Jäsenten väliset

Aloittaja nopea57, 22.02.12 - klo:09:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.09.13 - klo:09:16
Lainaus käyttäjältä: app - 05.09.13 - klo:08:57
Kun oiskin näin helppo tämä RRatkaisu. Se ON lainamopo.

Dieseliä tankkiin?

Ennen settiä peukalo poikki peltisaksilla ja pari tabua diapamia?

Peukalokikka käyttöön. Pamit Jukka-setä kuitenkin takavarikoi, kun sääntö kieltää.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: app - 05.09.13 - klo:08:36
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 05.09.13 - klo:07:48
Lainaus käyttäjältä: app - 05.09.13 - klo:07:47
Joo, ei se meitä sentään 120 hp nakulla tosissaan meinaa pestä.Paitti jos TAAS nakuks ajaa moponsa, kun konttaa, ja joutuu ilman katteita veteleen sit  :P

Siinä on muuten n. 135 koneponia, eli sen verran helpotan urakkaani. :P

Niin sun mopossas on 135. Tarkotinkin tuota aikomustas suorittaa tuo homma myös 120 hp nakulla. Omallas petraat kyllä aikojas varmasti.

Jos ei peppu osu maahan liian usein  ass_1

Eiku toi tehokkaampi on emännän mopo. Ei tossa mun mopossa ole kuin tuo 120, mutta siihen on ehkä katteet olemassa. Tosin se Ceebra olis myynnissä jos jotain kiinnostaa talven aikana askarrella.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

M1uQ

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 04.09.13 - klo:23:19
Lainaus käyttäjältä: app - 04.09.13 - klo:22:22


Räkähuumoriakaan ei viitti sekaan roiskia, kun on vähän liian fiksun tuntusta tää jengi... Ei uppoo.

No siitä fiksuudesta ny nii tiedä. Pillujutut uppoaa aina, mites muilla?
+1 aapolle
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2


Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.09.13 - klo:09:16
Lainaus käyttäjältä: app - 05.09.13 - klo:08:57
Kun oiskin näin helppo tämä RRatkaisu. Se ON lainamopo.

Dieseliä tankkiin?

Ennen settiä peukalo poikki peltisaksilla ja pari tabua diapamia?

Muistaakseni moderaattori joskus huomautteli, ettei jutut enää liity otsikkoon ja niitä voisi kirjoitella jossain muualla. Tätä rajaa ilmeisesti ei ole vielä tässä yhteydessä ylitetty? Kommentti vain siksi, etten enää jaksa perustella miksi en ole vastannut ketjussa olleeseen kysymykseen/kysymyksiin ko päivistä/kisoista kuten en jaksa enää pitää firmojen luurejakaan äänellisellä koska puheluista valtaosa on aiheeseen liittymättömiä (galluppeja, sukkien ja kännykkäliittymien markkinointia ja muuta kuraa). Sähköpostista voi onneksi sentään valtaosan kurasta suodattaa pois.

Omavalintaisen hymiön voi jokainen liittää tähän.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 04.09.13 - klo:21:35
Meriitit, pisteet, kunnia ja kehut ansaitaan kisoista. Mitä kovatasoisempia kisoja, esim. vaikka nyt alkuun SM -kisoja, sen parempi. SM:ssäkin kun pääsee pytyn pokkaamaan, niin alkaa olemaan suoritustaso jo riittävän korkealla tavan harrastajalle.

Jos kehitys jatkuu nykyisellään, niin tuo onnistuu minulta kaikissa muissa SM-luokissa polkupyörälläkin, paitsi sivuvaunuissa, koska en jaksa edes Alastarolla polkea jos joku on painolastina. Moto3-luokassa tuo onnistuisi varmaan tulevana viikonloppunakin.

Judon SM-kisoissa sain aikoinaan kultaa omassa luokassani (muistaakseni alle 35 kg vai oliko 45 kg). Painoluokassa 55 kg en enää pärjännyt, siellä taisi olla joku tyttö tai ponnari sillä ainakin oli.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 05.09.13 - klo:20:54
Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.09.13 - klo:09:16
Lainaus käyttäjältä: app - 05.09.13 - klo:08:57
Kun oiskin näin helppo tämä RRatkaisu. Se ON lainamopo.

Dieseliä tankkiin?

Ennen settiä peukalo poikki peltisaksilla ja pari tabua diapamia?

