Uudet viestit

MP-Ratatori

Isomahaiselle ratanahkat

Päiväys: 05/06/2021
Kommentit (0)
Sweep Laguna hanskat koko 13, 60€ Uudet.


Hinta: 60.00 EUR
Päiväys: 19/12/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Kemora-dataa  (Luettu 215876 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1227
  • Paikalla:17.11.20 - klo:15:01
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #300 : 10.09.14 - klo:14:07 »
No kai tuo nyt jo alkaa vastata 1.12 alkuista tonnarillakin ja niitäkään nyt paljoa ole... 

Poissa Vuorela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 17
  • -Saadut: 52
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 997
  • Paikalla:27.11.18 - klo:17:57
  • R6R
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 637
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #301 : 10.09.14 - klo:14:10 »
No kai tuo nyt jo alkaa vastata 1.12 alkuista tonnarillakin ja niitäkään nyt paljoa ole...

Aiemmin sitä tuli päästyä 220 tuossa kuin 1:12 alkuisia aikoja ;)

Poissa Taffu

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 10
  • -Saadut: 6
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 243
  • Paikkakunta: Tampere
  • Paikalla:23.08.22 - klo:12:08
  • Honda CBR1000RR -08
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 79
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #302 : 10.09.14 - klo:14:16 »
^ Piti ihan kattoa, ite meen näemmä 195kmh siinä, mutta Mikko K. paukutteli mun mopolla jatkuvasti yli ton 210kmh. Se varmaan jotain tekee paremmin ku mä... :o

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1227
  • Paikalla:17.11.20 - klo:15:01
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #303 : 10.09.14 - klo:14:22 »
Nooh, näppituntumalta kahvila alle 8.5sekkaa ja aina tuohon 210+ niin kyllä sillä on 12 alkuinen jo hyvinkin lähellä. Sun Hilo käyrät nyt on niin kummallisia ettei niitä voi käyttää mihinkään referenssiksi. :) hyvällä tavalla siis :) 

Edit. Vuorelan siis 

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5187
  • Paikalla:14.11.22 - klo:17:06
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #304 : 10.09.14 - klo:14:24 »
Perus ratapäivillä voi tuonne paluusuoralle yli 210 säännöllisesti ajelevat laskea aika lailla yhden käden sormilla.
Kusiaisella vai tonnarilla?

Kummallakaan.
Meikäläisellä kusiaisella kierrosaikojen ollessa 1:18 vauhtia paluusuoralle 197-198.
Bimmerillä kierrosajat 1:15-16 vauhtia paluusuoralla 210-215, ja jarru ihan liian aikasessa.
Joten mun mielestä saa sössiä aika huolella 3-4s mutkan, varsinkin 4sen ulostulon jos ei saa tonnarilla 210 tai yli paluusuoralle.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3320
  • Ikä: 37
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.11.22 - klo:21:08
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #305 : 10.09.14 - klo:14:31 »
^ Piti ihan kattoa, ite meen näemmä 195kmh siinä, mutta Mikko K. paukutteli mun mopolla jatkuvasti yli ton 210kmh. Se varmaan jotain tekee paremmin ku mä... :o

Se ei sössi ihan pystyyn sitä kolmos-nelos yhdistelmää.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3320
  • Ikä: 37
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.11.22 - klo:21:08
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #306 : 10.09.14 - klo:14:33 »
Perus ratapäivillä voi tuonne paluusuoralle yli 210 säännöllisesti ajelevat laskea aika lailla yhden käden sormilla.
Kusiaisella vai tonnarilla?

Kummallakaan.
Meikäläisellä kusiaisella kierrosaikojen ollessa 1:18 vauhtia paluusuoralle 197-198.
Bimmerillä kierrosajat 1:15-16 vauhtia paluusuoralla 210-215, ja jarru ihan liian aikasessa.
Joten mun mielestä saa sössiä aika huolella 3-4s mutkan, varsinkin 4sen ulostulon jos ei saa tonnarilla 210 tai yli paluusuoralle.

Aika moni (jopa kisakuski) sen sössii niin, että pääsee kusiaisellakin kuittaamaan siinä paluusuoran jarrussa. Kolmosen jarrun jälkeen radan paras ohituspaikka tän kauden perusteella.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5187
  • Paikalla:14.11.22 - klo:17:06
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #307 : 10.09.14 - klo:14:39 »
Perus ratapäivillä voi tuonne paluusuoralle yli 210 säännöllisesti ajelevat laskea aika lailla yhden käden sormilla.
Kusiaisella vai tonnarilla?

Kummallakaan.
Meikäläisellä kusiaisella kierrosaikojen ollessa 1:18 vauhtia paluusuoralle 197-198.
Bimmerillä kierrosajat 1:15-16 vauhtia paluusuoralla 210-215, ja jarru ihan liian aikasessa.
Joten mun mielestä saa sössiä aika huolella 3-4s mutkan, varsinkin 4sen ulostulon jos ei saa tonnarilla 210 tai yli paluusuoralle.

