Uudet viestit

MP-Ratatori

M: GPFAX jarrupalat

Hinta: 150.00 EUR
Päiväys: 04/08/2020
Kommentit (0)
O: ZX10r 2011-2015 takavanne

Päiväys: 30/07/2020
Kommentit (0)
M:Peukalojarru

Hinta: 220.00 EUR
Päiväys: 23/07/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O: K5-K6 GSX-R tonnarin slipari / Yoshin pelkkä pönttö


Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Botnia-dataa  (Luettu 103829 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Cat

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 13
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 618
  • Ikä: 27
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.09.18 - klo:15:05
  • Husqvarna TE 125 -15
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 346
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #45 : 28.05.14 - klo:16:21 »
Mitäs nitro meinaa? Eihän se vauhti sinne mutkaan tipu, päinvastoin. Kiihtyy koko ajan ja vähän taiton jälkeen kevennys ettei linja karkaa ja taas torvi auki. Etkai sä jarruun koske ennen tota mutkaa?
Ulostulossa torvi auki hyvissä ajoin, ihan oikeesti. Sitä on tottunu siihen ulostuloissa että linja puskee pitkäks ja haisiideri pelottaa niin porukka avaa tosta ihan liian myöhään kusiaisilla. Kutosvaihteella ei se linja puske enää mihinkää ja se torvi saa olla melko pitkään auki. Siellä jarrussa on tilaa, katse sinne pitkälle niin huomaa että sitä tilaa on. Vertaisin tota kemoran kahvilaan, mutka jonka jarrussa hukkaa sekunnin helposti.
Xreb ajaa vauhtivasurin nätisti ja kovaa. Se pisti silmään

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5162
  • Paikalla:tänään kello 14:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #46 : 28.05.14 - klo:17:09 »
Mitäs nitro meinaa? Eihän se vauhti sinne mutkaan tipu, päinvastoin. Kiihtyy koko ajan ja vähän taiton jälkeen kevennys ettei linja karkaa ja taas torvi auki. Etkai sä jarruun koske ennen tota mutkaa?
Ulostulossa torvi auki hyvissä ajoin, ihan oikeesti. Sitä on tottunu siihen ulostuloissa että linja puskee pitkäks ja haisiideri pelottaa niin porukka avaa tosta ihan liian myöhään kusiaisilla. Kutosvaihteella ei se linja puske enää mihinkää ja se torvi saa olla melko pitkään auki. Siellä jarrussa on tilaa, katse sinne pitkälle niin huomaa että sitä tilaa on. Vertaisin tota kemoran kahvilaan, mutka jonka jarrussa hukkaa sekunnin helposti.
Xreb ajaa vauhtivasurin nätisti ja kovaa. Se pisti silmään
Oisko sulla kakkoslähdön dataa pistää vbo exporttina?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Cat

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 13
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 618
  • Ikä: 27
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.09.18 - klo:15:05
  • Husqvarna TE 125 -15
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 346
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #47 : 28.05.14 - klo:19:30 »
Noup, ei ollu chrono kiinni.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 06:32
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #48 : 29.05.14 - klo:01:06 »
Mitäs nitro meinaa? Eihän se vauhti sinne mutkaan tipu, päinvastoin. Kiihtyy koko ajan ja vähän taiton jälkeen kevennys ettei linja karkaa ja taas torvi auki. Etkai sä jarruun koske ennen tota mutkaa?
Ulostulossa torvi auki hyvissä ajoin, ihan oikeesti. Sitä on tottunu siihen ulostuloissa että linja puskee pitkäks ja haisiideri pelottaa niin porukka avaa tosta ihan liian myöhään kusiaisilla. Kutosvaihteella ei se linja puske enää mihinkää ja se torvi saa olla melko pitkään auki. Siellä jarrussa on tilaa, katse sinne pitkälle niin huomaa että sitä tilaa on. Vertaisin tota kemoran kahvilaan, mutka jonka jarrussa hukkaa sekunnin helposti.
Xreb ajaa vauhtivasurin nätisti ja kovaa. Se pisti silmään

No v*ttu, ite aloit puhumaan tasakaasusta. Tasakaasu jarruttaa jos tuuttaa pystystä pyörän kyljelleen. :D Eli torvi auki vajaatehosella sisään vaan ja toivotaan parasta. Kokeilen tota perjantaina sateisilla. Käykää kerää mut sit sieltä suolta jossain vaiheessa kun on aikaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5162
  • Paikalla:tänään kello 14:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #49 : 21.07.14 - klo:13:56 »
Linkkaampa ton Janzan videon tännekkin, ku siin on ihan ok ajolinjat, viimen vasuri vähä karkaa, eikä oikeekaan sen takii osu, mut muutoin ainaki sinneppäin.
https://www.youtube.com/watch?v=vRukOAOWD9c
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5162
  • Paikalla:tänään kello 14:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #50 : 21.07.14 - klo:14:00 »
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 06:32
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #51 : 18.09.14 - klo:08:56 »
Ja tuosta ihmeteltävää/arvosteltavaaBotnian 45-alkuisesta tyttömopon talutuksesta. Eli saa ihan vapaasti analyseerata ja kertoo kuinka päin persettä sitä voi ajaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5162
  • Paikalla:tänään kello 14:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #52 : 18.09.14 - klo:16:07 »
Ja tuosta ihmeteltävää/arvosteltavaaBotnian 45-alkuisesta tyttömopon talutuksesta. Eli saa ihan vapaasti analyseerata ja kertoo kuinka päin persettä sitä voi ajaa.
Joo, tasasuudesta plussat, jarrutehosta miinukset. Ei yhtään jarrua edes 1.0G. Ja perä pomppii joka jarrussa?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 06:32
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #53 : 18.09.14 - klo:17:28 »
Ja tuosta ihmeteltävää/arvosteltavaaBotnian 45-alkuisesta tyttömopon talutuksesta. Eli saa ihan vapaasti analyseerata ja kertoo kuinka päin persettä sitä voi ajaa.
Joo, tasasuudesta plussat, jarrutehosta miinukset. Ei yhtään jarrua edes 1.0G. Ja perä pomppii joka jarrussa?
Joo, kyllähän se sitä tuppaa jakamaan etenkin uuden radan neulansilmään, kikkamutkaan, kikkamutkaa seuraavaan ja vikaan vasuriin. Kakkoseen ei jakele kun ei uskalla jarruttaa riittävän myöhään ja kolmoseen tulee rullailtua sisään, samoin kuin ykköseen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 06:32
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #54 : 19.09.14 - klo:07:17 »
Ja tuosta ihmeteltävää/arvosteltavaaBotnian 45-alkuisesta tyttömopon talutuksesta. Eli saa ihan vapaasti analyseerata ja kertoo kuinka päin persettä sitä voi ajaa.
Joo, tasasuudesta plussat, jarrutehosta miinukset. Ei yhtään jarrua edes 1.0G. Ja perä pomppii joka jarrussa?
Miltä muuten se nopee vasuri näyttää mutkanopeuden osalta verrattuna muihin mutkiin. Oma fiilis on, että olis varaa kiristää vielä 10-20km/h tossa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5162
  • Paikalla:tänään kello 14:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #55 : 19.09.14 - klo:12:43 »
Ja tuosta ihmeteltävää/arvosteltavaaBotnian 45-alkuisesta tyttömopon talutuksesta. Eli saa ihan vapaasti analyseerata ja kertoo kuinka päin persettä sitä voi ajaa.
Joo, tasasuudesta plussat, jarrutehosta miinukset. Ei yhtään jarrua edes 1.0G. Ja perä pomppii joka jarrussa?
Miltä muuten se nopee vasuri näyttää mutkanopeuden osalta verrattuna muihin mutkiin. Oma fiilis on, että olis varaa kiristää vielä 10-20km/h tossa.
Ois joo, johtunee siitä ett sulla ei pysy linja vaan se hakee ees taas.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 06:32
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #56 : 19.09.14 - klo:12:55 »
Ja tuosta ihmeteltävää/arvosteltavaaBotnian 45-alkuisesta tyttömopon talutuksesta. Eli saa ihan vapaasti analyseerata ja kertoo kuinka päin persettä sitä voi ajaa.
Joo, tasasuudesta plussat, jarrutehosta miinukset. Ei yhtään jarrua edes 1.0G. Ja perä pomppii joka jarrussa?
Miltä muuten se nopee vasuri näyttää mutkanopeuden osalta verrattuna muihin mutkiin. Oma fiilis on, että olis varaa kiristää vielä 10-20km/h tossa.
Ois joo, johtunee siitä ett sulla ei pysy linja vaan se hakee ees taas.
Joo, toi linha on vähän hakusessa vielä, tuppaa menemään liiankin sisälle. Osaltaa tuota hankaloittaa keulan tunnottomuus niissä pienissä epätasasuuksissa mitä siinä on.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1227
  • Paikalla:24.06.20 - klo:16:02
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #57 : 19.09.14 - klo:13:07 »
Paljos teillä on nopee vasuri? Itsellä 210 ennen vasuria, 175 käy vasuri ja sitten ei päästä yli 200 ennen kikkamutkaa. Fiilis olis, että 215 ennen, 180-190 minimiä vasuris ja yli 200 pitäis peruspulliaisenaki saada siinä.

Vähän kyllä auttaa mutkavauhtiin, jos jättää sisäkanttariin matkaa metrin, mutta se pitää lopussa sitten hakea kiinni.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 06:32
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #58 : 19.09.14 - klo:13:33 »
Paljos teillä on nopee vasuri? Itsellä 210 ennen vasuria, 175 käy vasuri ja sitten ei päästä yli 200 ennen kikkamutkaa. Fiilis olis, että 215 ennen, 180-190 minimiä vasuris ja yli 200 pitäis peruspulliaisenaki saada siinä.

Vähän kyllä auttaa mutkavauhtiin, jos jättää sisäkanttariin matkaa metrin, mutta se pitää lopussa sitten hakea kiinni.
192km/h näköjään enkka kierroksella, joskus saanu yli 195km/h ennen sitä vasuria. Vasurissa 178km/h, parhaillaan koko ajan yli 180km/h ja ennen kikkamutkan jarrua karvan vaille 198, parhaillaan saanu just rikki 200 tohon. Kun sais linjan kuntoon ja luoton alustaan niin n. 200km/h vois olla mahdollista tossa vasurissa (sillä oletuksella, että toi vessa jaksaa kulkee sen kun mopo on kallellaan).
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1227
  • Paikalla:24.06.20 - klo:16:02
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Vs: Botnia-dataa
« Vastaus #59 : 19.09.14 - klo:13:44 »
Mitähän noi kisoissa painaa?

Mjoo-o eli mun pitäis tonnisella saada ennen kikkamutkaa siis reilusti yli 200 jos sä ajat sen kusiaisellaki, joka ei lähde varmaan mihinkää nois vauhdeis...  Tosin mun mopo elää tuossa ihan helvetisti kun mennään vanhalle radalle.

Muutenki kikkamutkassa on lopulta aina aikaa ihan helvetisti, vaikka pää pistää vastaan sinne tullessa. Oikein joutuu odottelemaan, että koska täs ny voi jo kääntää sisään ku vauhti loppu jo 100m sitten.

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020