Ilmakompurat

Aloittaja wiltzu, 26.02.12 - klo:14:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


tamik87

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 15.12.13 - klo:14:10
Nouseeko rengas vanteelle tämmösellä säiliöttömällä kompuralla?

Kyllähän noita porukka on näyttänyt käyttävän. Olen kyllä yllättynyt että on säiliötön... Itse kyllä diggaisin säiliöllisestä niin ei koko ajan tartte huudattaa moista tuhannen desibelin korvien tappajaa.  :)

slowrider

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 15.12.13 - klo:15:15
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 15.12.13 - klo:14:10
Nouseeko rengas vanteelle tämmösellä säiliöttömällä kompuralla?

Kyllähän noita porukka on näyttänyt käyttävän. Olen kyllä yllättynyt että on säiliötön... Itse kyllä diggaisin säiliöllisestä niin ei koko ajan tartte huudattaa moista tuhannen desibelin korvien tappajaa.  :)
Ihan pakko tarttua tähän. Kyllä se sinun säiliöllinen kompura huutaa tasan kokoajan ja hirveällä metelillä :D  No joo itse aiheeseen. Eiköhän tuo riitä hyvin vanteelle nostoon. Se tuottohan sen ratkaisee eikä säiliö.

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 15.12.13 - klo:14:10
Nouseeko rengas vanteelle tämmösellä säiliöttömällä kompuralla?
Tuossa tuotteen kuvauksessa kun lukee että polkupyöränrenkaille, niin en lähtis kokeilemaan.
Noissa halvoissa seteissä mukana tulevat renkaantäyttölaitteet on myös usein itsessään se pullonkaula joista ei virtaa tarpeeksi ilmaa läpi vaikka kompressorin tuotto muuten riittäisikin. esim Motonetissä kunnollinen renkaantäyttölaite maksaa itsessään jo 50 euroa.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/751054/Renkaantayttolaite-PRO


poutis

Meidän teltalla on tuommoinen pari kesää huutanut. Yamahan vanteilla ei ole ollut ongelmia.
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

Vuorela


marko_

Kiitokset vastauksista, pitää vielä tuumata minkä ottaa.  100 € sais semmosen missä on 6l säiliö niin ei tarvis aina huudattaa sitä kun joutuu vähän paineita nostamaan.  Tommonen säiliötön ois vaan mukavampi roudata mukana. :)

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 15.12.13 - klo:22:17
Kiitokset vastauksista, pitää vielä tuumata minkä ottaa.  100 € sais semmosen missä on 6l säiliö niin ei tarvis aina huudattaa sitä kun joutuu vähän paineita nostamaan.  Tommonen säiliötön ois vaan mukavampi roudata mukana. :)

Katoppa vielä toi Bilteman malli, 69 euroa 8 litran säiliöllä.

http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Paineilma/Kompressorit/Kompressori-11-8-17667/

slowrider

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 15.12.13 - klo:22:53
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 15.12.13 - klo:22:17
Kiitokset vastauksista, pitää vielä tuumata minkä ottaa.  100 € sais semmosen missä on 6l säiliö niin ei tarvis aina huudattaa sitä kun joutuu vähän paineita nostamaan.  Tommonen säiliötön ois vaan mukavampi roudata mukana. :)

Katoppa vielä toi Bilteman malli, 69 euroa 8 litran säiliöllä.

http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Paineilma/Kompressorit/Kompressori-11-8-17667/
Mieluummin joku öljytön, niin ei ole tarkkaa miten päin se pakussa seilaa (eikä sotke öljyä jos sattuu kyljellään olemaan). Mulla joku öljytön tuommoinen pikkusäiliöllä oleva ja se ainakin riitti hyvin. Pitää jopa säiliössä paineetkin ainakin puoli vuotta :D

tamik87

Mun 24l kompura on ostettu satasella bauhausista. Muistaakseni 5v takuukin viä.

Sent from my Lumia 710 using Tapatalk

marko_

20.12.13 - klo:11:23 #26 Viimeisin muokkaus: 20.12.13 - klo:11:25 käyttäjältä marko_
Tämmönen tuli ostettua, tuotto sama kuin vastaavassa 24L säiliöllä olevassa.

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 20.12.13 - klo:11:23
Tämmönen tuli ostettua, tuotto sama kuin vastaavassa 24L säiliöllä olevassa.

Aika hyvän ja näppärän kokonen.
Itseltäni löytyy noin 50v "isoisän vanha" kompura, painaa varmaan 300kg ja vuotaa ku seula, välillä käyntiäänikin kuulostaa joltain aivan muulta ku kompuralta.

MarkoL

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 20.12.13 - klo:11:23
Tämmönen tuli ostettua, tuotto sama kuin vastaavassa 24L säiliöllä olevassa.

Mulla on samanlainen sinisenä+eri merkkisenä.
Tokmannista puoltoista vuotta sitten hintaan 59,- vai oliko se 69,-....
Hyvä kampe on.
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

marko_

Lainaus käyttäjältä: MarkoL - 21.12.13 - klo:09:25
Mulla on samanlainen sinisenä+eri merkkisenä.
Tokmannista puoltoista vuotta sitten hintaan 59,- vai oliko se 69,-....
Hyvä kampe on.

Noita "samoja" näytti löytyvän aika monen värisenä/merkkisenä. :))

Jouduin kärsimään tuosta 99,95€ HalpaHalliin, MiniManissa oli sama hinta.
Ebayssä kans hinta samaa luokkaa, löytyy tätä hakua edullisemmin kun jaksaa ettiä.


Powered by EzPortal