Kemora 25.7.13

Aloittaja marko_, 21.07.13 - klo:10:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

aapolas

Minä ja taffu tullaan huomenna joskus klo 16-17. Pyörät on jo siellä odottamassa.

M1uQ

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 23.07.13 - klo:21:22
Minä ja taffu tullaan huomenna joskus klo 16-17. Pyörät on jo siellä odottamassa.
tulitta kemoran portilla vastaan. mutta kawamies on niin ylpee ettei enään ees rataveljiä moikkaa.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: M1uQ - 23.07.13 - klo:22:48
Lainaus käyttäjältä: aapolas - 23.07.13 - klo:21:22
Minä ja taffu tullaan huomenna joskus klo 16-17. Pyörät on jo siellä odottamassa.
tulitta kemoran portilla vastaan. mutta kawamies on niin ylpee ettei enään ees rataveljiä moikkaa.

Kyllä siinä kawamies kymmasti ylpistyy, kun on Honda takapoksissa :)

aapolas

No helvettiäkö ajatte niin kovaa. Mä tommosia enää moikkaa ku tyypit huijaa ja pölliny star trekistä tekniikkaa ja käyttää poimuajoa. Ja hondat on niin rumaäänisiä että pelkää taivaan tippuvan niskaan.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 24.07.13 - klo:22:30
No hel***tiäkö ajatte niin kovaa. Mä tommosia enää moikkaa ku tyypit huijaa ja pölliny star trekistä tekniikkaa ja käyttää poimuajoa. Ja hondat on niin rumaäänisiä että pelkää taivaan tippuvan niskaan.

Psykologista sodankäyntiä, puntit tutisemaan! Mutta tulipa ajeltua, kohtalaisesti meni, omat ennätykset paukku, pyörä toimi ja pysy pystyssäkin :) (Paitsi varikolla)

Powered by EzPortal