Uudet viestit

MP-Ratatori

M: Käytetyt Dunlop KR108 MS2 ja KR106 MS4


Hinta: 90.00 EUR
Päiväys: 07/08/2020
Kommentit (0)
M: GPFAX jarrupalat

Hinta: 150.00 EUR
Päiväys: 04/08/2020
Kommentit (0)
O: ZX10r 2011-2015 takavanne

Päiväys: 30/07/2020
Kommentit (0)
M:Peukalojarru

Hinta: 220.00 EUR
Päiväys: 23/07/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O: K5-K6 GSX-R tonnarin slipari / Yoshin pelkkä pönttö


Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Kemora-dataa  (Luettu 182093 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 19:57
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Kemora-dataa
« : 11.06.12 - klo:19:01 »
Ja Kemoralla 1:13.57 kierroksella tällästä:

Lähtösuora: 193km/h
1. mutka: 110km/h
Suora:     248 km/h (pyörii välillä 237-252 kierroksesta riippuen)
2. mutka: 148km/h
Suora:     161km/h
3. mutka: 91km/h
4. mutka  144km/h (Kohdalla 1,2km)
Suora:     215km/h (Paluusuoran jarru)
6. mutka: 80km/h
suora:     101km/h  (Vasurin ja oikeen väli)
7. mutka  77km/h
Suora:     144km/h
8. mutka: 68km/h
Suora:     171km/h
9.mutka   69km/h
Maaliviiva:164km/h
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa T1mppa

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 8
  • -Saadut: 27
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1187
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 13:44
  • Kawa ZX6R, Beta 300RR, Triumph RS, NSU PrimaIII
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 351
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #1 : 12.06.12 - klo:11:15 »
Nämä 1:26.37 kierrokselta.

Hyvin huomaa, että suorilla pyörän voima puhuu puolestaan! :)

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 19:57
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #2 : 12.06.12 - klo:11:37 »
Nämä 1:26.37 kierrokselta.

Hyvin huomaa, että suorilla pyörän voima puhuu puolestaan! :)

Toisaalta voima ja toisaalta alusta. Se voima nimittäin pitää saada myös tiehen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Vuorela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 17
  • -Saadut: 51
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 997
  • Paikalla:27.11.18 - klo:17:57
  • R6R
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 637
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #3 : 14.06.12 - klo:14:19 »
Esimerkkiä omasta pehmeästä ajamisesta ja Racedacista. Maanantai 4.6. kemoralla ajamastani endurance treenistä 75. kierros. Aika 1:13.4

Musta on nopeus, punainen jarrupaine, sininen kierrosluku ja liila kaasunasento.


Poissa pienisopoapina

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 130
  • -Saadut: 48
  • Liittynyt: Huhti 2012
  • Viestejä: 1591
  • Ikä: 54
  • Paikkakunta: Raahe
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 17:14
  • Gsx-r -02 eiku r1 -07 eiku R1M -16
    • SSC 530
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 628
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #4 : 17.06.12 - klo:16:52 »
Laitanpa tän Android versiosta napatun 1.19.2 Kemora
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Poissa pr7

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 24
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 121
  • Ikä: 53
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:15.06.20 - klo:11:17
  • Yamaha R1 2009
    • 43
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 151
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #5 : 23.07.12 - klo:08:52 »
Terve.

Olisko kellään Kemoralta dataa?

t:Petri

Poissa ylkkä

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 14
  • Ikä: 48
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:01.12.13 - klo:21:32
  • Yamaha FZR 1000 -88
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 5
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #6 : 23.07.12 - klo:21:19 »
Moikka!
Oisko mahdollista saada kanssa kemoralta racechrono dataa ?

-Mika-
Aprilia Tuono 1000 -08
Yamaha FZR 1000 -88 (ratalelu)

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 19:57
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #7 : 24.07.12 - klo:08:47 »
Moikka!
Oisko mahdollista saada kanssa kemoralta racechrono dataa ?

-Mika-

Eikös sitä jo ole tuolla topicin ekalla sivulla?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa ylkkä

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 14
  • Ikä: 48
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:01.12.13 - klo:21:32
  • Yamaha FZR 1000 -88
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 5
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #8 : 24.07.12 - klo:12:44 »
Moikka!
Oisko mahdollista saada kanssa kemoralta racechrono dataa ?

-Mika-

Eikös sitä jo ole tuolla topicin ekalla sivulla?

No perskules niinpäs onkin sorru vaan !
Aprilia Tuono 1000 -08
Yamaha FZR 1000 -88 (ratalelu)

Poissa Mikko K.

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 21
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 947
  • Ikä: 36
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:06.08.20 - klo:20:25
  • R1 2008
    • #52
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #9 : 20.10.12 - klo:00:01 »
Lainasin tätä omahyväisesti vertailuun, kun dataa löytyy ainoastaan Kemoralta. Vertailun pohjalta pitäisi mennä paljon aikaisemmin kaasulle ja jarruttaakin pitäisi osata. Suzukin orkkis palat kesti 30000km, ens kesänä vois tavoitella muutaman setin tuhoamista, että oppis tuon jarruttelun ees alkeelliselle tasolle. Oma vertailukierros 1:21;5

Ja Kemoralla 1:13.57 kierroksella tällästä:

Lähtösuora: 193km/h (176km/h)
1. mutka: 110km/h (112km/h)
Suora:     248 km/h (pyörii välillä 237-252 kierroksesta riippuen)  (224km/h)
2. mutka: 148km/h (143km/h)
Suora:     161km/h (145km/h)
3. mutka: 91km/h (91km/h)
4. mutka  144km/h (Kohdalla 1,2km)  (136km/h)
Suora:     215km/h (Paluusuoran jarru) (199km/h)
6. mutka: 80km/h (72km/h)
suora:     101km/h  (Vasurin ja oikeen väli) (86km/h)
7. mutka  77km/h (71km/h)
Suora:     144km/h (119km/h)
8. mutka: 68km/h (65km/h)
Suora:     171km/h (153km/h)
9.mutka   69km/h (63km/h)
Maaliviiva:164km/h (153km/h)

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 19:57
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #10 : 20.10.12 - klo:10:24 »
Lainasin tätä omahyväisesti vertailuun, kun dataa löytyy ainoastaan Kemoralta. Vertailun pohjalta pitäisi mennä paljon aikaisemmin kaasulle ja jarruttaakin pitäisi osata. Suzukin orkkis palat kesti 30000km, ens kesänä vois tavoitella muutaman setin tuhoamista, että oppis tuon jarruttelun ees alkeelliselle tasolle. Oma vertailukierros 1:21;5

Ja Kemoralla 1:13.57 kierroksella tällästä:

Lähtösuora: 193km/h (176km/h)
1. mutka: 110km/h (112km/h)
Suora:     248 km/h (pyörii välillä 237-252 kierroksesta riippuen)  (224km/h)
2. mutka: 148km/h (143km/h)
Suora:     161km/h (145km/h)
3. mutka: 91km/h (91km/h)
4. mutka  144km/h (Kohdalla 1,2km)  (136km/h)
Suora:     215km/h (Paluusuoran jarru) (199km/h)
6. mutka: 80km/h (72km/h)
suora:     101km/h  (Vasurin ja oikeen väli) (86km/h)
7. mutka  77km/h (71km/h)
Suora:     144km/h (119km/h)
8. mutka: 68km/h (65km/h)
Suora:     171km/h (153km/h)
9.mutka   69km/h (63km/h)
Maaliviiva:164km/h (153km/h)

Harmi kun luurin muisti sano poks niin ei oo verrokiks tosta sekunnin nopeempaa kierrosta. Muutamassa paikkaa varmaan vähän vielä huiput noussu ja jarrutukset lyhentyny.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Streethawk

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Maalis 2012
  • Viestejä: 119
  • Ikä: 48
  • Paikkakunta: Espoo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:28.05.16 - klo:02:42
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 43
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #11 : 20.10.12 - klo:14:39 »
Tänä vuonna ajat on ollut luokkaa keskiryhmä, mutta tässä 2011 YCC aika-ajosta (oi niitä aikoja) mun nopein Kemora 1.11.4.

Nitorus ensin ja minä suluissa.

Lähtösuora: 193km/h (189km/h)
1. mutka: 110km/h (121km/h)
Suora:     248 km/h (234km/h)
2. mutka: 148km/h (152km/h)
Suora:     161km/h (161km/h)
3. mutka: 91km/h (98km/h)
4. mutka  144km/h (Kohdalla 1,2km)  (150km/h)
Suora:     215km/h (Paluusuoran jarru) (209km/h)
6. mutka: 80km/h (79km/h)
suora:     101km/h  (Vasurin ja oikeen väli) (109km/h)
7. mutka  77km/h (75km/h)
Suora:     144km/h (147km/h)
8. mutka: 68km/h (73km/h)
Suora:     171km/h (172km/h)
9.mutka   69km/h (65km/h)
Maaliviiva:164km/h (166km/h)

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 19:57
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #12 : 20.10.12 - klo:17:04 »
Aika pienet erot nopeuksissa vaikka eroo onkin se 2 sekuntia noiden kierrosten välillä. Pitäs kattoo tarkemmin käppyrää, että näkis erot.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa raukkis

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 8
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 476
  • Paikalla:30.06.20 - klo:13:56
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 201
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #13 : 20.10.12 - klo:17:47 »
1. mutkan ja katsomosuoran nopeudet mielenkiintoisia. Nitrolla kova jarru 2. mutkaan mennessä?

Poissa Streethawk

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Maalis 2012
  • Viestejä: 119
  • Ikä: 48
  • Paikkakunta: Espoo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:28.05.16 - klo:02:42
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 43
Vs: Kemora-dataa
« Vastaus #14 : 20.10.12 - klo:18:00 »
1. mutkan ja katsomosuoran nopeudet mielenkiintoisia. Nitrolla kova jarru 2. mutkaan mennessä?

Mulla suoranopeudet aina jonkun takia heikot?! Ehkä mä en vaan osaa ajaa suoraa ja kovaa.

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020