Motopark-dataa

Aloittaja pr7, 17.06.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

rranta

Lainaus käyttäjältä: HPi - 19.05.16 - klo:10:11
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 19.05.16 - klo:09:51
Lainaus käyttäjältä: HPi - 19.05.16 - klo:08:50
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.05.16 - klo:21:48
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: rranta - 18.05.16 - klo:21:20
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:14
Tuohon bussipysäkille löytyi apeksiin, eli pienin kyyti parhaillaan 230, yleensä 225+. En jaksa uskoa, että ajan sitä kovin optimisti, joten ,varmaan.kovempaakin pääsee. Joku 235 varmaan omilla ranteilla aika maksimi ilman raatoautoa..
No laita nyt ihmeessä se loppunopeuski niin saadaan se yläasteen penkkaus käyntiin tonnisillaki. Oon nimittäin kuullu melko villejä lukuja tuonne. Minä en osaa ajaa tuota paikkaa. Ohi lappaa oikealta ja vasemmalta suoran päähän

260 rajotinta vasten.. ei se mene kyllä pidemmilläkään kuin 265-266. 270+ hemulit syö varmaan jo eri kaurapuuroja :D
Mä kyllä uskon, että se 270 on ihan tehtävissä jos vaan pysäkin saa osumaan. Seuraavan kerran tota pääsee yrittämään 11-12.6 orgin päivillä. Että pitäkääs siis latu vapaana. :D

Millä välityksellä ajoit? Just aamulla arvoin takasia nippu kädessä (samanlainen ratojen Toyota pitäs ratastaa).

16/47 oli alla. Tuo on ihan ok siihen asti, kunnes mutkanopeudet ja avaukset alkaa paraneen. 16/46 käyttäisin itse tuolla.

Mites Gixxerit?
Jos sulla on K9 tai sitä tuoreempi ja ajat kisaslicksillä 16-44 ei oo pahasti pielessä

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: rranta - 19.05.16 - klo:10:18
Lainaus käyttäjältä: HPi - 19.05.16 - klo:10:11
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 19.05.16 - klo:09:51
Lainaus käyttäjältä: HPi - 19.05.16 - klo:08:50
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.05.16 - klo:21:48
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: rranta - 18.05.16 - klo:21:20
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:14
Tuohon bussipysäkille löytyi apeksiin, eli pienin kyyti parhaillaan 230, yleensä 225+. En jaksa uskoa, että ajan sitä kovin optimisti, joten ,varmaan.kovempaakin pääsee. Joku 235 varmaan omilla ranteilla aika maksimi ilman raatoautoa..
No laita nyt ihmeessä se loppunopeuski niin saadaan se yläasteen penkkaus käyntiin tonnisillaki. Oon nimittäin kuullu melko villejä lukuja tuonne. Minä en osaa ajaa tuota paikkaa. Ohi lappaa oikealta ja vasemmalta suoran päähän

260 rajotinta vasten.. ei se mene kyllä pidemmilläkään kuin 265-266. 270+ hemulit syö varmaan jo eri kaurapuuroja :D
Mä kyllä uskon, että se 270 on ihan tehtävissä jos vaan pysäkin saa osumaan. Seuraavan kerran tota pääsee yrittämään 11-12.6 orgin päivillä. Että pitäkääs siis latu vapaana. :D

Millä välityksellä ajoit? Just aamulla arvoin takasia nippu kädessä (samanlainen ratojen Toyota pitäs ratastaa).

16/47 oli alla. Tuo on ihan ok siihen asti, kunnes mutkanopeudet ja avaukset alkaa paraneen. 16/46 käyttäisin itse tuolla.

