Botnia-dataa

Aloittaja mako, 02.08.12 - klo:21:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Cat

28.05.14 - klo:16:21 #45 Viimeisin muokkaus: 28.05.14 - klo:16:25 käyttäjältä Cat
Mitäs nitro meinaa? Eihän se vauhti sinne mutkaan tipu, päinvastoin. Kiihtyy koko ajan ja vähän taiton jälkeen kevennys ettei linja karkaa ja taas torvi auki. Etkai sä jarruun koske ennen tota mutkaa?
Ulostulossa torvi auki hyvissä ajoin, ihan oikeesti. Sitä on tottunu siihen ulostuloissa että linja puskee pitkäks ja haisiideri pelottaa niin porukka avaa tosta ihan liian myöhään kusiaisilla. Kutosvaihteella ei se linja puske enää mihinkää ja se torvi saa olla melko pitkään auki. Siellä jarrussa on tilaa, katse sinne pitkälle niin huomaa että sitä tilaa on. Vertaisin tota kemoran kahvilaan, mutka jonka jarrussa hukkaa sekunnin helposti.
Xreb ajaa vauhtivasurin nätisti ja kovaa. Se pisti silmään

murmela

Lainaus käyttäjältä: Cat - 28.05.14 - klo:16:21
Mitäs nitro meinaa? Eihän se vauhti sinne mutkaan tipu, päinvastoin. Kiihtyy koko ajan ja vähän taiton jälkeen kevennys ettei linja karkaa ja taas torvi auki. Etkai sä jarruun koske ennen tota mutkaa?
Ulostulossa torvi auki hyvissä ajoin, ihan oikeesti. Sitä on tottunu siihen ulostuloissa että linja puskee pitkäks ja haisiideri pelottaa niin porukka avaa tosta ihan liian myöhään kusiaisilla. Kutosvaihteella ei se linja puske enää mihinkää ja se torvi saa olla melko pitkään auki. Siellä jarrussa on tilaa, katse sinne pitkälle niin huomaa että sitä tilaa on. Vertaisin tota kemoran kahvilaan, mutka jonka jarrussa hukkaa sekunnin helposti.
Xreb ajaa vauhtivasurin nätisti ja kovaa. Se pisti silmään
Oisko sulla kakkoslähdön dataa pistää vbo exporttina?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Cat

Noup, ei ollu chrono kiinni.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Cat - 28.05.14 - klo:16:21
Mitäs nitro meinaa? Eihän se vauhti sinne mutkaan tipu, päinvastoin. Kiihtyy koko ajan ja vähän taiton jälkeen kevennys ettei linja karkaa ja taas torvi auki. Etkai sä jarruun koske ennen tota mutkaa?
Ulostulossa torvi auki hyvissä ajoin, ihan oikeesti. Sitä on tottunu siihen ulostuloissa että linja puskee pitkäks ja haisiideri pelottaa niin porukka avaa tosta ihan liian myöhään kusiaisilla. Kutosvaihteella ei se linja puske enää mihinkää ja se torvi saa olla melko pitkään auki. Siellä jarrussa on tilaa, katse sinne pitkälle niin huomaa että sitä tilaa on. Vertaisin tota kemoran kahvilaan, mutka jonka jarrussa hukkaa sekunnin helposti.
Xreb ajaa vauhtivasurin nätisti ja kovaa. Se pisti silmään

