Jäsenten väliset

Aloittaja nopea57, 22.02.12 - klo:09:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

JTK

Nöh, liekö parivaljakolla yhteyksiä Kymenlaaksoon? Sanailu muistuttaa meidän kulmien small talkia, ulkopuoliset kokee v...uiluna.
Quot homines, tot sententiae.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.03.12 - klo:19:49
Noniin, tämähän näyttää jo paremmalta, mullakin tuli kyynel silmäkulmasta ja tippua losahti Ipodin näytölle.
Vielä kun nähtäis sovintopusu, ei mitään kielareita, ihan vaan muisku poskelle, miten olis Murmela ja Jukka.

Itse olen kyllä enemmän sen nurmikkopainin kannalla. Se on yksi tapa selvittää marssijärjestys. On sitten puolin ja toisin selvillä kumpi jää todennäköisemmin pinon päällimmäiseksi jos sattuu pojittelemaan vääränä päivänä tai koskettelemaan suihkussa. Toinen tapa on tietysti sellainen "minun lakimies ottaa yhteyttä"-taktiikka. Itse pidän sitä vähän munattomana aikuisten miesten kesken, mutta toisaalta se pitää leivässä, joten enempää en kritisoi kun kaikille ei tuo paini tai absintin juonti kilpaa maistu.

Voin olla ehkä vähän vanhakantainen, mutta jos mua alkaa tieliikenteessä joku derbikuski kouluttamaan, niin saattaa ajosaapas heilahtaa ja untuvaviiksi ohjautua kanervikkoon. Sama pätee muissakin hommissa. Jos mä olen omassa pihassa kukkia istuttelemassa ja siihen joku kolmannen vuoden hortonomiopiskelija tulee kysymättä neuvoja jakamaan ja kemiantuntia pitämään lannoitteista, niin orapihlaja-aidan läpi talutan. Jos on isompi, niin heitän kissalla.

Jos meidän tapahtumissa joku tötöilee tai ajaa vaarantavasti, menen roolini puolesta asiaan puuttumaan. Jos joku minut palkkaa neuvomaan, neuvon. Mutta jos olen muiden tapahtumissa ajelemassa, niin en ole tavannut muiden ajamiseen puuttumaan tai heitä neuvomaan, olivat sitten minua hitaampia tai nopeampia. Vielä suurempi kynnys olisi mennä jonkun toisen lasta kasvattamaan, koiraa kouluttamaan tai puolisolleen pukeutumisvinkkejä jakamaan. Valitettavasti meihin ihmisiin ei voi oikein kytkeä mitään hienoja tiedonkeruuohjelmia jotka kertoisivat missä vaiheessa kallistusvarat on käytetty loppuun ja milloin ei kannata enää lisää löylyä antaa tai pito irtoaa lopullisesti. Radalla jos ylittää rajansa, voi tulla pipi, samoin voi käydä tuossa toisessa lajissa.

Jos ei pointti mennyt perille, niin kannattaa empirian kautta kokeilla. Menee vaikka jollekin salille, etsii isoimman apinan joka on siellä naisensa kanssa treenamassa ja tokaisee, että onpas muijallasi iso perse ja mä kun olen maisterismiehiä ja treenihommista vähän lukenut, niin kehottaisin kyllä pikkaisen eri tyyliin kyykkyä treenaamaan. Jos suinkin mahdollista, niin pyytää vielä jotain kaveriaan videoimaan tuon opetustilaisuuden. Itsemurhaan yllyttämistä ei ole maassamme kriminalisoitu, joten sikäli uskallauduin esimerkin laittamaan.

Tässä Juhalle haaste. Isket potan päähän sille omalle daamillesi, varikolla kun hänkin viihtyy. Neuvot omalla tyylilläsi ajamaan ja otetaan vaikka sitten loppukesästä 2013 nelinpelinä yksi kisa. Lopputulos ratkeaa sitten sijoitusten summia vertailemalla ja pienempi numero voittaa. Jotta homma olisi tasapuolista, niin lupaan henkilökohtaisesti sponssata meidän päiviltä maksuttomia ajovuoroja hänelle sen verran, että saadaan treenipäivien määräkin samaksi, niin ei ole se sitten ainakaan esteenä. Mopoja saa kaupasta, bensaa pumpusta ja rahaa pankista.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 13.03.12 - klo:01:20
Jos mä olen omassa pihassa kukkia istuttelemassa...