Mites Gixxerit?
Jos sulla on K9 tai sitä tuoreempi ja ajat kisaslicksillä 16-44 ei oo pahasti pielessä

Mä luulen, että mulla oli viimeksi 16-43 ja se tuntu aika passelilta. Takasena Pirellin 200/60 sliksi. Pitää kokeilla riittäskö 16-44 välitys ilman, että menee rajariin bussipysäkillä. Vikalla sisäkanttarilla näyttäs olevan n. 240 ja pyörä käy siinä kuitenkin aika kallellaan. Kutoselle tyrkkään ennen vasemmalle taittoo, eli vitonen vaan käy nopeesti pesässä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

rranta

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.05.16 - klo:11:08
Lainaus käyttäjältä: rranta - 19.05.16 - klo:10:18
Lainaus käyttäjältä: HPi - 19.05.16 - klo:10:11
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 19.05.16 - klo:09:51
Lainaus käyttäjältä: HPi - 19.05.16 - klo:08:50
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.05.16 - klo:21:48
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: rranta - 18.05.16 - klo:21:20
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:14
Tuohon bussipysäkille löytyi apeksiin, eli pienin kyyti parhaillaan 230, yleensä 225+. En jaksa uskoa, että ajan sitä kovin optimisti, joten ,varmaan.kovempaakin pääsee. Joku 235 varmaan omilla ranteilla aika maksimi ilman raatoautoa..
No laita nyt ihmeessä se loppunopeuski niin saadaan se yläasteen penkkaus käyntiin tonnisillaki. Oon nimittäin kuullu melko villejä lukuja tuonne. Minä en osaa ajaa tuota paikkaa. Ohi lappaa oikealta ja vasemmalta suoran päähän

260 rajotinta vasten.. ei se mene kyllä pidemmilläkään kuin 265-266. 270+ hemulit syö varmaan jo eri kaurapuuroja :D
Mä kyllä uskon, että se 270 on ihan tehtävissä jos vaan pysäkin saa osumaan. Seuraavan kerran tota pääsee yrittämään 11-12.6 orgin päivillä. Että pitäkääs siis latu vapaana. :D

Millä välityksellä ajoit? Just aamulla arvoin takasia nippu kädessä (samanlainen ratojen Toyota pitäs ratastaa).

16/47 oli alla. Tuo on ihan ok siihen asti, kunnes mutkanopeudet ja avaukset alkaa paraneen. 16/46 käyttäisin itse tuolla.

Mites Gixxerit?
Jos sulla on K9 tai sitä tuoreempi ja ajat kisaslicksillä 16-44 ei oo pahasti pielessä

Mä luulen, että mulla oli viimeksi 16-43 ja se tuntu aika passelilta. Takasena Pirellin 200/60 sliksi. Pitää kokeilla riittäskö 16-44 välitys ilman, että menee rajariin bussipysäkillä. Vikalla sisäkanttarilla näyttäs olevan n. 240 ja pyörä käy siinä kuitenkin aika kallellaan. Kutoselle tyrkkään ennen vasemmalle taittoo, eli vitonen vaan käy nopeesti pesässä.
No riittää. Ei kyllä pitäs mennä rajarille tai voihan se tietenki jollain superkuskilla mennäkki. Pyörä käy kallellaan ja oikenee sitte kohti jarrua. Jollei kuulu niihin kuskeihin jotka ei saa taitettua ku vasta sieltä kiihdytysradan puolelta takas... Pyörä pystyssä riittää pitkästi yli 270 tuo väly. Nitrollaki on kuitenki kittisähköt jossa rajari nousee vakioon verrattuna. Pitäs riittää pyörä pystyssä yli 280 vaikka rengas luistaaki jonku verran tuossa vauhissa. 13000r/min n.285km/h Alakaa Orgin päivillä tuleen aina ilmotus. Latu auki Nitro on radalla ja 280 tähtäimessä! Mulla ku oon vaan tavallinen kuolevainen tais olla 256 paras tonne suoran päähän, mutta senhän menee 600 parhaat. Telttakaveri paineli yli 260

Nitrous

19.05.16 - klo:15:31 #153 Viimeisin muokkaus: 19.05.16 - klo:15:34 käyttäjältä Nitrous
Lainaus käyttäjältä: rranta - 19.05.16 - klo:13:20
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.05.16 - klo:11:08
Lainaus käyttäjältä: rranta - 19.05.16 - klo:10:18
Lainaus käyttäjältä: HPi - 19.05.16 - klo:10:11
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 19.05.16 - klo:09:51
Lainaus käyttäjältä: HPi - 19.05.16 - klo:08:50
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.05.16 - klo:21:48
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: rranta - 18.05.16 - klo:21:20
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:14
Tuohon bussipysäkille löytyi apeksiin, eli pienin kyyti parhaillaan 230, yleensä 225+. En jaksa uskoa, että ajan sitä kovin optimisti, joten ,varmaan.kovempaakin pääsee. Joku 235 varmaan omilla ranteilla aika maksimi ilman raatoautoa..
No laita nyt ihmeessä se loppunopeuski niin saadaan se yläasteen penkkaus käyntiin tonnisillaki. Oon nimittäin kuullu melko villejä lukuja tuonne. Minä en osaa ajaa tuota paikkaa. Ohi lappaa oikealta ja vasemmalta suoran päähän