No v*ttu, ite aloit puhumaan tasakaasusta. Tasakaasu jarruttaa jos tuuttaa pystystä pyörän kyljelleen. :D Eli torvi auki vajaatehosella sisään vaan ja toivotaan parasta. Kokeilen tota perjantaina sateisilla. Käykää kerää mut sit sieltä suolta jossain vaiheessa kun on aikaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Linkkaampa ton Janzan videon tännekkin, ku siin on ihan ok ajolinjat, viimen vasuri vähä karkaa, eikä oikeekaan sen takii osu, mut muutoin ainaki sinneppäin.
https://www.youtube.com/watch?v=vRukOAOWD9c
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Ja tuosta ihmeteltävää/arvosteltavaaBotnian 45-alkuisesta tyttömopon talutuksesta. Eli saa ihan vapaasti analyseerata ja kertoo kuinka päin persettä sitä voi ajaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.09.14 - klo:08:56
Ja tuosta ihmeteltävää/arvosteltavaaBotnian 45-alkuisesta tyttömopon talutuksesta. Eli saa ihan vapaasti analyseerata ja kertoo kuinka päin persettä sitä voi ajaa.
Joo, tasasuudesta plussat, jarrutehosta miinukset. Ei yhtään jarrua edes 1.0G. Ja perä pomppii joka jarrussa?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 18.09.14 - klo:16:07
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.09.14 - klo:08:56
Ja tuosta ihmeteltävää/arvosteltavaaBotnian 45-alkuisesta tyttömopon talutuksesta. Eli saa ihan vapaasti analyseerata ja kertoo kuinka päin persettä sitä voi ajaa.
Joo, tasasuudesta plussat, jarrutehosta miinukset. Ei yhtään jarrua edes 1.0G. Ja perä pomppii joka jarrussa?
Joo, kyllähän se sitä tuppaa jakamaan etenkin uuden radan neulansilmään, kikkamutkaan, kikkamutkaa seuraavaan ja vikaan vasuriin. Kakkoseen ei jakele kun ei uskalla jarruttaa riittävän myöhään ja kolmoseen tulee rullailtua sisään, samoin kuin ykköseen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 18.09.14 - klo:16:07
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.09.14 - klo:08:56
Ja tuosta ihmeteltävää/arvosteltavaaBotnian 45-alkuisesta tyttömopon talutuksesta. Eli saa ihan vapaasti analyseerata ja kertoo kuinka päin persettä sitä voi ajaa.
Joo, tasasuudesta plussat, jarrutehosta miinukset. Ei yhtään jarrua edes 1.0G. Ja perä pomppii joka jarrussa?
Miltä muuten se nopee vasuri näyttää mutkanopeuden osalta verrattuna muihin mutkiin. Oma fiilis on, että olis varaa kiristää vielä 10-20km/h tossa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.09.14 - klo:07:17
Lainaus käyttäjältä: murmela - 18.09.14 - klo:16:07
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.09.14 - klo:08:56
Ja tuosta ihmeteltävää/arvosteltavaaBotnian 45-alkuisesta tyttömopon talutuksesta. Eli saa ihan vapaasti analyseerata ja kertoo kuinka päin persettä sitä voi ajaa.
Joo, tasasuudesta plussat, jarrutehosta miinukset. Ei yhtään jarrua edes 1.0G. Ja perä pomppii joka jarrussa?
Miltä muuten se nopee vasuri näyttää mutkanopeuden osalta verrattuna muihin mutkiin. Oma fiilis on, että olis varaa kiristää vielä 10-20km/h tossa.
Ois joo, johtunee siitä ett sulla ei pysy linja vaan se hakee ees taas.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.09.14 - klo:12:43
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.09.14 - klo:07:17
Lainaus käyttäjältä: murmela - 18.09.14 - klo:16:07
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.09.14 - klo:08:56
Ja tuosta ihmeteltävää/arvosteltavaaBotnian 45-alkuisesta tyttömopon talutuksesta. Eli saa ihan vapaasti analyseerata ja kertoo kuinka päin persettä sitä voi ajaa.
Joo, tasasuudesta plussat, jarrutehosta miinukset. Ei yhtään jarrua edes 1.0G. Ja perä pomppii joka jarrussa?
Miltä muuten se nopee vasuri näyttää mutkanopeuden osalta verrattuna muihin mutkiin. Oma fiilis on, että olis varaa kiristää vielä 10-20km/h tossa.
Ois joo, johtunee siitä ett sulla ei pysy linja vaan se hakee ees taas.
Joo, toi linha on vähän hakusessa vielä, tuppaa menemään liiankin sisälle. Osaltaa tuota hankaloittaa keulan tunnottomuus niissä pienissä epätasasuuksissa mitä siinä on.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Paljos teillä on nopee vasuri? Itsellä 210 ennen vasuria, 175 käy vasuri ja sitten ei päästä yli 200 ennen kikkamutkaa. Fiilis olis, että 215 ennen, 180-190 minimiä vasuris ja yli 200 pitäis peruspulliaisenaki saada siinä.

Vähän kyllä auttaa mutkavauhtiin, jos jättää sisäkanttariin matkaa metrin, mutta se pitää lopussa sitten hakea kiinni.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 19.09.14 - klo:13:07
Paljos teillä on nopee vasuri? Itsellä 210 ennen vasuria, 175 käy vasuri ja sitten ei päästä yli 200 ennen kikkamutkaa. Fiilis olis, että 215 ennen, 180-190 minimiä vasuris ja yli 200 pitäis peruspulliaisenaki saada siinä.

Vähän kyllä auttaa mutkavauhtiin, jos jättää sisäkanttariin matkaa metrin, mutta se pitää lopussa sitten hakea kiinni.
192km/h näköjään enkka kierroksella, joskus saanu yli 195km/h ennen sitä vasuria. Vasurissa 178km/h, parhaillaan koko ajan yli 180km/h ja ennen kikkamutkan jarrua karvan vaille 198, parhaillaan saanu just rikki 200 tohon. Kun sais linjan kuntoon ja luoton alustaan niin n. 200km/h vois olla mahdollista tossa vasurissa (sillä oletuksella, että toi vessa jaksaa kulkee sen kun mopo on kallellaan).
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Mitähän noi kisoissa painaa?

Mjoo-o eli mun pitäis tonnisella saada ennen kikkamutkaa siis reilusti yli 200 jos sä ajat sen kusiaisellaki, joka ei lähde varmaan mihinkää nois vauhdeis...  Tosin mun mopo elää tuossa ihan helvetisti kun mennään vanhalle radalle.

Muutenki kikkamutkassa on lopulta aina aikaa ihan helvetisti, vaikka pää pistää vastaan sinne tullessa. Oikein joutuu odottelemaan, että koska täs ny voi jo kääntää sisään ku vauhti loppu jo 100m sitten.

Powered by EzPortal