Tästä(kin) saisi kisan, Murmela ja Jukka täysissä ajokamoissa (keltaiset kumihanskat sallitaan ettei racekinttaat sotkeennu) istuttamassa auringonkukkia, pyllyt pystyssä, istutuksen innosta keikkuen.
Puolueettomalle maaperälle ja sopuisasti vierekkäin.
Kumman kukka lopulta kohoaa ylpeänä, fallosmaisesti korkeuksiin...kumman koutsaus johtaa kukan kellahtamiseen nurin armottomaan multaan...kumman kukan asento on lopulta se oikein ja kaunein, onko väri kauniin keltainen...
Mp-Radan arvovaltainen raati, joka muodostuu floristien kermasta, tuomaroi lopulta koko homman.


Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 13.03.12 - klo:01:20
Tässä Juhalle haaste. Isket potan päähän sille omalle daamillesi, varikolla kun hänkin viihtyy. Neuvot omalla tyylilläsi ajamaan ja otetaan vaikka sitten loppukesästä 2013 nelinpelinä yksi kisa. Lopputulos ratkeaa sitten sijoitusten summia vertailemalla ja pienempi numero voittaa. Jotta homma olisi tasapuolista, niin lupaan henkilökohtaisesti sponssata meidän päiviltä maksuttomia ajovuoroja hänelle sen verran, että saadaan treenipäivien määräkin samaksi, niin ei ole se sitten ainakaan esteenä. Mopoja saa kaupasta, bensaa pumpusta ja rahaa pankista.

Tääkin vois olla hauska kisa! jumpie_1

jarska

Tämän tekemäni logon olisin tietty voinut laittaa kisaan mukaan, mutta kun ei ole vielä valmis...

murmela

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 13.03.12 - klo:01:20
Jos meidän tapahtumissa joku tötöilee tai ajaa vaarantavasti, menen roolini puolesta asiaan puuttumaan. Jos joku minut palkkaa neuvomaan, neuvon. Mutta jos olen muiden tapahtumissa ajelemassa, niin en ole tavannut muiden ajamiseen puuttumaan tai heitä neuvomaan, olivat sitten minua hitaampia tai nopeampia. Vielä suurempi kynnys olisi mennä jonkun toisen lasta kasvattamaan, koiraa kouluttamaan tai puolisolleen pukeutumisvinkkejä jakamaan. Valitettavasti meihin ihmisiin ei voi oikein kytkeä mitään hienoja tiedonkeruuohjelmia jotka kertoisivat missä vaiheessa kallistusvarat on käytetty loppuun ja milloin ei kannata enää lisää löylyä antaa tai pito irtoaa lopullisesti. Radalla jos ylittää rajansa, voi tulla pipi, samoin voi käydä tuossa toisessa lajissa.

Kuten jo aiemmin mainitsin, niin minä en neuvo ketä tahansa missä tahansa milloin tahansa, yhtään valikoimatta.

Lainaa
Jos ei pointti mennyt perille, niin kannattaa empirian kautta kokeilla. Menee vaikka jollekin salille, etsii isoimman apinan joka on siellä naisensa kanssa treenamassa ja tokaisee, että onpas muijallasi iso perse ja mä kun olen maisterismiehiä ja treenihommista vähän lukenut, niin kehottaisin kyllä pikkaisen eri tyyliin kyykkyä treenaamaan. Jos suinkin mahdollista, niin pyytää vielä jotain kaveriaan videoimaan tuon opetustilaisuuden. Itsemurhaan yllyttämistä ei ole maassamme kriminalisoitu, joten sikäli uskallauduin esimerkin laittamaan.

Olipas tuo huono neuvo. Toivottavasti et samalla tavalla neuvo oppilaitasi.

