Tavoitteet 2014

Aloittaja Jukka_R, 25.09.13 - klo:11:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Xper77i

ajajatutkinto
X määrä B kisaa
konttailut ilman isompia vammoja mieheen/pyörään

Vuorela

Pitää hauskaa hyvällä porukalla, muulla ei niin väliä.


Jos jotain tarkempiakin, niin jatkaa siitä mihin tällä kaudella jäi eli:

- Tehdä harrastuksesta mahdollisimman hauskaa ilman jatkuvaa pakollista parantamista.
- Jatkaa ajotekniikan kehitystä siitä mihin se tänä kesänä jäi. 0.5-1s/km lisää vauhtia olis oikein hyvä tulos ilman riskitason nostamista.

Olis kiva jos olis varaa ajaa enemmän kuin tänä kesänä, mutta joka tapauksessa ajan hyvällä kelillä, hyvillä renkailla ja kunnolla huolletulla mopolla vaikka sitten vähemmän päiviä. Kaksi reissua Alastaroon, Botnialle ja Kemoralle sekä kerran Motoparkkiin ja Pärnuun olis ainakin tarkoitus saada aikaiseksi.

Kisaamista tuskin, jos ei endurancea tai ehkä kerhokisaa tule ajettua. Selviää kauden aikana mikä on fiilis.

Edelliset tavoitteet meni näin:
http://www.mprata.fi/index.php?topic=618.msg19618#msg19618

Cat

Jaa.. Tämä kausihan meni kisailun osalta suoraan päin v***ua. Kaikki kisat piti ajaa, kauden lisenssin ostin. Rahapulan ja konttaamisen takia jäi ajamatta kaikki paitsi eka motopark ja vika alastaro. Kyllähän se harmitti ja vitutti (!!) mutta toisaalta ehkä ihan hyvä, että näki ettei tämä laji ole aina niin ruusuista. Vastoinkäymisistä huolimatta into ja kiinnostus lajiin vaan kasvoi, joka on huolestuttavaa..

Ens kaudelle lähdetään ihan uudella ilmeellä. Budjetti ensi kaudelle on parempi jonkun verran, mutta yritän hankkia sponsoreita, että saisi sen paremmaksi. Töitä teen nykyään 6pvä viikossa, tekisin jokapäivä, muttei tunnu löytyvän.

Kalusto päivittyy kilpailukykyisempään, ja ensi kaudella en enää tykitä vakioväleillä joka radalla. Superstock B:ssä ajetaan koko kausi, ja tarkoitus on myös viihtyä siellä A:n lähdöissä. Sateella pitää alkaa reenaamaan aina kun tilaisuus tulee, se pelko kyllä lähtee, kun saan toistoja.

Yleisesti ottaen tavoitteet asetetaan todella korkealla, ihan niinkuin tähänkin asti. Omaan ajoon en ole ikinä tyytyväinen, vaan jokaiselle setille lähden parantamaan. Valehtelisin itselleni, jos tavoite olisi körötellä varmaa ajoa, ja pitää hauskaa. Aina pitää ja voi parantaa omaa ajoa.

Kunto tulee olemaan ens kaudella niin hyvä, ettei se tule rajoittamaan mitään. Annan per**le kaikkeni, vähäiset roponi ja kaiken vapaa-ajan, mutta se fiilis kisassa kun lähtövalot syttyy... sen vuoksi tekee mielellään töitä ja syö puuroa.

Kevät tulee ihan kohta, muistan kun vuosi sitten paleltiin metässä ja jahdattiin Mike-95 tutkalla ilmavoimien  Learjettiä (oli selvästi wehnän säätämä ketteryydestä päätellen) ja lätkittiin perään Amraam ilmatorjuntaohjuksia. Itsehän tosin linkutin ilman rinkkaa jalkavammaisena muiden mukana. Siitä on jo vuosi, puoli vuotta ei o mitään


Ainiin.. foorumin tonnarikuskeille tulen myös näyttämään, miten sitä mopoa käsketään.. :)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Cat - 25.09.13 - klo:22:06

Ainiin.. foorumin tonnarikuskeille tulen myös näyttämään, miten sitä mopoa käsketään.. :)

Wehnääkin tais just ruveta vähän pelottamaan. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wehna

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 26.09.13 - klo:07:28
Lainaus käyttäjältä: Cat - 25.09.13 - klo:22:06

Ainiin.. foorumin tonnarikuskeille tulen myös näyttämään, miten sitä mopoa käsketään.. :)

Wehnääkin tais just ruveta vähän pelottamaan. :D

Kannattaakohan mun mennä kisoihin ajamaan, vai olisko parempi harjoitella vielä pellolla ennen ku nolaan itseni :P
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

marko_

Lainaus käyttäjältä: wehna - 26.09.13 - klo:17:26
Kannattaakohan mun mennä kisoihin ajamaan, vai olisko parempi harjoitella vielä pellolla ennen ku nolaan itseni :P

Pellolle vaan  hihi1

wehna

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 26.09.13 - klo:17:41
Lainaus käyttäjältä: wehna - 26.09.13 - klo:17:26
Kannattaakohan mun mennä kisoihin ajamaan, vai olisko parempi harjoitella vielä pellolla ennen ku nolaan itseni :P

Pellolle vaan  hihi1

...arvasin  :'(
Taidan lähteä lenkille et jaksaa kiertää kaasua.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

marko_

Lainaus käyttäjältä: wehna - 26.09.13 - klo:17:47
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 26.09.13 - klo:17:41
Lainaus käyttäjältä: wehna - 26.09.13 - klo:17:26
Kannattaakohan mun mennä kisoihin ajamaan, vai olisko parempi harjoitella vielä pellolla ennen ku nolaan itseni :P

Pellolle vaan  hihi1

...arvasin  :'(
Taidan lähteä lenkille et jaksaa kiertää kaasua.

