Jäsenten väliset

Aloittaja nopea57, 22.02.12 - klo:09:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

slowrider

Ei muuta kun viikonloppuna alastarolla ennätykset uusiksi niin saadaan talveksi dataa käpisteltäväksi ;)

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.09.13 - klo:20:41
Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.09.13 - klo:20:21
Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.09.13 - klo:19:43
Jipiiiii, tämä kuuluu ehdottomasti tänne ketjuun ja palkinto mitä herkullisin.

Haaste otetaan vastaan ja talven aikana ruvetaan hoitaan taas kuntopuolta.
Valmentajia kaivataan kiihkeästi ja lupaan treenata täysin datatonta ajoa, kierrosaikoja voidaan vilkuilla silloin tällöin.
Hmm, minkäs uskaltas laittaa aikarajaksi kun tuo rata on niin kaukana...eiku ainiin, se neljä vuottahan mulla oli aikaa, eiköhän se siinä ajassa jo onnistu, näin uskon.
Tosin olen aika kärsimätön, joten voin vaatia itseltäni täydellistä suoritusta ja täystyrmäystä jo aiemminkin.
Tästä se lähtee kauden loppukin käyntiin, kiitos kun annoit taas uutta virtaa.

Mitäs sulla on nyte ajat kemorrassa ja alastarrolla? (Mulla 15.0 ja 24.6.) Nii mä voin koko talven keskittyy datan tuijotteluun ja tehdä vuokaavion jolla toi sun märkä uni liiskataan ainakin ensi vuoden osalta.
Reeniä horo, reeniä!

Kemora 1.15.8 ja Alastaro juuri ennen persliukua 1.28.9.
Pällistele sä vaan sitä dataa, jos ei ens vuonna niin seuraavana uskoisin jo murskaavani sun ajat ja unelmat.

Ok, kemorrassa tullee tiukka vääntö jo ens vuonna, mutt tosta alastarrosta joudut kyl uneksiin viel pitkään. Tosin voihan olla että sua ei näy ensi vuonnakaan kemorrassa Viivalla, vaan tyydyt kaivelemaan nenääs jossain poterrossa?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.09.13 - klo:21:35
Ok, kemorrassa tullee tiukka vääntö jo ens vuonna, mutt tosta alastarrosta joudut kyl uneksiin viel pitkään. Tosin voihan olla että sua ei näy ensi vuonnakaan kemorrassa Viivalla, vaan tyydyt kaivelemaan nenääs jossain poterrossa?

Alastaro voi olla tiukempi paikka, mut kyl se siittä, pitäähän elämässä haasteita olla.
Voihan sitä ajaa kovempaa ilman kisaakin vai voiko?

Ja aikaa säästääkseni teen kaiken päinvastoin kuin sinä.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.09.13 - klo:00:04
Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.09.13 - klo:21:35
Ok, kemorrassa tullee tiukka vääntö jo ens vuonna, mutt tosta alastarrosta joudut kyl uneksiin viel pitkään. Tosin voihan olla että sua ei näy ensi vuonnakaan kemorrassa Viivalla, vaan tyydyt kaivelemaan nenääs jossain poterrossa?

Alastaro voi olla tiukempi paikka, mut kyl se siittä, pitäähän elämässä haasteita olla.
Voihan sitä ajaa kovempaa ilman kisaakin vai voiko?

Ja aikaa säästääkseni teen kaiken päinvastoin kuin sinä.

Eipä sulla, eikä mulla, ainakaan viimeksi kovempaa kulkenut ilman kisaa. Sen takia mä sua sinne Viivalle vonkasin. Kyl sä sen sit toivottavasti tajuut ku sulle tulee vähän kokemusta lisää.

No sittenhän sä teet yhtä paljon asioita väärin ku mitä mä teen oikein. Tekeekö se sitten sinusta nopeammin nopeamman? En välttämättä suosittelis kokeilemaan ihan tuollakaan metodilla.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Kaikki toimii. Ei tartte kisaa, tai tarttee. Pääasia että vääntöä riittää woorumilla.

Mä menen nukkumaan, ja ajan v**un kovan ajan, omaan tasoon nähden, Alastarossa viikonloppuna. Ilman kisaa tai aika-ajoa. Tai kaadun, tai en.

