Tavoitteet 2014

Aloittaja Jukka_R, 25.09.13 - klo:11:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

eri-ernesti

-Hommata ponsseja lisää
-Ajaa kilpaa
-Kaatuilla alle 3 kertaa

Siinä taitaa olla haastetta kaudeks yhelle miehelle ihan tarpeeks.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.09.13 - klo:19:58
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 26.09.13 - klo:19:53
poikittaisen pohjelihaksen
Poikittainen pohjelihas...?  :o
:D No mitkä ny on, latinaa tuli ukon suusta enemmän mut kuitenki noitten pintapohjelihojen alla olevat lihakset... Kivasti tuntui kun sitten kun noita auottiin tänään. Alkoi tulla jo sivuvaikutuksia siihen malliin että kävely oli tuskaa ja portaiden nousu mahdotonta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 26.09.13 - klo:20:35
:D No mitkä ny on, latinaa tuli ukon suusta enemmän mut kuitenki noitten pintapohjelihojen alla olevat lihakset... Kivasti tuntui kun sitten kun noita auottiin tänään. Alkoi tulla jo sivuvaikutuksia siihen malliin että kävely oli tuskaa ja portaiden nousu mahdotonta.
Se alla oleva on leveä kantalihas, musculus soleus.
http://en.wikipedia.org/wiki/Musculus_soleus
Sillonku viel treenasin aktiivisesti, niin huolsin noit silleen ett ku oli salilla kunnolla lämmitelly, nii latasin reilusti painoo siihen värkkiin missä treenataan pohkeita istualtaan, ja annoin niiden painojen venyttääääää.
Jos ei sitä tehny, nii oli pohkeet aina viikon jumissa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.09.13 - klo:20:52
Jos ei sitä tehny, nii oli pohkeet aina viikon jumissa.
Mjoo. Mulla toi on jotenkin kroonista, mun pitää venytellä noita todella huolella. Ongelmana on se ettei riitä yhteen suuntaan venytys pohkeelle, vaan pitää saada koko osasto polvesta alaspäin venyteltyä. Muualla ei ole vastaavia ongelmia. Erilaisilla polvikulmilla ja kierroilla tänään näytettiin miten mun pitää jatkos homma hoitaa. Tässä nyt vielä tarvii sen 2-3 runnomista hierojalla ennenkuin noi on auki...

Sori offtopic

app

Polvi suorana pohkeen yläosan venytys. Polvi koukussa alaosa. Molempia jalkoja pidossa ½-1 min, pari toistoa vuorotellen molemmille koiville. Teen itse heti treenin perään, niin tulee myös tehtyä. Tuntuukin venytys hyvältä silloin. Jotkut väittää että ei sais heti venyttää kovaa treenin perään, mutta tuo huuhaata. On testattu, ja on testanneet.

Tässä siis tavoitetta vuodelle 2014 kaikille. Off forum, and to sleep. Ötyä.

Heino

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 26.09.13 - klo:23:49
Mjoo. Mulla toi on jotenkin kroonista, mun pitää venytellä noita todella huolella. Ongelmana on se ettei riitä yhteen suuntaan venytys pohkeelle, vaan pitää saada koko osasto polvesta alaspäin venyteltyä. Muualla ei ole vastaavia ongelmia. Erilaisilla polvikulmilla ja kierroilla tänään näytettiin miten mun pitää jatkos homma hoitaa. Tässä nyt vielä tarvii sen 2-3 runnomista hierojalla ennenkuin noi on auki...

Sori offtopic

Jos sulla on salilla foam rolleri, kotona tennispallo, pesäpallo tai joku muu vastaava kuula niin yksi vaihto ehto olisi rullailla sellaisella noita. Esimerkiksi tähän tyyliin: http://www.youtube.com/watch?v=gR6oZQze5Ss#t=155

Mikko K.



1. Fyysinen kunto ei rajoittanut tällä kaudella, mutta sitähän voi aina parantaa. (paino 74kg ---> 68kg, hiihtoa ja juoksua)
2. Rahaa. En aja enää täysin paskoilla renkailla, hyvää käytettyä alle ja ehkä muutama uusi herkkiin hetkiin.
3. Treenata talvella ajamista (crossilla, maastopyörällä, jollain muulla).
4. Kaatoja tulee tai on tulematta, mutta tavoitteena on säilyttää oma terveys.
5. Saada transit leimasta läpi.
6. Ajaa kilpaa.
7. Osallistua osaavan kuskin kurssille. (löytyy varmaan tältä foorumilta)
8. Ottaa vastaan hyviä neuvoja suodatin päällä keneltä vaan.

slowrider

1. Saada kroppa siihen kuntoon että ylipäänsä kestää ajamista
2. Raapia jostain monta tonnia mopon korjaamiseen/huoltoon/ajokamoihin
3.Ajaa ensi kaudella

Jos nämä täyttyy niin sitten jatkoa

4. Saada kunto edes lähelle sitä mitä oli tänä kesänä. Toisinsanoen saada ajokunto sille tasolle että jaksaa ajaa täysiä settejä/päiviä
5. Oppia ajamaan/pysymään pystyssä
6. Kisata jossain luokassa

mototollo

Yrittää pysyä kaukana rr varikoilta ainakin kisavkl .

Streethawk

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 27.09.13 - klo:10:28
5. Saada transit leimasta läpi.

Huh-huh. On jätkällä tavoitteet ehkä vähän liian korkealla  :P

Wper

-oppia ajamaan "uudella" pyörällä
-ajaa kaikki ycc lähdöt
-reenata alastarossa ja motoparkissa
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Streethawk - 27.09.13 - klo:15:30
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 27.09.13 - klo:10:28
5. Saada transit leimasta läpi.

Huh-huh. On jätkällä tavoitteet ehkä vähän liian korkealla  :P

Taoitteista ehkä kovin ja tässä kuussa loppuu leima. Pitää hakea potilaalle resepti.. Saas nähdä mitä kaikkea se vaatii. Yleensäkin pelkkää vittuilua koko katsastus. Hyvää kalustoa poistuu liikenteestä joka vuos ihan joutavista syistä :P

jarska

Lainaus käyttäjältä: mototollo - 27.09.13 - klo:13:17
Yrittää pysyä kaukana rr varikoilta ainakin kisavkl .

Täh, meinaatko luovuttaa suurvisiirin hommat?

pasiplus

Millon pikkujoulut? Foxmannis? Pitäis alkaa jo säätämään työvuoroja että pystyis osallistumaan... :)

slowrider

Lainaus käyttäjältä: pasiplus - 27.09.13 - klo:20:25
Millon pikkujoulut? Foxmannis? Pitäis alkaa jo säätämään työvuoroja että pystyis osallistumaan... :)

Erittäin asiaankuuluva kysymys. Tuollahan ne lopulliset päätökset kaudelle 2014 tehdään

Powered by EzPortal