Nyt perrrkele siitä hanskalla paikkaamasta, mummon avaaja, sieltä perseen puolelta 
Taidot riitti Sulla samana viikonloppuna 2 kertaa radalta suistumiseen kaatumatta, ja kerran kaatumalla, kun sait monta ratapäivää ensin treenata bimmerillä. Ihan yhtä paska kuski, kun kaikki muutkin. Aina ja ikuisesti . Aamen. Lähden kylille tästä, ja ja jätän tyhmät vääntämään tyhmistyä aiheista. Tyhmää.
Hanskalla paikkaamine...pyh. Kattos vähän siitä datastas. 50-100 km/ pääsuoralla, kellä on tosi huonosti hallussa hanan antaminen, kun mopo lähtee maksimikallistuksesta. On nimittäin tasan yhtä vaikee asia lopulta, kuin kallellaan jarrua painaa. Vai mites se oli; kun sä JOUDUT kallistamaan samaa mopoo mutkissa 60-61 astetta, mä kallistan vaan 53-54. Kierrosajan ero 0.6 s. Fakta.
Oisko syytä mennä kurssittamaan itteensä ajotekniikkakoulutukseen? Ei lähe lapaseta, sano. Paitsi pystystä.
Sä voit piirrellä niit gilffejäs vaikka siihen mopos kylkeen.
Jos mä olen paska kuski ja sä mua hitaampi, niin mitä sä sit olet? Hmm, empä osaa itsekkään näin äkkiseltään vastata tuohon esittämääni kysymykseen. Aika hyvä kysymys siis. Siinäpä siis tyhmille, ja vähän viisammillekkin pohdittavaa.
Mitä sitä turhaa suorilla availemaan kun se kierrosaika ei ole siellä. Aja eka ite alasrarolla edes alle 1.25 ja tuu sit uudemman kerran opettamaan avaamista. Avautumisen sä jo osaat, mut siit ikävä kyllä ei oikein oo hyötyy radalla.
Ja haloo, mopoahan ohjataan kallistelemalla, eli kallistelu kuuluu asiaan. Sä et saa mopoa pysymään ehjänä edes suoraan ajaessa suoralla radan pätkällä. Nii kyl mun mielestä se on sinä joka kuuluu sinne tukiopetukseen.