Neue botniaring 15-16.7-13

Aloittaja M1uQ, 14.07.13 - klo:21:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Daniel_S

Huomenna on tarkoitus lähteä sinne ajamaan, jos kelit suostuu. Tavoite olisi saada paljon kierroksia ajettu.

Ajetaanko siinä autot ja mopot vuorotellen puolen tunnin seteissä, vai miten toimii?

Kassu389

Lainaus käyttäjältä: Daniel_S - 16.07.13 - klo:12:48
Huomenna on tarkoitus lähteä sinne ajamaan, jos kelit suostuu. Tavoite olisi saada paljon kierroksia ajettu.

Ajetaanko siinä autot ja mopot vuorotellen puolen tunnin seteissä, vai miten toimii?
20 min. settejä vuorotellen oli ainakin viime viikolla, jos autoja ei ole niin sittenhän saa luonnollisesti
ajaa niin paljon kun lystää ja jaksaa.  :)
Jos muutama rauhassa nautittu olut ei auta näkemään asioita paremmassa valossa, muutama seuraava auttaa varmasti.

jupa771

kertokaahan sitten kun ajeltu tuolla niin miten kului renkaat,itsellä kohtuu hyvin säilyi renkaat,vaikkakin repesi minullakin takarengas oikealpuolelta ja käytä pirelliä ja seos oli 1.dunloppi porukalla tosi paljon ongelmia renkaan repeämisen kanssa sekä edessä että takana.itte ajelin matalia 1.45 aikoja tuolla.

marko_

Lainaus käyttäjältä: jupa771 - 16.07.13 - klo:20:45
kertokaahan sitten kun ajeltu tuolla niin miten kului renkaat,itsellä kohtuu hyvin säilyi renkaat,vaikkakin repesi minullakin takarengas oikealpuolelta ja käytä pirelliä ja seos oli 1.dunloppi porukalla tosi paljon ongelmia renkaan repeämisen kanssa sekä edessä että takana.itte ajelin matalia 1.45 aikoja tuolla.

Kummassa päässä tuo pirellin SC1 kesti?

jupa771

Edessä sc1 kesti ainakin mulla,mut enlundil kului myös etunen.takana mullakin repes rengas

murmela

Riippuu varmaan aika paljon kelistäkin. Ts kuumalla aurinkoisella kelillä tuo uus pinta on renkaalle aivan eri, kuin pilvisellä kylmällä kelillä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

marko_

Lainaus käyttäjältä: jupa771 - 18.07.13 - klo:21:06
Edessä sc1 kesti ainakin mulla,mut enlundil kului myös etunen.takana mullakin repes rengas

Esimerkiksi eilen ei kestäny edessä eikä takana SC2 tommosia kyytejä.

jupa771

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 18.07.13 - klo:21:45
Lainaus käyttäjältä: jupa771 - 18.07.13 - klo:21:06
Edessä sc1 kesti ainakin mulla,mut enlundil kului myös etunen.takana mullakin repes rengas

Esimerkiksi eilen ei kestäny edessä eikä takana SC2 tommosia kyytejä.

Kuuma keli oli silloin ja itsellä la kesti rengas paremmin ku su ja ajoin koko vkl sekä edes et takana sc1 renkailla.niinkuin sanoin nii enlundil ei kestäny rengas millään seoksel edes eikä takana ja koitti sc2 seoksellakin ja ivanhoe porukal oli kokonaisuudessaan ongelmaa renkaiden kanssa.johtuuko pyöristä,koska ittellä R1 ja ivanhoe ajaa honda ja suzuki vai kuskien ajotyyleistä,totuus kuintenkin että rengasta syö rajusti rata a-sarjasta harrastajaan ja kaikki haluaisi tietää miksi?siksi itsekkin asia kiinnostaa kun ei viitsis montaa sarjaa renkaita mennä aina tonne tuhoamaan,kun muuten uusi rata on oikeasti sikasiisti.

marko_

Harmittavaa tuo renkaiden tuhoutuminen mutta rata on tosi hieno.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jupa771 - 18.07.13 - klo:22:29
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 18.07.13 - klo:21:45
Lainaus käyttäjältä: jupa771 - 18.07.13 - klo:21:06
Edessä sc1 kesti ainakin mulla,mut enlundil kului myös etunen.takana mullakin repes rengas

Esimerkiksi eilen ei kestäny edessä eikä takana SC2 tommosia kyytejä.

Kuuma keli oli silloin ja itsellä la kesti rengas paremmin ku su ja ajoin koko vkl sekä edes et takana sc1 renkailla.niinkuin sanoin nii enlundil ei kestäny rengas millään seoksel edes eikä takana ja koitti sc2 seoksellakin ja ivanhoe porukal oli kokonaisuudessaan ongelmaa renkaiden kanssa.johtuuko pyöristä,koska ittellä R1 ja ivanhoe ajaa honda ja suzuki vai kuskien ajotyyleistä,totuus kuintenkin että rengasta syö rajusti rata a-sarjasta harrastajaan ja kaikki haluaisi tietää miksi?siksi itsekkin asia kiinnostaa kun ei viitsis montaa sarjaa renkaita mennä aina tonne tuhoamaan,kun muuten uusi rata on oikeasti sikasiisti.

Mulla ei ollut mitään ongelmia botnialla renkaiden suhteen nopeen ryhmän harrastajavauhdeissa. Tosin keli oli +15 ja pilvinen, joten se varmasti ottaa osansa pois renkaalle tulevasta lämpörasituksesta.

Yks mahdollisista syistä siihen että ongelmia on niin paljon ja monella, voi olla että juuri kukaan ei ole koskaan opetellut säätämään moponsa alustaa renkaiden ja pidon ehdoilla. Ei tuokaan syy kaikkia selitä mutta varmaankin osan, koska tuntuu että tuo uusi pinta tuo paljon helpommin esiin sen jos jousi/vaimennukset/seos/paineet on väärä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

marko_

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.07.13 - klo:00:52

Mulla ei ollut mitään ongelmia botnialla renkaiden suhteen nopeen ryhmän harrastajavauhdeissa. Tosin keli oli +15 ja pilvinen, joten se varmasti ottaa osansa pois renkaalle tulevasta lämpörasituksesta.


Mulla kesti kans sinä päivänä mutta seuraavana päivänä oli lämpimämpi ja aurinko paistoi niin sitten alko etunen repeemään.

murmela

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 19.07.13 - klo:11:21
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.07.13 - klo:00:52

Mulla ei ollut mitään ongelmia botnialla renkaiden suhteen nopeen ryhmän harrastajavauhdeissa. Tosin keli oli +15 ja pilvinen, joten se varmasti ottaa osansa pois renkaalle tulevasta lämpörasituksesta.


Mulla kesti kans sinä päivänä mutta seuraavana päivänä oli lämpimämpi ja aurinko paistoi niin sitten alko etunen repeemään.

Moni vaan on valitellu ett kelillä ku kelillä botnia syö millon mitäkin rengasta, "eikä mikään säätö auta".
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

19.07.13 - klo:15:58 #27 Viimeisin muokkaus: 19.07.13 - klo:16:01 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.07.13 - klo:15:47
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 19.07.13 - klo:11:21
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.07.13 - klo:00:52

Mulla ei ollut mitään ongelmia botnialla renkaiden suhteen nopeen ryhmän harrastajavauhdeissa. Tosin keli oli +15 ja pilvinen, joten se varmasti ottaa osansa pois renkaalle tulevasta lämpörasituksesta.


Mulla kesti kans sinä päivänä mutta seuraavana päivänä oli lämpimämpi ja aurinko paistoi niin sitten alko etunen repeemään.

Kovempaa seosta, niin kestää. Saahan siihen säätämälläkin varmasti hiukan apua, jos kukkaro antaa myöten tuhota peräkärrylisen kumeja, ennen kun on optimiasetuksissa alusta.  :)

Moni vaan on valitellu ett kelillä ku kelillä botnia syö millon mitäkin rengasta, "eikä mikään säätö auta".

Saahan ongelmaan varmasti säätämälläkin hiukan apuja, kunhan kukkaro antaa myöten tuhota peräkärryllisen kumeja, ennen kun oikeet asetukset löytyy  :)

Kovempaa seosta, niin kestää.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 19.07.13 - klo:15:58
Saahan ongelmaan varmasti säätämälläkin hiukan apuja, kunhan kukkaro antaa myöten tuhota peräkärryllisen kumeja, ennen kun oikeet asetukset löytyy  :)

Kovempaa seosta, niin kestää.

Toimii myöskin niin päin että vaikka olis kovempaa seosta alla, niin silti rata syö kumin muutamassa setissä, jos alustan säädöt on päin hel****iä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.07.13 - klo:16:04
Lainaus käyttäjältä: app - 19.07.13 - klo:15:58
Saahan ongelmaan varmasti säätämälläkin hiukan apuja, kunhan kukkaro antaa myöten tuhota peräkärryllisen kumeja, ennen kun oikeet asetukset löytyy  :)

Kovempaa seosta, niin kestää.

Toimii myöskin niin päin että vaikka olis kovempaa seosta alla, niin silti rata syö kumin muutamassa setissä, jos alustan säädöt on päin hel***tiä.

Sitten wieläkin kovempaa seosta  :P

Powered by EzPortal