MP-Tuki kerhokisat

Aloittaja jarska, 24.02.12 - klo:22:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: app - 08.11.12 - klo:15:54
Johan mä kirjoitin tuonne että "k ä ä n n ä n  n a h k a p u k u n i" (suom: "käännän takkini" (selkosuom: muutin mieleni)), kun luin kirjoitamiasi kokemuksia YCC:stä. Kerhokisat pidetään tallaisena kuin ne nyt ovat, erittäin hyvä näin, ja muutokset sitten jos katsoo tarpeelliseksi, ken katsoo.

Maalaan mopon uuteen (lasikuituiseen) takakatteeseen villisian perseen, niin ei unohdu totuus takana tulijoilta.

Palatakseni vielä alkuperäiseen aiheeseen, olilsi varmasti pohjoisempana asuville mieleen, jos saataisiin Kemoraan kisa myös.

Sanasta miestä, saparosta villisikaa. Mä pysyn Relanderina vaikka Sianpää olikin seuraava. Kemoralla voidaan kyllä vetää kerhokisat Juhannuksena, ei mitäään estettä moiseen jos lippumiehiä ja kilpailijoita piisaa.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 08.11.12 - klo:16:45
Lainaus käyttäjältä: app - 08.11.12 - klo:15:54
Johan mä kirjoitin tuonne että "k ä ä n n ä n  n a h k a p u k u n i" (suom: "käännän takkini" (selkosuom: muutin mieleni)), kun luin kirjoitamiasi kokemuksia YCC:stä. Kerhokisat pidetään tallaisena kuin ne nyt ovat, erittäin hyvä näin, ja muutokset sitten jos katsoo tarpeelliseksi, ken katsoo.

Maalaan mopon uuteen (lasikuituiseen) takakatteeseen villisian perseen, niin ei unohdu totuus takana tulijoilta.

Palatakseni vielä alkuperäiseen aiheeseen, olilsi varmasti pohjoisempana asuville mieleen, jos saataisiin Kemoraan kisa myös.

Sanasta miestä, saparosta villisikaa. Mä pysyn Relanderina vaikka Sianpää olikin seuraava. Kemoralla voidaan kyllä vetää kerhokisat Juhannuksena, ei mitäään estettä moiseen jos lippumiehiä ja kilpailijoita piisaa.

Sanasta miestä, saparosta villisikaa. Toivott(omatto)avasti säilyy ehjänä Nikon luomus koko kauden...
Hetki sitten tulin Turusta hakemasta katteet maalarilta.

jarska

11.07.13 - klo:08:52 #137 Viimeisin muokkaus: 11.07.13 - klo:08:58 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 10.07.13 - klo:16:48
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 10.07.13 - klo:16:30
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.07.13 - klo:13:02
Poitsu pelaa autossa kännypelejä.
Mä kävin juuri setillä.
Kädet kiihkosta täristen, mutta varovasti kurkkasin Qstarzia....1.13.2 !! hesse_yahoo

Eikö se olisi jo korkea aika testata kisailua ;)

Tosta lähtee vielä helposti kisasekuntti pois. Viivalle vaan.

Täytyy myöntää että mielessä on käyny osallistua. ;D

Asiassa on vaan yksi iso musta pilvi...
pienet pusut menee omasta lompakosta, mutta köyhällä ei ole varaa pistää mopoa lunariin ilman mitään korvauksia.
Mullahan on pyörässä ratakasko ja virallisesti kilvissä, mut vakuutushan ei korvaa kisoissa tulleita vahinkoja...onko kerhokisa "oikee" kisa ja miten mahtaa vakuutusyhtiö suhtautua, tietäskö Jukka tai joku muu?

wehna

Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.07.13 - klo:08:52
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 10.07.13 - klo:16:48
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 10.07.13 - klo:16:30
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.07.13 - klo:13:02
Poitsu pelaa autossa kännypelejä.
Mä kävin juuri setillä.
Kädet kiihkosta täristen, mutta varovasti kurkkasin Qstarzia....1.13.2 !! hesse_yahoo

Eikö se olisi jo korkea aika testata kisailua ;)

Tosta lähtee vielä helposti kisasekuntti pois. Viivalle vaan.

Täytyy myöntää että mielessä on käyny osallistua. ;D

Asiassa on vaan yksi iso musta pilvi...
pienet pusut menee omasta lompakosta, mutta köyhällä ei ole varaa pistää mopoa lunariin ilman mitään korvauksia.
Mullahan on pyörässä ratakasko ja virallisesti kilvissä, mut vakuutushan ei korvaa kisoissa tulleita vahinkoja...onko kerhokisa "oikee" kisa ja miten mahtaa vakuutusyhtiö suhtautua, tietäskö Jukka tai joku muu?

Älä Jarska huoli, kyllä me sut vielä viivalla nähdään :)

Joku joskus mutisi ettei koskaan aja kisaa, vaihda katteita saati käänteistä vaihdekaaviota. Vai muistanko väärin? :D
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

poutis

Täältä myös ääni kisailulle. Kyllä se on paljon hauskempaa startata valojen kautta kun varikon portilta.  airrev_1  Eikä muuten tulisi ikinä ajettua 15-16 kierroksen settejä! Kyllähän kisassa voi vähän sattua ja tapahtua mut kyllä siihenkin voi itse vaikuttaa... Jos toinen nyt väkisin on tulossa niin antaa siinä kohtaa mennä ja ohittaa myöhemmin uudestaan ;) 

Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: Streethawk - 11.07.13 - klo:09:40
, julkaistaan tulokset jne.

Missä ne julkaistaan? Linkkiä vaikkapa Alastaron ja Kemoran kerhokisojen tuloksiin tältä vuodelta, kiitos.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: wehna - 11.07.13 - klo:10:37
Joku joskus mutisi ettei koskaan aja kisaa, vaihda katteita saati käänteistä vaihdekaaviota. Vai muistanko väärin? :D

Muistat väärin, wanha mies jo sinäkin ja mieli harhailee töiden, kisojen ja pi**un välillä. :P

Streethawk

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 11.07.13 - klo:10:46
Lainaus käyttäjältä: Streethawk - 11.07.13 - klo:09:40
, julkaistaan tulokset jne.

Missä ne julkaistaan? Linkkiä vaikkapa Alastaron ja Kemoran kerhokisojen tuloksiin tältä vuodelta, kiitos.

Eikö niistä tule enää näitä lappuja?

http://www.mprata.fi/kotimaan-kisat/15/mp-tuki-kerhokisat/87/msg3956#msg3956

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Streethawk - 11.07.13 - klo:11:21
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 11.07.13 - klo:10:46
Lainaus käyttäjältä: Streethawk - 11.07.13 - klo:09:40
, julkaistaan tulokset jne.

Missä ne julkaistaan? Linkkiä vaikkapa Alastaron ja Kemoran kerhokisojen tuloksiin tältä vuodelta, kiitos.

Eikö niistä tule enää näitä lappuja?

http://www.mprata.fi/kotimaan-kisat/15/mp-tuki-kerhokisat/87/msg3956#msg3956

Ei tule. Ei pondereita=ei ajanottoa/tuloksia. Itsehän en edes tiedä mones olin kemoran kerhokisassa :)

murmela

Jos joltain (POHJOISEN MUNIENKOITTELIAT HERÄTYS!) on jo tässä vaiheessa päässyt unohtumaan, niin seuraava MP-Tuen kerhokisa on viikon päästä sunnuntaina 21.7. Alastarolla.
Osallistumismaksun JA ilmoittautumisen voi hoitaa tuolta mptuen kaupasta:
http://www.mp-tuki.fi/kauppa/
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 13.07.13 - klo:18:28
Jos joltain (POHJOISEN MUNIENKOITTELIAT HERÄTYS!) on jo tässä vaiheessa päässyt unohtumaan, niin seuraava MP-Tuen kerhokisa on viikon päästä sunnuntaina 21.7. Alastarolla.
Osallistumismaksun JA ilmoittautumisen voi hoitaa tuolta mptuen kaupasta:
http://www.mp-tuki.fi/kauppa/

*Puristelee muniaan ja miettii asiaa*

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.07.13 - klo:19:47
Lainaus käyttäjältä: murmela - 13.07.13 - klo:18:28
Jos joltain (POHJOISEN MUNIENKOITTELIAT HERÄTYS!) on jo tässä vaiheessa päässyt unohtumaan, niin seuraava MP-Tuen kerhokisa on viikon päästä sunnuntaina 21.7. Alastarolla.
Osallistumismaksun JA ilmoittautumisen voi hoitaa tuolta mptuen kaupasta:
http://www.mp-tuki.fi/kauppa/

*Puristelee muniaan ja miettii asiaa*

Sinne mukaan nyt. Ambulanssissa söpö täti, joka hoitaa munien puristelun KUN kaadut ja tuhoot kermittis.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 13.07.13 - klo:20:25
Sinne mukaan nyt. Ambulanssissa söpö täti, joka hoitaa munien puristelun KUN kaadut ja tuhoot kermittis.

Muut ku Aapolas ja emäntä ei saa koskee mun palleihin.
Kutittaa...kutittaa oikeen kovasti...siis kisat, ei pallit.

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.07.13 - klo:20:27
Lainaus käyttäjältä: app - 13.07.13 - klo:20:25
Sinne mukaan nyt. Ambulanssissa söpö täti, joka hoitaa munien puristelun KUN kaadut ja tuhoot kermittis.

Muut ku Aapolas ja emäntä ei saa koskee mun palleihin.
Kutittaa...kutittaa oikeen kovasti...siis kisat, ei pallit.

Sut mä tiesin, mut Aapolaksesta en ois uskonu vakisuhteeseen.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: murmela - 13.07.13 - klo:18:28
Jos joltain (POHJOISEN MUNIENKOITTELIAT HERÄTYS!) ..
murmela, vanha romantikko, mua ei oo ikinä kysytty mihinkään hommaan noin kauniisti. Tulisin, jos ois rahaa. tongue_2
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal