Jäsenten väliset

Aloittaja nopea57, 22.02.12 - klo:09:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 24.07.12 - klo:00:15
Katteesi saat siivota. Me ollaan aina asialinjalla, ajossa ja woorumilla.

Katteissa ei ole kuin pieniä öttisiä, pienistä vauhdeista, mut täällä näyttää olevan herhiläisiä, isot pistimet tanassa. ;)

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: app - 24.07.12 - klo:00:15
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.07.12 - klo:23:42
Jopas onkin kiihkeää sanailua, mut niin taitaa olla lajikin...ukot ja akat sen myötä.
Siivoillaan myöhemmin, tämä ja pari muutakin viestiä, nyt ei jassa, just tultiin kottii.

Katteesi saat siivota. Me ollaan aina asialinjalla, ajossa ja woorumilla.

Kirjoittaa mies jonka katteet näyttävät piripäisen lapsen naapurin seinältä jonka setä on yrittänyt valkeaksi maalata.

Käyttäisin termiä PiriMikki ellei se olisi loukkaavaa. Jos olet(te) lukeneet (huom. pieni alkukirjain, joten monikko) viimeisimmän iltapäivälehden, niin Akun auto olisi myynnissä. 60 km/h ainakin. Vähän kuin ensi sunnuntain kisa jossa herra Wehnä yrittää pärjätä allekirjoittaneelle. Myös eräs toinen aloittelija on mukana. Hänellä vasta reilut 400 MM-pistettä plakkarissa. Aika säälittävä suoritus jos vertaa YCC:n kuskeihin...
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Jukka_R

24.07.12 - klo:01:00 #182 Viimeisin muokkaus: 24.07.12 - klo:01:02 käyttäjältä Jukka_R
Lainaus käyttäjältä: app - 16.07.12 - klo:22:22
Jos olisin diktaattori, määräisin rengasssäänöön, joka kieltäisi med/hardia kovemmat seokset.

Miksi ehtolause?

Kuvasin tuon videon muistaakseni viime viikon torstaina. En ehtinyt suomentaa sitä, mutta joku ongelma käsitteli pääsuoralla askarointia. Enempi teutoonikieltä opiskelleet kääntäkööt:

http://www.youtube.com/watch?v=_Q-6H4xOUrs&bpctr=1343082506&skipcontrinter=1

Videosta on poistettu härskit baijerilaisen mopotehtaan tuotoksen jälkigraffit ja muut ihomaalaukset lasten suojelemiseksi. Tämä on kuitenkin iästä, sukupuolesta ja varallisuudesta riippumaton harrastus johon voi ottaa osaa niin torpparit kuin parempikin väki!
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

24.07.12 - klo:08:14 #183 Viimeisin muokkaus: 24.07.12 - klo:08:26 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 24.07.12 - klo:01:00
Lainaus käyttäjältä: app - 16.07.12 - klo:22:22
Jos olisin diktaattori, määräisin rengasssäänöön, joka kieltäisi med/hardia kovemmat seokset.

Miksi ehtolause?

Kuvasin tuon videon muistaakseni viime viikon torstaina. En ehtinyt suomentaa sitä, mutta joku ongelma käsitteli pääsuoralla askarointia. Enempi teutoonikieltä opiskelleet kääntäkööt:

http://www.youtube.com/watch?v=_Q-6H4xOUrs&bpctr=1343082506&skipcontrinter=1

Videosta on poistettu härskit baijerilaisen mopotehtaan tuotoksen jälkigraffit ja muut ihomaalaukset lasten suojelemiseksi. Tämä on kuitenkin iästä, sukupuolesta ja varallisuudesta riippumaton harrastus johon voi ottaa osaa niin torpparit kuin parempikin väki!

Isi-pääte johtuu yksinkertaisesti siitä, etten ole vielä Jukka_R Jukka_R:n paikalla. Asia korjantunee piakkoin (taas epäröintiä, joten ehken kypsä virkaan vielä), joten siihen asti muut ajaa pehmeillä, keskivahvoilla (esim OLVI), ja  kovilla kumeilla, ja minä millä sattuu (ainakin polveen), ei kuitenkaan Jukkaa leukaan, kun on vielä voimatreenit suorittamatta.

Viimeinen lause; Tämä on kuitenkin iästä... On meillä tuolla hölkkäseurassa kiveen hakattu, ja siitä lähdetään. Kisoissakin kaikki aina samalla viivalla, ei tulosrajoja, vaan ilmottautumisjärjestyksessä numerolaput jakoon, eikä kukaan saa latiakaan seuralta kisareissuihinsa, tai muuhunkaan. Käsittämätöntä nössöilyä, mutta kun en ollut nopeimpia sielläkään, pakko niellä asema, ja tyytyä tasa-arvohihhulien sääntöihin.

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 23.07.12 - klo:23:10
Ylläpito, tää ketju on menny hieman ohi aiheesta. Ehdotan pikku putsausta.

Ehdotus oli aiheellinen ja iso luuta lakaisi ylimääräiset tänne supersuosittuun ketjuun.
Osa taas meni "ajoasennot" ketjuun.
Viihdearvoltaan tämä ketju on ylitse muiden, asiapitoisuudeltaan...noh, jotain oppia saattaa joku nokkela löytääkin jos oikeen kaivaa...ilman ajatusta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: menac - 02.08.12 - klo:10:30
Edit. Vaikka vähän kyllä korpeaa aina kun mulle sanotaan että "ajat kovaa tytöksi". Mieluummin ajaisin kovaa ja piste.

Ajat aika kovaa melkeen keski-ikäiseksi naiseksi.

menac

Lainaus käyttäjältä: jarska - 02.08.12 - klo:11:40
Lainaus käyttäjältä: menac - 02.08.12 - klo:10:30
Edit. Vaikka vähän kyllä korpeaa aina kun mulle sanotaan että "ajat kovaa tytöksi". Mieluummin ajaisin kovaa ja piste.

Ajat aika kovaa melkeen keski-ikäiseksi naiseksi.

knuppel_2 No nyt meni alta riman.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: menac - 02.08.12 - klo:10:30
Edit. Vaikka vähän kyllä korpeaa aina kun mulle sanotaan että "ajat kovaa tytöksi". Mieluummin ajaisin kovaa ja piste.

Ongelmien ratkaiseminen alkaa tosiasioiden hyväksymisestä. Potior sexus, potior iure.

Mäkin olen kuulemma miellyttävä kohtuukäyttäjä, pukinmäkeläistykneeksi savolaiseksi joka on asunut liian kauan Lapissa. Mieluiten olisin vain miellyttävä.

Jos mä olen siisti mieheksi, niin en minä käy siitä nillittämään. Naiset ovat siinä pääsääntöisesti parempia ja siksi on erikseen miesten sarjat siisteydelle ja naisilla sitten omansa. Kaikki eivät voi olla hyviä kaikessa tai no, mutta menisi itsekehuksi.

Tärkeintä lienee, että seutulalainen DI on turkulaista DI:tä nopeampi? Muulla ei kai ole väliä (tämä vain siksi, että liittyisi kuinka kovaa radalla mennään ja toistaiseksi yo-merkonomi on inssejä nopeampi ollut).
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.08.12 - klo:13:31Sittemmin olen huomannut että lähes kaikki nopean ryhmän kuskit tulevat mua perse edellä vastaan alastaron pääsuoran jarrussa, ykkösmutkassa, välisuoralla, kakkosen jarrussa ja kakkosmutkassa.

Pitääpä pyytää Veskua, Samia, Wehnää, Jasminia ja muutamaa muuta laittamaan seuraavan kerran takakameran pyöräänsä kiinni, niin saavat vähän opetusvideota kuinka sinne mutkaan kuuluu ajaa ja siitä poistua. Älä tuuttaa sitten päin, ettei mene mun kamera rikki.

Itselläni vauhti on vielä sen 6-7 sekuntia edellä mainituista jäljessä, joten tuskin edes ehtii tallentumaan etukameraani suoritus, mutta kokeillaan jos edes jotain jäisi tarkasteltavaksi lauantaina ja/tai sunnuntaina kuluvaa viikkoa.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

murmela

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 02.08.12 - klo:16:20
Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.08.12 - klo:13:31Sittemmin olen huomannut että lähes kaikki nopean ryhmän kuskit tulevat mua perse edellä vastaan alastaron pääsuoran jarrussa, ykkösmutkassa, välisuoralla, kakkosen jarrussa ja kakkosmutkassa.

Pitääpä pyytää Veskua, Samia, Wehnää, Jasminia ja muutamaa muuta laittamaan seuraavan kerran takakameran pyöräänsä kiinni, niin saavat vähän opetusvideota kuinka sinne mutkaan kuuluu ajaa ja siitä poistua. Älä tuuttaa sitten päin, ettei mene mun kamera rikki.

Itselläni vauhti on vielä sen 6-7 sekuntia edellä mainituista jäljessä, joten tuskin edes ehtii tallentumaan etukameraani suoritus, mutta kokeillaan jos edes jotain jäisi tarkasteltavaksi lauantaina ja/tai sunnuntaina kuluvaa viikkoa.
Niin, kuten sanoin, lähes kaikki nopean ryhmän kuskit.
Älä jaksa aina väkisin väärin ymmärtää ja yrittää kehittää "hyvää läppää".
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 02.08.12 - klo:12:00
Tärkeintä lienee, että seutulalainen DI on turkulaista DI:tä nopeampi? Muulla ei kai ole väliä (tämä vain siksi, että liittyisi kuinka kovaa radalla mennään ja toistaiseksi yo-merkonomi on inssejä nopeampi ollut).
Turkulainen yo taitaa olla nopeampi?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

mic

Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.08.12 - klo:16:48
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 02.08.12 - klo:12:00
Tärkeintä lienee, että seutulalainen DI on turkulaista DI:tä nopeampi? Muulla ei kai ole väliä (tämä vain siksi, että liittyisi kuinka kovaa radalla mennään ja toistaiseksi yo-merkonomi on inssejä nopeampi ollut).
Turkulainen yo taitaa olla nopeampi?

Turkulainen pelkkä I ainakin on...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

mic

Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.08.12 - klo:16:45
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 02.08.12 - klo:16:20
Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.08.12 - klo:13:31Sittemmin olen huomannut että lähes kaikki nopean ryhmän kuskit tulevat mua perse edellä vastaan alastaron pääsuoran jarrussa, ykkösmutkassa, välisuoralla, kakkosen jarrussa ja kakkosmutkassa.

Pitääpä pyytää Veskua, Samia, Wehnää, Jasminia ja muutamaa muuta laittamaan seuraavan kerran takakameran pyöräänsä kiinni, niin saavat vähän opetusvideota kuinka sinne mutkaan kuuluu ajaa ja siitä poistua. Älä tuuttaa sitten päin, ettei mene mun kamera rikki.

Itselläni vauhti on vielä sen 6-7 sekuntia edellä mainituista jäljessä, joten tuskin edes ehtii tallentumaan etukameraani suoritus, mutta kokeillaan jos edes jotain jäisi tarkasteltavaksi lauantaina ja/tai sunnuntaina kuluvaa viikkoa.
Niin, kuten sanoin, lähes kaikki nopean ryhmän kuskit.
Älä jaksa aina väkisin väärin ymmärtää ja yrittää kehittää "hyvää läppää".

En ole sami, vesku enkä suomen nopein nainenkaan, mutta voin tulla koekaniiniksi. Ja ihan tyttöjenpyörällä...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

app

Lainaus käyttäjältä: mic - 02.08.12 - klo:17:02
Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.08.12 - klo:16:45
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 02.08.12 - klo:16:20
Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.08.12 - klo:13:31Sittemmin olen huomannut että lähes kaikki nopean ryhmän kuskit tulevat mua perse edellä vastaan alastaron pääsuoran jarrussa, ykkösmutkassa, välisuoralla, kakkosen jarrussa ja kakkosmutkassa.

Pitääpä pyytää Veskua, Samia, Wehnää, Jasminia ja muutamaa muuta laittamaan seuraavan kerran takakameran pyöräänsä kiinni, niin saavat vähän opetusvideota kuinka sinne mutkaan kuuluu ajaa ja siitä poistua. Älä tuuttaa sitten päin, ettei mene mun kamera rikki.

Itselläni vauhti on vielä sen 6-7 sekuntia edellä mainituista jäljessä, joten tuskin edes ehtii tallentumaan etukameraani suoritus, mutta kokeillaan jos edes jotain jäisi tarkasteltavaksi lauantaina ja/tai sunnuntaina kuluvaa viikkoa.
Niin, kuten sanoin, lähes kaikki nopean ryhmän kuskit.
Älä jaksa aina väkisin väärin ymmärtää ja yrittää kehittää "hyvää läppää".

En ole sami, vesku enkä suomen nopein nainenkaan, mutta voin tulla koekaniiniksi. Ja ihan tyttöjenpyörällä...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Mä tulen tämän possujunan perään, jos passaa, ja katselen linjoja. Siis radan, en äijien tai.. ööö... niin, linjoja.

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.08.12 - klo:16:45
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 02.08.12 - klo:16:20
Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.08.12 - klo:13:31Sittemmin olen huomannut että lähes kaikki nopean ryhmän kuskit tulevat mua perse edellä vastaan alastaron pääsuoran jarrussa, ykkösmutkassa, välisuoralla, kakkosen jarrussa ja kakkosmutkassa.

Pitääpä pyytää Veskua, Samia, Wehnää, Jasminia ja muutamaa muuta laittamaan seuraavan kerran takakameran pyöräänsä kiinni, niin saavat vähän opetusvideota kuinka sinne mutkaan kuuluu ajaa ja siitä poistua. Älä tuuttaa sitten päin, ettei mene mun kamera rikki.

Itselläni vauhti on vielä sen 6-7 sekuntia edellä mainituista jäljessä, joten tuskin edes ehtii tallentumaan etukameraani suoritus, mutta kokeillaan jos edes jotain jäisi tarkasteltavaksi lauantaina ja/tai sunnuntaina kuluvaa viikkoa.
Niin, kuten sanoin, lähes kaikki nopean ryhmän kuskit.
Älä jaksa aina väkisin väärin ymmärtää ja yrittää kehittää "hyvää läppää".


Sun täytyy olla nopean ryhmän nopeampaa puoliskoa koska lähes kaikki nopean ryhmän kuskit tulee perä edellä mutkissa vastaan. Eli kuinkas nopeaan sitä oikein ajellaan?

Powered by EzPortal