Botnian rengastus

Aloittaja rranta, 02.05.16 - klo:08:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rranta

sen mitä ite kävin varikolla kiertämässä ja lässyttämässä sontaa, niin minun silmään näytti kaikki sc1 auenneen oikealta kyleltä ns avauskohdasta. En alkanu konttaamaan oliko repeämässä aaltoa vai oliko tasanen rupi koko leveydeltä. Yleensä kuskit joilla on menossa esim kolmas takunen samalle päivää kannattaa jättää rauhaan viisastelulta akuutissa vaiheessa. Sitten sitä ihmettelyä voi jatkaa vaikka näin netissä.

rranta

sitten vielä huomio tuulesta joka oli aika puuskittainen. Muistelisin, että perjantaina tais olla raikkaampi ja kovempi yleensäkki. Kai seki vaikuttaa ainaki etusenlämpöön jos johonki. Haittas paikkapaikoin ajoa ne puuskat. Tähtienasentoa en hoksannu kirjata ylös enkä tarkistaa. Bobo ja Juice tais nähä tähtiä jossain vaiheessa. Niiltä varmaan löytyy pienemmänki karhun paikka. Hieno viikonloppu oli sinänsä. Mukava ku tuo Mp-tuki näitä jaksaa järjestää. Nyt ajatukset kohti Alastaroa. Oon siellä niin pihalla. Anteeksi tulppaus jo etukäteen kaikilta. Ajattelin, että on ehkä pakko siellä käydä joskus muullon ajamassa ku kisaviikonloppuna ja häpäsemässä itteensä niinku viimekesänä. Nyt alotetaan ittensä häpäsy jo hyvissä ajoin niin varmasti ehtii kunnolla häpäseen.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: rranta - 02.05.16 - klo:16:19
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.05.16 - klo:15:52
Lainaus käyttäjältä: rranta - 02.05.16 - klo:15:18
Tuossa pitäs olla liitteenä kuva mun Dunlop H998
Väännät veistä Pirellimiesten haavassa? :D
Palijon oli renkaita mukana. Pirelliä Metzeleriä Dunloppia. Tuo Dunloppi toimi niistä parhaiten. Tällä kertaa.... :-D
Oikea puuttuu, eli v02 bridge medium :p

Mut kieltämättä noi uudet dunlopit on vakuuttavia. Tällä tahdilla pääsen niitä ajamaan joskus 2019.

rranta

03.05.16 - klo:13:15 #33 Viimeisin muokkaus: 03.05.16 - klo:13:17 käyttäjältä rranta
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 03.05.16 - klo:12:52
Lainaus käyttäjältä: rranta - 02.05.16 - klo:16:19
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.05.16 - klo:15:52
Lainaus käyttäjältä: rranta - 02.05.16 - klo:15:18
Tuossa pitäs olla liitteenä kuva mun Dunlop H998
Väännät veistä Pirellimiesten haavassa? :D
Palijon oli renkaita mukana. Pirelliä Metzeleriä Dunloppia. Tuo Dunloppi toimi niistä parhaiten. Tällä kertaa.... :-D
Oikea puuttuu, eli v02 bridge medium :p

Mut kieltämättä noi uudet dunlopit on vakuuttavia. Tällä tahdilla pääsen niitä ajamaan joskus 2019.
joo oli tarkotus päästä itekkin testaamaan sitä Bridgestonea vaan käytetty jonka ostin oliko paskottu siitä sisäkantilta eli rungolta joten en laittanu alle. @Wper ajoi sillä V02 ja totesi oikeenkin toimivaksi.

murmela

Lainaus käyttäjältä: rranta - 03.05.16 - klo:12:03
sen mitä ite kävin varikolla kiertämässä ja lässyttämässä sontaa, niin minun silmään näytti kaikki sc1 auenneen oikealta kyleltä ns avauskohdasta. En alkanu konttaamaan oliko repeämässä aaltoa vai oliko tasanen rupi koko leveydeltä. Yleensä kuskit joilla on menossa esim kolmas takunen samalle päivää kannattaa jättää rauhaan viisastelulta akuutissa vaiheessa. Sitten sitä ihmettelyä voi jatkaa vaikka näin netissä.
Jaah, mä teen varmaan sitten taas, yllätys yllätys, jotai väärin. Ku aika usein käy silleen että mua jopa pyydetään katsomaan sitä rengasta, josko siitä näkis jotain.

Se että onko repeämä kapee vai levee, ja onko se tasanen vai epämääräinen, auttaa jo aika pitkälle veikkailussa jotta kannattaako hakata päätä seinään ja vaihtaa alle toinen tai kolmas samanmoinen.
Onneks mulla ei oo sitä ongelmaa, koska yleensä mukana on pari kolme enemmän ja vähemmän randomia roskisrengasta joissa on milli pari pintaa jälellä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.05.16 - klo:14:24Jaah, mä teen varmaan sitten taas, yllätys yllätys, jotai väärin.

Ihan sama mulle, Kawa ainakin toimi hienosti alustan säädön jälkeen.
Kunhan osutaan samalle radalle, saat säätää ton Hontukankin alustan ja jos jää aikaa, vedä vaikka Kallio Racingille alustakurssi.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.05.16 - klo:14:24Ku aika usein käy silleen että mua jopa pyydetään katsomaan sitä rengasta, josko siitä näkis jotain.

Meidän ongelma on siinä, ettei pysytä sun kehityksen kyydissä, ei ajamisen vaan teoreettisen.

rranta

03.05.16 - klo:19:44 #37 Viimeisin muokkaus: 03.05.16 - klo:20:04 käyttäjältä rranta
Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.05.16 - klo:14:24



Jaah, mä teen varmaan sitten taas, yllätys yllätys, jotai väärin. Ku aika usein käy silleen että mua jopa pyydetään katsomaan sitä rengasta, josko siitä näkis jotain.

Se että onko repeämä kapee vai levee, ja onko se tasanen vai epämääräinen, auttaa jo aika pitkälle veikkailussa jotta kannattaako hakata päätä seinään ja vaihtaa alle toinen tai kolmas samanmoinen.
Onneks mulla ei oo sitä ongelmaa, koska yleensä mukana on pari kolme enemmän ja vähemmän randomia roskisrengasta joissa on milli pari pintaa jälellä.
Se, että jos osaat siitä renkaasta lukea mitä kannattais tehä on hyvä taito. Itseltä se puuttuu tai on niin puutteellinen etten käy arvailemaan kuin omaan mopoon mitä sitä kokeilis. Varmasti taas ku on ongelmia käyn nykimässä hiasta ja kyseleen tuu kattoon ny tuota. Olen sen kohdallasi tehny ennenki ja saanut apua, joten kiitos siitä. 

Powered by EzPortal