Kirjoittaja Aihe: Ongelmavisa  (Luettu 52902 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 72
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3256
  • Ikä: 34
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 08:31
  • K9 GSX-R1000
    • Superbike B #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 671
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #15 : 11.09.13 - klo:13:46 »
Tuossa on Suzukin oma ecu.


Eikö ole powercommanderia lisäks?
PC3

Jos omaa ECU:a pystyy säätämään, kannattaa kaikilla PC:n kaltaisilla huijauspurkeilla heittää vesilintua. Tuo oma ECU on paljon monipuolisempi säädöiltään kuin mihin PC ja vastaavat pystyy. Ainut syy käyttää mitään ylimääräistä purkkia on luistonesto, koska siitä ei taida vielä olla kukaan koodannut omaa versiota suitsan purkille.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa T1mppa

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 8
  • -Saadut: 26
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1170
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:19.06.19 - klo:15:30
  • Triumph RS, Beta 300RR, Suzuki GR650, NSU PrimaIII
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 349
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #16 : 11.09.13 - klo:15:54 »
Kun suhauttelet tuota starttipilottia niin onko nuo 1 ja 2 pytty ainoat mitkä reagoi?

Tuleeko tulpille ihan normaalinnäkönen kipinä?

3 ja 4 pytyt reagoi (huom, video kuvaa keulasta perään päin). Tuon 4 pytyn huomasin vasta videolta 4-pytty tiputtaa kierroksia aavistuksen. 3-pytyn kierrosten noston huomaa selvästi.

En ole vielä katsonut kipinän näköä, mutta oletan että kyllä. Kaikki tulpat olivat ainakin identtisen väriset (käytetyt).

Poissa parjan_fin

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 26
  • Liittynyt: Maalis 2013
  • Viestejä: 453
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:29.04.18 - klo:11:32
  • Yamaha WR250F (-17).
    • B2, 182
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 83
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #17 : 11.09.13 - klo:16:06 »
Kun suhauttelet tuota starttipilottia niin onko nuo 1 ja 2 pytty ainoat mitkä reagoi?

Tuleeko tulpille ihan normaalinnäkönen kipinä?

3 ja 4 pytyt reagoi (huom, video kuvaa keulasta perään päin). Tuon 4 pytyn huomasin vasta videolta 4-pytty tiputtaa kierroksia aavistuksen. 3-pytyn kierrosten noston huomaa selvästi.

En ole vielä katsonut kipinän näköä, mutta oletan että kyllä. Kaikki tulpat olivat ainakin identtisen väriset (käytetyt).

Apropoo! Tuli ihan yllättäin mieleen, että tulppa saattaa joissain tapauksissa antaa ihan ok kipinän pytyn ulkopuolella, mutta paineen alla ei annakaan kunnollista. Saattaa ilmetä myös tuollaisena ilmiönä mitä sulla tuossa nyt on.

Tällaisiin tilanteisiin olen törmännyt noiden yks-mukisten kuramopojen kanssa. Pääset aika helpolla ja nopeasti testaamaan, kun vaihdat kaikki tulpat uusiin. Yks-mukinen ei vaan jaksa edes käynnistyä huonolla kipinällä ja silloin vian huomaa herkemmin. Ja kun ei starttaa ollenkaan, niin ensimmäinen reaktio on vaihtaa tulppa.
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

Poissa qazwsx

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 7
  • -Saadut: 6
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 390
  • Ikä: 56
  • Paikkakunta: Elimäki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:15.06.19 - klo:12:34
  • ZX12R-06,ZX10R-08
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 242
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #18 : 11.09.13 - klo:19:43 »
Tuo käyntihäiriöä tuli heinäkuun Alastaron kerhokisan jälkeen. Siinä kun parkkeerasin pyörän sinne mäntyjen sekaan.
Pyörää tuli siinä pestyä jonkin verran. Foamit on tankissa (ja on vanhat).

Sähköliittimiä olen aika paljon availlut, kun olen jo jotain tutkiskellut. Mutta josko ottaisi tehtäväkseen avata kaikki ja laittaa hieman kontaktispreitä niihin. Tuskin olisi haittaakaan.

Puran tuota ruiskuosaa jossain vaiheessa. Siinä samalla tarkistan, mitä ne tiivisteet sanoo.