Lainaa
Tässä Juhalle haaste. Isket potan päähän sille omalle daamillesi, varikolla kun hänkin viihtyy. Neuvot omalla tyylilläsi ajamaan ja otetaan vaikka sitten loppukesästä 2013 nelinpelinä yksi kisa. Lopputulos ratkeaa sitten sijoitusten summia vertailemalla ja pienempi numero voittaa. Jotta homma olisi tasapuolista, niin lupaan henkilökohtaisesti sponssata meidän päiviltä maksuttomia ajovuoroja hänelle sen verran, että saadaan treenipäivien määräkin samaksi, niin ei ole se sitten ainakaan esteenä. Mopoja saa kaupasta, bensaa pumpusta ja rahaa pankista.

Daamiltani puuttuu lähes tyystin itsensävaarantamisgeeni, joten häntä ei mopon sarviin saa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: murmela - 13.03.12 - klo:12:16
Daamiltani puuttuu lähes tyystin itsensävaarantamisgeeni, joten häntä ei mopon sarviin saa.

Tuokaan ei ole mikään selitys. Jos sinun neuvojasi noudattaa, ei kaadu ja mitäpä muutakaan pahaa siellä radalla pääsisi tapahtumaan?

On muitakin vaihtoehtoja:

http://treffit.suomi24.fi/main.do
http://www.city.fi/deitti/

Itämetsikköä vapaasti lainaten: "Selitykset ovat kuin persreikä, jokaisella on omansa."

Mutta jos ei ole tekoihin, niin sitten ei ole. Itse en ole teoreetikko, olen tottunut tekemään ja toteuttamaan ja toki sen johdosta tottunut myös paljon kuuntelemaan arvosteluakin. Teoreetikoilla tuota ongelmaa ei ole, sillä heitä varten on keksitty jos-sana.

13.5 voidaan testata kumpi meistä on nopeampi ja uusintoja voidaan ottaa läpi kesän aina syyskuun loppupuolelle saakka.

Olen nyt kuitenkin tarjonnut mahdollisuudet kokeilla, kuten tarjosin aikoinaan herra Helannolle (mies joka Nissanillaan kyykyttää kaikki mopokuskit) ja Jorma lossikuski Legendillekin, mutta herroilla oli muita kiireitä ja selityksiä rinkkakaupalla. Harmi kun noita selityksiä ei voi rahaksi muuttaa, sen verran paljon niitä on vuosien saatossa tarjoiltu, että voisi jo eläkkeelle jäädä ja ostaa muutaman GP-pyörän, autonkin.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

murmela

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 13.03.12 - klo:12:41
Mutta jos ei ole tekoihin, niin sitten ei ole. Itse en ole teoreetikko, olen tottunut tekemään ja toteuttamaan ja toki sen johdosta tottunut myös paljon kuuntelemaan arvosteluakin. Teoreetikoilla tuota ongelmaa ei ole, sillä heitä varten on keksitty jos-sana.

Tässä kun nyt pitkään olet arvostellut tekemisiäni, niin tarkoittaako se sitä, että olen mielestäsi enemmän tekijä kuin teoreetikko...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JTK

13.03.12 - klo:15:49 #127 Viimeisin muokkaus: 13.03.12 - klo:15:53 käyttäjältä JTK
Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.03.12 - klo:09:51
Tämän tekemäni logon olisin tietty voinut laittaa kisaan mukaan, mutta kun ei ole vielä valmis...

Tohon alle motto "Kiistaton totuus - vuodesta 2012"
Quot homines, tot sententiae.

Mazze

Tuoltako se Jukan ja Murmelan välinen paini tulee näyttämään???

Tuska open air metal festival 2008 - ultimate spuge fighting

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: Mazze - 13.03.12 - klo:18:38
Tuoltako se Jukan ja Murmelan välinen paini tulee näyttämään???