260 rajotinta vasten.. ei se mene kyllä pidemmilläkään kuin 265-266. 270+ hemulit syö varmaan jo eri kaurapuuroja :D
Mä kyllä uskon, että se 270 on ihan tehtävissä jos vaan pysäkin saa osumaan. Seuraavan kerran tota pääsee yrittämään 11-12.6 orgin päivillä. Että pitäkääs siis latu vapaana. :D

Millä välityksellä ajoit? Just aamulla arvoin takasia nippu kädessä (samanlainen ratojen Toyota pitäs ratastaa).

16/47 oli alla. Tuo on ihan ok siihen asti, kunnes mutkanopeudet ja avaukset alkaa paraneen. 16/46 käyttäisin itse tuolla.

Mites Gixxerit?
Jos sulla on K9 tai sitä tuoreempi ja ajat kisaslicksillä 16-44 ei oo pahasti pielessä

Mä luulen, että mulla oli viimeksi 16-43 ja se tuntu aika passelilta. Takasena Pirellin 200/60 sliksi. Pitää kokeilla riittäskö 16-44 välitys ilman, että menee rajariin bussipysäkillä. Vikalla sisäkanttarilla näyttäs olevan n. 240 ja pyörä käy siinä kuitenkin aika kallellaan. Kutoselle tyrkkään ennen vasemmalle taittoo, eli vitonen vaan käy nopeesti pesässä.
No riittää. Ei kyllä pitäs mennä rajarille tai voihan se tietenki jollain superkuskilla mennäkki. Pyörä käy kallellaan ja oikenee sitte kohti jarrua. Jollei kuulu niihin kuskeihin jotka ei saa taitettua ku vasta sieltä kiihdytysradan puolelta takas... Pyörä pystyssä riittää pitkästi yli 270 tuo väly. Nitrollaki on kuitenki kittisähköt jossa rajari nousee vakioon verrattuna. Pitäs riittää pyörä pystyssä yli 280 vaikka rengas luistaaki jonku verran tuossa vauhissa. 13000r/min n.285km/h Alakaa Orgin päivillä tuleen aina ilmotus. Latu auki Nitro on radalla ja 280 tähtäimessä! Mulla ku oon vaan tavallinen kuolevainen tais olla 256 paras tonne suoran päähän, mutta senhän menee 600 parhaat. Telttakaveri paineli yli 260

Heh...ei taida raatoautolla päästä lähellekään pyörää (tai sitä mitä siitä on jäljellä) jos 280+ haluaa takasuoralle vauhtia. :D

Ei tosiaan ole kuin 40 kierrosta tolla pyörällä alla eikä datan keruuta niin ei mitään hajua kuinka korkeella kierrokset käy tossa pysäkillä, mutta pitää laittaa seuraavaa kertaa varten piikkiä isompi takaratas. Ekalla setillähän mulla oli tuolla joku semmonen pitsalautasen kokonen takakiekko (46?) ja sillä päris rajottimeen ihan huolella niin pidensin välitystä heti alkuun silleen riittävästi. Tosin näiden kommenttien perusteella lipsahti liiankinkin pitkäksi. Tuo piikin isompi ratas varmaan helpottas varmasti myös tornin mutkasta lähtöö varsinkin näin alkukaudesta kun mutkanopeutta vähän uupuu.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: rranta - 18.05.16 - klo:21:20
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:14
Tuohon bussipysäkille löytyi apeksiin, eli pienin kyyti parhaillaan 230, yleensä 225+. En jaksa uskoa, että ajan sitä kovin optimisti, joten ,varmaan.kovempaakin pääsee. Joku 235 varmaan omilla ranteilla aika maksimi ilman raatoautoa..
No laita nyt ihmeessä se loppunopeuski niin saadaan se yläasteen penkkaus käyntiin tonnisillaki. Oon nimittäin kuullu melko villejä lukuja tuonne. Minä en osaa ajaa tuota paikkaa. Ohi lappaa oikealta ja vasemmalta suoran päähän

260 rajotinta vasten.. ei se mene kyllä pidemmilläkään kuin 265-266. 270+ hemulit syö varmaan jo eri kaurapuuroja :D
Erään nopsahkon hemulin datasta katsellen:
edeltävä apeksiminimi 84,0
bussipysäkkiminimi 239,7 (kaasuminimi 55,5%)
suoramaksimi 270,7.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.16 - klo:17:51
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: rranta - 18.05.16 - klo:21:20
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:14
Tuohon bussipysäkille löytyi apeksiin, eli pienin kyyti parhaillaan 230, yleensä 225+. En jaksa uskoa, että ajan sitä kovin optimisti, joten ,varmaan.kovempaakin pääsee. Joku 235 varmaan omilla ranteilla aika maksimi ilman raatoautoa..
No laita nyt ihmeessä se loppunopeuski niin saadaan se yläasteen penkkaus käyntiin tonnisillaki. Oon nimittäin kuullu melko villejä lukuja tuonne. Minä en osaa ajaa tuota paikkaa. Ohi lappaa oikealta ja vasemmalta suoran päähän

260 rajotinta vasten.. ei se mene kyllä pidemmilläkään kuin 265-266. 270+ hemulit syö varmaan jo eri kaurapuuroja :D
Erään nopsahkon hemulin datasta katsellen:
edeltävä apeksiminimi 84,0
bussipysäkkiminimi 239,7 (kaasuminimi 55,5%)
suoramaksimi 270,7.

Mitvit siinä on bussipysäkin ajolinja luokkaa elämä vai kuolema :-o

murmela

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 19.05.16 - klo:22:36
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.16 - klo:17:51
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: rranta - 18.05.16 - klo:21:20
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:14
Tuohon bussipysäkille löytyi apeksiin, eli pienin kyyti parhaillaan 230, yleensä 225+. En jaksa uskoa, että ajan sitä kovin optimisti, joten ,varmaan.kovempaakin pääsee. Joku 235 varmaan omilla ranteilla aika maksimi ilman raatoautoa..
No laita nyt ihmeessä se loppunopeuski niin saadaan se yläasteen penkkaus käyntiin tonnisillaki. Oon nimittäin kuullu melko villejä lukuja tuonne. Minä en osaa ajaa tuota paikkaa. Ohi lappaa oikealta ja vasemmalta suoran päähän

260 rajotinta vasten.. ei se mene kyllä pidemmilläkään kuin 265-266. 270+ hemulit syö varmaan jo eri kaurapuuroja :D
Erään nopsahkon hemulin datasta katsellen:
edeltävä apeksiminimi 84,0
bussipysäkkiminimi 239,7 (kaasuminimi 55,5%)
suoramaksimi 270,7.

Mitvit siinä on bussipysäkin ajolinja luokkaa elämä vai kuolema :-o
Datasta katsellen ajolinja on suht kohdillaan/ bussipysäkin läpiajo täysin rutiininomainen/ mopon kallistuskulmat hyvin maltilliset/takarenkaassa ei luistoa/kaasulla ei sössitä.
Eli tossa ei vedetä ees lähellekkään täysiä/ riskillä.
Mopo taitetaan rauhassa mutkaan kaasu pohjassa, kaasun hölläys puoleenväliin, mopo filpataan puolelta toiselle, ja kaasu pohjaan.

Moni nopeakin kuski tekee tuossa ensin sen virheen että sisääntulolinja on väärä, eli ei aja sen ensimmäisen oikean reunan suuntaisesti sinne sisään. Ni se onki sitte siinä se.
Toki lisäks sit tappaa vauhdin koska sisääntulo ei onnistunut, niin kun ei koskaan onnistu, kun mielikuva hyvästä ajolinjasta on täysin väärä.
Ja finalisointi; liian aikainen taitto vasemmalle, jolloin bussipysäkin jälkimmäinen oikea tulee aina silmille ajo millä linjalla tahansa.
Pisteenä iin päälle perinteinen joko-joko-kaasulla runkkaus, koska pitäähän sitä yrittää kaasulla paikata!!!
Ja tietty kun ulostulo on aivan väärällä linjalla, niin kuski joutuu oottamaan ett saa käännettyy mopon sinne suoran suuntaan bussipysäkin jälkeen, niin suoranopeus jää sunnuntaiajeluks, vaikka kuski mielestään vetää eniten ja vähintään kuolemaa halveksuen.

Se bussipysäkki on ihan hel***in helppo ajaa kovaa kun vetää sopivalla linjalla sinne oikeeseen reunaan, ja pysyy siellä tarpeeks pitkään, ja sit kaasun kevennys ja mopon flippaus. Lääniä on koko bussipysäkin oikee-vasen-oikee ajan 100%, vs väärällä sisääntulolinjalla se tippuu jo siinä ekassa taitossa oikeelle saman tien 0%:iin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

20.05.16 - klo:00:07 #157 Viimeisin muokkaus: 20.05.16 - klo:00:09 käyttäjältä wbaum
Montako sekuntia/kymmenystä tuos ollaan about kevennetyllä kaasulla? Kattelin omasta joskus viikolla niin ollaan välillä jopa neljä sekuntia odottelemassa että vois availla :D Hitto että on masentavaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 20.05.16 - klo:00:07
Montako sekuntia/kymmenystä tuos ollaan about kevennetyllä kaasulla? Kattelin omasta joskus viikolla niin ollaan välillä jopa neljä sekuntia odottelemassa että vois availla :D Hitto että on masentavaa.
2,851 sekunttia. Moni luulee että aina kaasua vääntämällä kierrosaika paranee.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

rranta

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.16 - klo:23:21
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 19.05.16 - klo:22:36
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.16 - klo:17:51
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: rranta - 18.05.16 - klo:21:20
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:14
Tuohon bussipysäkille löytyi apeksiin, eli pienin kyyti parhaillaan 230, yleensä 225+. En jaksa uskoa, että ajan sitä kovin optimisti, joten ,varmaan.kovempaakin pääsee. Joku 235 varmaan omilla ranteilla aika maksimi ilman raatoautoa..
No laita nyt ihmeessä se loppunopeuski niin saadaan se yläasteen penkkaus käyntiin tonnisillaki. Oon nimittäin kuullu melko villejä lukuja tuonne. Minä en osaa ajaa tuota paikkaa. Ohi lappaa oikealta ja vasemmalta suoran päähän

260 rajotinta vasten.. ei se mene kyllä pidemmilläkään kuin 265-266. 270+ hemulit syö varmaan jo eri kaurapuuroja :D
Erään nopsahkon hemulin datasta katsellen:
edeltävä apeksiminimi 84,0
bussipysäkkiminimi 239,7 (kaasuminimi 55,5%)
suoramaksimi 270,7.



Se bussipysäkki on ihan hel***in helppo ajaa kovaa

No tätähän minäki oon monasti miettiny ku ajan kohti bussipysäkkiä sitten jossain vaiheessa kun se alkaa olla kohdalla ajatus harhailee jonnekkin... No ei vaan hyvä tietää nuo nopeudet niin voi vain ihmetellä taas omaa kädettömyyttään.

murmela

20.05.16 - klo:07:27 #160 Viimeisin muokkaus: 13.06.16 - klo:16:55 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: rranta - 20.05.16 - klo:06:13
No tätähän minäki oon monasti miettiny ku ajan kohti bussipysäkkiä sitten jossain vaiheessa kun se alkaa olla kohdalla ajatus harhailee jonnekkin... No ei vaan hyvä tietää nuo nopeudet niin voi vain ihmetellä taas omaa kädettömyyttään.
Aika pystystä pystyyn ennen jälkeen bussipysäkin on 11,146 sekunttia/ maksimikallistuksesta maksimikallistukseen 5,175 sekunttia, niin joo-o, onhan siinä oikein hyvää aikaa sössiä ja tehä väkisin kaikki perusvirheet ihan rauhassa joka ikinen kerta. Ei tuu ees kiire.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.16 - klo:23:21
Se bussipysäkki on ihan hel***in helppo ajaa kovaa kun vetää sopivalla linjalla sinne oikeeseen reunaan, ja pysyy siellä tarpeeks pitkään, ja sit kaasun kevennys ja mopon flippaus. Lääniä on koko bussipysäkin oikee-vasen-oikee ajan 100%, vs väärällä sisääntulolinjalla se tippuu jo siinä ekassa taitossa oikeelle saman tien 0%:iin.

