, kun esim. wehnä käy kiertään sen. Vielä ku oppis kopiomaan vauhdin linjojen lisäksi :)

slowrider

Ja kyllä ryhmää yleensä pystyy vaihtamaan vaikka ensimmäiselle päivälle tai ekoille seteille. Kyllä sitä aika nopeasti uuteenkin rataan oppii niin että nopeassa pärjää

RumaTero


Mut oikeesti, melkeen vois soitella Kemoran toimitusjohtajalle et laittas kaikki vapaat vuorot tyylillä mp-ajopäivä/auto-ajopäivä.
[/quote]

Aiheesta on keskusteltu. Johtaako mihinkää, sitä en tiijä.
Lähtisit ny mun kans vähä juomaan. Lähe ees viikoksi?

Powered by EzPortal