Bridgestone battlax v01

Aloittaja Wper, 27.04.13 - klo:00:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 30.06.13 - klo:23:00
Mopo oli aivan kaamea ajettava ja pätkääkään ei ollut luottoa etuseen ja se näkyi linjoista, ajoista ja siitä, että parin kierroksen jälkeen olin aivan loppu.

Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.

tonibergholm

Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.06.13 - klo:23:12
Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.

Sitä meikäläinenkin ihmetteli ja kummasteli koko kisan... Ei ainakaan meikäläisen hanskaan istunut ollenkaan tuo etunen noilla paineilla. Pitää testata vähän kovemmalla paineella. Jollain tavalla tuo etunen oli tyhjän tuntuinen vaeltelija/haukkailija.

poutis

Lainaus käyttäjältä: jarska - 28.06.13 - klo:09:59
Nyt on testattu uudet Veenollayköset.

Karvan alle 1.16 vauhdeissa Kemoralla ei mitään ongelmia pidossa ja hyvin toimi muutenkin.
Bergholmin Toni tais ajaa kerhokisan V01 takasella, eikä hälläkään valittamista?
Kawa ehkä aavistuksen keveempi mutkissa, mut ei mitään tajunnan räjäyttävää tullu esille.
Eli ei pahaa sanottavaa renkaasta, toimii ja kestää ehkä hippasen paremmin kulutusta.

Botnialla toimi myös hyvin, ainut että repi kololle oikeen puolen, mut niin teki kaikilla muillakin(tunloppi/pirelli/wanhempi bridge, yms.)
Yllätys yllätys, ainut rengas mikä kesti jopa Botnian renkaita raiskaavan alfaltin oli jälleen Metzin K2.
Ja kun tykkään ajaa Botnialla niin niitä alle mieluummin.

Tämän johdosta siirryn takas käyttään Kookakosia, joten vapaana setti uusia V01:iä jos joku haluaa kokeilla(laitan

Kyllä siellä vanha Bridge kesti oikein hyvin. Ajoin 08 paistolla kolme päivää ja oli siliä kuin vauvan peppu!
Kemoralla näytti sitten normaalilta :)
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 28.06.13 - klo:09:59
Nyt on testattu uudet Veenollayköset.

Karvan alle 1.16 vauhdeissa Kemoralla ei mitään ongelmia pidossa ja hyvin toimi muutenkin.
Bergholmin Toni tais ajaa kerhokisan V01 takasella, eikä hälläkään valittamista?
Kawa ehkä aavistuksen keveempi mutkissa, mut ei mitään tajunnan räjäyttävää tullu esille.
Eli ei pahaa sanottavaa renkaasta, toimii ja kestää ehkä hippasen paremmin kulutusta.

Botnialla toimi myös hyvin, ainut että repi kololle oikeen puolen, mut niin teki kaikilla muillakin(tunloppi/pirelli/wanhempi bridge, yms.)
Yllätys yllätys, ainut rengas mikä kesti jopa Botnian renkaita raiskaavan alfaltin oli jälleen Metzin K2.
Ja kun tykkään ajaa Botnialla niin niitä alle mieluummin.

Tämän johdosta siirryn takas käyttään Kookakosia, joten vapaana setti uusia V01:iä jos joku haluaa kokeilla(laitan ratatorille myyntiin).

Oon varmaan taas tehny jotain ihan väärin, ku mulla renkaat meni botnialla ton näköseks. Syynä ehkä se että en tarkistanut edes paineita koko päivänä (viimeks kemorassa lauantaina muistaakseni, ehkä).
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Tomppa

Tonne YCC kemora ketjuun jo kirjoitin haisaiderista V01:llä kisassa. Perjantain reeneissä ajoin kaks settiä dunlopilla 4886 ja kaks settiä V01 mediumilla. (molemmat uusia) jos mulle ei olis kerrottu että eri kumi alla niin en olis huomannu mitään eroa. Mutta kun tiesin niin aavistuksen verran avauspitoa v01 on vähemmän, mun mielestä. Pärnussa testataan ens viikolla lisää.
Mutta hyvin lähti luisuun ja suht nätisti tuli pito takas kun pysyin pystyssä. Oli muuten ensimmäinen haisaideri mulla koskaan.

Jos rengas kestää sen mitä dunlopin 6854/8854 niin silloin ehkä V01 on mulle vaihtoehto, koska on yli 100€ halvempi uutena.

jarska

Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 30.06.13 - klo:23:18
Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.06.13 - klo:23:12
Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.

