Kunnon kohotusta

Aloittaja jarska, 26.02.12 - klo:21:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 12.11.12 - klo:12:11
Reeperbahn tuli tutuksi.

Toivottavasti muistit asentaa sadekelin kumin 17-tuumasen päälle.

mic

Viime viikko

Ma sulkapallo 1,5h
Ti sali 1,5h
Ke sulkapallo 1,5h
To sali 1,5h
Pe lepo
La sulkapallokisat 3,5h
Su sulkapallokisat 1,5h

Kaloreita mittarin mukaan viikossa 8200 kcal


Sent from my iPad using Tapatalk HD

mic

Lainaus käyttäjältä: app - 06.11.12 - klo:10:49
Mulla on kickbike varastossa, jolla totesin jo pystyväni treenaamaan rikkinäiselläkin polvella. Sillä kisataan mm-tasoa myöten, ja mulle tärkeintä että sopii mainiosti ultramatkoille, joita järjestetään myös.
Mitään tavoitteita ei ole, mutta mun on ehdoton pakko purkaa energiaa fyysisesti jotenkin. Viime kesä oli täyttä hel***tiä kun ekaa keertaa tällä vuosituhannella ei pystynyt olemaan liikkeessä juuri yhtään.

Saliharjoittelussa myös painoa rata-ajoon, jossa aion olla fysiikkani puolesta M50 sarjan eturivissä tulevalla kaudella. Ja saa junnutkin työstää, mikäli meinaavat mut kestävyydessä pestä ???

Helmikuussa hajonnut polvi pilasi koko kesän, eikä enää tahtonut kestää kunto loppukesästä täyttä ratapäivääkään, kun oli prkl kävelykin kielletty. Oluttahan minä en helluntailaisena nauttinut kesällä lainkaan!!! halle .. ei kun puimurilujaa!

Lisäys: jos joku ihmettelee miksi jätkän pää ei kestä paikallaan oloa, laitan tähän viimeiseen Spartathloniin harjoitellessani, viimeisimmän viikon treenit ennen kevennysjaksoa. Tällaista on kestävyystreeni:

Ma: lepo
Ti: aamu 13 km 5.28/km. Ilta 12 km 5.24/km
Ke: 8 km ver, väliin 4*150 m + voimaharjoitus 44 min. + 5 km ver
To: aamu 16 km 5.48/km. Ilta 14 km 5.44/km
Pe: aamu 14 km 5,50/km. Päivä 13 km 5.44/km. Ilta 12 km 5.50/km
la: aamu 15 km 5.58/km. Päivä 15 km 5.50/km. Ilta 13 km 5.59/km
su: aamu 17 km 5,51/km. Päivä 17 km 5.51/km. Ilta 16 km 5.37/km

Juoksua yhteensä kuuteen päivään 200 km, aikaan 19 h 20 min. ka/päivä 36.7 km.

Saa kokeilla kotona stoppie_gif

Kuullostaa jo velipojan suorituksilta. Edelliskesänä kävi juoksemassa suvimaratonin Forssassa. Lämmittelyksi juoksi kylläkin ensin Helsingistä Forssaan. Tarkoitus oli juosta vielä toinenkin maratoni siihen perään, mutta kroppa kuulemma yritti sammuttaa itsensä 168km juoksun jälkeen...

En suosittele kokeilemaan edes naapurissa.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

app

vaikuttaa ultraajalta? Kysyppä tunteeko minua, jos muistat. Ei meitä niin paljoa ole.

mic

Lainaus käyttäjältä: app - 12.11.12 - klo:20:11
vaikuttaa ultraajalta? Kysyppä tunteeko minua, jos muistat. Ei meitä niin paljoa ole.

Voin kysäistä, mutta epäilen koska tietääkseni ei yhtään ultraa ole suorittanut. Kunhan huvikseen noita juoksentelee. Maraatooneja enemmänkin.

Nyt näyttää siirtyneen polkupyörän selkään ja tänä vuonna 5 kertaa heittänyt pyörällä hki-tku-hki. Halvempaa kuin bussi kuulemma...


Sent from my iPad using Tapatalk HD

app

Lainaus käyttäjältä: mic - 12.11.12 - klo:20:18
Lainaus käyttäjältä: app - 12.11.12 - klo:20:11
vaikuttaa ultraajalta? Kysyppä tunteeko minua, jos muistat. Ei meitä niin paljoa ole.

Voin kysäistä, mutta epäilen koska tietääkseni ei yhtään ultraa ole suorittanut. Kunhan huvikseen noita juoksentelee. Maraatooneja enemmänkin.

Nyt näyttää siirtyneen polkupyörän selkään ja tänä vuonna 5 kertaa heittänyt pyörällä hki-tku-hki. Halvempaa kuin bussi kuulemma...


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Kaikki ei kisaile. Suoritukset on kyllä veljelläs kovaa luokkaa. Tässä linkki mistä löytää Suomessa juostavat ultrat, kuin myös kv-kisoja.
http://www.endurance.fi/

Vuorela

Ensimmäinen 5kg lähtenyt painoa. 13kg vielä pudotettavana kauden alkuun mennessä.

Yksi nolla viikko niin painon pudotuksesta kuin liikunnastakin tullut pidettyä flunssan karkoitukseksi. Tais kesällä pää kolahtaa kovaa, kun tämäkin tuntuu ekaa kertaa helpolta. Nyt viimeistään lähtenyt harrastus lapasesta.

jarska

Täällä myös lähtenyt 6kg poijes, olin näkevinäni läskien seassa vilahduksen vatsalihaksista.
On muuten melko monta vuotta aikaa kun painoin alle 100kg, nyt siis napakat 98kg...crossari on edelleen saatanasta ja meillä onkin kehittynyt viha-rakkaus-suhde.

poutis

Vajaa pari kiloa tullut painoa lisää kesästä mut onneksi puvussa on tilaa oops_2
Ja tietysti keskivartaloon niin painopiste pysyy kohdallaan.
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: poutis - 14.11.12 - klo:22:43
Vajaa pari kiloa tullut painoa lisää kesästä mut onneksi puvussa on tilaa oops_2
Ja tietysti keskivartaloon niin painopiste pysyy kohdallaan.

Avauspito on tärkee juttu. :D

Itse aiheeseen sen verran, että tällä viikolla kahtena iltana oon rampannu rappuja ihan perkeleesti kun on tyhjentäny vanhaa kämppää edellisen sisustussuunnittelijan aikaansaannoksista.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Jaaniin, unohtui myös jakaa kanssanne aamupissaamisen helpottuminen...
silmät ristissä kun seisoo pytyn edessä, on ennen saanut päästää pari tippaa sinnepäin ja suunnistaa loppukaari sen mukaan...nyt alkaa jo nuppia näkymään, joten suuntaus tarkempi.
Laihdutuksesta seuraa monta hyvää asiaa ja emäntäkin tykkää.

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: jarska - 14.11.12 - klo:23:01
Jaaniin, unohtui myös jakaa kanssanne aamupissaamisen helpottuminen...
silmät ristissä kun seisoo pytyn edessä, on ennen saanut päästää pari tippaa sinnepäin ja suunnistaa loppukaari sen mukaan...nyt alkaa jo nuppia näkymään, joten suuntaus tarkempi.
Laihdutuksesta seuraa monta hyvää asiaa ja emäntäkin tykkää.
Kyllä minäkin varmasti tykkäisin jos ei enää tarvitsisi aamuisin ohimenneitä kaaria siivota :)

Lars

Onkos seuraava askel sitten sykkeen mittaaminen ajon aikana, oliko kukaan kokeillu? Moto2 kuskeilla tikkasi parhaimmillaan 220, kun Valencian kisassa näkyi dataa muutamalta kuskilta.

rranta

Lainaus käyttäjältä: Lars - 15.11.12 - klo:08:50
Onkos seuraava askel sitten sykkeen mittaaminen ajon aikana, oliko kukaan kokeillu? Moto2 kuskeilla tikkasi parhaimmillaan 220, kun Valencian kisassa näkyi dataa muutamalta kuskilta.

Tiiä kannattaakohan alakaa mittailemaan voi vähän säikähtää lukemia. Näkee tietysti mihin se vanha tikuttaja oikein pystyy. Maksimisykkeeksi kuntoiluun saatuja lukemia ei oikein voi ainakaan käyttää, kun noissa lukemissa on mukana aimo annos adrenaliinia joka tuppaa vaikuttamaan sydämen toimintaan.

raukkis

Lainaus käyttäjältä: Lars - 15.11.12 - klo:08:50
Onkos seuraava askel sitten sykkeen mittaaminen ajon aikana, oliko kukaan kokeillu? Moto2 kuskeilla tikkasi parhaimmillaan 220, kun Valencian kisassa näkyi dataa muutamalta kuskilta.

Keskisyke oli yli 170 ja maksimi 178 kun kerran huvikseni kokeilin. Taitaa olla aika lähellä maksimiakin kun kuntoilua oli aika vähäistä pari vuotta.

Powered by EzPortal