Tango kyseli botnian hi/low kuvaa, eli tässäpä olisi:
1.46.89
Aika samalta näyttää nopeudet, mitä omalla 45.7 kierroksella.
Tässä suurimmat erot: Shikaanissa mulla oli 160 vauhtia ja sen jälkeen jarrussa 190. Nopeaan vasuriin tulo 195, vauhti tippuu heti alussa 182 ja kiihdytän sen hissukseen läpi niin että kikkamutkan jarrussa oli 202.
Hävisin sinulle melkein 10km/h ennen tuota tiukkaa vasuria ja viimeistä oikeaa.
tuo shikaani ja nopea vasuri sellaisia joissa pää pistää vielä vastaan. Ei vain uskalla pitää kaasua auki, vaikka mopo ei käyttäydy mitenkään epävakaasti tms. Ei vain uskalla pitää kaasua auki
Jonkun perässä kun ajaa niin shikaani menee nopeampaa, mutta yksin tulee vain himmattua liikaa ja kaasu tulee löysättyä jo ennen sitä ekaa kanttaria 
Mullakaan ei ole mitään hajua, että miten tuollaiset nopeat shikaanit pitäisi ajaa. Jarrulla vai pelkällä kaasun hölläämisellä? Eli olisiko kuitenkin viisainta käyttää pikkuisen jarrua oikeaan aikaan ja sitten heti shikaanin keskellä kaasulle? Eipä tuossa kuussatasella kyllä pitäisi paljoa vauhtia höllätä. Kympin näyttää minulla laskevan.
Vähän sama juttu tuon kemoran kakkosen kanssa. Kaikki puhuvat, ettei siihen jarruteta. Mutta minä kyllä jarrutan siinä ihan tunteella. Tippuuhan siinä kuitenkin vauhti kuussatasellakin 50 kilsaa. Nyt kyllä huomasin sen, etten tule jarrulla kääntöön asti. Jarru on pakko höllätä aiemmin, muuten rytkyttää niin penteleesti. Kai se mopo lentää sinne kuusikkoon ilman jarrua?