Tuska open air metal festival 2008 - ultimate spuge fighting

Pidän enemmän verevämmästä ja vauhdikkaammasta menosta. Minua pidempi, painavampi ja 10 vuotta nuoremmalta näyttävämpi vie allekirjoittanutta varmasti kuin läskiämpäriä, mutta eipä tarvitse sitten sen jälkeen aiheeseen palata, toivottavasti. Kaljatölkki voi toki toimia siinäkin palkintona.

Terveisiä poroilta. Jos muuta hyvää ei ole täällä, niin näitä alkuasukkaita ei tarvitse kauaa kannustaa painiotteluun. Innokkaampia kuin turkulaiset ainakin siinä puuhassa, keittokin tuntuu jänkhän miehille maittavan.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

murmela

25.04.12 - klo:14:53 #130 Viimeisin muokkaus: 25.04.12 - klo:20:31 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.04.12 - klo:14:43
Yamaha R1 -08 tuli laitettua.
Etkös sä just sanonu ett se oli jo valmiiks laitettu?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

25.04.12 - klo:15:25 #131 Viimeisin muokkaus: 25.04.12 - klo:20:32 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.04.12 - klo:14:53
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.04.12 - klo:14:43
Yamaha R1 -08 tuli hankittua.
Etkös sä just sanonu ett se oli jo valmiiks laitettu?

Muokkasin alkuperäistä viestiä. Onko nyt parempi?  :P
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

25.04.12 - klo:18:58 #132 Viimeisin muokkaus: 25.04.12 - klo:20:32 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.04.12 - klo:15:25
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.04.12 - klo:14:53
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.04.12 - klo:14:43
Yamaha R1 -08 tuli hankittua.
Etkös sä just sanonu ett se oli jo valmiiks laitettu?

Muokkasin alkuperäistä viestiä. Onko nyt parempi?  :P

Vielä parempi olisi ehkäpä:
"Tuli hankittua valmiiksi laitettu Yamaha R1 -08."
...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

25.04.12 - klo:19:14 #133 Viimeisin muokkaus: 25.04.12 - klo:20:32 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.04.12 - klo:15:25
Yamaha R1 -08 tuli hankittua.

Mustia pilviä tuuppaa meidän Alastarokisan päälle. Iät kun saatiin näkyviin, selkes että olet minua 50% vähemmän planeetalla kulunut, ja nyt uus mopo. Lähtökohtana kierrosajat kymmenyksen sisällä, ja molemmilla saman verran kokemusta määrällisesti rata-ajossa. Mutta on mulla täsmä-ase, jolla sinut kukistan. Ajan vaan kovempaa kuin sinä. Mitä siitä monimutkaisempaa tekemään   beer_2

Ei, eeen ole juonut kolmea olutta rillaillessa.

Nitrous

25.04.12 - klo:20:05 #134 Viimeisin muokkaus: 25.04.12 - klo:20:32 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: app - 25.04.12 - klo:19:14
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.04.12 - klo:15:25
Yamaha R1 -08 tuli hankittua.

Mustia pilviä tuuppaa meidän Alastarokisan päälle. Iät kun saatiin näkyviin, selkes että olet minua 50% vähemmän planeetalla kulunut, ja nyt uus mopo. Lähtökohtana kierrosajat kymmenyksen sisällä, ja molemmilla saman verran kokemusta määrällisesti rata-ajossa. Mutta on mulla täsmä-ase, jolla sinut kukistan. Ajan vaan kovempaa kuin sinä. Mitä siitä monimutkaisempaa tekemään   beer_2

Ei, eeen ole juonut kolmea olutta rillaillessa.

Sehän tässä itelläkin on tulevan kesän teema: Ajaa selkeesti kovempaa kuin viime kesänä ja keskittyä oikeesti siihen mitä siellä radalla tekee. Muutama juttu menee nykyisestä ajotekniikasta uusiksi heti kauden alusta alkaen, joten tod. näk. alkukaudesta mennään vähän hitaammin ja toivotaan, että työ tuottaa tulosta kesän mittaan.

Edit. Jarska siirtäköön kun menee taas aiheen vierestä. Jokos täällä oli "Uhoa kaveri suohon" -topic? :p
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal