Nordic Superstock 2014 - Henri Ukonaho.

Aloittaja Cat, 25.10.13 - klo:21:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

JTK

Quot homines, tot sententiae.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Cat - 20.02.14 - klo:21:53
Hmm, onkohan paha rike jos joku ottaa kuvan siitä ja laittaa vaikka tähän? Jos tuota numeroa ei kerta kaupasta saa.

Mulla on se tässä liipasimella, mutta yritän ensin tiedustella lehtikerisarilta, onko soveliasta postata julkisesti.
Taitaa olla taas jossain päin maailmaa menossa kun ei vastaa, tai sitten mun postit menee jo suoraan roskiin.

Cat

Noniin, postissa tuli. Kiitos.

Haha, meikäläinen vois ihan ekana opetella hymyilemään kameralle :D Punaset posket johtuu siitä, että edessä oli 25 asteen pakkasessa kerrostalon katolla 10h työpäivä.. uskokaa uskokaa..

Pistän viestiä Mp maailmaan, ja kysyn saanko lyödä julkisesti esille.

Ja kun kaikki tuota tukijoukoissa ihmettelee kuitenkin, niin kerrotaas:

Eli MP-rata mukana tukemassa. Ei kuitenkaan tarkoita sitä, että teidän kalenterirahat päätyy mun kautta strippaiden pöksyihin. Vaan: Jarska oli tässä lehtijutussa pääjehu, ja tätä kautta saanut kavereitakin, ketkä nytkin jeesailee kaikessa. Se on siis syy.

jarska

Äläs ny, onhan siinä kuvassa sentäs vieno hymy, joka lupaa kovaa vastusta kilpakumppaneille ja silmäniloa naisille.
Punaposkisuus korostaa terveitä elämänasenteita ja kertoo lisäduunista joulupukin valjakon keulilla, rahaa on kerättävä kautta varten.

Eikä unohdeta Nitrousta, joka oli tän jutun alkuunpaneva voima.

Cat

Joo, Nitroushan tämän kaiken alku ja juuri oli.

Tallilla heitti "mitäs jos lehteen saatais juttua.."

Olin vähän, että mitäs mitäs, onko se nyt tarpeen.. Sitten funtsin minuutin pari, ja tokasin että miksei.


Esa vois vaikka lopettaa sen työnteon välillä, ja tulla tallille.. moon siellä taas huomennakin.


jarska

Ja vielä erityiskiitos tärkeimmälle, eli MP-Maailmalle ja sieltä Huhtalan Jannelle! shakehands_1
Janne ja MP-Maailma ovat suostuneet milloin mihinkin mun vonkumiseen, palkintoihin, yms...mukisematta.
Mielestäni osoittaa halua tukea myös tätä meidän harrastusta ja omalta osaltani tuen takaisin, kestotilaajana.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Cat - 20.02.14 - klo:22:43



Esa vois vaikka lopettaa sen työnteon välillä, ja tulla tallille.. moon siellä taas huomennakin.
Mä oon tänäänkin töissä, ja huomenna ja ylihuomenna ja yliylihuomenna ja eiku...oho...sit onkin vapaa ja sit oon taas töissä yliyliyliylihuomenna jne.
Mut viikon päästä alkaa kahden viikon loma (ei tartte kuin yhtenä tai kahtena päivänä käydä töissä kääntymässä lomalla).
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Cat

21.02.14 - klo:11:02 #52 Viimeisin muokkaus: 21.02.14 - klo:11:04 käyttäjältä Cat
Mp maailman toimituksesta tuli lupa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: CatIhmettelin, että olipas fiksun tuntuinen kaveri..

Minä taas ihmettelin että olipa harvinaisen hölmön oloinen suhari kun ensimmäistä kertaa näin.
Toki mielipiteeni on muuttunut matkan varrella. ;)

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Cat - 21.02.14 - klo:11:02
Mp maailman toimituksesta tuli lupa.


Hyvä ku sillai nöyrästi alastarossa 1.21 vain tavoite ;)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 21.02.14 - klo:21:49
Lainaus käyttäjältä: Cat - 21.02.14 - klo:11:02
Mp maailman toimituksesta tuli lupa.


Hyvä ku sillai nöyrästi alastarossa 1.21 vain tavoite ;)
Ei oo häpee olla nopee.  peukku_1
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.02.14 - klo:21:56
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 21.02.14 - klo:21:49
Lainaus käyttäjältä: Cat - 21.02.14 - klo:11:02
Mp maailman toimituksesta tuli lupa.


Hyvä ku sillai nöyrästi alastarossa 1.21 vain tavoite ;)
Ei oo häpee olla nopee.  peukku_1


Kannustetaan katsomossa kaksykkösiin!  Pikku kuittailua tuttujen kesken tämä vain. Kyllä se ton saa aikaan jos selviää kakkosmutkasta sillä kierroksella ;)

tamik87

Henri siis varmaan sanoi vain että alastarossa tavoitteena kaks ykkönen. Seuraavassa lauseessa puhutaan nääs jo hikisistä kesäöistä hiacen takaloossissa varikolla ;)

Sent from my Lumia 710 using Tapatalk

Cat

Toivottavasti edes jompikumpi toteutuu :)

Joo..

Taas prkl ovenkarmit mustina. Pari kertaa kun kokoo vaihderummun väärin, niin kummasti oppii vaihteiston anatomiaa  hihi1

Cat

moi kaikki, tulin taas huoraamaan.

https://raksanuoret-rakennusliitto-net-bin.directo.fi/@Bin/1e0a2c2981ef41ccde176c463d4a6ffb/1393513800/application/pdf/134004450/raksanuoret_01_14_netti.pdf


Tulikin vähän etuajassa nettiin, käsitin vissiin väärin.

Eli Rakennusliiton Raksanuoret lehti myös kirjotti juttua meikäläisestä.


Ps. korjasin muuten Wehnän nimen, kun lähettivät mulle tuon jutun, mutta silti päätyi tuollaisenaan.

Powered by EzPortal