Liuta erinäisiä antureita olen tarkastellut. Kaikki tähän astiset on ohjekirjan antamissa arvoissa. Mutta ruiskun antureita en ole tsekannut. Täytyypä katsoa mitä antureita niissä on.

Video on otettu keulasta perään päin. Selvästi huomaa, kun kolmos (videossa toinen oikealta) pytty käyttäytyy erilailla. Kun sinne suihkasee, niin kierrokset nousee. Tämän huomasin jo tallilla. Videota katsellessa huomasin myös, että nelospytty käyttäytyy hieman erilailla. Siinä kierrokset taitaa laskea aavistuksen? Videon vasemmalla laidalla olevat 1 ja 2 pytyt ei sano mitään, kun niihin ruiskuttaa start-uppia.

Ameriikanautoharrastaja tuon kikan neuvoi. Sanoi, että tuo spray syttyy niin helposti, että tuolla saa paljastettua haukkaako imupuoli jostain välistä ilmaa. Tuo kolmospytty vähän antaa sellaista viitettä.

Katsoin muuten myös venttiilivälykset. Kaikki on ohjekirjan mukaisesti. Myöskin nokkien ketju oli oikein paikallaan.

Joskus olen tuota pilottia käyttänyt imuvuotojen etsintään, niin että ruiskutellut niihin mahdollisiin vuotokohtiin ja kuunnellut jos kierrokset nousee. En ole suoraan kurkkuihin tuota ruiskutellut.
Tuossa videossa näyttää käyvän tasaisen huonosti koko kone joka viittaa nokan ajoitukseen tai sytytysennakon väärään ajankohtaan tai sitten sytytyspuolille ei tule tarpeeksi jännitettä tai virtaa.

Mikään ottomoottorien asiantuntija en ole joten noi vain jotain kun tuli mieleen.

Poissa slowrider

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 57
  • -Saadut: 60
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1494
  • Ikä: 38
  • Paikkakunta: Salo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 08:18
  • BMW S1000RR -10, -12 ja R6 -17
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 603
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #19 : 11.09.13 - klo:19:48 »
Samalla tavalla itsekkin pilottia käyttänyt. Eli letkuliitoksiin, kumikurkkujen tyviin jne suihkinu ja kattonu nouseeko kiekat

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 72
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3256
  • Ikä: 34
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 08:31
  • K9 GSX-R1000
    • Superbike B #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 671
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #20 : 11.09.13 - klo:20:31 »
Tuo käyntihäiriöä tuli heinäkuun Alastaron kerhokisan jälkeen. Siinä kun parkkeerasin pyörän sinne mäntyjen sekaan.
Pyörää tuli siinä pestyä jonkin verran. Foamit on tankissa (ja on vanhat).

Sähköliittimiä olen aika paljon availlut, kun olen jo jotain tutkiskellut. Mutta josko ottaisi tehtäväkseen avata kaikki ja laittaa hieman kontaktispreitä niihin. Tuskin olisi haittaakaan.

Puran tuota ruiskuosaa jossain vaiheessa. Siinä samalla tarkistan, mitä ne tiivisteet sanoo.

Liuta erinäisiä antureita olen tarkastellut. Kaikki tähän astiset on ohjekirjan antamissa arvoissa. Mutta ruiskun antureita en ole tsekannut. Täytyypä katsoa mitä antureita niissä on.

Video on otettu keulasta perään päin. Selvästi huomaa, kun kolmos (videossa toinen oikealta) pytty käyttäytyy erilailla. Kun sinne suihkasee, niin kierrokset nousee. Tämän huomasin jo tallilla. Videota katsellessa huomasin myös, että nelospytty käyttäytyy hieman erilailla. Siinä kierrokset taitaa laskea aavistuksen? Videon vasemmalla laidalla olevat 1 ja 2 pytyt ei sano mitään, kun niihin ruiskuttaa start-uppia.

Ameriikanautoharrastaja tuon kikan neuvoi. Sanoi, että tuo spray syttyy niin helposti, että tuolla saa paljastettua haukkaako imupuoli jostain välistä ilmaa. Tuo kolmospytty vähän antaa sellaista viitettä.

Katsoin muuten myös venttiilivälykset. Kaikki on ohjekirjan mukaisesti. Myöskin nokkien ketju oli oikein paikallaan.

