App:n & jarskan vapaat harjoitukset 20-21.9.2013 (pe-la) Kemora

Aloittaja jarska, 17.09.13 - klo:21:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Minun kohdallani määrä korvaa laadun ja ollaan molemmat sopivasti hulluja, joten pusketaan vielä kerran Kemoralle (pe-la) ja päätetään kausi siihen.
Toki säävarauksella.
Soittelen huomenna toimitusjohtajalle ja merkataan myös perjantai kun vielä puuttuu kalenterista.


Jos vielä löytyy tarpeeksi kaheleita ja ajokiima polttelee niin uskoisin että radalle mahtuu meidän lisäksi muitakin.

app


wbaum

Ei hel***ti, oliko pakko?  :)

Just pökkäsin autotallin perälle kaikki kamat...

jarska

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 17.09.13 - klo:23:04
Ei hel***ti, oliko pakko?  :)

Just pökkäsin autotallin perälle kaikki kamat...

No oli, tuu vain siekii ottaan vilimiä. :D

tamik87

No helvata... Kiinnostais kyl niin maan perkeleesti lähtee. Joku tumpelo vaan tuhos mun öljypropun kierteet eikä oo pentele vielä korjannut  >:(

Käykö jos tuun vaan levittämään öljyt OIKEALLE ajolinjalle (ja sen jälkeen kädet)? :D Senhän ei luulisi ainakaan jarskaa häiritsevän ;)

jarska

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 18.09.13 - klo:12:08
No helvata... Kiinnostais kyl niin maan perkeleesti lähtee. Joku tumpelo vaan tuhos mun öljypropun kierteet eikä oo pentele vielä korjannut  >:(

Käykö jos tuun vaan levittämään öljyt OIKEALLE ajolinjalle (ja sen jälkeen kädet)? :D Senhän ei luulisi ainakaan jarskaa häiritsevän ;)

Äkkii nyt ne kierteet kondikseen ja.. airrev_1

Mua ei pikku öljylammikot haittaa, saattasin vaikka saada takasen pluistoon.

Taffu

Kaippa sitä vois lähteäkin, jarskahan lupas körötellä mun perässä filmaamassakin :) Vbaum sais kanssa tulla kyllä mua kirittämään sinne, jotenkin edes menee samoissa vauhdeissa kuin minä  ;)

jarska

18.09.13 - klo:14:55 #7 Viimeisin muokkaus: 18.09.13 - klo:15:01 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 18.09.13 - klo:13:47
Kaippa sitä vois lähteäkin, jarskahan lupas körötellä mun perässä filmaamassakin :) Vbaum sais kanssa tulla kyllä mua kirittämään sinne, jotenkin edes menee samoissa vauhdeissa kuin minä  ;)

Hienoo!! hesse_yahoo

Ilman muuta mä sua kuvaan, eestä ja takkoopäi. ;)


Ps. mikä täällä oikeen tuoksuu näin hyvälle...ainiin se tuo liimakumi tuossa jo malttamattomana höyryää.

app

18.09.13 - klo:15:18 #8 Viimeisin muokkaus: 18.09.13 - klo:15:21 käyttäjältä app
Nyt ei ole pidosta kiinni kierrosaika, kun saatiin pari käytettyä pehmeetä. Ongelma lähinnä miten ne kestää. Ei kestä kuitenkaan, joten ei toisaalta ongelmaa. jos ei 10 kierrosta riitä yhteen osumaan, sitten vaan 1 vuosi lisää harjottelua.

Aikaa on ajaa, joten Taffu mukaan jonoon. Mullakin on nyt kamera, niin saadaan kaikki filmitähdiks samalla kertaa.

Lisäys: Katsotaan nyt sitten, mikä se mun kahvikuppilatilanne on! Se on sepelille, tai alle 9 s. Kun on mennyt ennen, menee myös nyt. Vissi on.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 18.09.13 - klo:13:47
Kaippa sitä vois lähteäkin, jarskahan lupas körötellä mun perässä filmaamassakin :) Vbaum sais kanssa tulla kyllä mua kirittämään sinne, jotenkin edes menee samoissa vauhdeissa kuin minä  ;)
Sää, eukko-kokelas ja duuni saattaa laittaa kampoihin, mutta katsotaan miten ehtis. Perjantaina huonosti joka tapauksessa kyl mutta lauantaina... Pitää selvitellä, kuumetta olis. Sen perus 1,5sekkaa pois niin hyvillä mielin talvella ruuvata uusia katteita.

jarska

Nyt on ultimate zäänssi lähtee vielä vääntämään, ens viikolla tulee räntää!!


JPB

Ei säät suosi oikein nytkään. Vähän on kosteaa ja viileää täällä varikolla.


Taffu

Lainaus käyttäjältä: JPB - 20.09.13 - klo:10:31
Ei säät suosi oikein nytkään. Vähän on kosteaa ja viileää täällä varikolla.

Alkaakos se näyttää mitään kuivumisen merkkejä? :)

JPB

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 20.09.13 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: JPB - 20.09.13 - klo:10:31
Ei säät suosi oikein nytkään. Vähän on kosteaa ja viileää täällä varikolla.

Alkaakos se näyttää mitään kuivumisen merkkejä? :)
Satamisen se lopetti, hetken kestää vain kuivaa tällä säällä...


Taffu

Lainaus käyttäjältä: JPB - 20.09.13 - klo:10:44
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 20.09.13 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: JPB - 20.09.13 - klo:10:31
Ei säät suosi oikein nytkään. Vähän on kosteaa ja viileää täällä varikolla.

Alkaakos se näyttää mitään kuivumisen merkkejä? :)
Satamisen se lopetti, hetken kestää vain kuivaa tällä säällä...

Pitäsköhän se jättää ajamiset huomiselle suosiolla. Ei Treelta tunnin ajojen takia jaksais ajella... Aamulla heräsin kuudelta, katoin että sataa pirusti, niin jatkoin sitten nukkumista :)

Powered by EzPortal