Jäsenten väliset

Aloittaja nopea57, 22.02.12 - klo:09:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

app

V2 Kallio taisi kurssin teoria-osiossa mainita tuosta pääsuoran jarrusta, että se on tehtävissä kahdella tapaa; pehmeämmin jolloin mopo käyttäytyy rauhallisemmin mutkassa, ja saadaan ajettua se kovempaa läpi, jolloin ollaan ennen kakkosmutkaa pidempään kallellaan, ja avaus on jätettävä varovaiseksi. Tai kovalla jarrulla pystyssä, jolloin taitetaan myöhemmin sisään, ja avataan kovaa kohti kakkosmutkaa.
Molempi parempi. Jukka_R käyttää ensimmäistä tyyliä. Minulla vieläkin pehmeämpi jarru tuossa, ja sillä olen parhaan aikani saanut kierrokselle.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 29.08.12 - klo:18:48
Ihan mielenkiinnosta voisit laittaa tänne päällekäin oman parhaan kierrosaikasi ja omani ja analysoi sitten niitä. Itse olen antanut omat suoritukseni tänne niin videon kuin datankin muodossa ruodittavaksi, laittanet omasi myös. Voidaan sitten siitä katsoa kuinka se jarrutus tehdään ja kuinka pyörällä oikein avataan.

Tämä on ainut miesten välinen päällekkäisyys, jonka minäkin olen utelias näkemään, eli kannatetaan.

murmela

29.08.12 - klo:22:48 #302 Viimeisin muokkaus: 29.08.12 - klo:23:00 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 29.08.12 - klo:18:48Tosin vaikuttaisi siltä, ettei tuo asioiden syvällinen pohdiskelu, suurien viisauksien lueskelu netistä ja pyörän omatoiminen säätäminenkään välttämättä ole tie autuuteen jos reilun 200:n? ratapäivän ja 5-6:n kesän jälkeen ottaa 1-2 sekuntia kierroksella turpaan reilu vuosi sitten aloittaneelta vasta-alkajalta, joka vielä samankaltaisella kalustolla (kusiainen) ajaa ja on ajanut n. 25-30 ratapäivää ja kaiken huipentumaksi nainen. Löytyisiköhän tuohon vastaus datasta?
Jukka ja Jukan ainoa oljenkorsi.  :)
Joko se ajaa 27-26:sia??  :o

LainaaSinua en ala suuremmalti neuvomaan, olen näet realisti. Olen opettanut ja neuvonut näiden vuosien varrella satoja motoristeja ja joskus tulee vastaan tapaus jonka kohdalla täytyy vain nostaa kädet pystyyn. Mietin vain mistä kumpuaa tuo itseluottamuksesi kun olet valmis neuvomaan muita ajoasentojen suhteen vaikka omasi on suoraan sanottuna aivan karmea.
Tuossa tuorein otos kaameudesta:
http://kamerankantajan.kuvat.fi/kuvat/R.M.Heino+Oyn+ratap%C3%A4iv%C3%A4/IMG_3089.jpg

Lainaa
Ihan mielenkiinnosta voisit laittaa tänne päällekäin oman parhaan kierrosaikasi ja omani ja analysoi sitten niitä.
Ja maksat siitä ilosta sen 150 euroa...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 29.08.12 - klo:19:55
V2 Kallio taisi kurssin teoria-osiossa mainita tuosta pääsuoran jarrusta, että se on tehtävissä kahdella tapaa; pehmeämmin jolloin mopo käyttäytyy rauhallisemmin mutkassa, ja saadaan ajettua se kovempaa läpi, jolloin ollaan ennen kakkosmutkaa pidempään kallellaan, ja avaus on jätettävä varovaiseksi. Tai kovalla jarrulla pystyssä, jolloin taitetaan myöhemmin sisään, ja avataan kovaa kohti kakkosmutkaa.
Molempi parempi. Jukka_R käyttää ensimmäistä tyyliä. Minulla vieläkin pehmeämpi jarru tuossa, ja sillä olen parhaan aikani saanut kierrokselle.
Jukkahan juuri sanoi saaneensa kehuja kakkostyylistä, eli kovasta avauksesta 1-2-välissä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.08.12 - klo:22:48
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 29.08.12 - klo:18:48Sinua en ala suuremmalti neuvomaan, olen näet realisti. Olen opettanut ja neuvonut näiden vuosien varrella satoja motoristeja ja joskus tulee vastaan tapaus jonka kohdalla täytyy vain nostaa kädet pystyyn. Mietin vain mistä kumpuaa tuo itseluottamuksesi kun olet valmis neuvomaan muita ajoasentojen suhteen vaikka omasi on suoraan sanottuna aivan karmea.
Tuossa tuorein otos kaameudesta:
http://kamerankantajan.kuvat.fi/kuvat/R.M.Heino+Oyn+ratap%C3%A4iv%C3%A4/IMG_3089.jpg

