Öhlins ohjausiskarin takaisinkutsu

Aloittaja TommoKe, 17.08.13 - klo:13:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TommoKe

17.08.13 - klo:13:31 Viimeisin muokkaus: 12.10.13 - klo:17:01 käyttäjältä TommoKe
Öhlins USA on julkaissut takaisinkutsun Bemarin S 1000 RR ja R 1200R ohjausiskareista. Kiinnike voi kuulemma katketa ja aiheuttaa ohjelmaa. Minulla kestänyt ainakin 30tkm ihan sujuvasti...
Yhden, todennäköisesti kyseiseen sarjaan kuuluvan iskarin, mahdollisesti joku foorumilainen osti minulta aikanaan. Jos tunnistaa itsensä, niin ottaa yhteyttä ja toimitan uuden osan. ILMAISEKSI!

Puh.0400-831836
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 17.08.13 - klo:13:31
Öhlins USA on julkaissut takaisinkutsun Bemarin S 1000 RR ja R 1200R ohjausiskareista. Kiinnike voi kuulemma katketa ja aiheuttaa ohjelmaa. Minulla kestänyt ainakin 30tkm ihan sujuvasti...
Yhden, todennäköisesti kyseiseen sarjaan kuuluvan iskarin, mahdollisesti joku foorumilainen osti minulta aikanaan. Jos tunnistaa itsensä, niin ottaa yhteyttä ja neuvon mistä ja miten tulee uusi osa.

Tänään UPS toi uuden osan. On muuten sit vissiin KAIKKI ennen 7/12 tehdyt  S 1000 RR:än ohjausiskarit tohon kamppikseen.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

TommoKe

- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

app

Mulla on toi iskari, mutta en vaihda. Elämässä ihan liian jännitystä nykyään muutenkin.

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: app - 15.10.13 - klo:18:01
Mulla on toi iskari, mutta en vaihda. Elämässä ihan liian jännitystä nykyään muutenkin.

Ruuveilla kiinni oleva kiinnike saattaa mennä kuulemma poikki ja aiheuttaa ylimääräistä ohjelmanumeroa sekä mielen pahoittamista.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

app

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 15.10.13 - klo:19:55
Lainaus käyttäjältä: app - 15.10.13 - klo:18:01
Mulla on toi iskari, mutta en vaihda. Elämässä ihan liian jännitystä nykyään muutenkin.

Ruuveilla kiinni oleva kiinnike saattaa mennä kuulemma poikki ja aiheuttaa ylimääräistä ohjelmanumeroa sekä mielen pahoittamista.

Paitti jos tulee hyvälle tuulelle konttaamisesta  :P.

Powered by EzPortal