Hohhoijaa. Väsy.

app

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 04.09.13 - klo:07:35
Perskele kun ois hyvää keliä tulossa.. Oon vaan ollu jonku 8 vkonloppua putkeen radalla ja mua tympii toi alastaro etten oikein tiä jaksaisko lähtee vai ei  hesse_fool

Tässä itsellä myös hiukan ristiriitaiset tunteet rataa kohtaan. Varsinkin kun tietää ettei enää ennätykseensä kykene tänä kesänä, ja tulevana olis uusi tasainen pitävä pinta.
Varikolle kun menee, tulee mieleen ambulanssi, moponromut, röykyt, vatkaus, kanttarit... ...
Mutta onko se pakko mun ajaa niin lähellä omia rajojaan? ei ole.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 04.09.13 - klo:08:39
Mutta onko se pakko mun ajaa niin lähellä omia rajojaan? ei ole.

Ei ole, ajele vaan rauhallisesti, ihan kuin ajaisit lainapyörällä.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.09.13 - klo:21:35
Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.09.13 - klo:20:41
Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.09.13 - klo:20:21
Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.09.13 - klo:19:43
Jipiiiii, tämä kuuluu ehdottomasti tänne ketjuun ja palkinto mitä herkullisin.

Haaste otetaan vastaan ja talven aikana ruvetaan hoitaan taas kuntopuolta.
Valmentajia kaivataan kiihkeästi ja lupaan treenata täysin datatonta ajoa, kierrosaikoja voidaan vilkuilla silloin tällöin.
Hmm, minkäs uskaltas laittaa aikarajaksi kun tuo rata on niin kaukana...eiku ainiin, se neljä vuottahan mulla oli aikaa, eiköhän se siinä ajassa jo onnistu, näin uskon.
Tosin olen aika kärsimätön, joten voin vaatia itseltäni täydellistä suoritusta ja täystyrmäystä jo aiemminkin.
Tästä se lähtee kauden loppukin käyntiin, kiitos kun annoit taas uutta virtaa.

Mitäs sulla on nyte ajat kemorrassa ja alastarrolla? (Mulla 15.0 ja 24.6.) Nii mä voin koko talven keskittyy datan tuijotteluun ja tehdä vuokaavion jolla toi sun märkä uni liiskataan ainakin ensi vuoden osalta.
Reeniä horo, reeniä!

Kemora 1.15.8 ja Alastaro juuri ennen persliukua 1.28.9.
Pällistele sä vaan sitä dataa, jos ei ens vuonna niin seuraavana uskoisin jo murskaavani sun ajat ja unelmat.

Ok, kemorrassa tullee tiukka vääntö jo ens vuonna, mutt tosta alastarrosta joudut kyl uneksiin viel pitkään. Tosin voihan olla että sua ei näy ensi vuonnakaan kemorrassa Viivalla, vaan tyydyt kaivelemaan nenääs jossain poterrossa?

V*tun tonnarikuskit. Ajan teitä kovempaa ens kesänä kusiaisella. :D
(Eikös tää ollu se topic missä piti uhota?) :P
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.09.13 - klo:10:27
V*tun tonnarikuskit. Ajan teitä kovempaa ens kesänä kusiaisella. :D
(Eikös tää ollu se topic missä piti uhota?) :P
Enemmän mä oon kusiaisella aja nu ku tonnarilla. Tänäkin kesänä.
Mitäs veikkaat, kauas sulla kestää ett sä opit korvamaan taidolla sen hanskalla paikkaamisen?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.09.13 - klo:10:27
Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.09.13 - klo:21:35
Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.09.13 - klo:20:41
Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.09.13 - klo:20:21
Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.09.13 - klo:19:43
Jipiiiii, tämä kuuluu ehdottomasti tänne ketjuun ja palkinto mitä herkullisin.

Haaste otetaan vastaan ja talven aikana ruvetaan hoitaan taas kuntopuolta.
Valmentajia kaivataan kiihkeästi ja lupaan treenata täysin datatonta ajoa, kierrosaikoja voidaan vilkuilla silloin tällöin.
Hmm, minkäs uskaltas laittaa aikarajaksi kun tuo rata on niin kaukana...eiku ainiin, se neljä vuottahan mulla oli aikaa, eiköhän se siinä ajassa jo onnistu, näin uskon.
Tosin olen aika kärsimätön, joten voin vaatia itseltäni täydellistä suoritusta ja täystyrmäystä jo aiemminkin.
Tästä se lähtee kauden loppukin käyntiin, kiitos kun annoit taas uutta virtaa.

Mitäs sulla on nyte ajat kemorrassa ja alastarrolla? (Mulla 15.0 ja 24.6.) Nii mä voin koko talven keskittyy datan tuijotteluun ja tehdä vuokaavion jolla toi sun märkä uni liiskataan ainakin ensi vuoden osalta.
Reeniä horo, reeniä!

Kemora 1.15.8 ja Alastaro juuri ennen persliukua 1.28.9.
Pällistele sä vaan sitä dataa, jos ei ens vuonna niin seuraavana uskoisin jo murskaavani sun ajat ja unelmat.