Takaa


Onko toi kuinka tukeva ajoasento? Saatko sisäreidellä tukea tankista, kun näyttää suhteellisen leveältä haara-asennolta?
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

Lainaus käyttäjältä: Juha - 29.08.12 - klo:23:16
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.08.12 - klo:22:48
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 29.08.12 - klo:18:48Sinua en ala suuremmalti neuvomaan, olen näet realisti. Olen opettanut ja neuvonut näiden vuosien varrella satoja motoristeja ja joskus tulee vastaan tapaus jonka kohdalla täytyy vain nostaa kädet pystyyn. Mietin vain mistä kumpuaa tuo itseluottamuksesi kun olet valmis neuvomaan muita ajoasentojen suhteen vaikka omasi on suoraan sanottuna aivan karmea.
Tuossa tuorein otos kaameudesta:
http://kamerankantajan.kuvat.fi/kuvat/R.M.Heino+Oyn+ratap%C3%A4iv%C3%A4/IMG_3089.jpg

Takaa
http://i1099.photobucket.com/albums/g390/Juha750/Misc/Untitled-1-1.jpg

Onko toi kuinka tukeva ajoasento? Saatko sisäreidellä tukea tankista, kun näyttää suhteellisen leveältä haara-asennolta?
Erittäin tukeva.
Mitä enemmän ulkojalka on auki, niin sitä lähemmäks kroppaa, ts nivusta, saa tukipisteen tankista.
Jos sen ulkojalan jättää "kiinni" niin sillon tukipiste on kauempana kropasta ts lähempänä polvea, ja asento on paljon raskaampi, ja tuki paljon huonompi.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.08.12 - klo:22:48
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 29.08.12 - klo:18:48Tosin vaikuttaisi siltä, ettei tuo asioiden syvällinen pohdiskelu, suurien viisauksien lueskelu netistä ja pyörän omatoiminen säätäminenkään välttämättä ole tie autuuteen jos reilun 200:n? ratapäivän ja 5-6:n kesän jälkeen ottaa 1-2 sekuntia kierroksella turpaan reilu vuosi sitten aloittaneelta vasta-alkajalta, joka vielä samankaltaisella kalustolla (kusiainen) ajaa ja on ajanut n. 25-30 ratapäivää ja kaiken huipentumaksi nainen. Löytyisiköhän tuohon vastaus datasta?
Jukka ja Jukan ainoa oljenkorsi.  :)
Joko se ajaa 27-26:sia??  :o

LainaaSinua en ala suuremmalti neuvomaan, olen näet realisti. Olen opettanut ja neuvonut näiden vuosien varrella satoja motoristeja ja joskus tulee vastaan tapaus jonka kohdalla täytyy vain nostaa kädet pystyyn. Mietin vain mistä kumpuaa tuo itseluottamuksesi kun olet valmis neuvomaan muita ajoasentojen suhteen vaikka omasi on suoraan sanottuna aivan karmea.
Tuossa tuorein otos kaameudesta:
http://kamerankantajan.kuvat.fi/kuvat/R.M.Heino+Oyn+ratap%C3%A4iv%C3%A4/IMG_3089.jpg

Lainaa
Ihan mielenkiinnosta voisit laittaa tänne päällekäin oman parhaan kierrosaikasi ja omani ja analysoi sitten niitä.
Ja maksat siitä ilosta sen 150 euroa...?

