Kunnon kohotusta

Aloittaja jarska, 26.02.12 - klo:21:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 04.10.14 - klo:09:08
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.10.14 - klo:23:13
Ensimmäiset 300km lenkkeilty ja hiukan (20krt) käyty kattomassa punttisalin välineitä... Josko se taas siitä....
Kymmenessä vuodessa?

Saattoi se vähän lyhyemmässä ajassa viimekuun alusta mennä. :-p
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.10.14 - klo:10:54
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 04.10.14 - klo:09:08
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.10.14 - klo:23:13
Ensimmäiset 300km lenkkeilty ja hiukan (20krt) käyty kattomassa punttisalin välineitä... Josko se taas siitä....
Kymmenessä vuodessa?

Saattoi se vähän lyhyemmässä ajassa viimekuun alusta mennä. :-p

Toi on jo hyvää settiä jos kävellen tai juosten, 10 km/päivä.
Itte olen vain pyöräillyt jotain 10 km päivässä koiran kanssa.

TommoKe

04.10.14 - klo:11:42 #752 Viimeisin muokkaus: 04.10.14 - klo:11:46 käyttäjältä TommoKe
Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 04.10.14 - klo:11:30
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.10.14 - klo:10:54
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 04.10.14 - klo:09:08
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.10.14 - klo:23:13
Ensimmäiset 300km lenkkeilty ja hiukan (20krt) käyty kattomassa punttisalin välineitä... Josko se taas siitä....
Kymmenessä vuodessa?

Saattoi se vähän lyhyemmässä ajassa viimekuun alusta mennä. :-p

Toi on jo hyvää settiä jos kävellen tai juosten, 10 km/päivä.
Itte olen vain pyöräillyt jotain 10 km päivässä koiran kanssa.


Toisina päivinä 20km, toisina vain sitä noin 10km pätkää. Puhelin ja sykevyö kertoo kaikkea tuiki tarpeetonta tietoa matkasta, nopeudesta, sykkeestä ja jopa maaston nousuista sekä laskuista. Haitekkiä lenkkeilykin nykyisin! Niin ja punttisalipäivisin olen reisiveivillä veivannut sen 8km (4+4km) matkan, mukavana alku/loppu lämpönä.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

raukkis

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.10.14 - klo:11:42
Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 04.10.14 - klo:11:30
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.10.14 - klo:10:54
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 04.10.14 - klo:09:08
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.10.14 - klo:23:13
Ensimmäiset 300km lenkkeilty ja hiukan (20krt) käyty kattomassa punttisalin välineitä... Josko se taas siitä....


Kymmenessä vuodessa?

Saattoi se vähän lyhyemmässä ajassa viimekuun alusta mennä. :-p

Toi on jo hyvää settiä jos kävellen tai juosten, 10 km/päivä.
Itte olen vain pyöräillyt jotain 10 km päivässä koiran kanssa.


Toisina päivinä 20km, toisina vain sitä noin 10km pätkää. Puhelin ja sykevyö kertoo kaikkea tuiki tarpeetonta tietoa matkasta, nopeudesta, sykkeestä ja jopa maaston nousuista sekä laskuista. Haitekkiä lenkkeilykin nykyisin! Niin ja punttisalipäivisin olen reisiveivillä veivannut sen 8km (4+4km) matkan, mukavana alku/loppu lämpönä.


Voi ny prkl. Tarkistin oman historiikin. Alle 200 km huhtikuusta lähtien vaikka yrittäny kuin käydä pari kertaa viikossa lenkilllä. Ei vaan jaksa juosta juuri 5km pitempään. Kunto kehity mihinkään. Alkaa motivaatio olla hukassa. No kävin kuitenkin äsken testaamassa enskaa. Jos siitä sais vähän intoa. Tosin silläkään osaa ajaa..yhtään.

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 04.10.14 - klo:12:01
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.10.14 - klo:11:42
Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 04.10.14 - klo:11:30
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.10.14 - klo:10:54
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 04.10.14 - klo:09:08
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.10.14 - klo:23:13
Ensimmäiset 300km lenkkeilty ja hiukan (20krt) käyty kattomassa punttisalin välineitä... Josko se taas siitä....

Reipas kävely on tehokasta myös. Tossua vilkkumaan vaan. Motivaatio lisääntyy, kun hakee uusia ja kalliita lenkkareita lattialle kasan. ;-)


Kymmenessä vuodessa?

Saattoi se vähän lyhyemmässä ajassa viimekuun alusta mennä. :-p

Toi on jo hyvää settiä jos kävellen tai juosten, 10 km/päivä.
Itte olen vain pyöräillyt jotain 10 km päivässä koiran kanssa.


Toisina päivinä 20km, toisina vain sitä noin 10km pätkää. Puhelin ja sykevyö kertoo kaikkea tuiki tarpeetonta tietoa matkasta, nopeudesta, sykkeestä ja jopa maaston nousuista sekä laskuista. Haitekkiä lenkkeilykin nykyisin! Niin ja punttisalipäivisin olen reisiveivillä veivannut sen 8km (4+4km) matkan, mukavana alku/loppu lämpönä.


Voi ny prkl. Tarkistin oman historiikin. Alle 200 km huhtikuusta lähtien vaikka yrittäny kuin käydä pari kertaa viikossa lenkilllä. Ei vaan jaksa juosta juuri 5km pitempään. Kunto kehity mihinkään. Alkaa motivaatio olla hukassa. No kävin kuitenkin äsken testaamassa enskaa. Jos siitä sais vähän intoa. Tosin silläkään osaa ajaa..yhtään.

- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -


qazwsx

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 04.10.14 - klo:11:30
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.10.14 - klo:10:54
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 04.10.14 - klo:09:08
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.10.14 - klo:23:13
Ensimmäiset 300km lenkkeilty ja hiukan (20krt) käyty kattomassa punttisalin välineitä... Josko se taas siitä....
Kymmenessä vuodessa?

Saattoi se vähän lyhyemmässä ajassa viimekuun alusta mennä. :-p

Toi on jo hyvää settiä jos kävellen tai juosten, 10 km/päivä.
Itte olen vain pyöräillyt jotain 10 km päivässä koiran kanssa.

Nyt hiukan petrattu ja 10-20 km päivässä kävellen, koira kyllä juoksee tuon vielä tuplana kun mettäautoteitä pääasiassa kävelen. Vielä kun jättäis tuon liian palautusjuoman (olut) pois niin tässä olis mahdollisuus jo laihtuakin. Paino junnaa 120 huitteissa.

TommoKe

Osa tämän kuun saldoa... noin 250km kävelyä/hölkkää.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

slowrider

Kesän aikana kuntoilu oli aika satunnaista (ajamisen lisäksi) ja nyt vasta alkoi pikkuhiljaa into taas löytymään kuntoiluun. Viime vuoteen verrattuna hyvissä ajoin, eli ei sen suhteen paniikkia :) Mutta kyllähän näin viimisenä päivänä kun kuukauden saldon katsoo, niin paljon parannettavaa olisi... (puolustuksena että ainakin kolme treeniä tuo polarin loop missasi/hävitti jonku ihme synkkausvirheen tms errorin takia)



Tälläkertaa suunnitelma on vähän erinlainen edellisiin vuosiin verrattuna. PT hoitaa salipuolen suunnittelun ja itse sävellän aerobisen liikunnan siihen päälle :) Tallipäälliköltä otin talvisäilytykseen tälläisen vempeleen ja sillä tarkoitus se 100km/vk veivata

 

eri-ernesti

Hullu jätkä tuo meidän @slowrider, tosi hyvältä näyttää! Ite oon koittanu taas salireenejä jatkaa parin kuukauden tauon jälkeen ja kyllä tuntuu enempi taivähempi väkinäiseltä, ei oikein maistus... Tää viikko meni flunssan kanssa, mutta ens viikolla taas alkaa! Käyttääks väki täälä sport-trackeria kuinka paljo? Lyökää kaveriks eri-ernesti sieläkin, niin saa lisää haasteita lenkkeilyihin ja hiihtoihin! Eikä se ainakaan vähennä motivaatioo lähtee, kun se ja sekin lähtee jne...

slowrider

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 01.11.14 - klo:01:41
Hullu jätkä tuo meidän @slowrider, tosi hyvältä näyttää! Ite oon koittanu taas salireenejä jatkaa parin kuukauden tauon jälkeen ja kyllä tuntuu enempi taivähempi väkinäiseltä, ei oikein maistus... Tää viikko meni flunssan kanssa, mutta ens viikolla taas alkaa! Käyttääks väki täälä sport-trackeria kuinka paljo? Lyökää kaveriks eri-ernesti sieläkin, niin saa lisää haasteita lenkkeilyihin ja hiihtoihin! Eikä se ainakaan vähennä motivaatioo lähtee, kun se ja sekin lähtee jne...


Tuota sport trackeriä voisi kyllä kokeilla. Alkanyt tämä polarin loop temppuilemaan. Taitaa takuuaika loppua näillä hetkillä kun alkaa temppuilemaan....

Mikko K.

Tänään taas pari tuntia treeniä sisältäen kuramopoilua, selkä ja vatsalihaksia sekä vartin venyttelyä. Näistä narukäsistä alkaa taas erottua jotain muotoja ja jalat jaksaa kanssa ihan kivasti. Tulokset ja pieni eteneminen jaksaa hymyilyttää taas ens treeniin asti :)

app

Marraskuulle soutua (Concept 2) 342 km, ja 13 salitreeniä päälle.
Kovasti olen koittanut voimaa pumpata raudoilla yläkroppaan, ja vähän jalkoihinkin, tuloksena kilon painon pudotus. Pitäis olla huopausvaihde tossa soutulaitteessa, niin ei kuivuis äjä tykkänään.

wbaum

01.12.14 - klo:00:56 #763 Viimeisin muokkaus: 01.12.14 - klo:00:58 käyttäjältä wbaum
Oon kans concept 2:lla soudellut tälle kuuta. Matka tosin on kertaluokkaa lyhyempi ku superukko-Appilla. Onko tuo niin älykäs tuo masiina että se tunnistaa mihin vastus-asentoon vipu on käännetty ja sen mukaan se vaikuttaa kuljettuun matkaan? Soutaminen raskaammalla asetuksella kerää paremmin matkaa mun nähdäkseni?

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 30.11.14 - klo:19:01
Marraskuulle soutua (Concept 2) 342 km, ja 13 salitreeniä päälle.
Kovasti olen koittanut voimaa pumpata raudoilla yläkroppaan, ja vähän jalkoihinkin, tuloksena kilon painon pudotus. Pitäis olla huopausvaihde tossa soutulaitteessa, niin ei kuivuis äjä tykkänään.


Hemmetti. Eläkeläisellä on sitä aikaa treenata.Ite taas kukkuu yöt duunissa ja päivällä nukkuu jos nukkuu, niin tulos on mitä on... 17 treeniä yhteensä murmispalm Se on taas keväällä ykköskuskin arvonta tiedossa :D


Powered by EzPortal