Ok, kemorrassa tullee tiukka vääntö jo ens vuonna, mutt tosta alastarrosta joudut kyl uneksiin viel pitkään. Tosin voihan olla että sua ei näy ensi vuonnakaan kemorrassa Viivalla, vaan tyydyt kaivelemaan nenääs jossain poterrossa?

V*tun tonnarikuskit. Ajan teitä kovempaa ens kesänä kusiaisella. :D
(Eikös tää ollu se topic missä piti uhota?) :P

Vitut aja. Silmälläs vaan oot, ku liikaa yrität.  ass_1

Eikä täällä mitään pidä uhota. Minä kirjotan asiaa, ja muut on tyhmiä, eikä ymmärrä mitään.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.09.13 - klo:10:51
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.09.13 - klo:10:27
V*tun tonnarikuskit. Ajan teitä kovempaa ens kesänä kusiaisella. :D
(Eikös tää ollu se topic missä piti uhota?) :P
Enemmän mä oon kusiaisella aja nu ku tonnarilla. Tänäkin kesänä.
Mitäs veikkaat, kauas sulla kestää ett sä opit korvamaan taidolla sen hanskalla paikkaamisen?

Nyt perrrkele siitä hanskalla paikkaamasta, mummon avaaja, sieltä perseen puolelta ass_1

Taidot riitti Sulla samana viikonloppuna 2 kertaa radalta suistumiseen kaatumatta, ja kerran kaatumalla, kun sait monta ratapäivää ensin treenata bimmerillä. Ihan yhtä paska kuski, kun kaikki muutkin. Aina ja ikuisesti . Aamen. Lähden kylille tästä, ja ja jätän tyhmät vääntämään tyhmistyä aiheista. Tyhmää.

Hanskalla paikkaamine...pyh. Kattos vähän siitä datastas. 50-100 km/ pääsuoralla, kellä on tosi huonosti hallussa hanan antaminen, kun mopo  lähtee maksimikallistuksesta. On nimittäin tasan yhtä vaikee asia lopulta, kuin kallellaan jarrua painaa. Vai mites se oli; kun sä JOUDUT kallistamaan samaa mopoo mutkissa 60-61 astetta, mä kallistan vaan 53-54. Kierrosajan ero 0.6 s. Fakta.
Oisko syytä mennä kurssittamaan itteensä ajotekniikkakoulutukseen? Ei lähe lapaseta, sano. Paitsi pystystä.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.09.13 - klo:10:27
V*tun tonnarikuskit. Ajan teitä kovempaa ens kesänä kusiaisella. :D
(Eikös tää ollu se topic missä piti uhota?) :P

Paskat aja, siinon kuitenki liian vähä keulaöljyy, eikä voi jarruttaa olleskaa. :P

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.09.13 - klo:00:20
No sittenhän sä teet yhtä paljon asioita väärin ku mitä mä teen oikein. Tekeekö se sitten sinusta nopeammin nopeamman?

On olemassa muitakin tapoja kuin väärä ja mjurmiksen tapa.
Kyllä tekee nopeamman, henkisen vuokaavion käyttäminen on jo alkanut.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.09.13 - klo:11:10
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.09.13 - klo:00:20
No sittenhän sä teet yhtä paljon asioita väärin ku mitä mä teen oikein. Tekeekö se sitten sinusta nopeammin nopeamman?

On olemassa muitakin tapoja kuin väärä ja mjurmiksen tapa.
Kyllä tekee nopeamman, henkisen vuokaavion käyttäminen on jo alkanut.

Sitähän mä sulle just sanoin. Sä ny jumitat jossain angstipoterossa ku kaikki saumat hankaa. Tikapuukaavion sä tarvit ett pääset ylös sieltä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.09.13 - klo:11:20
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.09.13 - klo:11:10
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.09.13 - klo:00:20
No sittenhän sä teet yhtä paljon asioita väärin ku mitä mä teen oikein. Tekeekö se sitten sinusta nopeammin nopeamman?

On olemassa muitakin tapoja kuin väärä ja mjurmiksen tapa.
Kyllä tekee nopeamman, henkisen vuokaavion käyttäminen on jo alkanut.

Sitähän mä sulle just sanoin. Sä ny jumitat jossain angstipoterossa ku kaikki saumat hankaa. Tikapuukaavion sä tarvit ett pääset ylös sieltä.

En ole tähänkään mennessä ymmärtänyt puoliakaan mitä sanot, olisko se kolmas sitten se oikea tapa?
Reeniä posliini, reeniä!! *angstaa*

Powered by EzPortal