Ei, ei ole ainoa oljenkorsi. 1:24.0 riittää kannattalemaan minua. Viimeisin R1:llä (Penna) ajettu nopein kisakierros Alastarolla näyttäisi tulosten mukaan olevan 1:21.3. Eli 3,7 sekuntia omaani nopeampi. 1:24 + 3,7 = 1:27,7 ja tuohonkin sinulla on vielä matkaa. Jos taas verrataan absoluuttiseen rataennätykseen, niin siihen minulla on matkaa reilut viisi sekuntia. Samin vauhtitaso riittää siihen, että hän voi keittää kahvia ajellessaan edessäni. Minun ja sinun ero on sellainen, että voin paistaa vielä pullatkin kahvin kyytipojaksi. Minulla ei riittäisi pokkaa mennä neuvomaan Pennaa kuinka sen tulisi puristaa kovempaa ja avata aikaisemmin koska minulla ei ole alkeellisintakaan kykyä mennä näyttämään kuinka se tehdään paremmin. Siitä miten pyörällä lähdetään ruudusta kun valo sammuu, voin kyllä neuvoa ja useampi SM-tason kuski on sitä kysynytkin, pari mestaruuden voittanuttakin. Siitäkään huolimatta en mene lässyttämään kuinka surkeita paskoja ovat kun eivät osaa ruudusta lähteä.

Sinun neuvosi ovat tasoa: "jarruta myöhemmin ja kovempaa ja avaa aikaisemmin." Tuon nyt osaa neuvoa sokea sammakkokin eikä siihen tarvita sen suurempaa asiaan perehtymistä. Jahka kävisit ajamassa tuolla mun pyörällä ensin hieman kovempaa mitä minä ajan niin sen jälkeen saattaisit ehkä pystyä kertomaan kuinka juuri minä (kykenet huomioimaan painoni, fyysiset mittani, mahdolliset muut rajoitteet jne) kykenisin toimimaan paremmin. Noita asioita ei valitettavasti vielä gepsin tuottamasta datasta näe.

Sinulta puuttuu ihan oikeasti kompetenssi neuvoa näissä asioissa kokonaisvaltaisesti. Pelkän datan perusteella EI voi opettaa ketään ajamaan eikä myöskään käskemällä kopioimaan jonkun MotoGP-kuskin ajoasentoa sellaisenaan. En jankuta siksi, että haluaisin loukata. Jankutan siksi, että joku hieman kokemattomampi, jolla ei ole kykyä ja taitoa vielä riittävään lähdekritiikkiin, voi ottaa yksi yhteen neuvosi ja pitää niitä absoluuttisena totuutena. Jos yrittäisin jarruttaa täsmälleen samassa kohti kuin mitä Wehnä jarruttaa, pilaisin täysin mutkaan ajamiseni ja sen jälkeisen suoran ja sitä seuraavan mutkankin. Jollain kymmenyksen voitolla yhdessä kohdassa tärvelisin sekunnin toisaalla.

Eniten minua ihmetyttää se, että sinä annat ymmärtää neuvojesi perusteella olevan täysin yksinkertaista parantaa omaa osaamistaan mutta et tee sitä sitten itse. Miksi (vai pitääkö tuostakin kysymyksestä maksaa 150 euroa?) et laittaisi tänne omaa dataasi ja vähätellen arvostelisi sitä ja seuraavalla ratapäivällä paukutteleisit sitten useita sekunteja pois hyvien netistä lukemiesi ohjeiden mukaan. Tuolla 150 euron jankkauksella alat kuulostamaan H. Helannolta sekä tien 1835 nopeimmalta lossikuskilta jotka esittivät myös erilaisia rahallisia vaatimuksia.

Tämän neuvominen tai ylipäätään kertominen synnynnäiselle johtajalle (lainaan käyttämääsi termiä itsestäsi) on turhaa, mutta joku muu siitä voi ottaa vinkin: Jos hirveän paljon vittuilee ihmisille, livenä tai netissä, on olemassa riski siitä, etteivät he halua suurin surminkaan maksaa jostain tarjotuista palveluksista vaan ovat joko ilman tai ostavat muualta. Kallion veljeksillä olisi ollut jo jonkun verran varaa ylimieliseenkin esiintymiseen ja besserwisseröinteihin suhteessa kuulijakunnan tasoon. He eivät siihen syyllistyneet ja saivat varmasti paljon uusia potentiaalisia asiakkaita kursseilleen. Siperia on opettanut heille nöyryyttä.

Jos haluat todistaa olevasi verrattoman paljon parempi kuski kuin minä, niin se onnistuu helposti vaikkapa seuraavassa kerhokisassa, satoi tai paistoi. Motoparkin YCC:n kisaankin voi vielä jälki-ilmoittautua, ei mikään ongelma.
Jos taas haluat todistaa olevasi kouluttajana aivan toisesta ulottuvuudesta kuin minä, niin sekään ei ole ameriikan temppu. Omalle emännälle vain kypärä päähän ja jos ei kypärpää suostu laittamaan päähän, niin www.city.fi tai suomi24.fi ja nappaat sieltä jonkun pirjon jolla ei yhtään ajokokemusta moottoripyöräilystä ja 1v3kk aikaa ja opetat ajamaan Kemoralla alle 1:17 ja Alastarolla alle 1:27, niin sehän on sitten siinä.

Voidaan näistä toki netissä vääntää ja jos loppuu verbaliikka yhtä lyhyeen kuin ajotaidot, niin keskitytään sitten vaikka vääntelemään yläaste-tyyliin toisen nimiä tai arvostellaan  ulkonnäköä tai ryhdytään käyttämään v***ua välimerkkinä. Itse tykkään käydä mieluiten väännöt ihan livenä. Vittuilukin on parasta ihan face to face. Netissä kuka tahansa voi ajaa mutkaan ihan miten kovaa vaan, siinä ei satu kun sormi näppäimeltä luiskahtaa. Livenä voi sattua sitten kun petäjikkö kutsuu. Vittuilussa vähän sama homma. Netissä on turvallisempi lässyttää ja toista solvata. Naamatusten siinä tulee vähän samat haasteet kuin ratamoottoripyöräilyssä, eli jos ylittää omat rajat voikin seuraavaksi huomata olevansa piipaa-auton kyydissä.

Nähdään kerhokisassa. Voidaan kumpikin vaikka lähteä sieltä viimeisistä ruuduista, lähde sinä yhtä edempää. Tällöin ei tarvitse itkeä noista paremmista lähtöruuduista. Näytät mallia niin lähdöstä kuin mutkaan ajamisesta ja osoitat esimerkilläsi minulle jarrupaikat. Lupaan yrittää edes kierroksen sinnitellä näköetäisyyden päässä. Sopiiko vai haluatko jatkaa täällä? Lyödään lopputuloksesta vaikka 150 euron veto?

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

menac

30.08.12 - klo:08:57 #307 Viimeisin muokkaus: 30.08.12 - klo:09:00 käyttäjältä menac
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.08.12 - klo:22:48
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 29.08.12 - klo:18:48Tosin vaikuttaisi siltä, ettei tuo asioiden syvällinen pohdiskelu, suurien viisauksien lueskelu netistä ja pyörän omatoiminen säätäminenkään välttämättä ole tie autuuteen jos reilun 200:n? ratapäivän ja 5-6:n kesän jälkeen ottaa 1-2 sekuntia kierroksella turpaan reilu vuosi sitten aloittaneelta vasta-alkajalta, joka vielä samankaltaisella kalustolla (kusiainen) ajaa ja on ajanut n. 25-30 ratapäivää ja kaiken huipentumaksi nainen. Löytyisiköhän tuohon vastaus datasta?
Jukka ja Jukan ainoa oljenkorsi.  :)
Joko se ajaa 27-26:sia??  :o

Jos nyt vihdoin jättäisitte mut tuon keskinäisen nokittelunne ulkopuolelle.
Murmelaa tosin voin kiittää motivaattorina toimimisesta. Viimetalvisesta lässytyksestä vittuuntuneena otin kesän ykköstavoitteeksi ajaa sua kovempaa, ja tavoite siis saavutettu. Syyskuussa toki vielä mahdollisuus katsastaa tilanne uudelleen.

Lapsellista, kyllä, mutta so not.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 30.08.12 - klo:08:06
Ei, ei ole ainoa oljenkorsi. 1:24.0 riittää kannattalemaan minua. Viimeisin R1:llä (Penna) ajettu nopein kisakierros Alastarolla näyttäisi tulosten mukaan olevan 1:21.3. Eli 3,7 sekuntia omaani nopeampi. 1:24 + 3,7 = 1:27,7 ja tuohonkin sinulla on vielä matkaa. Jos taas verrataan absoluuttiseen rataennätykseen, niin siihen minulla on matkaa reilut viisi sekuntia. Samin vauhtitaso riittää siihen, että hän voi keittää kahvia ajellessaan edessäni. Minun ja sinun ero on sellainen, että voin paistaa vielä pullatkin kahvin kyytipojaksi. Minulla ei riittäisi pokkaa mennä neuvomaan Pennaa kuinka sen tulisi puristaa kovempaa ja avata aikaisemmin koska minulla ei ole alkeellisintakaan kykyä mennä näyttämään kuinka se tehdään paremmin. Siitä miten pyörällä lähdetään ruudusta kun valo sammuu, voin kyllä neuvoa ja useampi SM-tason kuski on sitä kysynytkin, pari mestaruuden voittanuttakin. Siitäkään huolimatta en mene lässyttämään kuinka surkeita paskoja ovat kun eivät osaa ruudusta lähteä.

Sinun neuvosi ovat tasoa: "jarruta myöhemmin ja kovempaa ja avaa aikaisemmin." Tuon nyt osaa neuvoa sokea sammakkokin eikä siihen tarvita sen suurempaa asiaan perehtymistä. Jahka kävisit ajamassa tuolla mun pyörällä ensin hieman kovempaa mitä minä ajan niin sen jälkeen saattaisit ehkä pystyä kertomaan kuinka juuri minä (kykenet huomioimaan painoni, fyysiset mittani, mahdolliset muut rajoitteet jne) kykenisin toimimaan paremmin. Noita asioita ei valitettavasti vielä gepsin tuottamasta datasta näe.

Sinulta puuttuu ihan oikeasti kompetenssi neuvoa näissä asioissa kokonaisvaltaisesti. Pelkän datan perusteella EI voi opettaa ketään ajamaan eikä myöskään käskemällä kopioimaan jonkun MotoGP-kuskin ajoasentoa sellaisenaan. En jankuta siksi, että haluaisin loukata. Jankutan siksi, että joku hieman kokemattomampi, jolla ei ole kykyä ja taitoa vielä riittävään lähdekritiikkiin, voi ottaa yksi yhteen neuvosi ja pitää niitä absoluuttisena totuutena. Jos yrittäisin jarruttaa täsmälleen samassa kohti kuin mitä Wehnä jarruttaa, pilaisin täysin mutkaan ajamiseni ja sen jälkeisen suoran ja sitä seuraavan mutkankin. Jollain kymmenyksen voitolla yhdessä kohdassa tärvelisin sekunnin toisaalla.

Eniten minua ihmetyttää se, että sinä annat ymmärtää neuvojesi perusteella olevan täysin yksinkertaista parantaa omaa osaamistaan mutta et tee sitä sitten itse. Miksi (vai pitääkö tuostakin kysymyksestä maksaa 150 euroa?) et laittaisi tänne omaa dataasi ja vähätellen arvostelisi sitä ja seuraavalla ratapäivällä paukutteleisit sitten useita sekunteja pois hyvien netistä lukemiesi ohjeiden mukaan. Tuolla 150 euron jankkauksella alat kuulostamaan H. Helannolta sekä tien 1835 nopeimmalta lossikuskilta jotka esittivät myös erilaisia rahallisia vaatimuksia.

Tämän neuvominen tai ylipäätään kertominen synnynnäiselle johtajalle (lainaan käyttämääsi termiä itsestäsi) on turhaa, mutta joku muu siitä voi ottaa vinkin: Jos hirveän paljon vittuilee ihmisille, livenä tai netissä, on olemassa riski siitä, etteivät he halua suurin surminkaan maksaa jostain tarjotuista palveluksista vaan ovat joko ilman tai ostavat muualta. Kallion veljeksillä olisi ollut jo jonkun verran varaa ylimieliseenkin esiintymiseen ja besserwisseröinteihin suhteessa kuulijakunnan tasoon. He eivät siihen syyllistyneet ja saivat varmasti paljon uusia potentiaalisia asiakkaita kursseilleen. Siperia on opettanut heille nöyryyttä.

Jos haluat todistaa olevasi verrattoman paljon parempi kuski kuin minä, niin se onnistuu helposti vaikkapa seuraavassa kerhokisassa, satoi tai paistoi. Motoparkin YCC:n kisaankin voi vielä jälki-ilmoittautua, ei mikään ongelma.
Jos taas haluat todistaa olevasi kouluttajana aivan toisesta ulottuvuudesta kuin minä, niin sekään ei ole ameriikan temppu. Omalle emännälle vain kypärä päähän ja jos ei kypärpää suostu laittamaan päähän, niin www.city.fi tai suomi24.fi ja nappaat sieltä jonkun pirjon jolla ei yhtään ajokokemusta moottoripyöräilystä ja 1v3kk aikaa ja opetat ajamaan Kemoralla alle 1:17 ja Alastarolla alle 1:27, niin sehän on sitten siinä.

Voidaan näistä toki netissä vääntää ja jos loppuu verbaliikka yhtä lyhyeen kuin ajotaidot, niin keskitytään sitten vaikka vääntelemään yläaste-tyyliin toisen nimiä tai arvostellaan  ulkonnäköä tai ryhdytään käyttämään v***ua välimerkkinä. Itse tykkään käydä mieluiten väännöt ihan livenä. Vittuilukin on parasta ihan face to face. Netissä kuka tahansa voi ajaa mutkaan ihan miten kovaa vaan, siinä ei satu kun sormi näppäimeltä luiskahtaa. Livenä voi sattua sitten kun petäjikkö kutsuu. Vittuilussa vähän sama homma. Netissä on turvallisempi lässyttää ja toista solvata. Naamatusten siinä tulee vähän samat haasteet kuin ratamoottoripyöräilyssä, eli jos ylittää omat rajat voikin seuraavaksi huomata olevansa piipaa-auton kyydissä.

Nähdään kerhokisassa. Voidaan kumpikin vaikka lähteä sieltä viimeisistä ruuduista, lähde sinä yhtä edempää. Tällöin ei tarvitse itkeä noista paremmista lähtöruuduista. Näytät mallia niin lähdöstä kuin mutkaan ajamisesta ja osoitat esimerkilläsi minulle jarrupaikat. Lupaan yrittää edes kierroksen sinnitellä näköetäisyyden päässä. Sopiiko vai haluatko jatkaa täällä? Lyödään lopputuloksesta vaikka 150 euron veto?

Noniin, tulihan se Jukalle tyypillinen tautologinen valehtelua ja vääristelyä sisältävä A4:nen sieltä Jukan näppäimistöltä.

