Normaalisti n. 170km/h, huonolla 160-165km/h ja parhaillaan n.175km/h. Sen verran pieni toi nopeusero suhun, että jos väli on yhtään väärin, on liian kaukana ohitusta varten ulostulossa tai sit meinaa tulla konttiin shikaanin keskellä. Isoin ero mulla tulee moneen muuhun nopeen ryhmän kuskiin tuossa kohtaa siitä, että pidän vedon päällä koko shikaanin läpi, enkä laske kaasua pois keskellä shikaania. Lisää reeniä ja linja kohdalleen niin toi pitäs pystyä ajamaan 100% kaasulla läpi ainakin tolla mun vessalla. Toi meinas +200km/h nopeutta neulansilmän jarruun. Tällä hetkellä siihen saa sen n. 190km/h.
Veikkaisin kyl mutulla ett kusiainenkaan 100% kaasulla ei kyl millään käänny sen shikaanin läpi. Sen verran se kone jaksaa kummiskin puskee viel tossa nopeudessakin. Toki edellyttäen että shikaaniintulonopeus on maximaalinen ja kierrokset "tapissa".
Ainiin, data voinee paljastaa kuskille ihmeellisiä asioita nykyisestäkin shikaaniajosta esim kaasun osalta.
Kyl se kääntyy, pari kertaa oon siinä heittäny mopon kyljeltä toiselle 100% (ei dataa) kaasulla, mutta koska sisäänmenolinja on vähän pielessä, on joutunu lyömään rullan kiinni ulostulossa, ettei lopu tila kesken. Ens kesänä sitten näkee kuinka lähellä se oma kuvitelma 100% kaasusta on, mutta nopeuskäyrä on koko shikaanin läpi joko tasainen tai tasaisesti nouseva kierroksesta riippuen, eli kyllä siinä kivasti vedon puolella ollaan.
Edit. Pikasesti katottuna ton Hondan pitäs jaksaa vielä työntää n. 0.45-0,5,g kiihtyvyys tossa shikaanin keskellä (170km/h, 4 tai 5-vaihde) 100% kaasulla, eli voi olla, että siinä tulee puolenvaihdossa tehtyä tietämättään pieni kevennys kaasussa, että keula pysyy tontissa.