Aika moni (jopa kisakuski) sen sössii niin, että pääsee kusiaisellakin kuittaamaan siinä paluusuoran jarrussa. Kolmosen jarrun jälkeen radan paras ohituspaikka tän kauden perusteella.

v**un amatöörit, opettelisivat ajamaan.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Vuorela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 17
  • -Saadut: 52
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 997
  • Paikalla:27.11.18 - klo:17:57
  • R6R
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 637
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #308 : 10.09.14 - klo:14:49 »
Nooh, näppituntumalta kahvila alle 8.5sekkaa ja aina tuohon 210+ niin kyllä sillä on 12 alkuinen jo hyvinkin lähellä. Sun Hilo käyrät nyt on niin kummallisia ettei niitä voi käyttää mihinkään referenssiksi. :) hyvällä tavalla siis :)

Edit. Vuorelan siis

Tohon kahvilaan (muun muassa) se sit tökkäskin. 9.0 kahvilaan nayttais riittävän varsin hyvin 12 alkuisiin kierroksiin.

Poissa Mikko K.

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 21
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 950
  • Ikä: 38
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:01.10.22 - klo:19:19
  • R1 2008
    • #52
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #309 : 10.09.14 - klo:16:02 »
Nopeuskeskustelu on aina paras tapa sohaista sitä muurahaispesää  :P
Uskosin, että alle 200km/h vauhti paluusuoralle riittää 11.xx puolelle, jos Niklas Ajolta kysytään asiaa. 
Tuossa paluusuoralla nopea vasuri on hyvä mittari tuosta 3- 4 mutkan yhdistelmästä. Jos ei siinä joudu yhään ajamaan, niin linja on liian suora, jos taas menee jännän puolelle, mutta kaasu pysyy oikeasti auki myös tiedonkeruun tai varikko elvistelyn perusteella, niin se alkaa oleen kohdillaan. Se nelos sektori on muistaakseni joskus mennyt 15.0xx puolelle, mutta sen jälkeen en tiedä, että mitä pitäisi enää tehdä toisin että kovempaa pääsee..  Varmaan käyttää ne viimesetkin metrit radasta ja jarruttaa myöhemmin.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3320
  • Ikä: 37
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.11.22 - klo:21:08
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #310 : 10.09.14 - klo:16:32 »
Nopeuskeskustelu on aina paras tapa sohaista sitä muurahaispesää  :P
Uskosin, että alle 200km/h vauhti paluusuoralle riittää 11.xx puolelle, jos Niklas Ajolta kysytään asiaa.
Tuossa paluusuoralla nopea vasuri on hyvä mittari tuosta 3- 4 mutkan yhdistelmästä. Jos ei siinä joudu yhään ajamaan, niin linja on liian suora, jos taas menee jännän puolelle, mutta kaasu pysyy oikeasti auki myös tiedonkeruun tai varikko elvistelyn perusteella, niin se alkaa oleen kohdillaan. Se nelos sektori on muistaakseni joskus mennyt 15.0xx puolelle, mutta sen jälkeen en tiedä, että mitä pitäisi enää tehdä toisin että kovempaa pääsee..  Varmaan käyttää ne viimesetkin metrit radasta ja jarruttaa myöhemmin.

Ja hyvähän se on tökkiä nyt kun talvi tekee tuloonsa niin pysyy porukka hereillä. Nelos sektori on näköjään tyttömopolla taittunu parhaillaan 15,2xx, eli lienee tossa(kin) vielä vähän kiristettävää.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa heippa

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 86
  • Sukupuoli: Nainen
  • Paikalla:24.05.18 - klo:20:27
  • BMW S1000RR, Suzuki Katana, Ducati 748
    • Superbike B #29
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 3
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #311 : 10.09.14 - klo:17:50 »
Kyllä ihan todistetusti voi ajaa 11 alkuisia ilman että on yli 200 paluusuoralla. Ohessa Jarnon käppyrä k7 kikserillä.http://i166.photobucket.com/albums/u83/heippa749/kemora1.jpg
Kemora-dataa

Poissa tamik87

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 26
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Marras 2012
  • Viestejä: 681
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Kangasala
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:25.11.22 - klo:15:13
  • Yamaha R6R -08
    • STK B #41
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 861
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #312 : 10.09.14 - klo:18:18 »
Kyllä ihan todistetusti voi ajaa 11 alkuisia ilman että on yli 200 paluusuoralla. Ohessa Jarnon käppyrä k7 kikserillä.http://i166.photobucket.com/albums/u83/heippa749/kemora1.jpg
Kemora-dataa


Noita vauhteja kun kattoo niin ei voi muuta kuin ihmetellä :O Itellä on kovemmat huippunopeudet joka paikassa paitti pääsuoralla ja kolmosmutkassa. Silti jään yli 2s tosta ajasta :S

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5187
  • Paikalla:14.11.22 - klo:17:06
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #313 : 10.09.14 - klo:18:29 »
Se nelos sektori on muistaakseni joskus mennyt 15.0xx puolelle, mutta sen jälkeen en tiedä, että mitä pitäisi enää tehdä toisin että kovempaa pääsee..
Pistä vbo filu mulle, niin mä kerron sulle. ;)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5187
  • Paikalla:14.11.22 - klo:17:06
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #314 : 10.09.14 - klo:18:31 »
Noita vauhteja kun kattoo niin ei voi muuta kuin ihmetellä :O Itellä on kovemmat huippunopeudet joka paikassa paitti pääsuoralla ja kolmosmutkassa. Silti jään yli 2s tosta ajasta :S
Metri kanttariin on sekuntti, kaks metrii on 2-4 sekunttii. Ett jos sä haahuilet ympäri ämpäri, niin ei se vauhti riitä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020