Otetaan yksi esimerkki:
Jukalla on ollut viimeisen 6 vuoden aikana ehkä noin 100:lla ratapäivällä mahdollisuus kysyä minulta, mitä ja miten minä opetan esim ajoasennon suhteen.
Eipä ole kiinnostanut, joten hän ei käytännössä tiedä ollenkaan mitä ja miten minä opetan. Mutta siltikin hän väittää:"Sinulta puuttuu ihan oikeasti kompetenssi neuvoa näissä asioissa kokonaisvaltaisesti. Pelkän datan perusteella EI voi opettaa ketään ajamaan eikä myöskään käskemällä kopioimaan jonkun MotoGP-kuskin ajoasentoa sellaisenaan."

Riittäköön tämä tältä kertaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Aika kuumia nämä kerhokisat. Koneet on jo käynnissä.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 30.08.12 - klo:09:17
Aika kuumia nämä kerhokisat. Koneet on jo käynnissä.
Joo, viel ku pääsis ajamaan.  airrev_1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Tähän väliin...vaikka en opettajan versus datanomi-motivaattorin rooleja tässä tapauksessa väheksykkään, kuka vaikutti mihinkin, niin ei unohdeta sitä seikkaa, et ei joka nuoresta naisesta, eikä pojastakaan ole noin nopeaan kehitykseen kuin Menacilla on ollut. bowdown_1

Jatkakaa... popcorn_gif

menac

Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.08.12 - klo:09:22
Tähän väliin...vaikka en opettajan versus datanomi-motivaattorin rooleja tässä tapauksessa väheksykkään, kuka vaikutti mihinkin, niin ei unohdeta sitä seikkaa, et ei joka nuoresta naisesta, eikä pojastakaan ole noin nopeaan kehitykseen kuin Menacilla on ollut. bowdown_1

Jatkakaa... popcorn_gif

No nyt kuulostaa paremmalta. :)

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 30.08.12 - klo:00:23
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 29.08.12 - klo:23:35
Varastan vähän ketjua, mutta olen saanut kritiikkiä persesyndroomasta. Nyt on mielestäni parempi.
Onhan se tuon kuvan perusteella parempi. Pitäs oikeastaan nähdä paikanpäällä ajamista että vois sanoa mitään.
Seuraavaksi sitten ajolinjojen ja ajon rauhoittamisen kimppuun. Ihan noin mutuna ja ohitus esimerkkivideostasi katsottuna.

Sama se tuolle mun perseelle. Haistoin ketjussa palaneen käryä ja yritin sammuttaa kääntämällä huomion muualle ennen kun keskustelu on liekeissä. Epäonnistuin.
Jumakekka, että mua jurppii tämä ainainen vääntö. Murmela on sairaan kova datamies ja Jukka_R:n meriittejä ratailun eteen tehdystä työstä ei tartte edes mainita. Tää keskustelupalsta on parhaimmillaan korvaamaton tiedon ja tunteiden välityskanava, mutta ei täällä viihdy, kun aina väännetään. Murmelan jo panin estolistalle ja Jukka_R:kin harkitsin, mutta kun teillä on tuon paskan seassa niin paljon asiaa, niin estolista ei ole ratkaisu.   
Veton teihin, rauhoittukaa.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 30.08.12 - klo:09:58
Murmelan jo panin estolistalle ja Jukka_R:kin harkitsin, mutta kun teillä on tuon paskan seassa niin paljon asiaa, niin estolista ei ole ratkaisu.  

Annahan konsultaatiota kuinka tuo tapahtuu, niin eipä pompi vittuilut silmille. Rinkiseltä sain datan eikä ollut älyttömästi avautumisia perässä, joten jahka saan softat koneelle ja opin alkeet, niin laittelen tuonne omaan polkuunsa muiden ihmeteltäväksi. Omassa polussaan sitten enempi aiheesta.

Vääntäminen on kivaa, mutta kun menee alatyyliseksi nimittelyksi, niin se ei oikein ole kovinkaan älyllisesti stimuloivaa.

Nyt pankit, kilpailuluvat poliisille ja muut pakolliset ja sitten Botniaringin suuntaan.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Powered by EzPortal