Jäsenten väliset

Aloittaja nopea57, 22.02.12 - klo:09:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

nopea57

Huomautan vielä, että itse lupasit vetää ton hameen päälle tuon kaadon vuoksi. En sitä edellyttänyt, vaikka luovutus oli ilmeinen.

En ensin tästä kännystä lukenut noita aiempia jorinoita, joten siksi tämä paikkaus.

Mutta joo, kehitetään jotain puhtaalta pöydältä, ehkä.

jarska

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 23.02.12 - klo:17:58
Joo, kiitos vaan, mutta kalusto pitää olla samalla viivalla. Mutta bluffista oli toki kyse ja se toimi. Paniikki iski ja...

Ei mulla ole aikaa tahkota ratoja, ei tuolla korkeasarvisella ole siinä järkeä. Enkä enää hanki ratapyörääkään. Satunnaisesti voi ajella. Kierrosajoista ei edes ole hajua, täytyy kesällä kattoa.

Taisit itse tuon hamehomman kehittää ja sovitussa kisassa tuli mulle luovutusvoitto sun tuhottua kalustosi. Ei niin kunniakas mutta voitto kuiteski.

Hanki se zeta nii katotaan sitte.

En mä sitä Zetaa enää hanki kun en pysy sellasella pystyssä.
Kalusto ei tässä tapauksessa ole samalla viivalla ja siksipä tarjosinkin tuota etumatkaa, vaikka reilustikkin, miten vaan sovitaan.
Luovutus voittoa en ole eläissäni antanut, en ilman kisaamista, ei se voitto vaan kunniakas osallistuminen...ymmärsit minut väärin siinä kohtaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 23.02.12 - klo:18:32
Huomautan vielä, että itse lupasit vetää ton hameen päälle tuon kaadon vuoksi. En sitä edellyttänyt, vaikka luovutus oli ilmeinen.

En ensin tästä kännystä lukenut noita aiempia jorinoita, joten siksi tämä paikkaus.

Mutta joo, kehitetään jotain puhtaalta pöydältä, ehkä.

Kyllä, juurihan mä tämän myönsin aiemmassa postauksessani, itselleni asettama sanktio romutuksen johdosta, johon en arvannut "kilpakumppanini" tarttuvan ja julistavan voittoa kaikelle kansalle. :D
Nyt kuulostaa jo paremmalta, kehitetään jotain ja pidetään hauskaa kisailun lomassa, ei tää niin vakavaa ole, rohkeutta veliseni! :P :) peukku_1

jarska

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 23.02.12 - klo:17:58
...kisassa tuli mulle luovutusvoitto sun tuhottua kalustosi. Ei niin kunniakas mutta voitto kuiteski.

Tästä vielä revitään pieni kannustava porkkana kevättä varten...
kun otetaan miekkojen kanssa wanha kunnon kaksintaistelu ja vastapuolella katkee terä...
sä taidat olla niitä miehiä, jotka mielellään tuikkaa sen oman ehjän sydämeen ja mä taas niitä, jotka odottaa jahka kaveri saa peitsensä vaihdettuu et päästään jatkamaan. :-X

Joko tolla heräs taistelutahto... reps_1 reps_1

nopea57

23.02.12 - klo:19:18 #19 Viimeisin muokkaus: 23.02.12 - klo:19:23 käyttäjältä nopea57
Nojoo, länkynlänkyn. Jätetään menneisyys ja keksitään jotain jossa sanktiotkin voi lunastaa.  shakehands_1

Nyt on pikkasen ryyppy päällä, että sen mukaan puheet.

jarska

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 23.02.12 - klo:19:18
Nojoo, länkynlänkyn. Jätetään menneisyys ja keksitään jotain jossa sanktiotkin voi lunastaa.  shakehands_1

Sopii mulle, minähän se en nostanut menneisyyttä pintaan tuolla toisaalla vaan... ;)
Älä nyt jauha niistä sanktioista, pitääkö mun prkle ajaa se mekko päällä et sut saa sinne radalle häh. :D

Vai annatko kenties luovutusvoiton... ??? ???

nopea57


jarska

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 23.02.12 - klo:17:58
Ei mulla ole aikaa tahkota ratoja, ei tuolla korkeasarvisella ole siinä järkeä. Enkä enää hanki ratapyörääkään. Satunnaisesti voi ajella. Kierrosajoista ei edes ole hajua, täytyy kesällä kattoa.

Muistanko ihan väärin, mut jostain luin et sä tilasit Metzelerin Racetec K3:set vai oliko K2:set(+shifterin ja muuta viriviriä) ja tuumailit että noi on hyvät kun ei tarvii lämppäreitä.
Tourinkiako meinaat noilla ajaa. :D

nopea57

24.02.12 - klo:16:08 #23 Viimeisin muokkaus: 24.02.12 - klo:16:10 käyttäjältä nopea57
Ei oo vielä renkaita tilattu. K3 kyllä kiinnostaa kokeilla vaan voipi se tarpeen perusteella muuttuakin touringin suuntaan.  confused_thinking Ehkä vaan 2-3 ratakeikkaa.

Shifterit ja virit kiinnostaa tekniikan vuoksi ja eihän ne koskaan ajoa haittaa.

JTK

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 23.02.12 - klo:17:58
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.02.12 - klo:10:02
Niin siis kerrotaanpas hieman taustoja tälle haasteelle......
Vikkelä57, mites nyt, hyväksytkö uudistetun haasteen vai oletko pelkkä bluffaaja. ;)

Joo, kiitos vaan, mutta kalusto pitää olla samalla viivalla. Mutta bluffista oli toki kyse ja se toimi. Paniikki iski ja...

Ei mulla ole aikaa tahkota ratoja, ei tuolla korkeasarvisella ole siinä järkeä. Enkä enää hanki ratapyörääkään. Satunnaisesti voi ajella. Kierrosajoista ei edes ole hajua, täytyy kesällä kattoa.

Taisit itse tuon hamehomman kehittää ja sovitussa kisassa tuli mulle luovutusvoitto sun tuhottua kalustosi. Ei niin kunniakas mutta voitto kuiteski.

Hanki se zeta nii katotaan sitte.
Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 23.02.12 - klo:18:32
Huomautan vielä, että itse lupasit vetää ton hameen päälle tuon kaadon vuoksi. En sitä edellyttänyt, vaikka luovutus oli ilmeinen.

En ensin tästä kännystä lukenut noita aiempia jorinoita, joten siksi tämä paikkaus.

Mutta joo, kehitetään jotain puhtaalta pöydältä, ehkä.


Ai, jotta näin on kääntynyt. Niin hyvin vakuutit että ihan aidolta vaikutti, toivottavasti voitto maistuu makealta.
Quot homines, tot sententiae.

nopea57

Joo, makeammaltahan se vaan alkaa maistumaan, kun jo vastustajan kaveritkin on värvätty vastaiskuun.

Näillä mennään. Muita jäsenten välisiä odotellen.

Maria

26.02.12 - klo:14:53 #26 Viimeisin muokkaus: 26.02.12 - klo:14:57 käyttäjältä Maria
 >:(  Minua harmittaa tämä koko asetelma!

Se,
ettei kukaan haastanut minua - ensi kesän foorumitapaamisen "ohjelmanumeroksi".

Kihelmöi pelkkä ajatuskin, miten saisin onnessani
kiemurrella muutaman kuukauden ottamatta haastetta vastaan.
Antaisin välillä ymmärtää, että voisin ehkä ollakin yllytettävissä mukaan,
mutta en missään vaiheessa selväsanaisesti vahvistaisi enkä tyrmäisi ideaa.

Sitten noin vain voisin yllättäin julistautua, hyvissä ajoin ennen kisoja, voittajaksi.

Minulle kun kävisi niin onnellisesti, että haastajani olisi joutunut viime syksynä onnettomuuteen  hesse_yahoo
Josta hän olisi selvinnyt, mutta pyörä ei.

Haastajani olisi siis vaihtanut pyöränsä selkeästi aiempaa rataisampaan
ja ehdottaisi antavansa minulle etumatkaa,
etten kokisi kisaa epäreiluksi.
Se on yhtä kuin luovutusvoitto.

Minä voitin.
Osallistumatta yhtikäs mihinkään.
No sen takia.

Julistan vain toisen luovuttajaksi ja itseni voittajaksi,
perusteita ei tarvitse esittää.

Haastajani vastaisi minulle isällisesti, että ajetaampas nyt kuitenkin ensin,
ihan sama millä säännöillä,
ja vielä piruilee päälle, että vaikka hän voittaisikin, voi hän siltikin olla iltanuotiolla mekko päällä,
jos se on se juttu, jota minä itse pelkään.

Hän siis antaisi minulle paljon köyttä, että ottaisin haasteen vastaan,
ettei tarvitsisi pettää yleisöä.
En tartu mihinkään.  hesse_ok Pysyn lujana.

Tämä on tuplavoitto minulle. Hän jo lupasi vetää mekonkin päälle. Ihan itse.

Nokkela57:lla on pokkaa vetää näinkin erikoista huumoria näinkin pitkälle.
popcorn_gif
Viihdyttävää.

Miten olisi jatkokisa?
Pokeria.
Siinäkin voi bluffata samalla tavalla:

"Minä en tulevana turnauspäivänä aio istua pöytään enkä ota kortteja,
mutta voitan etukäteen, koska peliin osallistujat aikovat vaihtaa tuoleja,
sillä edelliset ovat rikki, eikä niillä voi istua.
Potti minulle ja luuserit hiljaisiksi;
kannattiko tulla minulle aukomaan kortinpeluusta."
  reps_1

jarska

Joo, lopetetaan tää aihe tältä osin tähän, jookos. shakehands_1
Tarkoitus oli antaa sirkushuvia kansalle radalla, eikä nettivänkytyksen muodossa, sorruin nyt siihen itsekkin, pyydän anteeksi.


JTK

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 26.02.12 - klo:14:02
Joo, makeammaltahan se vaan alkaa maistumaan, kun jo vastustajan kaveritkin on värvätty vastaiskuun.

Näillä mennään. Muita jäsenten välisiä odotellen.

Nokkelaa sanailua ja sanaleikkejä. Alkuperäisistä kommenteistasi sain käsityksen withstupid_1 että olit oikeasti menossa "kisaan".
Mua ei oo värvätty, eikä värvätä.
Asia tuli selväksi.
The End
Quot homines, tot sententiae.

nopea57

Marialla on aina tarvittaessa hyviä juttuja, mutta mutta... hänhän siis asuu saman katon alla...

Sanon nyt myös The End hengessä, että en enää selittele enkä kiittele bluffivoitostani. Tai tappioko se oli, yks lysti.  shakehands_1 Poistakaa nää lätinät jos siltä tuntuu.

Powered by EzPortal