Älähän nyt, oli vaan niin hyvin kirjotettu että sitä naureskelin.  friends_1

juice09

yritän saada osat kotiutettua vuoden vaihteeseen, alusta lähtee wehnän luo kyläileen ja moottori käy parilla kaverilla hoidossa. tämä kasaan ja perinteiseen tapaan laminaatilla kumia poltetaan kun vuosi vaihtuu.

wbaum

ajoon:
-normiratapäivän nopean ryhmän ~keskikastia ilman järkyttäviä riskejä (tää varmaan aika kunnianhimoinen kun tän vuoden heinäkuussa ajettiin hidasta ryhmää) kemorassa, alastarossa, botnialla.
-ei tarvis kontata
-opetella vaihtamaan kumit

kunto:
-nostaa viitisen kiloo elopainoo, ~10 rasvoihin
-nostaa oma paino x kertaa tempauskyykyssä (x>0)
-vetää kymmenen leukaa 40kg lisäpainolla

Muistaa käyttää elämää omiin hedonistisiin seikkailuihin.

app

Kuntoilutavotteita kun ovat muutkin kirjanneet, niin lisään omani. Nyt kun on "säädöt" pitkästä aikaa kohdallaan, olen jo aloittanut kestävyys- ja jonkun sortin kestovoimakuurin. Tavoite on suoriutua kohtuutasoisesta ultrasta läpi ennen kun lumet sulaa. Tulen sitten kyllä elvistelemään foorumilla aikanaan. Kusiaispesässä en pysty istumaan 24 h, kun on niin kylmä.

Päällimmäinen tavoite pysyä ehjänä, jotta saan nettotreenimäärät taas vakiintumaan 15+ h/vko. Hyvältä tuntuu nykyään kaikki tekeminen, kun RRaivoRRaittiina painan pitkin Lehmälohjan maastoja jaa asfaltteja. Niin kuin ennenkin, päätavoitteena ei ole mikään urheilullinen suorite, vaan mahdollisimman ankaran harjoittelun ylläpitäminen. Se on se juttu. Poikii mitä poikii, vammatkin otetaan vastaan, niin kuin on otettu tähänkin asti. Nyt kun juoksemaan ei enää pysty, ja tuo asfaltin hakkaava elementti on pois, lähinnä ööverkondis on se minkä kanssa elellään, ja sehän on jo tuttua.

Polkupyörään laitatin toiset vanteet, joissa nastat, kuin myös kikkariin hankin. Näillä kaatuilu tuskin ihan yhtä vaarallista kuin mopolla. Tuskin yhtä todennäköistäkään. Näkee keväällä mikä saldo.

Nyt salille.

jarska

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 26.09.13 - klo:18:36
yritän saada osat kotiutettua vuoden vaihteeseen, alusta lähtee wehnän luo kyläileen ja moottori käy parilla kaverilla hoidossa. tämä kasaan ja perinteiseen tapaan laminaatilla kumia poltetaan kun vuosi vaihtuu.

Tuolla asunnossa näkyy selkeästi miehen käden jälki.

wbaum

Niin joo, yks tärkeimmistä kuntoon liittyen. Muistaa lihashuolto. Aina.

Terveisin, tänään kuntoutus-ammattilaisen puheella ja hierottavana, diagnoosina poikittaisen pohjelihaksen jumi painaa pohjeluuta ja tekee nivelen jumalattoman kipeeksi päivän mittaan.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 26.09.13 - klo:19:53
poikittaisen pohjelihaksen
Poikittainen pohjelihas...?  :o
Jarrut paskana, paha hidastaa.

MarkoL

Kaippa se pitää listata omiakin tavotteita.

Tärkein on tietty löytää taas ajamisen riemu,viimekesänä ajohalut lopahti jostain syystä kesäkuun puolesta välistä.
-Radalle kun pääs,niin ihan jees meininki. Mutta uusien päivien suunnittelu ei ottanut innostaakseen.

Toisena tulee mieleen unohtaa se "pakko-suorittaa" ajatus,
eli vaikka yrittää ajella hiljempaa ja oikeesti ruveta opetteleen rata-ajoa.
Kolmas aihe olis elämäntemppelin ehostus, eli uusille kymppiluvuille (alaspäin), ja peruskunnon kohotus.

Ja JOS noi onnistuu, niin pari YCC- ja kerhokisaa vois ajaa olettamuksella että rahnaa riittää...


Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

Powered by EzPortal