Sitä meikäläinenkin ihmetteli ja kummasteli koko kisan... Ei ainakaan meikäläisen hanskaan istunut ollenkaan tuo etunen noilla paineilla. Pitää testata vähän kovemmalla paineella. Jollain tavalla tuo etunen oli tyhjän tuntuinen vaeltelija/haukkailija.

Kemoralla aamusta sato vettä, taivas harmaa, rata kylmä, rengas ei pysyny lämpimänä, paineet liian alhaiset tuolle kelille ja siksi etunen "veteli"?
Mulla Botnialla pirun kuuma, radasta pursusi pikee ylös, samat paineet, etunen meni "kalansuomuille" kun niin hottis rata, etunen piti ja toimi?

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.07.13 - klo:09:33
Oon varmaan taas tehny jotain ihan väärin, ku mulla renkaat meni botnialla ton näköseks. Syynä ehkä se että en tarkistanut edes paineita koko päivänä (viimeks kemorassa lauantaina muistaakseni, ehkä).

Tapasi mukaan köröttelit ja jätit avaamatta kokonaan, rengasta säästääksesi.

tonibergholm

Lainaus käyttäjältä: jarska - 01.07.13 - klo:10:39
Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 30.06.13 - klo:23:18
Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.06.13 - klo:23:12
Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.

Sitä meikäläinenkin ihmetteli ja kummasteli koko kisan... Ei ainakaan meikäläisen hanskaan istunut ollenkaan tuo etunen noilla paineilla. Pitää testata vähän kovemmalla paineella. Jollain tavalla tuo etunen oli tyhjän tuntuinen vaeltelija/haukkailija.

Kemoralla aamusta sato vettä, taivas harmaa, rata kylmä, rengas ei pysyny lämpimänä, paineet liian alhaiset tuolle kelille ja siksi etunen "veteli"?
Mulla Botnialla pirun kuuma, radasta pursusi pikee ylös, samat paineet, etunen meni "kalansuomuille" kun niin hottis rata, etunen piti ja toimi?

Saattaa hyvinkin olla tuossa selitys, mutt eipä tuot voinu tietää, kun ekaa kertaa kys. etunen oli alla.

Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta


mattipoeka

Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 01.07.13 - klo:10:56
Lainaus käyttäjältä: jarska - 01.07.13 - klo:10:39
Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 30.06.13 - klo:23:18
Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.06.13 - klo:23:12
Aika outo juttu, samaisella rengastuksella ja samoilla paineilla ajoin sen 1.14.7 Botnialla ja mopo meni mutkiin kuin itsestään ja kääntyi keveesti, ei mitään ongelmia ja siksi uskalsinki työntää omaa parastani.

Sitä meikäläinenkin ihmetteli ja kummasteli koko kisan... Ei ainakaan meikäläisen hanskaan istunut ollenkaan tuo etunen noilla paineilla. Pitää testata vähän kovemmalla paineella. Jollain tavalla tuo etunen oli tyhjän tuntuinen vaeltelija/haukkailija.

Kemoralla aamusta sato vettä, taivas harmaa, rata kylmä, rengas ei pysyny lämpimänä, paineet liian alhaiset tuolle kelille ja siksi etunen "veteli"?
Mulla Botnialla pirun kuuma, radasta pursusi pikee ylös, samat paineet, etunen meni "kalansuomuille" kun niin hottis rata, etunen piti ja toimi?

Saattaa hyvinkin olla tuossa selitys, mutt eipä tuot voinu tietää, kun ekaa kertaa kys. etunen oli alla.

Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta

Aika matalalta kuulostaa etusen paineet, kun itellä yleensä sekä Pirellissä, että Dunlopissa n. 2,5 lämppäreistä lähtiessä.
Semmosta.


murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 01.07.13 - klo:10:41
Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.07.13 - klo:09:33
Oon varmaan taas tehny jotain ihan väärin, ku mulla renkaat meni botnialla ton näköseks. Syynä ehkä se että en tarkistanut edes paineita koko päivänä (viimeks kemorassa lauantaina muistaakseni, ehkä).

Tapasi mukaan köröttelit ja jätit avaamatta kokonaan, rengasta säästääksesi.

Khyll mä oon menny sinkki kireellä lähes joka mutkan jälkeen. Jarrutehot oli vähä hukassa ku oli toinen päivä neljään vuoteen botnialla, nii oli ajo noin muutoin vähä hakusessa ko radalla.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal