Bridgestone Battlax Racing R10

Aloittaja jarska, 01.02.12 - klo:08:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Janza - 18.09.12 - klo:11:34
-Mielestäni kääntyvyys on huonompi kuin dunlopissa. Toki ajoin alastarossa tavallista löysemmällä takajousella, joten ongelma saattoi olla siinäkin. Oikeastaan mussahan se vika kuitenkin loppujen lopuks on. :)

Voisko tohon huonompaan kääntyvyyteen olla osasyynä etusen liian pieni paine. Mainitsit tuolla, että olisi ehkä vaatinut pikkaisen lisää ja ainakin Dunlopilla kääntyvyydessä on selvä ero kun nostaa paineen 2.2->2.4 tai 2,5 baariin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Janza

Joo, liian varovainen oon ollu sen eturenkaan paineiden suhteen, kun en oo uskaltanu paljoa muutella. Sen eturenkaankin paineen päättelin siitä, että se oli hiukan kuoriutunut, samaan tapaan kuin dunlop tekee liian pienillä paineilla. En kuitenkaan paineita aika-ajoon muuttanu.

Keväällä täytyy vielä testata uudella innolla ja kokeilla kaikkea. :)

2,3 veikkaisin osuvan lähemmäs oikeeta painetta.

Harmittaa et tämmönen amatööri joutuu näitä testailemaan, kun ei osaa eikä tiedä. Mielikuvatkin on niin paljon alushousujen asennosta kiinni. xD

app

Kiitos seikkaperäisestä vastauksesta. Pitää kokeilla takasta ensi kesänä. Dunlopin softista edessä en luovu, kun kestää tautisen hyvin, ja pito riittää todella hyvin. Sunnuntaina kun lähti alta, sisäkanttarin maaliin liukastuin.

BOLA RACE

Bola Racella myynnissä Bridgestonen R10:jä mp-tuen ratapäivillä ja Sm osakilpailuissa.

Etu:     120/70ZR17M/C (58W)<Medium> TYPE 3
Taka:   190/55ZR17M/C (75W)<Medium> TYPE 3

Yhteishintaan  330e

Etu:120/70ZR17     130e   
Taka:190/55ZR17   200e   

Hinnat sisältää myös asennuksen/painotuksen irtovanteille

http://www.bridgestone.fi/lehdisto/lehdistotiedotteet/2010/battlax-racing-r10

Tilauksesta myös muita Bridgestonen renkaita

BOLA RACE
Juha Kauhanen
040-8744873

Janza

Vähän päivityksiä:

Motoparkissa kierrosaika about 1:30 ja jotain kymppejä.
Alastarossa 1,23,7.

Sama vika miehessä ku viime vuonna. Mutkiin sisäänmenovauhti liian hidas j joutuu käyttämään ns. Piiskakaasua. Ens vkl kemoraan testaamaan lisää.

Rengas kestää mulla ton kaltasilla radoilla omaa kovaa about 50-70 kierrosta.

Pyörä siis r6 yamaha.


m1kk0

Onko type 2 liian hard suomen lämpöihin? Kuis pirun kuuma pitäis olla et hard toimii? Etusien rakenne mietityttää kans... onko seoksissa tai rungossa eroja type2, 3, 4 ?

Damsku

R10 evo type2 takanen toimi alastaron uudella pinnalla ilman mitään ongelmia, niinku toiminu kaikilla muillakin radoilla kelistä riippumatta. Mut onko kukaan ajanu r10 eturenkaalla vielä tuolla? En uskaltanu laittaa alle kun se ei oo botnialla ja pärnussa uusia asvaltteja kestäny.

Kolmone

R10R type 3 (1,7 bar) toimi myös loistavasti Alastaron uudellan pinnalla, niin kuin jo tuolla toisessa ketjussa mainitsin.
Suzuki PV

Powered by EzPortal