Kunnon kohotusta

Aloittaja jarska, 26.02.12 - klo:21:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Cat

Prkl. 92,5kg penkki ei tullu ylös asti. Aamupaino 83,5kg pituus 172cm. Ennen en diettaa, kunnes sata nousee. Nahkapuku kokoo 52, saa nähä tuleeko kiire jos tohon meinaa mahtua keväällä.

Onko peruslenkkeily hyvä keino, jos päämääränä on kestää radalla ajoa?

app

Lainaus käyttäjältä: Cat - 23.12.12 - klo:19:23
Prkl. 92,5kg penkki ei tullu ylös asti. Aamupaino 83,5kg pituus 172cm. Ennen en diettaa, kunnes sata nousee. Nahkapuku kokoo 52, saa nähä tuleeko kiire jos tohon meinaa mahtua keväällä.

Onko peruslenkkeily hyvä keino, jos päämääränä on kestää radalla ajoa?

Kyllä aerobistakin kuntoa vaaditaan, mutta veikkaisin että kestovoimaa ojentajiin ja vatsaan kannattaa tehdä. Etunojapunnerruksia runsaasti kevättä kohti mentäessä, niin ei ainakaan kädet lopu jarruissa.
Olis mukava kuulla mitä treenejä tekevät ne ketkä täsmäharjoittelee rata-ajoa varten.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 23.12.12 - klo:19:34
Olis mukava kuulla mitä treenejä tekevät ne ketkä täsmäharjoittelee rata-ajoa varten.

Nakurossaus, istualtaan Ketlerin kuntolaitteessa penkkipunnerrusta, leuanvetoo ja murmelan datakäppyröiden tutkintaa pää alaspäin, roikkuen tangosta jaloilla.

tuomas

23.12.12 - klo:21:05 #303 Viimeisin muokkaus: 23.12.12 - klo:21:10 käyttäjältä tuomas
Lainaus käyttäjältä: app - 23.12.12 - klo:19:34
Olis mukava kuulla mitä treenejä tekevät ne ketkä täsmäharjoittelee rata-ajoa varten.

Tälläinen tuli googlettamalla vastaan:

http://www.motorcycledaily.com/2007/02/08february07_workout/

-tuomas-

EDIT: linkki ei taidakaan ihan toimia kaikilta osin.
1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

app

Lainaus käyttäjältä: tuomas - 23.12.12 - klo:21:05
Lainaus käyttäjältä: app - 23.12.12 - klo:19:34
Olis mukava kuulla mitä treenejä tekevät ne ketkä täsmäharjoittelee rata-ajoa varten.

Tälläinen tuli googlettamalla vastaan:

http://www.motorcycledaily.com/2007/02/08february07_workout/

-tuomas-

EDIT: linkki ei taidakaan ihan toimia kaikilta osin.

Kyllä se ainakin aukes. Lontoota oli pitkät värssyt, ja ei kun lukemaan. Kiittää hän.

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.12.12 - klo:20:28
Lainaus käyttäjältä: app - 23.12.12 - klo:19:34
Olis mukava kuulla mitä treenejä tekevät ne ketkä täsmäharjoittelee rata-ajoa varten.

Nakurossaus, istualtaan Ketlerin kuntolaitteessa penkkipunnerrusta, leuanvetoo ja murmelan datakäppyröiden tutkintaa pää alaspäin, roikkuen tangosta jaloilla.

Juuri näin. Ja jos pää kestää murmelan käppyröiden läpiluvun ajatuksen kera, kestää se pää ilman kypäRRää, vaikka jalat loppuis välillä roikkuessa.

Raaseri

Jalat on olleet niin tukevasti anopin joulupöydän alla että on ollut pakko vähän kuntoilla. Lisäksi lomalla on saanut nukkua kunnolla ja ulkona mukava auringonpaiste + toistakymmentä lämmintä houkutteleekin ulos.

42km juoksua tähän mennessä tällä viikolla, ei tahdo jalat enää palautua. Tänään jouduin kävelemään yli kilsan 13,4km lenkistä. Happi vielä riittäs mutta jalat keitettyä makaronia. Eihän noi tän foorumin uroiden lukemiin ole kuin verryttelyä, mutta enpä muista onko 15 vuoteen tullut yli 50km viikossa milloinkaan juostua.

eri-ernesti

27.12.12 - klo:20:39 #307 Viimeisin muokkaus: 27.12.12 - klo:20:44 käyttäjältä eri-ernesti
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 27.12.12 - klo:20:30
Jalat on olleet niin tukevasti anopin joulupöydän alla että on ollut pakko vähän kuntoilla. Lisäksi lomalla on saanut nukkua kunnolla ja ulkona mukava auringonpaiste + toistakymmentä lämmintä houkutteleekin ulos.

42km juoksua tähän mennessä tällä viikolla, ei tahdo jalat enää palautua. Tänään jouduin kävelemään yli kilsan 13,4km lenkistä. Happi vielä riittäs mutta jalat keitettyä makaronia. Eihän noi tän foorumin uroiden lukemiin ole kuin verryttelyä, mutta enpä muista onko 15 vuoteen tullut yli 50km viikossa milloinkaan juostua.

Hyvinhän tuo menee.
Meikäläinen on kans yrittäny sotkee kuntopyörää ja hiihtää. Emmä pysty kyllä nauttiin noista lajeista. Hiihdossa tuntuu ekan kilometrin aikana, että ei jumalauta, mihin sitä on ryhdytty ku tuntuu että kuukahtaa sinne ladulle.
Kyllähän tuo urheilu on paljo kovempaa hommaa ku mopoilu. Ei noi 20min setit tunnu missään, vaikka onki tämmönen mätisäkki.
Kesää odotellessa...
E: Tosiaan en oo viime aikoina ennen viime viikkoo liikkunu paskan vertaa, tiiä osaako tässä enää ees juosta :D.

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 27.12.12 - klo:20:39
Hyvinhän tuo menee.
Meikäläinen on kans yrittäny sotkee kuntopyörää ja hiihtää. Emmä pysty kyllä nauttiin noista lajeista. Hiihdossa tuntuu ekan kilometrin aikana, että ei jumalauta, mihin sitä on ryhdytty ku tuntuu että kuukahtaa sinne ladulle.
Kyllähän tuo urheilu on paljo kovempaa hommaa ku mopoilu. Ei noi 20min setit tunnu missään, vaikka onki tämmönen mätisäkki.
Kesää odotellessa...
E: Tosiaan en oo viime aikoina ennen viime viikkoo liikkunu paskan vertaa, tiiä osaako tässä enää ees juosta :D.

Laitatan sukset het kuntoon kun Suomeen palataan. 12v vanhat, niillä on menty 9 Finlandiaa + treenit, muttei kertaakaan kivihiottu pohjaa tai tehty muuta kuin omin käsin kunnostusta.

Viime su juoksin saman 13,4km, joten rullaavaa viikkoa takana on 55,4km, mutta kalenteriviikkoa 42km. Ämmämäisesti oon joutunut venyttelemäänkin...

slowrider

Itse olen välttänyt tuota ravaamista viimiseen asti. On se vaan niin saatanasta. Tänään olisi salitreeni nro:174 tälle vuodelle. Vielä kuukausi treeniä plussalla ja sitten pitäs alkaa sitä läskiä hävittämään. Sitä herkkua odotellessa.....

app

Mulla oli tosi löysä jouluviikko; 2 h 40 min. kuntoilua. Keskiviikosta 4 päivää pelkkää lusmuilua. Aion olla (ei enää vaikeeta nykyään) tämänkin viikon samoissa tunnelmissa, paitsi että on jo kolme päivää kevyttä sekakäyttöä takana, eli soutua, punttia ja krossaria. Kaljaahan minä en juo koskaan, kun hulluntaiseurakunnan jäsen olen, joten se ei vaikuta minun liikunnalliseen aktiviteettiini.
Vuoden alusta on edessä taas ankara 31 päivää, eli tipaton tammikuu, joka pitänyt vuodesta 2006. Tuon ajan käytän myöskin sekakäyttöön, eli monipuolisesti kaikkea mistä olo tulee muikeaksi.

Wper

Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Mane

Lainaus käyttäjältä: Wper - 28.12.12 - klo:08:59
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jby0I-zLj9c


tällaiset joka jätkälle tilaukseen!
reps_1
Hah hahhh!!!
Meinasin kuolla nauruun kun katselin ton videon!!
KIITOOS!!!
innocent_1

Raaseri

Eilen jäi väliin, niin tänään koitin riuhtaista puolimaran. 21km 5m36s/km vauhdilla. Aika saakelin hyvin vaikka itse sanonkin.

Huomenna aamulla lähtö takas Suomeen, joten siihen jää. 63km/kalenteriviikko tai 76,4km viikkoon on personal best ever. Tuollaisia matkoja pystyin juokseen viimeksi 20v sitten. Nyt vielä appiukolta pari tummaa Berliner Kindliä palautumiseen ja alkaa olla lomat taputeltu.

app

29.12.12 - klo:23:55 #314 Viimeisin muokkaus: 30.12.12 - klo:00:00 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 29.12.12 - klo:23:09
Eilen jäi väliin, niin tänään koitin riuhtaista puolimaran. 21km 5m36s/km vauhdilla. Aika saakelin hyvin vaikka itse sanonkin.

hel***in hyvä kunto äjällä. Sulla on happea syövää lihasmassaa (läskistähän ei puhuta näin julkisesti), juoksun kannalta painolastia, 10+ kiloa. Mun paras kilometrivauhti oli 4.11/km puolimaraa vastaavalla matkalla Hölkkäkisassa 2005. paino/pituus mulla silloin 65/178. ja juoksutreeniä ohjelmallisesti takana reilu 3 vuotta.
Viis ja puoli minuuttia kilometrivauhdilla vetää aika harva, ei juoksua harrastava, suht skrode henkilö tuota matkaa. Myy mopos pois (Ducati mulle), ja rupee juoksemaan!


Ai nii, meinas unohtua: Tulin salilta kotiin puoli kymmenen aikaan. Krossarilla poljin 1.25.12. Polar kertoo keskisykkeen olleen 113/67%max. Kilo (998) kaloreita kertoo palaneen 775.

Ötyä!

Powered by EzPortal