Joskus olen tuota pilottia käyttänyt imuvuotojen etsintään, niin että ruiskutellut niihin mahdollisiin vuotokohtiin ja kuunnellut jos kierrokset nousee. En ole suoraan kurkkuihin tuota ruiskutellut.
Tuossa videossa näyttää käyvän tasaisen huonosti koko kone joka viittaa nokan ajoitukseen tai sytytysennakon väärään ajankohtaan tai sitten sytytyspuolille ei tule tarpeeksi jännitettä tai virtaa.

Mikään ottomoottorien asiantuntija en ole joten noi vain jotain kun tuli mieleen.

Joo se pilotti pitäs tosiaan suihkia kurkkujen päälle, ei suoraan sisään jos meinaa imuvuotoja metsästää.
Vilkasen T1mppa piruuttaan, että onko syttypyörän pyorijä kunnolla akselissa kiinni ja kohdallaan. Jos ei ammu ilmaboksiin päin, vois sytkä olla myöhällä.

Poissa T1mppa

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 8
  • -Saadut: 26
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1170
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:19.06.19 - klo:15:30
  • Triumph RS, Beta 300RR, Suzuki GR650, NSU PrimaIII
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 349
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #21 : 12.09.13 - klo:08:44 »
Jaa sillälailla sitä pitäisi ruiskia. Minäpä katselen ehdotuksianne.

Ostin eilen biltemasta tällaisen:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Tyokalut-ja-korjaamon-varustus/Testauslaitteet-ja-Elektroniikka/Polttoaineen-ruiskutusjarjestelman-testausvarusteet-15248/

Täysin identtisesti kaikki ruiskunohjaukset vilkkui. Hyviltä näytti.
Tuo siis liitetään ruiskurunkoon menevän sähköpiuhan päähän. Nykäistään pyörä käyntiin ja kevyesti annetaan kaasua. Tuossa oleva valo vilkkuu sen mukaan, kun ruiskulle menee ohjausvirtaa.

Ihan kiva peli. Ompahan nyt tommonenkin :)

Poissa slowrider

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 57
  • -Saadut: 60
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1494
  • Ikä: 38
  • Paikkakunta: Salo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 08:18
  • BMW S1000RR -10, -12 ja R6 -17
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 603
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #22 : 12.09.13 - klo:09:20 »
Pistä tosiaan putsarikotelo paikalleen ja sitten käydessä suihkit oikein kunnolla sinne kurkuille yms sitä pilottia. Kotelo kii siksi ettei vetele sinne kurkkuihin sitä suoraan ja häiritse testailua

Poissa nopea57

  • Not2Fast
  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 196
  • Paikalla:08.06.19 - klo:10:43
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #23 : 12.09.13 - klo:09:52 »
Tuossa on Suzukin oma ecu.


Eikö ole powercommanderia lisäks?
PC3

Jos omaa ECU:a pystyy säätämään, kannattaa kaikilla PC:n kaltaisilla huijauspurkeilla heittää vesilintua. Tuo oma ECU on paljon monipuolisempi säädöiltään kuin mihin PC ja vastaavat pystyy. Ainut syy käyttää mitään ylimääräistä purkkia on luistonesto, koska siitä ei taida vielä olla kukaan koodannut omaa versiota suitsan purkille.

Siis mitä PC3/5 huijaa? Se vaan muuttaa yksinkertaisimmillaan ruiskusuuttimien ohjauspulssien (jotka tulee ECU:sta) pituutta lyhyemmäksi tai pitemmäksi taulukkoon laitettujen %-arvojen mukaan. Jos tarvitaan johonkin alueelle enempi soppaa, niin ohjauspulssia pidennetään (+XX%), jos vähemmän soppaa, ohjauspulssia lyhennetään (-XX%). Ei siinä ole mitään huijausta, kuten joidenkin antureiden signaalia muuttavissa mokkuloissa. Ne huijaavat ECU:a antamaan normaalista poikkeavia ohjaussignaaleja (ruiskuille).

Mutta jos omaa ECUa voi säätää, niin ilman muuta sitä kautta sitten, koska ECU:ssa on ne alkuperäiset ruiskukartat yms.

Visaan oma veikkaus: TPS-anturi antaa virheellistä tietoa. Tai sitten joku muu anturi. :)

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 72
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3256
  • Ikä: 34
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 08:31
  • K9 GSX-R1000
    • Superbike B #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 671
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #24 : 12.09.13 - klo:10:01 »
Tuossa on Suzukin oma ecu.


Eikö ole powercommanderia lisäks?
PC3

Jos omaa ECU:a pystyy säätämään, kannattaa kaikilla PC:n kaltaisilla huijauspurkeilla heittää vesilintua. Tuo oma ECU on paljon monipuolisempi säädöiltään kuin mihin PC ja vastaavat pystyy. Ainut syy käyttää mitään ylimääräistä purkkia on luistonesto, koska siitä ei taida vielä olla kukaan koodannut omaa versiota suitsan purkille.

Siis mitä PC3/5 huijaa? Se vaan muuttaa yksinkertaisimmillaan ruiskusuuttimien ohjauspulssien (jotka tulee ECU:sta) pituutta lyhyemmäksi tai pitemmäksi taulukkoon laitettujen %-arvojen mukaan. Jos tarvitaan johonkin alueelle enempi soppaa, niin ohjauspulssia pidennetään (+XX%), jos vähemmän soppaa, ohjauspulssia lyhennetään (-XX%). Ei siinä ole mitään huijausta, kuten joidenkin antureiden signaalia muuttavissa mokkuloissa. Ne huijaavat ECU:a antamaan normaalista poikkeavia ohjaussignaaleja (ruiskuille).

Mutta jos omaa ECUa voi säätää, niin ilman muuta sitä kautta sitten, koska ECU:ssa on ne alkuperäiset ruiskukartat yms.

Visaan oma veikkaus: TPS-anturi antaa virheellistä tietoa. Tai sitten joku muu anturi. :)

Huijata on ehkä vähän provosoiva termi, mutta kyllähän se "huijaa" muuttamalla tuota ruiskusuuttimelle menevän signaalin pituutta vaillinaisilla (TPS/kierrosluku) tiedoilla. PC ei edes tiedä, että millä kartalla ECU milloinkin toimii ja muuttaa vain geneerisesti signaalin pituutta ECU:n kartasta huollimatta.

Poissa nopea57

  • Not2Fast
  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 196
  • Paikalla:08.06.19 - klo:10:43
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #25 : 12.09.13 - klo:10:39 »
PC3 on tarkoitettu vetoalueen ruiskukartan suht karkeaan säätöön, sama säätö kaikilla vaihteilla. PC5 pystyy tekemään sitä myös vaihdekohtaisesti ja Autotunen kanssa lisäksi itsesäätyvästi. Mutta säädöstä kuitenkin puhutaan, kun 'ketään' ei huijata.  ;) Pakko vähän hälventää välillä näihin liittyvää mysteerin varjoa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 72
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3256
  • Ikä: 34
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 08:31
  • K9 GSX-R1000
    • Superbike B #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 671
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #26 : 12.09.13 - klo:11:03 »
PC3 on tarkoitettu vetoalueen ruiskukartan suht karkeaan säätöön, sama säätö kaikilla vaihteilla. PC5 pystyy tekemään sitä myös vaihdekohtaisesti ja Autotunen kanssa lisäksi itsesäätyvästi. Mutta säädöstä kuitenkin puhutaan, kun 'ketään' ei huijata.  ;) Pakko vähän hälventää välillä näihin liittyvää mysteerin varjoa.

Joka tapauksessa myös PC5 tekemä säätö on aika huonoilla tiedoilla toteutettu eikä se edelleenkään tiedä millä kartalla ECU on. Olkoonkin kuinka vaihdekohtainen vain. Myös tuo Autotunen toiminta hämmentää minua, että millä algoritmillä viive palamisen ja purkin saaman tiedon välillä poistetaan varsinkin kun monessa kohtaa ollaan lambadan toiminta-alueen ulkopuolella.

Tuli pääaineena lueskeltua polttomoottoritekniikka tuolla TKK:lla, joten olen ehkä karvan kriittisempi näiden lisäpurkkien suhteen.

Poissa T1mppa

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 8
  • -Saadut: 26
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1170
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:19.06.19 - klo:15:30
  • Triumph RS, Beta 300RR, Suzuki GR650, NSU PrimaIII
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 349
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #27 : 12.09.13 - klo:11:39 »
Visaan oma veikkaus: TPS-anturi antaa virheellistä tietoa. Tai sitten joku muu anturi. :)

TPS-anturi tsekattu ja säädetty. Ihan hyvä vinkki muuten :)
Joku muu anturi voi olla. Selvitellään mikä on vastaus.

Poissa nopea57

  • Not2Fast
  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 196
  • Paikalla:08.06.19 - klo:10:43
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #28 : 12.09.13 - klo:12:22 »
PC3 on tarkoitettu vetoalueen ruiskukartan suht karkeaan säätöön, sama säätö kaikilla vaihteilla. PC5 pystyy tekemään sitä myös vaihdekohtaisesti ja Autotunen kanssa lisäksi itsesäätyvästi. Mutta säädöstä kuitenkin puhutaan, kun 'ketään' ei huijata.  ;) Pakko vähän hälventää välillä näihin liittyvää mysteerin varjoa.

Joka tapauksessa myös PC5 tekemä säätö on aika huonoilla tiedoilla toteutettu eikä se edelleenkään tiedä millä kartalla ECU on. Olkoonkin kuinka vaihdekohtainen vain. Myös tuo Autotunen toiminta hämmentää minua, että millä algoritmillä viive palamisen ja purkin saaman tiedon välillä poistetaan varsinkin kun monessa kohtaa ollaan lambadan toiminta-alueen ulkopuolella.

Tuli pääaineena lueskeltua polttomoottoritekniikka tuolla TKK:lla, joten olen ehkä karvan kriittisempi näiden lisäpurkkien suhteen.

Rauhallisesti... Mainitsin jo suunnilleen saman asian, mahdollisimman yksinkertaisesti. Unohda autotune, se toimii parhaiten touringissa. Minäkin luin aikoinaan TKK:lla, mutta sähkötekniikkaa ja tietokoneita.

Tuollainen PC on aivan kelvollinen siihen perusasiaan mihin se pystyy. Optimaalinen ratkaisu se ei ole mihinkään.

Poissa nopea57

  • Not2Fast
  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 196
  • Paikalla:08.06.19 - klo:10:43
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Ongelmavisa
« Vastaus #29 : 12.09.13 - klo:12:26 »
Visaan oma veikkaus: TPS-anturi antaa virheellistä tietoa. Tai sitten joku muu anturi. :)

TPS-anturi tsekattu ja säädetty. Ihan hyvä vinkki muuten :)
Joku muu anturi voi olla. Selvitellään mikä on vastaus.

Osaa kyllä olla pirullinen kampe tuo TPS. Aina ei mittaamalla selkiä mitään, vaihtamalla kyllä. Videosta ei ilmennyt että miten moottori käy kun antaa jenkaa. Käykö missään kohtaa normaalisti?

Seosmittarilla selviäisi jotain palotapahtumasta, eli onko ilman ja polttoaineen suhde hollillaan.

 

Uudet viestit

Vs: Paras aikasi per rata
stydy eilen kello 22:04
Vs: Kymi Ring 2013-?
murmela 19.08.19 - klo:22:30
Vs: Varikkoteltta
murmela 19.08.19 - klo:08:49
Vs: BMW DTC/Calibration Kit
murmela 18.08.19 - klo:22:34
Vs: Tarjolla rata-ajokoulutus
JCM 18.08.19 - klo:22:25
Vs: Keula täryyttää
Niki 17.08.19 - klo:21:33
Vs: GoPro
Jone 08.08.19 - klo:16:19
Vs: Ketjun kireys
wbaum 05.08.19 - klo:14:57
Vs: Bensapumput
wbaum 04.08.19 - klo:02:37
Vs: Tänään
Lightyear 31.07.19 - klo:11:36
Vs: K/VR academy ajovalmennus
tonde8 29.07.19 - klo:18:13
Vs: Alastaro-videot
KawaJawa 28.07.19 - klo:23:10
Vs: RR SM 2019
pienisopoapina 28.07.19 - klo:06:44

MP-Ratatori

M: Dunlop KR 106&108 ja Pirelli superbike SC1 sliksejä, uutta ja vanhaa

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 15/08/2019
Kommentit (0)
Pirelli sc1 ja bridgestone r11 med kuviolliset takarenkaat

Hinta: 190.00 EUR
Päiväys: 31/07/2019
Kommentit (0)
Pyörä on Myyty Myydään rataprepattu kilvellinen R1 -08

Hinta: 4900.00 EUR
Päiväys: 17/07/2019
Kommentit (0)
Yamaha R6R -07 ratakatteet ja tankki. Käytettyjä ratarenkaita myös

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 07/07/2019
Kommentit (0)
O: PP Tuning Rear Set, oikean puolen runko Gixxer 2010

Päiväys: 02/07/2019
Kommentit (0)

MP-Ratagalleria