Oisko sulle heittää esim. heading -lukemaa, että mikä on oikee suunta sille linjalle bussipysäkin sisäänmenossa ja mihin mopo osottaa siinä vikalla ulkokanttarilla?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 20.05.16 - klo:08:17
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.16 - klo:23:21
Se bussipysäkki on ihan hel***in helppo ajaa kovaa kun vetää sopivalla linjalla sinne oikeeseen reunaan, ja pysyy siellä tarpeeks pitkään, ja sit kaasun kevennys ja mopon flippaus. Lääniä on koko bussipysäkin oikee-vasen-oikee ajan 100%, vs väärällä sisääntulolinjalla se tippuu jo siinä ekassa taitossa oikeelle saman tien 0%:iin.

Oisko sulle heittää esim. heading -lukemaa, että mikä on oikee suunta sille linjalle bussipysäkin sisäänmenossa ja mihin mopo osottaa siinä vikalla ulkokanttarilla?
Tosta nopsahkon hemulin datasta katsoen:
Sisään mennessä suunta 319,5
Ulos tullessa 300,7
En tiedä onko se The Oikea suunta, mutta ainakin siihen suuntaan.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 20.05.16 - klo:08:40
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 20.05.16 - klo:08:17
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.16 - klo:23:21
Se bussipysäkki on ihan hel***in helppo ajaa kovaa kun vetää sopivalla linjalla sinne oikeeseen reunaan, ja pysyy siellä tarpeeks pitkään, ja sit kaasun kevennys ja mopon flippaus. Lääniä on koko bussipysäkin oikee-vasen-oikee ajan 100%, vs väärällä sisääntulolinjalla se tippuu jo siinä ekassa taitossa oikeelle saman tien 0%:iin.

Oisko sulle heittää esim. heading -lukemaa, että mikä on oikee suunta sille linjalle bussipysäkin sisäänmenossa ja mihin mopo osottaa siinä vikalla ulkokanttarilla?
Tosta nopsahkon hemulin datasta katsoen:
Sisään mennessä suunta 319,5
Ulos tullessa 300,7
En tiedä onko se The Oikea suunta, mutta ainakin siihen suuntaan.
On noi nyt sentäs samalla hehtaarilla, sisäänmenossa pyörii 317-319,5 välissä äkkiä kattoen. Vikalla sisäkanttarilla 303-304 ja vasurin apexissa  310-312. Jonkin verta kyllä linja elää tossa, mutta laitetaan se kauden avauksen piikkiin. Takasuoran suunta on 313 aika tarkkaan. Kaikkein haastavintahan tossa on saada mopo painittua riittävän nopeesti vasemmalta oikeelle:
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 20.05.16 - klo:09:24
On noi nyt sentäs samalla hehtaarilla, sisäänmenossa pyörii 317-319,5 välissä äkkiä kattoen. Vikalla sisäkanttarilla 303-304 ja vasurin apexissa  310-312. Jonkin verta kyllä linja elää tossa, mutta laitetaan se kauden avauksen piikkiin. Takasuoran suunta on 313 aika tarkkaan. Kaikkein haastavintahan tossa on saada mopo painittua riittävän nopeesti vasemmalta oikeelle:
Mutulla veikaten toi haastavuus johtuu väärästä sisäänmenolinjasta ja liian aikasesta taitosta vasempaan. Ts ajat mopon tilaan jossa joudut painimaan sen vasemmalta oikeelle.
2,5 astetta 150 metrin matkalla (eka-toka kanttari) on ajolinjassa 6,5 metriä leveyssuunnassa, ja nopeudella 240 toi 150 m on 2,25 sekkaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal