Motopark-dataa

Aloittaja pr7, 17.06.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Damsku - 23.08.15 - klo:00:15
Noi pari oikeeta pitkää avausta ennen paluusuoraa laitan osittain takaiskarin piikkiin, on ihan hervoton pomppukeppi noissa, ei vaan uskalla avata kunnolla.
No ainaki tossa videossa viimesessä oikeessa syynä on se että ajat sen ihan vituiks ja yrität silti avata täysiä vaikka mopo on ihan lintallaan, ja perä meinaa karata kokonaan.
Ja jos iskari on tosiaan paska, niin aja se sit jarrulla läpi siitä ekasta sisäkanttareesta, ulkoreunaan, käännä sielä niin paljon, ett saat nostettuu mopoa normaalia pystympään, sit tähtää siihen kohtaan missä tos videossa oli se radaltapoistuja, niin pystyt avaamaan koko paluusuoran mopo "pystyssä".
Äläkä kierrä koko mutkaa avausta siitä ekasta sisäkanttareesta yrittäen. Less is more.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Damsku

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.08.15 - klo:19:29
Nokitan 1:31.01 ajalla. :P

Kyl mäki oisin kolmantena päivänä.. :)

qazwsx

25.08.15 - klo:18:34 #123 Viimeisin muokkaus: 25.08.15 - klo:18:40 käyttäjältä qazwsx
Liitteenä hilo kuva ekasta kierroksesta uudella sc0 renkaalla, ja alla toinen kierros joka jäi omaksi parhaaksi.

Nitrous

Tossa vimosen Motoparkin päivän dataa. Jos ei muuta niin hienosti siitä näkee mitä Qstarz tekee kun se alkaa olla totaalisen sökö. Pari suht virheetöntä kierrostakin kai on seassa. Suapi arvostella paremman tekemisen puutteessa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.11.15 - klo:20:25
Tossa vimosen Motoparkin päivän dataa.
Ei oo daccidataa?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.11.15 - klo:20:48
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.11.15 - klo:20:25
Tossa vimosen Motoparkin päivän dataa.
Ei oo daccidataa?

Kun hain mahdollista syyn aiheuttajaa tolle GPS:n pätkimisille niin käänsin vikaksi päiväksi RDacin pois päältä, kun alko epäilyttää onko wiba sittenkin vanhan luuriin sinihampaassa. Ei johtunu datan pätkiminen näköjään Racedacista.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

Minkäslaisia huippuja porukka saa kuussatasella motoparkissa? parjan_fin laittoi aiemmin ketjussa 253km/h dataa, mutta pääseekö muut lähelle tuota tai jopa kovempaa?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 17.05.16 - klo:21:20
Minkäslaisia huippuja porukka saa kuussatasella motoparkissa? parjan_fin laittoi aiemmin ketjussa 253km/h dataa, mutta pääseekö muut lähelle tuota tai jopa kovempaa?
Tyypillisesti ilman imua nopeen ryhmän rataharrastajilla jossain 230-243km/h haarukassa moposta ja kuskista riippuen. Myös tuulen suunta vaikuttaa paljon kusiaisella. Tämä ehkä jollain 5-10 kuskin epävirallisella varikkokyselyotannalla eri päiviltä. Imusta sitten voi saada 5-10km/h lisää kyytiä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 17.05.16 - klo:22:04
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 17.05.16 - klo:21:20
Minkäslaisia huippuja porukka saa kuussatasella motoparkissa? parjan_fin laittoi aiemmin ketjussa 253km/h dataa, mutta pääseekö muut lähelle tuota tai jopa kovempaa?
Tyypillisesti ilman imua nopeen ryhmän rataharrastajilla jossain 230-243km/h haarukassa moposta ja kuskista riippuen. Myös tuulen suunta vaikuttaa paljon kusiaisella. Tämä ehkä jollain 5-10 kuskin epävirallisella varikkokyselyotannalla eri päiviltä. Imusta sitten voi saada 5-10km/h lisää kyytiä.

Kai tuonne nyt kovempaakin on ajettu, jos mullakin oli 242km/h endurancessa. Tietty onhan se pyöreä muoto aerodynaaminen siinä mopon päällä :D Tuulen suunta taisi olla sivusta ettei sen varaan voi paljoa laskea.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 17.05.16 - klo:22:34
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 17.05.16 - klo:22:04
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 17.05.16 - klo:21:20
Minkäslaisia huippuja porukka saa kuussatasella motoparkissa? parjan_fin laittoi aiemmin ketjussa 253km/h dataa, mutta pääseekö muut lähelle tuota tai jopa kovempaa?
Tyypillisesti ilman imua nopeen ryhmän rataharrastajilla jossain 230-243km/h haarukassa moposta ja kuskista riippuen. Myös tuulen suunta vaikuttaa paljon kusiaisella. Tämä ehkä jollain 5-10 kuskin epävirallisella varikkokyselyotannalla eri päiviltä. Imusta sitten voi saada 5-10km/h lisää kyytiä.

Kai tuonne nyt kovempaakin on ajettu, jos mullakin oli 242km/h endurancessa. Tietty onhan se pyöreä muoto aerodynaaminen siinä mopon päällä :D Tuulen suunta taisi olla sivusta ettei sen varaan voi paljoa laskea.
Ihan hyvä myötänen oli ainakin endurancen puolen välin vaiheilla kun oltiin takalenkillä kattomassa. Varmasti kovempaakin pääsee, mutta toi otanta oli tosiaan pääosin ratapäiväharrastajista koostuva.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Helppohan se on kusiaisella vaan laittaa ranneleputin topparia vasten ja ajaa 250 jarruun. :P

Mikko K.

Motoparkin huiput on yhtä varma aihe, kuin penkkitulos yläasteella :D
600 Suzukilla joskus 243 ja paremmat kuskit ajo karkuun. Käy nyt toistenkin parkissa tälle kesää, niin saat tuon lukeman rikki.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 17.05.16 - klo:22:36
Helppohan se on kusiaisella vaan laittaa ranneleputin topparia vasten ja ajaa 250 jarruun. :P
Riippuu vähän paljonko on voimaa laitteessa. Hondalla ois varmaan saanu olla kilometrin pidempi se suora 250 rikkomiseen.

Mut lopeta hyvä mies se jarruttelu siinä bussipysäkillä niin pääsisit säkin edes kusiaisen nopeuksiin tuolla. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 17.05.16 - klo:23:00
Motoparkin huiput on yhtä varma aihe, kuin penkkitulos yläasteella :D
600 Suzukilla joskus 243 ja paremmat kuskit ajo karkuun. Käy nyt toistenkin parkissa tälle kesää, niin saat tuon lukeman rikki.
Jos kävis neljä päivää kävis parkissa tälle kesälle. Pitää joku sopiva possujuna tehdä että saa kunnon vetoavun ja lisää huippuja :D

Ohittamista tarttis varmaan enemmän treenata kuin huippunopeutta hakea.

Powered by EzPortal