Muistaakseni moderaattori joskus huomautteli, ettei jutut enää liity otsikkoon ja niitä voisi kirjoitella jossain muualla. Tätä rajaa ilmeisesti ei ole vielä tässä yhteydessä ylitetty? Kommentti vain siksi, etten enää jaksa perustella miksi en ole vastannut ketjussa olleeseen kysymykseen/kysymyksiin ko päivistä/kisoista kuten en jaksa enää pitää firmojen luurejakaan äänellisellä koska puheluista valtaosa on aiheeseen liittymättömiä (galluppeja, sukkien ja kännykkäliittymien markkinointia ja muuta kuraa). Sähköpostista voi onneksi sentään valtaosan kurasta suodattaa pois.

Omavalintaisen hymiön voi jokainen liittää tähän.

Moderaattori määritelköön mikä on kuraa, mikä ei. Yllä lainatut kommentit liittyvät tulevan viikonlopun ratapäiviin.

Se kuinka viralllinen tämän ketju tulee olla, on sitten toinen juttu. Ei ole minun asia päättää, mutta yleinen läpänheitto eri järjerstäjien ratapäiviä koskevissa ketjuissa näkyy olevan tapa, enemmän kuin poikkeus. Myös tuolla Orgin puolella.

Kaikki järjestävän tahon tiedotteet tullee kiinostuneiden toimesta luetuiksi, mutta jos näin ei käy, ja huulen heitto on selvästi haitallista, muuttakoot linjaa. Ei kuulu mulle, kyllä täällä viestiketjuja piisaa höpöhöpölle erikseenkin.

app

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 05.09.13 - klo:21:15
[Judon SM-kisoissa sain aikoinaan kultaa omassa luokassani (muistaakseni alle 35 kg vai oliko 45 kg). Painoluokassa 55 kg en enää pärjännyt, siellä taisi olla joku tyttö tai ponnari sillä ainakin oli.

Minä voitin mäkihypyssä Hämeenlinnan hiihtoseuran edustajana kansallisen kilpailun Ahvenistolla v. 1970. Taisin painaa enemmän kuin 35 kg, mutta en ole varma, oliko tuossa sukset mukana.

Luokassani oleva toinen hyppääjä, joka edusti Helsingin hiihtoseuraa, kaatui toisen hyppynsä. Tyylipisteitä tuli jotain14-15, hypyt muistaakseni 15-16 m, tämän muistan. Merkittäväähän tässä oli se, etten kaatunut.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: app - 05.09.13 - klo:21:24
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 05.09.13 - klo:21:15
[Judon SM-kisoissa sain aikoinaan kultaa omassa luokassani (muistaakseni alle 35 kg vai oliko 45 kg). Painoluokassa 55 kg en enää pärjännyt, siellä taisi olla joku tyttö tai ponnari sillä ainakin oli.

Minä voitin mäkihypyssä Hämeenlinnan hiihtoseuran edustajana kansallisen kilpailun Ahvenistolla v. 1970. Taisin painaa enemmän kuin 35 kg, mutta en ole varma, oliko tuossa sukset mukana.

Luokassani oleva toinen hyppääjä, joka edusti Helsingin hiihtoseuraa, kaatui toisen hyppynsä. Tyylipisteitä tuli jotain14-15, hypyt muistaakseni 15-16 m, tämän muistan. Merkittäväähän tässä oli se, etten kaatunut.

Kusettamisessa kannattaa aina muistaa, ettei ihan överiksi vedä ja viimeinen lauseesi oli kyllä sellaista ettei siihen usko vaikka kuulijana olisi kanalassa kasvanut lestadiolainen ja kertojana Jeesus.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 05.09.13 - klo:21:32
Lainaus käyttäjältä: app - 05.09.13 - klo:21:24
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 05.09.13 - klo:21:15
[Judon SM-kisoissa sain aikoinaan kultaa omassa luokassani (muistaakseni alle 35 kg vai oliko 45 kg). Painoluokassa 55 kg en enää pärjännyt, siellä taisi olla joku tyttö tai ponnari sillä ainakin oli.

Minä voitin mäkihypyssä Hämeenlinnan hiihtoseuran edustajana kansallisen kilpailun Ahvenistolla v. 1970. Taisin painaa enemmän kuin 35 kg, mutta en ole varma, oliko tuossa sukset mukana.

Luokassani oleva toinen hyppääjä, joka edusti Helsingin hiihtoseuraa, kaatui toisen hyppynsä. Tyylipisteitä tuli jotain14-15, hypyt muistaakseni 15-16 m, tämän muistan. Merkittäväähän tässä oli se, etten kaatunut.

Kusettamisessa kannattaa aina muistaa, ettei ihan överiksi vedä ja viimeinen lauseesi oli kyllä sellaista ettei siihen usko vaikka kuulijana olisi kanalassa kasvanut lestadiolainen ja kertojana Jeesus.

Yritys hyvä kuitenkin!  ;D

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.13 - klo:22:21
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.09.13 - klo:21:45
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.13 - klo:21:31
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.09.13 - klo:21:25
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 09.09.13 - klo:21:18
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.09.13 - klo:20:49
Ajolinjaa palmasiin kannattaa katsoa vaikkapa tuosta Vesa Kallion esimerkistä:

Vetää muuten aika kivaa vauhtia tuon vauhtivasurin ja saa aikaisin avattua kaasun auki!  :o
Ehkä mäkin ensi kesänä  ajelu_1

Tuossa kohtaa yksi suuri tekijä on se, että sisääntulossa rata on huomattavasti leveämpi, kuin ulostulossa. Joten jos erehtyy ajamaan sisäntulon sen radan leveyden mukaan, niin silloin ulostulossa loppuu radasta leveys kesken. Jolloin joutuu nolla/pintakaasulla odottamaan että keula kääntyy apeksin jälkeen tarpeeksi. Jonka jälkeen voi vasta avata.
Siellä ulostulossa on ulkokanttarin jälkeen se oikotie, eli siellä on leveyttä vaikka muille jakaa.

Jokainen voi kattoo vaikka tosta liitetystä kuvasta kuinka hyvin nitron fantasia toimii todellisuudessa. Nitron tarkoittama "levennys" siis kuskin oikealla puolella...

Omassa ajossa ajoittain on tuo levennys käytetty hyödyksi, mutta varsinkin psykologinen etu tuosta on. Uskaltaa huomattavasti paremmin laskea kanttarille kun tietää, että siellä on asvalttia vastassa. Toisaalta sulla varmaan tuolla kohtaa ei tonnarilla vielä ollut kaasu lähellekään auki, joten molemmat renkaat on tukevasti tontissa, jolloin suunnan muutelu tuolla ulkokanttarilla onnistuu helposti. Mutta ainut oikea totuus tulee tunnetusti sun näppikseltä, joten turhaa tämäkin näpyttely on.

Teippaa ne marttyyrirantees takas umpeen vaan.
Montakos senttiä tosta levennyksestä on käyttökelposta? Vs montako metriä kapeampi rata on ulostulossa vs sisääntulossa?
Vai oletko edes huomannut/ tietoinen siitä että radan leveydessä on metrien ero...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.09.13 - klo:22:31
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.13 - klo:22:21
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.09.13 - klo:21:45
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.13 - klo:21:31
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.09.13 - klo:21:25
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 09.09.13 - klo:21:18
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.09.13 - klo:20:49
Ajolinjaa palmasiin kannattaa katsoa vaikkapa tuosta Vesa Kallion esimerkistä:

Vetää muuten aika kivaa vauhtia tuon vauhtivasurin ja saa aikaisin avattua kaasun auki!  :o
Ehkä mäkin ensi kesänä  ajelu_1

Tuossa kohtaa yksi suuri tekijä on se, että sisääntulossa rata on huomattavasti leveämpi, kuin ulostulossa. Joten jos erehtyy ajamaan sisäntulon sen radan leveyden mukaan, niin silloin ulostulossa loppuu radasta leveys kesken. Jolloin joutuu nolla/pintakaasulla odottamaan että keula kääntyy apeksin jälkeen tarpeeksi. Jonka jälkeen voi vasta avata.
Siellä ulostulossa on ulkokanttarin jälkeen se oikotie, eli siellä on leveyttä vaikka muille jakaa.

Jokainen voi kattoo vaikka tosta liitetystä kuvasta kuinka hyvin nitron fantasia toimii todellisuudessa. Nitron tarkoittama "levennys" siis kuskin oikealla puolella...

Omassa ajossa ajoittain on tuo levennys käytetty hyödyksi, mutta varsinkin psykologinen etu tuosta on. Uskaltaa huomattavasti paremmin laskea kanttarille kun tietää, että siellä on asvalttia vastassa. Toisaalta sulla varmaan tuolla kohtaa ei tonnarilla vielä ollut kaasu lähellekään auki, joten molemmat renkaat on tukevasti tontissa, jolloin suunnan muutelu tuolla ulkokanttarilla onnistuu helposti. Mutta ainut oikea totuus tulee tunnetusti sun näppikseltä, joten turhaa tämäkin näpyttely on.

Teippaa ne marttyyrirantees takas umpeen vaan.
Montakos senttiä tosta levennyksestä on käyttökelposta? Vs montako metriä kapeampi rata on ulostulossa vs sisääntulossa?
Vai oletko edes huomannut/ tietoinen siitä että radan leveydessä on metrien ero...?
On se vekkuli. Vastas nopeemmin kuin arvelin. :D Toi radan leveys on kyllä jääny ihan yhtä hyvin huomaamatta kuin se mun mopon ylijäykkä alusta. Käyppäs kattomassa siitä sun laskutikusta, että montako senttiä sitä levennystä pitäs käyttää, että saavuttaa kymmenyksen hyödyn niin pysyt hetken kiireisenä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.13 - klo:22:38
On se vekkuli. Vastas nopeemmin kuin arvelin. :D Toi radan leveys on kyllä jääny ihan yhtä hyvin huomaamatta kuin se mun mopon ylijäykkä alusta. Käyppäs kattomassa siitä sun laskutikusta, että montako senttiä sitä levennystä pitäs käyttää, että saavuttaa kymmenyksen hyödyn niin pysyt hetken kiireisenä.
Eikös toi ny menny niin päin ett sä niit kymmenyksii tuhlaat siel levennykselläs? Ajolinjahan menee sinne vain jos ulostulo menee vituiks.
Sen lisäks; jos tarkkoja ollaan niin ko alue ei edes kuulu rataan, vaan on radan reunaviivan ulkopuolella.
Sua vissiin nakertaa olla noin hidas sekä radalla että radan ulkopuolella?  :)

Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.13 - klo:22:21
[Omassa ajossa ajoittain on tuo levennys käytetty hyödyksi, mutta varsinkin psykologinen etu tuosta on. Uskaltaa huomattavasti paremmin laskea kanttarille kun tietää, että siellä on asvalttia vastassa. Toisaalta sulla varmaan tuolla kohtaa ei tonnarilla vielä ollut kaasu lähellekään auki, joten molemmat renkaat on tukevasti tontissa, jolloin suunnan muutelu tuolla ulkokanttarilla onnistuu helposti. Mutta ainut oikea totuus tulee tunnetusti sun näppikseltä, joten turhaa tämäkin näpyttely on.

Edellisellä setillä ennen kaatoahan murmis veti ton vauhtivasurin leveeks, ja käytti myös hiekkaa avukseen saadakseen optimaalista dataa. kuin myös Lemminkäisestä hiekan kautta krossityylillä. Sekin olikin v**un hyvä linja. :D

Sitten päätettiin pistää Marguezin kallistuskulmaa peliin kikkamutkassa, mutta salakavala The Sauma iski jälleen  :P.

Tää ei ollut vidduilua, vaan hjumooria. keep smiling  :)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.09.13 - klo:22:46
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.13 - klo:22:38
On se vekkuli. Vastas nopeemmin kuin arvelin. :D Toi radan leveys on kyllä jääny ihan yhtä hyvin huomaamatta kuin se mun mopon ylijäykkä alusta. Käyppäs kattomassa siitä sun laskutikusta, että montako senttiä sitä levennystä pitäs käyttää, että saavuttaa kymmenyksen hyödyn niin pysyt hetken kiireisenä.
Eikös toi ny menny niin päin ett sä niit kymmenyksii tuhlaat siel levennykselläs? Ajolinjahan menee sinne vain jos ulostulo menee vituiks.
Sen lisäks; jos tarkkoja ollaan niin ko alue ei edes kuulu rataan, vaan on radan reunaviivan ulkopuolella.
Sua vissiin nakertaa olla noin hidas sekä radalla että radan ulkopuolella?  :)
Löytyhän se yhteinen sävel sieltä vaikka vähän hakusessa olikin. :D

P.S. Kuinka paljon pitää mennä levennykselle, että linja menee ns. vituiks jos oletetaan, että kaasu on koko ajan 100% auki*?
*) Sisältää olettamuksen, että tuolla kaasunasennolla ei tiukempaa linjaa voi ajaa. ;)

P.P.S Hassu oletus sulta, että pitäsin itteeni nopeena radalla. Radan ulkopuoli voidaan sitten käsitellä jossain muussa foorumissa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.13 - klo:23:09
P.S. Kuinka paljon pitää mennä levennykselle, että linja menee ns. vituiks jos oletetaan, että kaasu on koko ajan 100% auki*?
*) Sisältää olettamuksen, että tuolla kaasunasennolla ei tiukempaa linjaa voi ajaa. ;)

P.P.S Hassu oletus sulta, että pitäsin itteeni nopeena radalla. Radan ulkopuoli voidaan sitten käsitellä jossain muussa foorumissa.

PS Ei tarvi paljoa, vähänkin riittää.
PPS Enhän mä olettanut että pitäisit itseäsi nopeana radalla. Oletin että sua nakertaa olla noin hidas radalla (ja sen ulkopuolella).
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal