Polvipalat

Aloittaja marko_, 14.07.13 - klo:15:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.07.16 - klo:11:36
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 04.07.16 - klo:10:05
Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 04.07.16 - klo:09:00
Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.07.16 - klo:22:09
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 02.07.16 - klo:18:47
Biltemassa taitaa olla kympin.
Biltsukan palat oli 3,99.
Mut ne on lopettanu niiden myynnin.
Joo niin oli. Ja hyvä et on lopetettu. Ontot paskat jotka joko kulu päivässä puhki,tai irtos liimauksistaan.


Yleensä kesti ekaan kanttarikolautukseen jossa häviskin sitten koko pala kerralla.


Jep, mä oon tehny tämänkin väärin...
Eli mulla ei oo kulunu biltsukan palat päivässä puhki, eikä ne oo yleensä hävinnyt ekassa kanttarikolautuksessakaan.

Olet ryssinyt ja sössinyt Bilteman palat. Paskat ne on ei siinä mitään... minäkin halkaisin yhden ja sillä ajeli silti kauden loppuun. Jos joka asiaan laittaa muutaman kympin enemmän ja niitä asioita on 100 kpl kaudessa, ostaa sillä rahalla veneen, 124:n mersun ja crossipyörän.
Dainesen orkkipalat piti muten irrottaa puvusta rengasraudalla, kun ei näillä naruilla muuten irronnut. En voi kuin suositella, jos palat ei meinaa pysyä kyydissä.

Vuorela

Alastarossa tuplaoikeaan sisäkanttarin alkuun on noita myös joskus hajonnut. Kaikki muut palat on kyllä kestänyt kanttareitakin.

Bilteman palojen jälkeen ostin Motoparkin varikolta joltain hyvät polvipalat parilla kympillä. 2011(?) vuodesta mennyt samoilla paloilla. Lukeekohan kyseinen paljon kauppias vielä tätä foorumia?

tamik87

Lainaus käyttäjältä: tuhti - 02.07.16 - klo:09:55
onko kukaan testannu noita nahkasia? Kestääköhän ne hyvin?

Mulla nahkaset ei kestäny sen enempää kuin muoviset

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 04.07.16 - klo:11:39
Kemoran ykkönen ja kakkonen ainaki vie mennessään biltsun jos osuu, ei kannata murehtia jos ei oo lähteny.
Ok, teen näköjään tämänkin väärin. Ei mikään yllätys.
Ts vaikka biltsun pala on osunut mun polvessa kemoran ykkösen ja kakkosen kanttareeseen, niin ei se pala ole mihinkään mennyt.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

qazwsx

Ok, eli toisilla hajoaa Bilteman (jo myynti lopetettu) polvipala osuessaan kanttariin ja toisilla taas ei... :)

Ei sen puoleen aika tylsää just nyt ittelläkin, oisko ratapäivän jälkeistä masennusta, mutta onneksi tästä kohta lähdetään taas jonnekin päin ajelemaan. Toivottavasti nähdään taas jollain varikolla pian.

Mikko_U

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 04.07.16 - klo:12:34
Bilteman palojen jälkeen ostin Motoparkin varikolta joltain hyvät polvipalat parilla kympillä. 2011(?) vuodesta mennyt samoilla paloilla. Lukeekohan kyseinen paljon kauppias vielä tätä foorumia?

Ei taida lukea. Tuttu kaveri kun tässä samalla kylällä asutaan. Tuotannossa on tällä hetkellä määrittelemätön tauko mutta niitä alkaa kyllä jossain vaiheessa taas valmistua.
Ei kovaa mutta täysillä!

Powered by EzPortal